Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 782,545 views

Avatar
#581 • • ALIEN Guest
no määä tykkäsin *iloinen*
Howdy

Posts: 7,955

#582 • • Howdy Oldie

salama jack:
*nauru**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Andrulla_05.jpg



Wohoooooow ...... *ding* pelottava ilmestys .. huh .. tuommonen heittelis seinille makkarissa *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#583 • • ALIEN Guest
1223751.jpg

1223747.jpg

1223744.jpg


Ja vikana ehdottomasti ihanin!! *vink* ---->
1223741.jpg
*sydän**slurps**sydän**slurps**sydän**slurps**sydän**slurps**sydän*
Deleted

Posts: 89

#584 • • Deleted
kauniuden faktorit:

IKÄ - LUONNE - HISTORIA - SOSIAALINEN STATUS - KROPPA.

sitten noilla jokaisella on omat alakohtansa. siitä vaaan naista tekemaan ihan kuin jossain roolipelissä.


ikä 17v. avoin luonne osana rehellisyys, rohkeus ja aloitekyky. Opiskellut, ollut kiltisti, ei kumminkaan kokematon maailman kanssa. 'Rikaat' vanhemmat, rahaa on sen verran että voi tehdä muutakin kuin syödä lunta. paljon kavereita. Opiskelee lukiossa. Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg, brunetit hiukset ja ruskeet silmät. sopivasti ruskettunut, kiree perse. ja tykkää teknosta.

siinä teille kaunis nainen, kun tulee vastaan niin otan kuvan. *hali*

[muokattu 7.1.2004 00:11]
hallucinogen

Posts: 8,190

#585 • • hallucinogen Edain

Orange:
siinä teille kaunis nainen, kun tulee vastaan niin otan kuvan. *hali*



Kun tulee vastaan niin ota mulle numero *vink*

--
pikku-*possu*

Deleted

Posts: 89

#586 • • Deleted

hallucinogen:

Kun tulee vastaan niin ota mulle numero *vink*



ajattelin ottaa koko muijan ittelleni jos rahkeet riittää.

pitää kai sit lisätä tohon listaan että ”sinisilmäinen”

*nauru*
Ozma

Posts: 867

#587 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
semmoinen kun hän kävelee ohi niin ei voi olla muuta tekemättä ku soittaa ”Operaattorille” ja tarkistaa oliko se ohjelma vai oikea ihminen =)
remotion

Posts: 5,283

#589 • • remotion nostatus guru

Orange:
kauniuden faktorit:

IKÄ - LUONNE - HISTORIA - SOSIAALINEN STATUS - KROPPA.

sitten noilla jokaisella on omat alakohtansa. siitä vaaan naista tekemaan ihan kuin jossain roolipelissä.


ikä 17v. avoin luonne osana rehellisyys, rohkeus ja aloitekyky. Opiskellut, ollut kiltisti, ei kumminkaan kokematon maailman kanssa. 'Rikaat' vanhemmat, rahaa on sen verran että voi tehdä muutakin kuin syödä lunta. paljon kavereita. Opiskelee lukiossa. Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg, brunetit hiukset ja ruskeet silmät. sopivasti ruskettunut, kiree perse. ja tykkää teknosta.

siinä teille kaunis nainen, kun tulee vastaan niin otan kuvan. *hali*

[muokattu 7.1.2004 00:11]



Tosi hyvin kiteytetty, pitäisköhän sittenkin vaihtaa tuommoiseen.*täh**pelle*
Avatar
#590 • • GoA Guest
Sellainen joka hurmaa mut katseellaan ja hymyllään. *pihkassa*
Progress

Posts: 955

#591 • • Progress

Jammailija:
Ny menee hiukka off-topic, mut pakko kuitenkin heittää...
Oon aina ihaillut naisia, jotka osaa tanssia ja ennen kaikkea nauttii tanssimisesta. Mä ite rakastan tanssia ja mun unelmanainen on se, joka rakastaa sitä yhtä paljon. Eli kyl se vaa on upee näky ku nainen osaa liikkua ja nauttia musiikista, uuuuh*sydän*! Enkä mä tarkoita välttämättä kaikenlaisia tanssiopistossa opittuja liikkeitä...Vaa musiikin lukemista, siihen sulautumista ja sen tahtiin liikkumisesta....*sydän**sydän**sydän**sydän*



