Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 781,326 views

Cassu

Posts: 634

#561 • • Cassu Vieras omassa elämässä

Jone:
Ah, samoin voidaan siis ajatella näin:

Naiseuteen on kautta aikain liitetty henkinen vahvuus kun taas miehiä on pidetty sillä alueella ominaisuuksiltaan heikompina. Se, miksi nuoret naiset karsastavat mua, johtuu siis eittämättä siitä että he kokevat minut uhaksi, koska minun kaltaisiani nuoria miehiä ei voi enää henkisesti kyykyttää.

Hienoa tietää ettei mua karsastekaan minkään muun takia. *nauru* (*reps!*)

Kuullostaa kyökkifilosofialta, mutta sen täytyy olla totta.



itsekin oon huomannut tosi samanlaista filosofista käyttäytymistä....tiedä häntä mistä johtuu

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

rZi

Posts: 587

#562 • • rZi 42
*nauru**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Andrulla_05.jpg
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#563 • • Gilgamint.com Making questions
Semmonen jota oikeesti rakastaa... (ei helvetti mä oon alkalu lipsumaan...) mut kai raavaat miehetki saa perkele olla tunteellisia *joo*
<><

Posts: 227

#564 • • <>< ¤blub¤

salama jack:
*nauru**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



hyi ällötys!!*poks* eihän toi enää oo ees mikään nainen, ku joku epäiellyttävä pilleriä popsinu lihaskimppu... *yök**hmph*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#565 • • ALIEN Guest

salama jack:
*nauru**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*



*nauru*
Kyllä noillekin löytyy ihailijansa tuolta bodareitten maailmasta. Mun mielestä noi ovat harvinaisen kauhean näköisiä ulkoisesti, eikä todellakaan muistuta naisia ryhdiltään tai miltään ruumiinosalta *poks*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#566 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tää on kaunista *pihkassa*

j_terrazas_shape.jpg

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#567 • • ALIEN Guest
näin on näreet Lotta! *iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#568 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
*joo* ja tälläinen on lähes täydellinen kroppa, vaikkakin taitaa olla tietokoneella tehty *hih*

angie_barbell_shape_red.jpg

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#569 • • ella_
mä en lämpee tohon yhtään.. liian isot tissit ja littana peppu *eiei*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#570 • • ALIEN Guest
about... vaikea sanoa yhtään mitään yhden kuvan perusteella tai varsinkaan koneella tehdyn. Pitäis olla aito ja päästä testaa! *vink**hih*
UnityF

Posts: 15,721

#571 • • UnityF joo just se

ella_:
mä en lämpee tohon yhtään.. liian isot tissit ja littana peppu *eiei*



samaa mieltä..*hymy*
kilobitti

Posts: 2,419

#572 • • kilobitti 1-2-3 techno

Hyzenthlay:
*joo* ja tälläinen on lähes täydellinen kroppa, vaikkakin taitaa olla tietokoneella tehty *hih*



en todellakaan ymmärrä, miksi joku piirtää ”ihannenaiselleen” silikonirinnat*dissaa*

hyi, yäk ja kammotus.

[muokattu 5.1.2004 22:05]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jna

Posts: 613

#573 • • Jna

ella_:
mä en lämpee tohon yhtään.. liian isot tissit ja littana peppu *eiei*



Tolla rasvaprosentilla ei edes voi olla luomut... *joo*
Avatar
#574 • • ALIEN Guest
niin ja kieltämättä jos perseeseen sais vähän lisää pyöreyttä *slurps*
Jna

Posts: 613

#575 • • Jna

alien:
niin ja kieltämättä jos perseeseen sais vähän lisää pyöreyttä *slurps*


Kunnon ghetto-booty sen pitää olla!! *hih*
kilobitti

Posts: 2,419

#576 • • kilobitti 1-2-3 techno

Hyzenthlay:
Onko lihaksikkuus naisella ruman näköistä? miksi pidätte sitä rumana? voisin olettaa, että suurempi osa naisista pitää lihaksikkuutta naisella kauniina, kun verrataan sitä miesten osuuteen. Miksi näin on?



Eikö ole vain luonnollista että joitain piirteitä pidetään naisellisina, ja joitain miehisinä? Pitkän keittiöpsykologin uran tehneenä luulisin(*hih*), että ihmiset pitävät yleensä seksikkäinä juuri niitä piirteitä jotka erottavat miehen naisesta, ja naisen miehestä. Välillä tosin muodissa on rohkeammat, androgyynit tyylisuuntaukset, mutta ne taas voivat olla puoleensavetäviä toisista syistä. Esim. mies, joka uskaltaa olla naisellinen, voidaan kokea itsevarmaksi ja luovaksi miehisen turvallinen tavalla, kun über-macho mies voidaan koko epävarmaksi koska hän vaikuttaa joutuvan todistelemaan miehuuttaan.

