Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 784,140 views

Jone

Posts: 8,258

#1241 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen, 23.5.2006 09:33:
Mä en ymmärrä miten luonteenpiirteet yms vaikuttaa joidenkin mielestä kauneuteen? Toki se vaikuttaa henkilön viehättävyyteen/vetovoimaan tai miksi sitä nyt haluaa kutsua mut voi se täys bitch olla kauniimpi kun se tosi herttainen ihminen :)



"Kauneutta" ei käsittääkseni ole missään määritelty terminä käsittelemään ainoastaan ulkonäköä ja ainakin mun käsitykseni ihmisen ulkonäöstäkin muuttuu riippuen siitä millaisena muuten henkilöä pidän. Jos joku on mun mielestäni luonteeltaan ja ulosanniltaan täysin sietämätän korppi ei kyseinen henkilö voi myöskään koskaan olla silmissäni kaunis vaikka näyttäisi miltä. Sama toimii luonnollisesti toiseenkin suuntaan.
hallucinogen

Posts: 8,190

#1242 • • hallucinogen Edain

Jone, 23.5.2006 09:39:
"Kauneutta" ei käsittääkseni ole missään määritelty terminä käsittelemään ainoastaan ulkonäköä ja ainakin mun käsitykseni ihmisen ulkonäöstäkin muuttuu riippuen siitä millaisena muuten henkilöä pidän. Jos joku on mun mielestäni luonteeltaan ja ulosanniltaan täysin sietämätän korppi ei kyseinen henkilö voi myöskään koskaan olla silmissäni kaunis vaikka näyttäisi miltä. Sama toimii luonnollisesti toiseenkin suuntaan.


Kun puhutaan kauneudesta niin mulle se on aina tarkoittanut pelkkää ulkokuorta mut määrittely kysymyshän se on et mitä sillä tarkoittaa.

--
pikku-*possu*

Sunflower

Posts: 363

#1243 • • Sunflower

Jone, 23.5.2006 09:39:

"Kauneutta" ei käsittääkseni ole missään määritelty terminä käsittelemään ainoastaan ulkonäköä ja ainakin mun käsitykseni ihmisen ulkonäöstäkin muuttuu riippuen siitä millaisena muuten henkilöä pidän. Jos joku on mun mielestäni luonteeltaan ja ulosanniltaan täysin sietämätän korppi ei kyseinen henkilö voi myöskään koskaan olla silmissäni kaunis vaikka näyttäisi miltä. Sama toimii luonnollisesti toiseenkin suuntaan.



Juuri näin.
Avatar
#1244 • • ALIEN Guest

hallucinogen, 23.5.2006 09:17:
---
Avernian, 23.5.2006 09:03:
Heh, mulle meinasi käydä autokoulussa samanlainen tapaus. *nauru*

---

Mul meni inssi vituiks katellessani naisia :D Ei pitäs valoissa tiirailla tipusia :D



mäkin kävellyt tolppaa päin ja jäänyt melkein auton alle moisten takia.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1245 • • Edited Fyrisch

hallucinogen, 23.5.2006 09:17:
Mul meni inssi vituiks katellessani naisia :D Ei pitäs valoissa tiirailla tipusia :D

ALIEN, 23.5.2006 10:53:
mäkin kävellyt tolppaa päin ja jäänyt melkein auton alle moisten takia.



Mä taas kävelly lasiovee päin ja ajanu melkee (10cm jäi välii niittauksen jälkee) betoniseinää ku piti kääntyy 180 astetta ku oli nii tiukka kesäkissa :D
Jone

Posts: 8,258

#1246 • • Jone Archibald Haddock

Avernian, 23.5.2006 09:03:
---
hallucinogen, 23.5.2006 08:48:
Landella vanhempien lähellä asuu joku tyttö ja aina meinaan ajaa ojaan kun se on lenkillä ja on kireis juoksutrikois. Pitäs kieltää moinen.

---

Heh, mulle meinasi käydä autokoulussa samanlainen tapaus. *nauru*



Mä olen viitisen vuotta sitten päräyttänyt upouuden Micran keulan uusintakuntoon kesäisellä Manskulla tästä syystä. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1248 • • hallucinogen Edain

ALIEN, 23.5.2006 10:53:
mäkin kävellyt tolppaa päin ja jäänyt melkein auton alle moisten takia.


Kesä on vaarallista aikaa mutta silti sitä oottaa, että mekot lyhenee ja pieni suvituuli nostaa helmoja :D

--
pikku-*possu*

display23

Posts: 3,069

#1250 • • display23

CM, 23.5.2006 11:17:
---
---


Oikeasti kaunis nainen ei tartte photoshoppia :D

Mä en näe mallikuvissa muuta kuin filtteriä.



ai että jos tollanen muija tai muu vastaava tulee sua vastaan kadulla ja antautuu sulle niin sä et nää siinä mitään? aika mehevä filtteri.. :D
Cloud

Posts: 2,162

#1251 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 23.5.2006 11:26:
---
ALIEN, 23.5.2006 10:53:
mäkin kävellyt tolppaa päin ja jäänyt melkein auton alle moisten takia.

