Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,461 views

Saarre

Posts: 1,151

#1106 • • Saarre
sellanen joka on seksikäs myös talvella toppatakki päällä *pihkassa*

--
*tähti* Full hearts cant lose

itis

Posts: 2,518

#1107 • • itis Morning Star
Sellainen joka pitää huolta itsestään, mutta näyttää hyvältä (siis normaalilta) tarpeen tullen ilman meikkiäkin ja osaa "kantaa itsensä" liikkuessaan. Silmistä näkyy "aivot" vois toimia

Aika usein huomaa kuinka ihmisten kasvoja hädin tuskin tunnistaa meikkikerroksen kadottua, mut siitä on vaikea ketään arvostella, eikä pitäisikään... pointtihan oli miettiä millainen on oikeasti kaunis nainen...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

hallucinogen

Posts: 8,190

#1108 • • hallucinogen Edain

Itis, 19.5.2005 11:01:
Aika usein huomaa kuinka ihmisten kasvoja hädin tuskin tunnistaa meikkikerroksen kadottua, mut siitä on vaikea ketään arvostella, eikä pitäisikään... pointtihan oli miettiä millainen on oikeasti kaunis nainen...


Ei meikilläkään sentään mäkikotkan perseestä saa missiä aikaan :D Mut kyllä jotkut on viimesen päälle meikattuina kyl ihan eri näköisiä...

Tai no okei, britney on muutamissa kuvissa ollu kyllä aika mäkikotka mut sit kun meikattu kuusi tuntia niin näyttää sellaselta barbielta :P Tosin ei kyllä mun makuun mut muutos on kuitenkin huomattava

--
pikku-*possu*

John

Posts: 1,384

#1109 • • Edited John Lauma

Rocca, 11.5.2005 21:28:
Meitsi hulluna brunetti pörröpäistä, mut tuntuu aina ne ketä on tavannu ni on liian hyviä 4 me *grr*
mutta some day maby *heiii*



Väärä asenne, ei ole sellaista kuin "liian" hyvä! *vink* Yrittänyttä ei laiteta, mutta ehkä pann**n... *nauru*

Ja kyllä ne pienet brunetet/mustahiuksiset on meitsilläkin se juttu. *joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

mrx

Posts: 260

#1110 • • mrx Bassjunkie

Neko, 18.5.2005 12:25:
Kaunis nainen on tietty tummahiuksinen, ruskea- tai vihreäsilmäinen. :)

*joo*
Rocca

Posts: 3,064

#1111 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

John, 19.5.2005 11:20:

Väärä asenne, ei ole sellaista kuin "liian" hyvä! *vink* Yrittänyttä ei laiteta, mutta ehkä pann**n... *nauru*



Näin naisia sitten käytetäään *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Vice

Posts: 182

#1112 • • Vice Känniääliö


Rocca, 11.5.2005 21:28:
Meitsi hulluna brunetti pörröpäistä, mut tuntuu aina ne ketä on tavannu ni on liian hyviä 4 me *grr*
mutta some day maby *heiii*



Sama juttu! Pörrikset on kertakaikkiaan vallottavia.. Tosin mun tapauksessa taidan olla liian hyvä 4 them *heiii*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Pätkis

Posts: 1,038

#1113 • • Pätkis Pikkis

hallucinogen, 19.5.2005 11:09:

Ei meikilläkään sentään mäkikotkan perseestä saa missiä aikaan :D Mut kyllä jotkut on viimesen päälle meikattuina kyl ihan eri näköisiä...


Suurimmasta osasta ihmisistä kyllä kunnolla laittamalla saa, nimenomaan tän iltapukumissilookin aikaan. Eri asia sitten se kaavamaisella meikillä toteutettu "nätteys" epämääräisine piirrettyine kulmakarvoineen... kukin tyylillään. Joskus on kyllä hämmentävää nähdä aina vahvaa silmämeikkiä käyttävä nainen ilman tumman lilaa luomiväriä ja töpäköitä ripsiä. nimim. juuri ällistyin pahasti *hihu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Skenemursu