Eräässä tv-dokkarissa väitettin myös, että mies- ja naisihanteeseen vaikuttaa puhtaat suvunjatkamissyyt. Miehien sisäänrakennettu mieltymys naisen leveämpään lantioon johtuu se siitä että se mahdollistaa synnytyksen, täyteläiset huulet johtuvat naishormoneista (oliko jopa estrogeenistä) jne. Voisin kuvitella pitkien hiuksienkin, meikkauksen ym. korostavan ei vain naisellisuutta vaan myös terveyttä joka tietenkin on tärkeätä....tulevalle äidille*nauru* Samassa ohjelmassa naiset saivat valita itselleen täydellistä partneria lyhyttä ja pitkää suhdetta varten. Lyhyeen suhteeseen valittiin lähes poikkeuksetta über-Rambo, mutta pitempään suhteeseen semmonen himpun verran Iglesiasta miehekkäämpi mies. Tämä toivonsiemenenä meille kynäniskoille*nauru*

Summa summarum: en pidä ylilihaksikkaista naisista, koska se ei ole mielestäni kovin naisellista. Jos haluaisin miehen ottaisin sellaisen. Väitit, että miehet pelkäävät...sitä en allekirjoita, mutta kyllä kait luonnollinen ”mies on fyysisesti vahvempi”-asetelma sopii useimmille...kyllähän naisetkin yleensä ihannoi itseään vahvempia miehiä? Eikö sama asetelma näy jopa homo-pareissa; toinen on ainakin ajoittain ”mies” ja toinen ”nainen”? Mutta se, että miehet pelkäävät lihaksikkaita naisia tuntuu mielestäni jotenkin kontekstista irroitetulta..

Triviaa: (Huiman tieteellisessä) Tieteen kuvalehdessä julkaistun uutisen mukaan miehet ovat keskimäärin naisia luovempia, koska naisten pyrkimykset löytää itselleen luova kumppani ovat vaikuttaneet miehen evoluutioon. Naisten evoluutiossa taas oli korostuneet muut seikat, joita en nyt muista*hih*

[muokattu 6.1.2004 12:19]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#577 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kiitos! ensimmäinen järkevä vastaus, jonka sain kysymykseeni *iloinen*

Väitit, että miehet pelkäävät...



en siis tarkoittanut, että miehet pelkäisivät lihaksikasta naista, vaan sitä, että miehet ajattelevat naisen tunkeutuvan (perinteisesti) heidän alueelleen, ja siksi suurin osa heistä ei pidä lihaksikasta naista viehättävänä. Sainpas kuulostamaan tämän monimutkaiselta. Ja nyt en siis tarkoita lihaksikkuudella tuota salama-jackin kuvan tapaista naista, vaan ihan naturellia ja tervellä tavalla lihaksikasta naishenkilöä *nauru*

mitäs vielä... en ole väittänyt kirjoitusteni olevan kovin tieteellisiä. Eli kyökkifilosofia on jees *heiii*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dementation

Posts: 2,892

#578 • • Dementation wednesday?
Voi ihmettä mikä kysymys! *poks*

Eihän tuollaiseen voi vastata, makuja ja naisia on ihan liikaa jotta mikään tai kukaan voisi tätä selittää... *täh*

No omassa päässäni kyllä katson että onpa hyvännäköisiä tai kauniita naisia, mutta ei se ratkaise sitä kenestä todella pidän tai kenen seuraan hakeudun. Itse valitsen eleiden ja olemuuksen kautta, jotenkin vain vaistolla. *igor*

Mutta kysymykseen vastatakseni, kaunis nainen (Jos siis puhumme ulkoisesta kauneudesta) ei saa olla liian laiha, liian rintava, täysin teennäinen eikä täydellisen tyylitajuton. (Oma tyyli saa ja pitääkin olla, mutta toivon teidän ymmärtävän mitä tarkoitan tyylitajuttomuudella.) *vink*



ps. Taisin seota itsekin *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Epailija

Posts: 5,636

#579 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian:
sms-textil
.de/a/
gfx4everredesign/
pics/babes/
Unknown_1024.jpg

Kirjailkaa tuosta osoite kasaan (iso kuva, ei kannattanut pistää suoraan tänne). Siellä on hellyttävän söpö tyttö odottamassa toisessa päässä.



Hmm.. Jos tuon kasvot olisivat näyttäneet vähemmän piirretyiltä / editoiduilta, niin pisteitä olisi ropissut enemmän. Nyt jäi asteikolla tasolle ”ihan kiva, mutta...”.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ella_

Posts: 1,329

#580 • • ella_
joo mäkään en kyl oikein tykänny tosta *ding*

--
Elementary, my dear.