Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,512 views

anis

Posts: 2,451

#1181 • • anis
Sellanen joka miellyttää sun silmääs.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

johnnytys

Posts: 489

#1182 • • Edited johnnytys idän pikajuna
kauneus on katsojan silmissä!!!!! *hymy*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Kianoni

Posts: 357

#1183 • • Kianoni pomputtaako?
kyllä se on jotain sisäistä kauneutta mitä pitää olla. nätti naama ja hyvä kroppa ei vielä riitä.
se miten asiat näkee ja miten asiat tekee. sen pitää olla kaunista. silloin on kaunis vaikkei sitä naamaa ja kroppaa niin oliskaan.
kaunis mieli. se on tärkee. ja liike. ihmisen tapa liikkua ja tehdä asioita vaikuttaa ainakin mulle tosi paljon. kömpelö saa olla muttei jäykkä. mitähän vielä.
niin kai se on katsojasta kiinni kenestä tykkää.
Sirppu

Posts: 685

#1184 • • Sirppu
Iloinen, sellainen hymy ja silmissä virne että toisenkin saa hymyilemään, Tumma hiuksinen on musta nättiä, pidän pitkistä tuulessa liuhuvista sekavista hiuksista, rastatki on kivat, pitkät erityisesti, lyhyt on parempi ko pitkä. Kaunis on sellainen joka on mukava ja luotettava ja puolustaa/auttaa kaveria hädässä. Kaunis nainen on joka ei yritä olla mitään, kunhan on oma itsensä.
Avatar
#1185 • • Edited astaroth Guest
maalaiskauneus on <3

edit: vaikka yksilökohtaisesti aina puntaroinkin :P
EP

Posts: 11

#1186 • • EP
Kyllähän se kauneus katsojan silmässä pitkälti on. Mun mielestä kaunis ei ole sitä "mallikauneutta" eli siloposkisuutta, äärimmäistä hoikkuutta ja täydellisiä
mittoja. Ei ei ja ei. Tai no voihan sekin olla kaunista mutta en mä sellaseen kau-
neuteen rakastuis.

Oikein kaunis hymy on mielestäni todella tärkeä. Se nyt vaan on aivan uskomattoman
ihanaa katsottavaa! *sydän* Ja pienen pienet (siis oikeasti PIENET) kauneusvirheet
etenkin hampaissa voi olla niin kauniita!!! Pituudellakaan ei oikeestaan oo niin väliä,
lyhyet tytöt voi toden totta olla kauniita*joo*

Ja tietty puhetyyli voi tehdä "tavallisen" näköisestäkin tyttösestä aivan enkelin!
1ncarnation

Posts: 542

#1187 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
kaunis nainen on se joka on sun nainen :)

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

anton fine

Posts: 1,359

#1188 • • anton fine myspace.com/finethedj
semmoinen joka on kaunis, mutta et haluis naida hänet.. siis heti.

eli semmoinen johon tekis mieli tutustua vaan ulkonäön perusteella..

aik pinnallist
EP

Posts: 11

#1189 • • EP
Joo siis sehän oli vaan mun mielipide,luettelin joitain asioita jotka tekee naisesta ulkoisesti kauniin. Enkä koskaan valitse ketään pelkästään ulkonäön perusteella,koska sisäinen kauneus on mulle todella tärkeää! Jos nainen on kaunis mutta siäisesti "tyhjä" niin eihän siitä mitään tule.

Ja jossain baaris istuskellessahan se on hieman hankala lähteä etsimään sitä sisäistä kauneutta*hymy*
Avatar
#1190 • • Annakins Guest
Otsikkoon viitaten, onko olemassa väärin kauniita naisia?
Dana

Posts: 647

#1191 • • Dana
kaunis nainen on joku joka valaisee huoneen hymyllään. jonka silmissä loistaa tuhat tähteä ja jonka nauru on kuin musiikkia.. *nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#1192 • • pirpeli

aiduu, 18.10.2005 15:17:
OhO.. pelottava topic, tulee ihan semmonen olo et pitäis käydä vaihtaa silmät,nenä,korvat,PÄÄ,perse,koivet,hiukset,varpaat niinko KAIKKI et tulis kauniiks *tirsk*
Höhöhöö.. aika hajottavaa ja samalla älyttömän hauskaa *iloinen*



