Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 780,342 views

Jone

Posts: 8,258

#1301 • • Jone Archibald Haddock

Indigo, 9.10.2006 00:28:
Huomasin muuten mielenkiintoisen jutun. Vastaavassa "Millainen on oikeasti komea mies?"-topicissa http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=605 saa lukea analyyttisiä ja syvällisiä kuvauksia pilkkeestä silmäkulmassa, herrasmiehen käytöksestä, tunteellisuudesta jne. eli aika lailla henkisistä ominaisuuksista.

Ja mitä on tämän topicin anti? Lähinnä linkkejä vähäpukeisten julkkisten kuviin *vink*



vs.

Jone, 9.12.2002 00:01:
Sitten vielä "just a thought" ennen nukkumaanmenoa:

Lukaisin kummatkin ulkonäköasioihin liittyvät topicit läpi, mikä oli melko mielenkiintoista ottaen huomioon sen että niissä esiintyvät vastaukset eroavat tyyliltään toisistaan melko rankasti.

Kuulen usein miehiä syytettävän pinnallisuudesta eri asiayhteydeksissä ja samoin meidän koetaan usein "pelkästään sen yhden perässä." Siihen pohjautuen voisi olettaa että tämä topic olisi täynnä miesten kirjoittamia "sellanen laiha blondi jolla on isot rinnat ja hyvä pylly"-tyylisiä naisia esineellistäviä postauksia, mutta oikeastaan tässä on käynyt ihan päinvastoin. Pääasiallisesti tämä topic sisältää viestejä, joissa korostetaan muodossa tai toisessa muita kuin ulkonäöllisiä seikkoja kun taas vastaavasti "millainen on komea mies"-topic on täynnä yksityiskohtaisia kuvauksia siitä millaiseen muottiin miehen on mahduttuva tullakseen hyväksytyksi naisten silmissä.

En nyt halua lietsoa sukupuolten välistä sotaa, mutta mielestäni tämä herättää hieman kysymyksiä. Onko siis niin että naisille miesten ulkonäkö on kuitenkin tärkeämpi asia kuin naisten miehille? Jos näin on, niin miksi yllämainitun kaltaisista stereotypisistä mielipiteistä syyllistetään pääasiallisesti miehiä eikä naisia? Jos näin taas ei ole, niin miksi vastausten tyylit ovat niin erilaisia?

...ja vielä viimeiseksi: Onko oikein edellyttää toiselta sukupuolelta jonkun tietyn listan mukaisia ulkoisia avuja jos ei ole itse valmis asettumaan esineellistämisen kohteeksi?

-

Saa vetää herneen mut ei tarvii suotta kun tämän viestin tarkoitus ei ole muuta kuin herättää keskustelua ja viihdyttää itseäni sen kirjoittamisen ajan. *sydän*



*vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1302 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 22.10.2006 21:33:

---
Jone, 9.12.2002 00:01:
Sitten vielä "just a thought" ennen nukkumaanmenoa:

Lukaisin kummatkin ulkonäköasioihin liittyvät topicit läpi, mikä oli melko mielenkiintoista ottaen huomioon sen että niissä esiintyvät vastaukset eroavat tyyliltään toisistaan melko rankasti.

Kuulen usein miehiä syytettävän pinnallisuudesta eri asiayhteydeksissä ja samoin meidän koetaan usein "pelkästään sen yhden perässä." Siihen pohjautuen voisi olettaa että tämä topic olisi täynnä miesten kirjoittamia "sellanen laiha blondi jolla on isot rinnat ja hyvä pylly"-tyylisiä naisia esineellistäviä postauksia, mutta oikeastaan tässä on käynyt ihan päinvastoin. Pääasiallisesti tämä topic sisältää viestejä, joissa korostetaan muodossa tai toisessa muita kuin ulkonäöllisiä seikkoja kun taas vastaavasti "millainen on komea mies"-topic on täynnä yksityiskohtaisia kuvauksia siitä millaiseen muottiin miehen on mahduttuva tullakseen hyväksytyksi naisten silmissä.

En nyt halua lietsoa sukupuolten välistä sotaa, mutta mielestäni tämä herättää hieman kysymyksiä. Onko siis niin että naisille miesten ulkonäkö on kuitenkin tärkeämpi asia kuin naisten miehille? Jos näin on, niin miksi yllämainitun kaltaisista stereotypisistä mielipiteistä syyllistetään pääasiallisesti miehiä eikä naisia? Jos näin taas ei ole, niin miksi vastausten tyylit ovat niin erilaisia?

