Naiseuteen on kautta aikain liitetty henkinen vahvuus kun taas miehiä on pidetty sillä alueella ominaisuuksiltaan heikompina. Se, miksi nuoret naiset karsastavat mua, johtuu siis eittämättä siitä että he kokevat minut uhaksi, koska minun kaltaisiani nuoria miehiä ei voi enää henkisesti kyykyttää.
Hienoa tietää ettei mua karsastekaan minkään muun takia. (*reps!*)
Kuullostaa kyökkifilosofialta, mutta sen täytyy olla totta.
itsekin oon huomannut tosi samanlaista filosofista käyttäytymistä....tiedä häntä mistä johtuu
Kyllä noillekin löytyy ihailijansa tuolta bodareitten maailmasta. Mun mielestä noi ovat harvinaisen kauhean näköisiä ulkoisesti, eikä todellakaan muistuta naisia ryhdiltään tai miltään ruumiinosalta
Hyzenthlay:
Onko lihaksikkuus naisella ruman näköistä? miksi pidätte sitä rumana? voisin olettaa, että suurempi osa naisista pitää lihaksikkuutta naisella kauniina, kun verrataan sitä miesten osuuteen. Miksi näin on?
Eikö ole vain luonnollista että joitain piirteitä pidetään naisellisina, ja joitain miehisinä? Pitkän keittiöpsykologin uran tehneenä luulisin(), että ihmiset pitävät yleensä seksikkäinä juuri niitä piirteitä jotka erottavat miehen naisesta, ja naisen miehestä. Välillä tosin muodissa on rohkeammat, androgyynit tyylisuuntaukset, mutta ne taas voivat olla puoleensavetäviä toisista syistä. Esim. mies, joka uskaltaa olla naisellinen, voidaan kokea itsevarmaksi ja luovaksi miehisen turvallinen tavalla, kun über-macho mies voidaan koko epävarmaksi koska hän vaikuttaa joutuvan todistelemaan miehuuttaan.
Eräässä tv-dokkarissa väitettin myös, että mies- ja naisihanteeseen vaikuttaa puhtaat suvunjatkamissyyt. Miehien sisäänrakennettu mieltymys naisen leveämpään lantioon johtuu se siitä että se mahdollistaa synnytyksen, täyteläiset huulet johtuvat naishormoneista (oliko jopa estrogeenistä) jne. Voisin kuvitella pitkien hiuksienkin, meikkauksen ym. korostavan ei vain naisellisuutta vaan myös terveyttä joka tietenkin on tärkeätä....tulevalle äidille*nauru* Samassa ohjelmassa naiset saivat valita itselleen täydellistä partneria lyhyttä ja pitkää suhdetta varten. Lyhyeen suhteeseen valittiin lähes poikkeuksetta über-Rambo, mutta pitempään suhteeseen semmonen himpun verran Iglesiasta miehekkäämpi mies. Tämä toivonsiemenenä meille kynäniskoille*nauru*
Summa summarum: en pidä ylilihaksikkaista naisista, koska se ei ole mielestäni kovin naisellista. Jos haluaisin miehen ottaisin sellaisen. Väitit, että miehet pelkäävät...sitä en allekirjoita, mutta kyllä kait luonnollinen mies on fyysisesti vahvempi-asetelma sopii useimmille...kyllähän naisetkin yleensä ihannoi itseään vahvempia miehiä? Eikö sama asetelma näy jopa homo-pareissa; toinen on ainakin ajoittain mies ja toinen nainen? Mutta se, että miehet pelkäävät lihaksikkaita naisia tuntuu mielestäni jotenkin kontekstista irroitetulta..
Triviaa: (Huiman tieteellisessä) Tieteen kuvalehdessä julkaistun uutisen mukaan miehet ovat keskimäärin naisia luovempia, koska naisten pyrkimykset löytää itselleen luova kumppani ovat vaikuttaneet miehen evoluutioon. Naisten evoluutiossa taas oli korostuneet muut seikat, joita en nyt muista*hih*
kiitos! ensimmäinen järkevä vastaus, jonka sain kysymykseeni
Väitit, että miehet pelkäävät...
en siis tarkoittanut, että miehet pelkäisivät lihaksikasta naista, vaan sitä, että miehet ajattelevat naisen tunkeutuvan (perinteisesti) heidän alueelleen, ja siksi suurin osa heistä ei pidä lihaksikasta naista viehättävänä. Sainpas kuulostamaan tämän monimutkaiselta. Ja nyt en siis tarkoita lihaksikkuudella tuota salama-jackin kuvan tapaista naista, vaan ihan naturellia ja tervellä tavalla lihaksikasta naishenkilöä
mitäs vielä... en ole väittänyt kirjoitusteni olevan kovin tieteellisiä. Eli kyökkifilosofia on jees *heiii*
Eihän tuollaiseen voi vastata, makuja ja naisia on ihan liikaa jotta mikään tai kukaan voisi tätä selittää...
No omassa päässäni kyllä katson että onpa hyvännäköisiä tai kauniita naisia, mutta ei se ratkaise sitä kenestä todella pidän tai kenen seuraan hakeudun. Itse valitsen eleiden ja olemuuksen kautta, jotenkin vain vaistolla.
Mutta kysymykseen vastatakseni, kaunis nainen (Jos siis puhumme ulkoisesta kauneudesta) ei saa olla liian laiha, liian rintava, täysin teennäinen eikä täydellisen tyylitajuton. (Oma tyyli saa ja pitääkin olla, mutta toivon teidän ymmärtävän mitä tarkoitan tyylitajuttomuudella.)
Kirjailkaa tuosta osoite kasaan (iso kuva, ei kannattanut pistää suoraan tänne). Siellä on hellyttävän söpö tyttö odottamassa toisessa päässä.
Hmm.. Jos tuon kasvot olisivat näyttäneet vähemmän piirretyiltä / editoiduilta, niin pisteitä olisi ropissut enemmän. Nyt jäi asteikolla tasolle ihan kiva, mutta....