1,334 posts, 67 pages, 789,671 views
Orange:
siinä teille kaunis nainen, kun tulee vastaan niin otan kuvan.
Orange:
kauniuden faktorit:
IKÄ - LUONNE - HISTORIA - SOSIAALINEN STATUS - KROPPA.
sitten noilla jokaisella on omat alakohtansa. siitä vaaan naista tekemaan ihan kuin jossain roolipelissä.
ikä 17v. avoin luonne osana rehellisyys, rohkeus ja aloitekyky. Opiskellut, ollut kiltisti, ei kumminkaan kokematon maailman kanssa. 'Rikaat' vanhemmat, rahaa on sen verran että voi tehdä muutakin kuin syödä lunta. paljon kavereita. Opiskelee lukiossa. Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg, brunetit hiukset ja ruskeet silmät. sopivasti ruskettunut, kiree perse. ja tykkää teknosta.
siinä teille kaunis nainen, kun tulee vastaan niin otan kuvan.
[muokattu 7.1.2004 00:11]
Jammailija:
Ny menee hiukka off-topic, mut pakko kuitenkin heittää...
Oon aina ihaillut naisia, jotka osaa tanssia ja ennen kaikkea nauttii tanssimisesta. Mä ite rakastan tanssia ja mun unelmanainen on se, joka rakastaa sitä yhtä paljon. Eli kyl se vaa on upee näky ku nainen osaa liikkua ja nauttia musiikista, uuuuh*sydän*! Enkä mä tarkoita välttämättä kaikenlaisia tanssiopistossa opittuja liikkeitä...Vaa musiikin lukemista, siihen sulautumista ja sen tahtiin liikkumisesta....
Avernian:
sms-textil
.de/a/
gfx4everredesign/
pics/babes/
Unknown_1024.jpg
Kirjailkaa tuosta osoite kasaan (iso kuva, ei kannattanut pistää suoraan tänne). Siellä on hellyttävän söpö tyttö odottamassa toisessa päässä.
kei:
---
Orange: Sopivat C-tissit, hoika semmonen 165 pitkä paino 48kg
---
Noinkin hoikalla tytöllä lienee aika alhainen rasvaprosentti, joten tuskin löydät kovin helpolla semmoista jolla on c-tissit ilman silikonia.