...ja vielä viimeiseksi: Onko oikein edellyttää toiselta sukupuolelta jonkun tietyn listan mukaisia ulkoisia avuja jos ei ole itse valmis asettumaan esineellistämisen kohteeksi?

-

Saa vetää herneen mut ei tarvii suotta kun tämän viestin tarkoitus ei ole muuta kuin herättää keskustelua ja viihdyttää itseäni sen kirjoittamisen ajan. *sydän*

---


*vink*



...koska jos mies sanoo pitävänsä vaaleahiuksisista, isorintaisista kiinteäpyllyisistä naisista enemmän kuin ylipainoisista harjaa ja suihkua välttelevistä finninaamaisista, niin mies on esineellistävä sika. Miehen pitää rakastaa ehdoitta jokaisen naisen ulkonäköä.

Jos taas nainen määrittelee oman makunsa mukaisen miehen ääneen, hän on seksuaalisesti liberaali, tasa-arvoinen ihminen joka tietää mitä haluaa eikä pelkää maailman haasteita.

Eli toisinsanoen naiset ja miehet on tossa ihan samanlaisia, mut pöydät on kääntyneet niin, että miehen pitää nykyään olla se joustava, anteeksiantava ja ymmärtävä hellä ystävä ja laskunmaksaja ja eukot saa rellestää miten huvittaa koska hei, let's face it, se on tasa-arvoa että naiset käyttäytyy huonosti :)

Joku sano hyvin et nykyään sinkkunaiset käyttäytyy ku homomiehet :D
Jone

Posts: 8,258

#1303 • • Edited Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 22.10.2006 21:47:
...koska jos mies sanoo pitävänsä vaaleahiuksisista, isorintaisista kiinteäpyllyisistä naisista enemmän kuin ylipainoisista harjaa ja suihkua välttelevistä finninaamaisista, niin mies on esineellistävä sika. Miehen pitää rakastaa ehdoitta jokaisen naisen ulkonäköä.

Jos taas nainen määrittelee oman makunsa mukaisen miehen ääneen, hän on seksuaalisesti liberaali, tasa-arvoinen ihminen joka tietää mitä haluaa eikä pelkää maailman haasteita.

Eli toisinsanoen naiset ja miehet on tossa ihan samanlaisia, mut pöydät on kääntyneet niin, että miehen pitää nykyään olla se joustava, anteeksiantava ja ymmärtävä hellä ystävä ja laskunmaksaja ja eukot saa rellestää miten huvittaa koska hei, let's face it, se on tasa-arvoa että naiset käyttäytyy huonosti :)

Joku sano hyvin et nykyään sinkkunaiset käyttäytyy ku homomiehet :D



Mä olen jotenkin aivan varma siitä, että pistetään nyt ihan itse itseämme puukolla sisäelimiin jos lähdetään tarkemmin keskustelemaan tästä huvittavasta ilmiöstä, mutta silläkin uhalla:

Nuoret naiset ilmeisesti nimellisesti "kostavat" sikailullaan ja muulla perseilyllään miesten käytöstä sukupuoltaan kohtaan ja heittävät siksi stereotypioina pidetyt roolit päälaelleen tai vähintään oikeuttavat sikailuaan ja perseilyään näin. Erittäin lystikästä tästä tekee se, että kostoretkellä oleva naissukupolvi ei ole koskaan joutunut kärsimään siitä käytöksestä, jota kostaa ja nykyinen miessukupolvi maksaa hintaa asioista, joita ei ole koskaan tehnyt. Tasa-arvoa vaativat naiset olivat munkin mielestäni äärimmäisen terve ilmiö kunnes havaitsin, että 90% näistä "tasa-arvon" puolesta puhuvista eukoista ei ole oikeasti penniäkään kiinnostunut rehellisestä ja aidosta tasa-arvosta vaan haluaa ainoastaan haalia itselleen nipun uusia etuoikeuksia ja väistellä kaikkia mahdollisia velvollisuuksia.

*plur* vaan ja *hihu* päälle.