Tuostahan voisi luulla, ettet oo tyytyväinen itsees..Toivottavasti kuitenkin olet*hymy*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

remotion

Posts: 5,283

#1193 • • remotion nostatus guru
Mä oon huomannut että mikäli nainen on muuten todella hyvän näkönen ja massasta erottuava, ni sitten todellinen koe on että sillä on kumisaappaat jalassa ja karvalakki, jos se sillon vielä näyttää siltä että "toi on _pakko_ saada omaksi kullaksi _heti_!!" niin silloin se on riittävän söpö! :D tiiän tän kokemuksesta :D
Sundust

Posts: 314

#1194 • • Sundust Behind The Sun
Luonnollinen,mukava ja joka ei ylimeikkaa itseään..eikä liian trimmattu, niinku on jotain mistä pitää kiinni.. *plur*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Pätkis

Posts: 1,038

#1195 • • Pätkis Pikkis

pirpeli, 18.10.2005 15:26:
---
aiduu, 18.10.2005 15:17:
OhO.. pelottava topic, tulee ihan semmonen olo et pitäis käydä vaihtaa silmät,nenä,korvat,PÄÄ,perse,koivet,hiukset,varpaat niinko KAIKKI et tulis kauniiks *tirsk*
Höhöhöö.. aika hajottavaa ja samalla älyttömän hauskaa *iloinen*
---
Tuostahan voisi luulla, ettet oo tyytyväinen itsees..Toivottavasti kuitenkin olet*hymy*


Tai että tarttis vaihtaa koko paketti tullakseen sen näköiseksi, mitä suurin osa pitää esteettisenä? Ja sillä ei (ainakaan oman kokemuksen mukaan) ole paljonkaan tekemistä itseensä tyytyväisyyden kanssa *hymy*

nimim. vaihdetaan jalat pidempiin, huulet pullempiin.... *tirsk*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

pirpeli

Posts: 5,533

#1196 • • pirpeli

Pygmi, 18.10.2005 15:52:
---
pirpeli, 18.10.2005 15:26:
---
aiduu, 18.10.2005 15:17:
OhO.. pelottava topic, tulee ihan semmonen olo et pitäis käydä vaihtaa silmät,nenä,korvat,PÄÄ,perse,koivet,hiukset,varpaat niinko KAIKKI et tulis kauniiks *tirsk*
Höhöhöö.. aika hajottavaa ja samalla älyttömän hauskaa *iloinen*
---
Tuostahan voisi luulla, ettet oo tyytyväinen itsees..Toivottavasti kuitenkin olet*hymy*

---

Tai että tarttis vaihtaa koko paketti tullakseen sen näköiseksi, mitä suurin osa pitää esteettisenä? Ja sillä ei (ainakaan oman kokemuksen mukaan) ole paljonkaan tekemistä itseensä tyytyväisyyden kanssa *hymy*

nimim. vaihdetaan jalat pidempiin, huulet pullempiin.... *tirsk*



No toi on kyllä totta. Esteettisyys ja se miltä itsestä tuntuu harvoin kulkevat käsi kädessä. Tai siis se, mitä pidetään esteettisenä..Mutta jokainenhan pystyy omalta kohdaltaan sanomaan, mitä pitää kauniina..jne..Meen takas tiskaamaan*hymy*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

EP

Posts: 11

#1197 • • EP

Mä oon huomannut että mikäli nainen on muuten todella hyvän näkönen ja massasta erottuava, ni sitten todellinen koe on että sillä on kumisaappaat jalassa ja karvalakki, jos se sillon vielä näyttää siltä että "toi on _pakko_ saada omaksi kullaksi _heti_!!" niin silloin se on riittävän söpö! :D tiiän tän kokemuksesta :D



Toi oli paha..*lmao* Ja vielä osittain ihan totta,koska kaunis nainen on kaunis myös polvipusseilla varustetuissa gollege-housuissa ja xxl-kokoa olevassa t-paidassa ilman meikkiä.
Viper

Posts: 187

#1199 • • Viper TEAM Kyntäjät
Sellainen, joka käy yksiin juuri oman makuni kanssa. Hehe. Estetiikan peruskurssi: kauneus on katsojan silmässä.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Matti W

Posts: 56

#1200 • • Matti W
Itse en kiinnitä niinkään huomiota ulkoiseen kauneuteen kuin sisäiseen....
Kauneus on katsojan silmissä, ja omaan havainto kykyyni vaikuttaa naisen persoona, joten tulisiko sanoa että persoonalliset naiset on kauniita....?