Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 789,687 views

#1201 • • Edited Equalizer Guest
Sellanen tumma ja pieni..kai*ding*
(Ja sit jos se ei polta ja tekee hyvää ruokaa niin just hyvä *nauru*)
#1202 • • Edited -Loyal- Guest
Kenellä on oikeasti aivot... Ja niitä on todella vähän.
Yleensä ne "Hei mä oon täällä" tyypit ei omista aivoja,
vaikka olisivatkin todella kauniita. Mitä vanhemmaksi itse elää
se kauneus, mitä oikeasti arvostaa siirtyy sinne naisen sisälle.
Itse luulin vielä pari vuotta sitten että tää o ihan paskaa, mut kyllä
se arvostus muuttuu kummasti... Tosin, kuka sitä rumaakaan panis ;)
evvk

#1203 • • evvk
semmmone
Cloud

#1204 • • Cloud Game Freak
Aikuinen nainen. Tumma ja tulinen. Hyvät muodot omaava. Pylly <3 .
Lautaan ei kosketakkaan.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Waakku

#1205 • • Waakku
Semmoinen "naapurin tyttö".

--
- ? -

Epailija

#1206 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ElegantY, 8.2.2006 16:24:
---
1ncarnation, 17.10.2005 22:48:
kaunis nainen on se joka on sun nainen :)
---
Tää oli jotenkin tosi sulosesti sanottu <=)

Ja varsin totta - mutta rakastuminenhan tunnetusti vähentää kriittisyyttä kumppanin ominaisuuksien suhteen. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Unik

#1207 • • Unik
Semmoinen joka kertoo hyvän ja kauniin iltasadun.
mummoankka

#1208 • • mummoankka
aika hyvä kysymys...voiskohan tän tiivistää niin että ulkoisesti kaunis, näyttää entistä kauniimmalta jos sieltä korvien välistäkin löytyy jotain....... Tää toimii myös toisin päin. Eli jos sen superkauniin mega-beiben korvien välissä ei muuta kun tuuli vihellä niin ainakin mun silmissä se kauneuskin vähenee aika radikaalisti... *nauru*
Jos puhutaan sillee yleisesti...niin kaunis nainen voi olla tumma tai vaalee sil ei niin väliä...mut ehkä jotenki persoonallisen näköstä pitää useesti kauniinpana.
yks kaunis nainen mun makuun on angelina jolie (voi olla jonku muunki mielestä...) *tirsk*
Epailija

#1210 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kuilu saa ehdot, 9.2.2006 11:57:
Muotoilisin itse toisin. Ihastuminen vähentää kriittisyyttä kumppanin ominaisuuksia kohtaan, mutta rakastuminen kyllä lisää sitä! (Ei kai kaikki kritiikki ole negatiivista!? ;D)

Haha. Eikös ihastumisenkin pitäisi lisätä positiivista (mutta ei välttämättä yhtään sen rakentavampaa) kritiikkiä? =) No, tarkoitukseni oli kuitenkin sanoa, että rakastuminen (mikä minun kirjoissani on siis "vain" voimakasta ihastumista) tekee rakastuneesta anteeksiantavamman kumppanin vikojen ja puutteiden suhteen. Toisin sanoen sellaiset asiat, mitä ei ehkä ideaalikumppanissaan haluaisi nähdä, eivät rakastuneisuuden kohteessa häiritsekään. "Okei, se on pyörätuolipotilas, mutta katso nyt kuinka siistit vanteet sillä on!"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

John

#1215 • • John Lauma

EP, 17.10.2005 22:39:
Ja pienen pienet (siis oikeasti PIENET) kauneusvirheet etenkin hampaissa voi olla niin kauniita!!!

Hyh, ei! Hampaat ovat tärkeät! Tajusin tuon lauseen lukiessani, että se on naisen olemuksessa ehkä se kohta jossa olen eniten kriittinen... *ding*

EP, 17.10.2005 22:39:
Pituudellakaan ei oikeestaan oo niin väliä, lyhyet tytöt voi toden totta olla kauniita*joo*

Lyhyt pitää olla!*joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

pirullinen enkeli

#1217 • • pirullinen enkeli
Kaunis nainen...*hmmmm**ding*
Aika vaikee kyllä mennä määritteleen, ku en hirveesti naikkosia tiiraile..! mutta ainaki se on mun miälestä pelkästään kaunista että osaa hymyillä ja on "tasa-arvonen" eikä pirä itteensä muita parempana..kauneus tulee paljolti sisältä päin ja se sisäinenki kauneus riippuu siitä mitä toinen arvostaa ja pitää itte tärkeenä asiana...tokihan ulkokuorikin jotain kertoo, mutta ei se oo kaikki kaikes..menipä vaikee selitteiseks.. *hymy*
KYLLÄ ME KAIKKI JOTENKI PÄRJÄTÄÄN! ei muuta ku uskoa itseensä!! *sydän*