Posts: 1,568

#1114 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
lara.jpg

mä tiedän tylsä... mutta Angelie Jolie

en ollut ikinä pelannut tomb rideria mutta alkoi kiinnostaan nähtyäni leffan joka muuten ei tietty ollutkaan mitenkään ihmeellinen tai siis ei kumpikaan niistä mutta toi on toiseksi parhaimman näköinen nainen jota olen ikinä nähnyt! (surullista kyllä en ikinä livenä)
hallucinogen

Posts: 8,190

#1115 • • hallucinogen Edain
exäni kaveri oli ihan nätti tyttö mutta voi jestas kun se meikkas kamalasti, se tunki pakkelii ihan kamalasti silmäluomiin yms, sillä oli liilaa väriä niin paljon et se näytti kun sille ois joku antana turpaan :D

--
pikku-*possu*

itis

Posts: 2,518

#1116 • • itis Morning Star
Hmm... mitä se kaikki meikki sitten tekee iholle? Taitaa olla niin että oikea iho ei kestä liikaa meikkaamista vaan kauneuteen pyrkiminen kääntyy itseään vastaan kun ihon kunto heikkenee... sam pätee solkkuun jne?

(en mä oikeasti edes välitä miten toi menee, kunhan jaappaan.)

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Blues

Posts: 5,414

#1117 • • Blues Koning van Afrika

kilobitti, 18.5.2005 12:27:
---
Jammailija, 16.5.2005 18:53:
Älykkyys ja nokkeluus on ihailtavaa, jopa seksikästä. Täydellisessä naisessa yhdistyy se tasokas lady ja sit söpöys*hellokitty*. Hyvä ryhti on ehdoton, samoin naisellisuus. Kauneutta on monenlaista ja jokaisella on se oma punainen lanka määrittää kauneutta.
---


Olenpas samaa mieltä*piis*



Ei pysty mitenkään olemaan eri mieltä :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

%

Posts: 568

#1118 • • %
Mulla on tämmönen pieni julkkisfetissi, joten ihan sama kunhan näyttää julkkikselta niin mää käyn kuumana.*pihkassa* Kai se sitten on kauneuttakin mun mielestä, mielellään kumminkin naisjulkkiksen näköinen, ettei mitään Matti Nykäseltä näyttävää naista.

Ei vaan jos jätetään fantasiat sikseen, niin joku hieman pyöreämpi nainen on todella kaunis, semmosta on kiva halata. Ei tietenkään saa olla ihan sairaalloisen lihava. Täyteläiset huulet on kauniit. Ja kunhan nyt on isommat rinnat kuin mulla niin hyvä on. Mutta oikeestaan se on niin tapauskohtaista, joku miellyttää silmää ja joku toinen taas ei, joten en mää nyt oikeestaan edes tiedä minkälainen se kaunis nainen on.

Ja sitten tää sisäinen kauneus, jos se nyt on kauneutta. Eli jos löytyy vielä luonteen puolelta hulluutta ja rohkeutta tehdä mitä itse haluaa niin awot. Ja intohimoja olis hyvä löytyä muutakin kuin ne miehet.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sune

Posts: 2,096

#1119 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Itis, 19.5.2005 14:20:
Hmm... mitä se kaikki meikki sitten tekee iholle? Taitaa olla niin että oikea iho ei kestä liikaa meikkaamista vaan kauneuteen pyrkiminen kääntyy itseään vastaan kun ihon kunto heikkenee... sam pätee solkkuun jne?

(en mä oikeasti edes välitä miten toi menee, kunhan jaappaan.)



Ei se meikki tee mitään iholle jos sitä hoitaa muuten hyvin. (pesee,rasvaa yms. mikä tuskin sua edes kiinnostaa*nauru*) Esimerkiks meikkivoide suojaa ihoa.ei se sitä pilaa.
Se on totta et liika meikki saattaa tehdä jopa rumemmaks.Ja se tekee varmasti, kun ei osaa meikata. *vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

Lin

Posts: 230

#1120 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Vice, 19.5.2005 12:26:
---

Rocca, 11.5.2005 21:28:
Meitsi hulluna brunetti pörröpäistä, mut tuntuu aina ne ketä on tavannu ni on liian hyviä 4 me *grr*
mutta some day maby *heiii*

---

Sama juttu! Pörrikset on kertakaikkiaan vallottavia.. Tosin mun tapauksessa taidan olla liian hyvä 4 them *heiii*



Määritelkääpäs mulle pörröpää!

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom