Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 784,145 views

IInesAnkka

Posts: 656

#1261 • • IInesAnkka

Jone, 23.5.2006 15:08:


Juu en oo ollut, mutta onko postaamasi kuva oikeasti olevinaan autenttinen ja editoimaton?



Juu en tiedä, jostain anoreksiaa käsitteleviltä sivuilta se seivasin.
CM

Posts: 1,507

#1263 • • CM

ALIEN, 23.5.2006 14:18:
---
kuka sanoi että tota tarvitsisi?



Ei kukaan. Mut miten tosta tietää miltä toi näyttää luonnossa? Ton kuvan perusteella ei hajuakaan. Näyttää enemmän muovilta tai tietokonegrafiikalta, kuin ihmiseltä. Aika monen muijan kuva on pilattu kyseisellä softalla. Sit on niitäkin, kenestä on "tehty malleja" photarilla vääntämällä ruumis uuteen uskoon. Netistä löytyy paljon esimerkkejä kunhan etsii.
pirpeli

Posts: 5,533

#1264 • • pirpeli

IInesAnkka, 23.5.2006 15:16:
Olipa ihanasti sanottu *hihu*



Näitä päiviä aina välillä on*iloinen*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

CM

Posts: 1,507

#1265 • • CM

IInesAnkka, 23.5.2006 15:05:
---
Jone, 23.5.2006 15:02:

Oh teh bullshit and teh photoshop - tunnistatko nämä?

---


Ever been to Lapinlahden syömishäiriöpoli? No photoshop, no bullshit. Noita on. Valitettavasti.



Tai sit on vaan vedetty vitusti piriä/herskaa/muita laihdutusaineita
Avatar
#1266 • • ALIEN Guest

CM, 23.5.2006 15:17:
Ei kukaan. Mut miten tosta tietää miltä toi näyttää luonnossa? Ton kuvan perusteella ei hajuakaan. Näyttää enemmän muovilta tai tietokonegrafiikalta, kuin ihmiseltä. Aika monen muijan kuva on pilattu kyseisellä softalla. Sit on niitäkin, kenestä on "tehty malleja" photarilla vääntämällä ruumis uuteen uskoon. Netistä löytyy paljon esimerkkejä kunhan etsii.



So what? on se silti miellytävää katseltavaa - se nainen siinä itse kuvakkeessa siis. Tyhmähän se on joka uskoo jonkun luonnossa näyttävän samalta. Ja toi on about sitä mihin noi naiset tuolla pintaliidossa pyrkivät - virheettömyyteen. Huijaavat itseänsä loppupeleissä, kun kuvittelevat sen olevan tärkein asia maailmassa. Valitettavaa. Mut en tiedä asiasta tarpeeksi sanoakseni etteikö se silti ketään tekisi onnelliseksi.

Vaikka pyrinkin tasa-arvoiseen ihmisten arvostamiseen niin silti on vaikeata arvostaa pintaliitokanoja sen yhden panon verran kauempaa. Mitä nyt niiden juttuja kuuntelee.
CM

Posts: 1,507

#1267 • • CM

ALIEN, 23.5.2006 15:26:
---
So what? on se silti miellytävää katseltavaa - se nainen siinä itse kuvakkeessa siis. Tyhmähän se on joka uskoo jonkun luonnossa näyttävän samalta



Niinno, topicin aihe on "Millainen on oikeasti kaunis nainen?" :) Mun käsitys oikeasta on sitten hieman eri. Heh.
Avatar
#1268 • • Edited ALIEN Guest

CM, 23.5.2006 15:28:
---
ALIEN, 23.5.2006 15:26:
---
So what? on se silti miellytävää katseltavaa - se nainen siinä itse kuvakkeessa siis. Tyhmähän se on joka uskoo jonkun luonnossa näyttävän samalta
---


Niinno, topicin aihe on "Millainen on oikeasti kaunis nainen?" :) Mun käsitys oikeasta on sitten hieman eri. Heh.



