Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 782,570 views

Riku

Posts: 3,187

#541 • • Riku The Little Prince

Sithil:
Samaa mieltä Hyzenthlayn kanssa: Kyllä se sixpack on naisella yksi kauneimmista mahdollisista yksityiskohdista ja tosiaan kertoo aika paljon ylläpitäjästään. *joo*

Ei kaikki välttämättä silti pidä niistä luonteenpiirteistä joista se viestii *hih* Omasta mielestäni moinen olisi lähinnä luotaantyöntävä, joten liityn samaan kerhoon Epäilijän kanssa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TwisteD

Posts: 135

#542 • • TwisteD
pieni, sievä ja suloinen *plur**plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#543 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
epailijan kommentista tuli ainakin sen verran mieleen, että naisilla sixpackin saaminen on kai hankalempaa kuin miehillä *täh* naisilla kun rasvaprossa tuppaa olemaan luonnostaan korkeampi kuin miehillä. Näkyvien vatsalihasten saamiseen pitäisi prosentin olla kymmnenen paremmalla puolella, mikä on sekin hankalaa.

ja vaikkei luonteen lujuus suoranaisesti kauneuteen liitykään, niin ainakin mä arvostan sitä suuresti *piis*

[muokattu 30.12.2003 22:19]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Epailija

Posts: 5,636

#544 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hyzenthlay:
epailijan kommentista tuli ainakin sen verran mieleen, että naisilla sixpackin saaminen on kai hankalempaa kuin miehillä *täh* naisilla kun rasvaprossa tuppaa olemaan luonnostaan korkeampi kuin miehillä. Näkyvien vatsalihasten saamiseen pitäisi prosentin olla kymmnenen paremmalla puolella, mikä on sekin hankalaa.



Kaipa juu. Nainenhan on se fyysisesti heikompi sukupuoli, joten lihasmassan kasvattaminen vaatinee keskimäärin enemmän työtä. Rasvaprosentteja taas ei voi tuijotella ihan samalla tavalla kuin miesten vastaavia, sillä rintojen koko vaikuttaa käsittääkseni kyseiseen lukuun (yllätys yllätys *vink*) varsin paljon. Muutenkin rasvan jakautuminen noin ylipäätään lienee vaikuttavampi tekijä kuin mitkään prosentit. Mjoh. Ei mulla mitään pointtia tosiaan ollut. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#545 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, myös rasvaprosenttimittarit ovat todella epätarkkoja. Ei prosentteihin kannata luottaa. Btw, kun kauneudesta puhutaan, niin esim. luikut käsivarret eivät näytä ollenkaan hyvältä mielestäni.

saattaa kuulostaa hieman provosoivalta, mutta luulen, ettei suurin osa miehistä pidä lihaksikkaista naisista juuri siksi, että he kokevat sen olevan uhka itselleen.

[muokattu 31.12.2003 13:29]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#546 • • [Nuclear] el aprendiz

Hyzenthlay:
saattaa kuulostaa hieman provosoivalta, mutta luulen, ettei suurin osa miehistä pidä lihaksikkaista naisista juuri siksi, että he kokevat sen olevan uhka itselleen.


Uhka miten? Ai et sellanen pätkäsis sit mua? =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#547 • • hallucinogen Edain
Hyzenthlay:
saattaa kuulostaa hieman provosoivalta, mutta luulen, ettei suurin osa miehistä pidä lihaksikkaista naisista juuri siksi, että he kokevat sen olevan uhka itselleen.

[/quote]

Heh, joopa joo *nauru*
tää on taas tätä keittiöpsykologiaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#548 • • Jone Archibald Haddock
Mä en muuten pidä hernekeitosta siksi että koen sen uhkaksi itselleni.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#549 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
No en sitä nyt ihan noin tarkoittanut. Naiseuteen on kautta aikojen liitetty fyysinen heikkous, kun taas miehen ominaisuutena on ollut fyysinen vahvuus. Luulisin, että karsastus naisen lihaksikkuutta kohtaan johtuu siitä, että se mies joutuu kyseenalaistamaan oman ylivaltansa naista kohtaan, ts. naista on vaikeampi ajaa ”nyrkin ja hellan väliin”. Siis en väitä, että näin oikeasti on, kunhan pohdin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#550 • • Riku The Little Prince
Mä voisin psykologisoida että lihaksikas nainen näyttää enemmän mieheltä kuin naislelta. Tämä on selvää homofobiaa!

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#551 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Onko lihaksikkuus naisella ruman näköistä? miksi pidätte sitä rumana? voisin olettaa, että suurempi osa naisista pitää lihaksikkuutta naisella kauniina, kun verrataan sitä miesten osuuteen. Miksi näin on?

edit: piti lisätä vielä se, etten tarkoita mitään satakiloista kehonrakentajan kroppaa, vaan siroa, rasvatonta ja naisellista lihaksikasta vartaloa. Voisin etsiä jonkun kuvankin, jos tuo jäi epäselväksi...

[muokattu 31.12.2003 13:50]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#552 • • Jone Archibald Haddock
Ah, samoin voidaan siis ajatella näin:

Naiseuteen on kautta aikain liitetty henkinen vahvuus kun taas miehiä on pidetty sillä alueella ominaisuuksiltaan heikompina. Se, miksi nuoret naiset karsastavat mua, johtuu siis eittämättä siitä että he kokevat minut uhaksi, koska minun kaltaisiani nuoria miehiä ei voi enää henkisesti kyykyttää.

Hienoa tietää ettei mua karsastekaan minkään muun takia. *nauru* (*reps!*)

Kuullostaa kyökkifilosofialta, mutta sen täytyy olla totta.
hallucinogen

Posts: 8,190

#553 • • hallucinogen Edain
Meneekö taas samanlaiseksi kuin jossain topicissa oli ,että mies pettää koska luolamiesaikoina miehen piti siittää monta narttua ja monet muutkin eläimet tekee niin *nauru*

Eikös naisten töissäkäynti pitäs olla kanssa uhkaksi miehelle koska naiset yleensä hoiti muksuja kotona ja teki vaan pelkät kotityöt ja mies toi leivän pöytään, silti pidän siitä ,että nainen käy töissä ja en välitä siitä jos hän tienaa minua enemmän *iloinen*
Ristiriitaista? *nauru*

[muokattu 31.12.2003 13:51]

--
pikku-*possu*

Progress

Posts: 955

#554 • • Progress

Jone:
Ah, samoin voidaan siis ajatella näin:

Naiseuteen on kautta aikain liitetty henkinen vahvuus kun taas miehiä on pidetty sillä alueella ominaisuuksiltaan heikompina. Se, miksi nuoret naiset karsastavat mua, johtuu siis eittämättä siitä että he kokevat minut uhaksi, koska minun kaltaisiani nuoria miehiä ei voi enää henkisesti kyykyttää.

Hienoa tietää ettei mua karsastekaan minkään muun takia. *nauru* (*reps!*)

Kuullostaa kyökkifilosofialta, mutta sen täytyy olla totta.



Tosta oon aika pitkälti samaa mieltä.*vink*
Omia kokemuksia ko. asiasta jonkin verran.
Noh, eipä tuu paha mieli...

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Kolera

Posts: 4,256

#555 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Nyt tiedän miksi en pidä lihavista naisista. Mä pelkään et joudun itse nyrkin ja hellan väliin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Epailija

Posts: 5,636

#556 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jone:
Kuullostaa kyökkifilosofialta, mutta sen täytyy olla totta.



Eikä vähiten sen takia, että teksti on sinun kirjoittamaasi. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jammailija

Posts: 3,224

#557 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ny menee hiukka off-topic, mut pakko kuitenkin heittää...
Oon aina ihaillut naisia, jotka osaa tanssia ja ennen kaikkea nauttii tanssimisesta. Mä ite rakastan tanssia ja mun unelmanainen on se, joka rakastaa sitä yhtä paljon. Eli kyl se vaa on upee näky ku nainen osaa liikkua ja nauttia musiikista, uuuuh*sydän*! Enkä mä tarkoita välttämättä kaikenlaisia tanssiopistossa opittuja liikkeitä...Vaa musiikin lukemista, siihen sulautumista ja sen tahtiin liikkumisesta....*sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

hallucinogen

Posts: 8,190

#558 • • hallucinogen Edain
Oon kyllä jammailijan kanssa samaa mieltä et sellaiset naiset jotka tanssii ihanasti musiikin mukana ja kasvoilta näkee kuinka ihanaa heillä on niin *pihkassa**sydän*

--
pikku-*possu*

<><

Posts: 227

#559 • • <>< ¤blub¤

Hyzenthlay:
naisilla sixpackin saaminen on kai hankalempaa kuin miehillä *täh* naisilla kun rasvaprossa tuppaa olemaan luonnostaan korkeampi kuin miehillä. Näkyvien vatsalihasten saamiseen pitäisi prosentin olla kymmnenen paremmalla puolella, mikä on sekin hankalaa.


[muokattu 30.12.2003 22:19]



hankalaa ja saattaa olla vaarallistaki (=vähemmän eduksi terveydelle), naisilla ku pitää ollakin jonku verran kerroksia et kroppa toimis niinku pitää...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Cassu

Posts: 634

#560 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Bileissä pojat katselee tyttöjen rungot ja iho kohdat jos vaikka jotain paljastuisi pientä alaa peittävien vaatteiden välistä alta päältä....mut nainen on kai kauneimmillaan silloin ku sillä on pilke silmäkulmassa, hymyilevä ja tyytyväinen itseensä....silloin nainen on aidoimmillaan...ei esitä ketään erilaista kuin onkaan....jokaisella on omanlaisensa maku jotai etsii ”ehdokkaiden” joukosta....mut kyl kaunis nainen on musta fiksu, fiksu et kuuntelee mitä toisella on asiaa hänelle eikä itseään täynnä käännä selkäänsä....jokainen näyttää omanlaiseltan yksilöltä eikä musta voi vertailla, vaikka vertaillaankin....tietysti oman maun mukaan...joku tykkää tummasta joku vaaleasta...etc...mutta ennen kaikkea kaunis nainen ei ole objekti vaan itsenäinen ja yksilöllinen sekä ennen kaikkea rohkea....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.