---

Kesä on vaarallista aikaa mutta silti sitä oottaa, että mekot lyhenee ja pieni suvituuli nostaa helmoja :D



Miks pieni.. miksei kunnon puhuri *hikoil*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Verano

Posts: 4,649

#1252 • • Verano Merituuli

Galrav, 23.5.2006 12:07:
---
CM, 23.5.2006 11:17:
Oikeasti kaunis nainen ei tartte photoshoppia :D

Mä en näe mallikuvissa muuta kuin filtteriä.

---


ai että jos tollanen muija tai muu vastaava tulee sua vastaan kadulla ja antautuu sulle niin sä et nää siinä mitään? aika mehevä filtteri.. :D



Jos se kävelee kadulla filtteröimättömänä *justjoo*
Avatar
#1253 • • ALIEN Guest

CM, 23.5.2006 11:17:
---
Galrav, 21.5.2006 02:06:
---
mikke, 20.5.2006 21:57:
---
Galrav, 20.5.2006 16:08:
Adriana Lima *sydän*

---


pic or stfu!!1

---


http://neuromancerwp.free.fr/Adriana%20Lima%2005.png

---


Oikeasti kaunis nainen ei tartte photoshoppia :D



kuka sanoi että tota tarvitsisi?
oikeasti kauniitakin naisiakin voidaan photosoppailla.
oikeasti kaunis nainen ei tarvitse meikkejä mutta ne silti meikkaavat.
oikeasti kauneimmat nainet on kaikkien omissa mielikuVituksissa.
IInesAnkka

Posts: 656

#1254 • • Edited IInesAnkka

Pirpeli, 19.9.2002 13:12:
Kun katselee näitä Klubituksen kuvia, ja neitokaisia niissä, herää kysymys....Kaikissa kuvissa, joissa esiintyy massasta poikkeamaton, tiukkavatsainen, pitkähiuksinen tyttö/nainen, kaikki ovat ihan "oo, kaunis", "söpö, ihana jne.." Miksi he ovat kauniita?????*täh*Kaikki samannäköisiä.

Minä en ole kaunis. En ole varma olenko edes söpö. Minä olen vain minä, mahoineni kaikkineni silmälaseineni finneineni*hymy*Silti sain eilen bileissä kuulla kommentin, joka osoitettiin ystävälleni:"Sä olet aina sen kauniin naisen kanssa bileissä." Minä olin tämä kaunis nainen*häh*



Voisiko tästä kenties päätellä, että me ollaan kaikki kauniita? Minä tylsä massasta poikkeamaton pitkine hiuksineni ja tiukkoine vatsoineni, sinä vain finneinesi? *vink*
IInesAnkka

Posts: 656

#1255 • • Edited IInesAnkka
Yksi "kauneusihanne" huippumuotinäytöksen catwalkilta:
pirpeli

Posts: 5,533

#1256 • • pirpeli
Mä tunnen itseni tänään kauniiksi, koska mulla on hyvä olo*hymy*.

Ja tuo ylempänä oleva kävelevä luuranko on ehkä kamalinta mitä on. Jos nekrofiliasta tykkää, niin sitte. Mutta *oksennuspuklaushymiö*....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#1257 • • Edited ALIEN Guest

IInesAnkka, 23.5.2006 14:56:
Yksi "kauneusihanne" huippumuotinäytöksen catwalkilta:



kauneushan on katsojan silmissä.
Jone

Posts: 8,258

#1258 • • Jone Archibald Haddock

IInesAnkka, 23.5.2006 14:56:
Yksi "kauneusihanne" huippumuotinäytöksen catwalkilta:



Oh teh bullshit and teh photoshop - tunnistatko nämä?
IInesAnkka

Posts: 656

#1259 • • IInesAnkka

Jone, 23.5.2006 15:02:

Oh teh bullshit and teh photoshop - tunnistatko nämä?



Ever been to Lapinlahden syömishäiriöpoli? No photoshop, no bullshit. Noita on. Valitettavasti.
Jone

Posts: 8,258

#1260 • • Jone Archibald Haddock

IInesAnkka, 23.5.2006 15:05:
Ever been to Lapinlahden syömishäiriöpoli? No photoshop, no bullshit. Noita on. Valitettavasti.



Juu en oo ollut, mutta onko postaamasi kuva oikeasti olevinaan autenttinen ja editoimaton?