Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,496 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#1141 • • hallucinogen Edain
Siis ei todellakaan mitään pyykkilautavatsaa naiselle hyi, hoikka kylläkin mut ei näkyviä vatsalihaksia kiitos

--
pikku-*possu*

Mai

Posts: 374

#1142 • • Edited Mai Villikisu
Kauneus on katsojan silmässä ja kauneutta on erilaista mutta yks joka ainakin on kaunis mielestäni on Heidi Klum *blush*
Ja toki tästäkin varmasti monet ovat eri mieltä...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1144 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Astaroth, 23.5.2005 18:18:
---
Mellu-, 19.5.2005 23:57:
pyykkilautamaha

---

Kyllä masua pitää olla :)



ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Optik

Posts: 1,691

#1145 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
---
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*
---



Saa olla, semmoinen pienenlainen masun röllikkä on mun mielestä aikas kiva... sellasta on kiva silitellä ja pussailla.. *hihu**slurps*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

koo

Posts: 379

#1146 • • koo

Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*



Nyt mun löllykkä-masulle tuli paha mieli. Ja se on sun syy! *nyyh*

--
Backstagella on paratiisi.

MADDS

Posts: 294

#1147 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

koo, 23.5.2005 21:19:
---
Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*

---


Nyt mun löllykkä-masulle tuli paha mieli. Ja se on sun syy! *nyyh*



Niii!Munki masulle tuli perkele paha mieli. *nyyh*
mun mielestä naisella "kunnon sixpäkki" ei oo ees kauheen nätti.. Semmonen "vitun masu" on musta "vitun" paljon kivempi ja söpömpi, ja luonnollisemman näkönen!näin on!
Kunnon sixpägättyi naisii ei kai löydy ku X-meneis, sunmuis kyper-sankari -kuvis... *slurps*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

elisha

Posts: 247

#1148 • • elisha Lauma
ruminki voi olla kaunis jos osaa kantaa olemuksensa oikein*joo*

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

remotion

Posts: 5,283

#1149 • • remotion nostatus guru

Jäck, 24.5.2005 01:57:
---
koo, 23.5.2005 21:19:
---
Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*

---


Nyt mun löllykkä-masulle tuli paha mieli. Ja se on sun syy! *nyyh*

---


Niii!Munki masulle tuli perkele paha mieli. *nyyh*
mun mielestä naisella "kunnon sixpäkki" ei oo ees kauheen nätti.. Semmonen "vitun masu" on musta "vitun" paljon kivempi ja söpömpi, ja luonnollisemman näkönen!näin on!
Kunnon sixpägättyi naisii ei kai löydy ku X-meneis, sunmuis kyper-sankari -kuvis... *slurps*




löytyy esim mun systerillä, ja varmaan 15 eri kaverilla sen lisäks... ite tykkän kanssa et ei ois ainakaan niin selvä päkki, jotenkin sellanen perus silee vatsa on kaikkein kivoin.
MADDS

Posts: 294

#1151 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Tinie, 31.5.2005 09:56:
---
Jäck, 24.5.2005 01:57:
---
koo, 23.5.2005 21:19:
---
Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*

---


Nyt mun löllykkä-masulle tuli paha mieli. Ja se on sun syy! *nyyh*

---


Niii!Munki masulle tuli perkele paha mieli. *nyyh*
mun mielestä naisella "kunnon sixpäkki" ei oo ees kauheen nätti.. Semmonen "vitun masu" on musta "vitun" paljon kivempi ja söpömpi, ja luonnollisemman näkönen!näin on!
Kunnon sixpägättyi naisii ei kai löydy ku X-meneis, sunmuis kyper-sankari -kuvis... *slurps*

---

Paha mieli tuli kaikille meille "löllykkä-masuille" *sääli* Kyllä semmonen pieni pömppis on aina söötimpi ja kivempi, ku semmonen jatkuvalla reenamisella hankittu teräksenkova sikspäkki *hmph*



THAT`S RIGHT!!!!!!!!!!

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

John

Posts: 1,384

#1152 • • John Lauma

Optik, 23.5.2005 21:16:
---
Hyzenthlay, 23.5.2005 20:07:
---
ynh... ehdottomasti kunnon sikspäkki eikä mitään vitun masua. Yök! *oksennushymiö*
---

---


Saa olla, semmoinen pienenlainen masun röllikkä on mun mielestä aikas kiva... sellasta on kiva silitellä ja pussailla.. *hihu**slurps*



Joo, todellakin. *hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Pätkis

Posts: 1,038

#1153 • • Pätkis Pikkis
Mä tahdon nähdä kun sixpäkkiä jumaloivat treenaa itteään hiki hatussa vielä viidenkymmenen vuoden jälkeenkin, ettei vaan ala oma pömppis oksettaa *hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Dementation

Posts: 2,892

#1154 • • Dementation wednesday?
Sixpakki tytöillä ei oo kovin pop... Semmonen silee vatsa on ihan ok, joillekin jopa sopii, mutta kyllä mun silmissä hiukan pyöreät muodot on söpöimpiä... Että tavalliset mahat ja pienet pömppikset saa kyllä mun pisteet...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1155 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Tinie, 31.5.2005 09:56:
Paha mieli tuli kaikille meille "löllykkä-masuille" *sääli*



No mä voin lohduttaa, et multakin löytyy tollanen *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mark

Posts: 7,311

#1156 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
IMHO naisella PITÄÄ olla ees vähän masua. sixpackki naisella = *sars* me dislike.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sunflower

Posts: 363

#1158 • • Sunflower

masut on kivoja, sikspäkit on kivoja, raskausarpien peittämä kaljamaha ei kiva. jee



Niinniin.. Kaikki on niin suhteellista. Masut on söpöjä, mutta itteään kohtaan on aina hiukan kriittisempi. Mulla mahan on pitänyt olla aina melko timmi ja treenattu ja raskausarvet lähinnä kauhistuttanu, mutta nyt kun katselee noita kahta pikkusta, jotka on siellä viettänyt ensimmäiset 9 kuukauttaan, niin ei yhtään haittaa raskausarvet tai pieni pehmoinen pömppis. Voin sanoa, että tietyllä ylpeydellä katselen noita arpia..-)
anqqa

Posts: 4,034

#1159 • • anqqa tirehtööri
kauniissa naisessa tulee olla itua:

Itsetunto - kantaa itsensä ylpeydellä, ei ylimielisyydellä
Tyylitaju - hallitsee lookkinsa
Uniikki - jotain omaa mikä erottaa massasta

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

timppa_hki

Posts: 12

#1160 • • timppa_hki -hän, joka sanoo kaikki ne asiat mitä te muut ajat
Noh, mun mielestä nainen on kaunis kun ei ole mikään anorektisen laiha, mitä täällä näköjään suurin osa kuolaa. Mä tykään normaali kokoisista ja terveistä naisista. Naisellisuus on aika kova juttu ja se että on älliä päässä.

--
Niin makaa kuin petaa.... *igor*