Samma här!
En mä oikein tytöstä kiinnostu, jos ei osaa tanssii.
Mut on tietty joitaki flikkoi, jotka on sit muuten niin POP, ettei tanssitaidolla tai sen puuttumisella ole niin merkitystä. Suurin osa ”mun naisista” on kyl noita ”tanssitaitoisia”. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Progress

Posts: 955

#592 • • Progress

alien:
1223751.jpg

1223747.jpg

1223744.jpg


Ja vikana ehdottomasti ihanin!! *vink* ---->
1223741.jpg
*sydän**slurps**sydän**slurps**sydän**slurps**sydän**slurps**sydän*



Juu, siis toi viimene on TO-DEL-LA-KIN BEIBE!!!!! NAM! *slurps*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

zaler

Posts: 1,545

#593 • • zaler e h k i s
oh oh *hih*

--
let´s eat to the beat!

Dementation

Posts: 2,892

#594 • • Dementation wednesday?

Avernian:
sms-textil
.de/a/
gfx4everredesign/
pics/babes/
Unknown_1024.jpg

Kirjailkaa tuosta osoite kasaan (iso kuva, ei kannattanut pistää suoraan tänne). Siellä on hellyttävän söpö tyttö odottamassa toisessa päässä.



Ei tuo kyllä saanut minulta paljoakaan pointseja,
rinnat olivat liian suuret, kasvot liian kapeat ja muutenkin oli niin tehdyn näköinen kuva. *igor*

Mutta toki jos joku tuon näköinen olisi elävänä paikalla, se voisi eleillä ja olemuksella parantaa pointseja paljonkin. Valokuvilla on usein pahentava vaikutus ihmisten ulkonäköön, kun niissä katoaa aina se jokin ihmisistä. *täh*

No kriteerit voi vaikuttaa kovilta, mutta yhäkin ulkoisella kauneudella on toissijainen merkitys.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

monoxide

Posts: 193

#595 • • monoxide Lipton Cocton
on vain olemassa rumia ja meikattuja naisia*hih*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Jimmyfi

Posts: 904

#596 • • Jimmyfi
ei sellasta ole.. :D
naiset o rumia :D *sikamain naur*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Riku

Posts: 3,187

#597 • • Riku The Little Prince
*psst* OT:

Kannattaa sitten käyttää sen verran järkeään ettei quottaa taas 3 sivullista kuvia, tai tekstiä sen enempää ja vastaa sen jälkeen yhtä riviä asiaan jonka sisältö on jotakuinkin ”Joo”. Säilyy forumi luettavana.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

keisha

Posts: 1,394

#598 • • keisha bullet with butterfly wings

Orange: Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg

Noinkin hoikalla tytöllä lienee aika alhainen rasvaprosentti, joten tuskin löydät kovin helpolla semmoista jolla on c-tissit ilman silikonia.*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Deleted

Posts: 89

#599 • • Deleted

kei:
---
Orange: Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg

---
Noinkin hoikalla tytöllä lienee aika alhainen rasvaprosentti, joten tuskin löydät kovin helpolla semmoista jolla on c-tissit ilman silikonia.*justjoo*



naturelli on parempi, joten massaa sitten lisää...


tosin miksi natu on parempi ? onhan se tietty aito, mutta ne tuntuu suht samalta, ja töpö (semmoset ”törrottävät, riparien vastakohta) rinnat näyttää paremmalta.

silti yleinen mielipide on että natut rules. okei on tietty noita shakiraylilyöntejä, mutta jos joku normi lauta nainen ottaa itselleen isonnusta onko tuo paha.


ei täällä sattus kukaan naispuolinen kirjoittaa jolla olisi omaa kokemusta asiasta.


vähän ot.
Jna

Posts: 613

#600 • • Jna

Orange:
Sopivat C-tissit, paino 48kg,

[muokattu 7.1.2004 00:11]



Tolla painolla et kyllä usein tule törmäämään C-tisseihin. Tyydy A:han tai B.hen. Sori..*iihhih*