Niin ja ihmisten mielikuvituksissa ne oikeasti kauneimmat naiset ovat. Imo.
pirpeli

Posts: 5,533

#1269 • • Edited pirpeli
Joops, joku voi perustaa syömishäiriöiset kauneusihanteena- topikin, jos haluaapi. Tietty se kauneus on jokaisen omassa silmämunassa, mutta.......*eiei* tuollaisia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sunflower

Posts: 363

#1270 • • Sunflower

pirpeli, 23.5.2006 15:31:
Joops, joku voi perustaa syömishäiriöiset kauneusihanteena- topikin, jos haluaapi. Tietty se kauneus (ja kauheus) on jokaisen omassa silmämunassa, mutta.......*eiei* tuollaisia.



No mutta syömishäiriö on kuitenkin sairaus.. Harvempi alkaa arvostella syöpäsairaidenkaan ulkonäköä, joten nämä kauheus-kommentit tuntuu vähän kohtuuttomilta.
pirpeli

Posts: 5,533

#1271 • • pirpeli

Sunflower, 23.5.2006 15:41:
No mutta syömishäiriö on kuitenkin sairaus.. Harvempi alkaa arvostella syöpäsairaidenkaan ulkonäköä, joten nämä kauheus-kommentit tuntuu vähän kohtuuttomilta.



Muokkasin kommenttiani suvaitsevampaan suuntaan. Ja kyllähän sitä arvostellaan kaikenlaista, jopa minua :)...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Sunflower

Posts: 363

#1272 • • Sunflower

pirpeli, 23.5.2006 15:50:

Muokkasin kommenttiani suvaitsevampaan suuntaan. Ja kyllähän sitä arvostellaan kaikenlaista, jopa minua :)...



Juu, arvasin ettet tuota tarkoittanut noin, mutta särähti vain niin pahasti, että oli pakko huomauttaa.
ezzy

Posts: 8,060

#1273 • • ezzy Droid-pappa

kumi, 20.5.2006 22:39:
rose mcgowan on kyl must kaunis *hih*



Syy miksi lopetin noitasiskosten katsomisen. Rose McGowan on niin narkkarin näköinen ja oloinen kuin vaan voi olla, että teki ja tekee pahaa katsella sitä.
Sunflower

Posts: 363

#1274 • • Sunflower
bjoerk.jpg

Ah niin ihana ja kaunis peikkotyttö:)
pirpeli

Posts: 5,533

#1275 • • pirpeli

Sunflower, 23.5.2006 16:27:
Ah niin ihana ja kaunis peikkotyttö:)



Björk on*joo*. Ja samoin mun profiilissa kommentoiduissa kuvissa harmaapaitainen tummahiuksinen suloinen pisamanaama*pihkassa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#1276 • • ALIEN Guest

Alex, 9.10.2002 05:30:
Se oN: *super* + *ökkö* + *sydän* + *purr* + *piis*
+ *pihkassa* + *vink* + *nauraa* + *joo*

VälillÄ: *vink*, *pelle*, *slurps*, *nukkuu*, *täh*, *ding*, *blush*, *suru*, *enkeli*, *pupu*

HarVoiN: *voiei* *igor* *piru* *pahis* *possu* *mur* *uros*

NeVeR *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

[muokattu 9.10.2002 05:31]



you_fail.jpg
Aamu

Posts: 999

#1277 • • Aamu you had me at hello

yaya
Etenkin L-koodin roolihahmossaan (Jenny Schecter) on aivan syötävän ihana



Etenkin! *sydän*

--
Do you think the expansion will make me fat?

Avatar
#1278 • • Viivi Guest
Minulle kaunis nainen on lämminhenkinen, paljon hymyileva ihminen, jonka lähellä on helppo olla. Hänestä huokuu viisautta, älyä, empatiaa ja sisäistä rauhaa. Ulkoisesti hänen kauneutensa näkyy silmistä, eleistä ja tavasta kohdella muita. Itseään ja toisia kunnioittava ja arvostava nainen on aina kaunis.

Sama pätee myös miehiin *plur* ja minulla on kotona juuri sellainen *lmao*
Syce

Posts: 1,649

#1279 • • Syce
Onhan noita kauniita naisia....mutta mulle riittää että tulee toimeen minun kanssa=D