Kun mä haluan käyttäytyä päin persettä, niin mun ei onneksi tarvitse hakea siihen oikeutusta esi-isieni kokemista vääryyksistä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1304 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 22.10.2006 22:10:
Mä olen jotenkin aivan varma siitä, että pistetään nyt ihan itse itseämme puukolla sisäelimiin jos lähdetään tarkemmin keskustelemaan tästä huvittavasta ilmiöstä, mutta silläkin uhalla:

Nuoret naiset ilmeisesti nimellisesti "kostavat" sikailullaan ja muulla perseilyllään miesten käytöstä sukupuoltaan kohtaan ja heittävät siksi stereotypioina pidetyt roolit päälaelleen tai vähintään oikeuttavat sikailuaan ja perseilyään näin. Erittäin lystikästä tästä tekee se, että kostoretkellä oleva naissukupolvi ei ole koskaan joutunut kärsimään siitä käytöksestä, jota kostaa ja nykyinen miessukupolvi maksaa hintaa asioista, joita ei ole koskaan tehnyt. Tasa-arvoa vaativat naiset olivat munkin mielestäni äärimmäisen terve ilmiö kunnes havaitsin, että 90% näistä "tasa-arvon" puolesta puhuvista eukoista ei ole oikeasti penniäkään kiinnostunut rehellisestä ja aidosta tasa-arvosta vaan haluaa ainoastaan haalia itselleen nipun uusia etuoikeuksia ja väistellä kaikkia mahdollisia velvollisuuksi.

*plur* vaan ja *hihu päälle.

Kun mä haluan käyttäytyä päin persettä, niin mun ei onneksi tarvitse hakea siihen oikeutusta esi-isieni kokemista vääryyksi.



Amen.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1305 • • Fyrisch
Syksyn top 3


evayu6.jpg


untitledsf1.png


ja

my.php?image=randomzr5.jpg


Ei oo viel löytyny Longoriaa parempaa eli sille meni ykkös paikka :P
Avatar
#1308 • • pipa Guest
Hymy, pitkät hiukset, kurvit, hyvä iho ja tyylitaju.
Flügel

Posts: 212

#1309 • • Flügel Leicht begeistert

Fyraett, 6.12.2006 12:21:

*slurps*



Sulla onkin sitten selvästi tuollainen tummaihoinen/latino naisihanne. Mut jos kuitenkin vain muuttaisit täältä kylmästä Suomesta vaikka Puerto Ricoon, noita pieniä kauniita naisia olisi siellä varmasti pilvin pimein, ei tarvitsisi Täydellisiä Naisiakaan enää turhaan katsella *pihkassa*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avatar
#1310 • • cjet Guest

pipa, 6.12.2006 13:09:
Hymy, pitkät hiukset, kurvit, hyvä iho ja tyylitaju.



..ja lisäksi aivot ja myös sisäisesti kaunis.. *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#1312 • • Fyrisch

Flügel, 6.12.2006 13:10:
Sulla onkin sitten selvästi tuollainen tummaihoinen/latino naisihanne. Mut jos kuitenkin vain muuttaisit täältä kylmästä Suomesta vaikka Puerto Ricoon, noita pieniä kauniita naisia olisi siellä varmasti pilvin pimein, ei tarvitsisi Täydellisiä Naisiakaan enää turhaan katsella *pihkassa*



oon suunnitellu lähteväni italiaa ja ostaa sielt viinitilan.. :)

mut evt jos se koskaan toteutuu
-P

Posts: 4,972

#1313 • • -P

Fyraett, 2.11.2006 18:29:
Syksyn top 3

-clip-



onneksi muuttoa barcelonaan kohta, voi tsiigailla noita niin pal kuin haluaa ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Fyrisch

Posts: 4,525

#1315 • • Edited Fyrisch
Mia Rose (se youtube stara)

+

amanda01ml8.jpg

pikkasen hutsun näkönen mut ihan jees silti :)
Avatar
#1316 • • Equalizer Guest
vaikeet sanoo..tuol asemil nit näkee päivittäin
p3T0

Posts: 386

#1317 • • p3T0 häslä
mun silmissä vilisee aina vaan kauniita naisia *plur*, rumiks ne muuttuu vasta jos niiltä löytyy joku asennevamma.

sisäinen kauneus kolahtaa mulle :)
mun _kaikki_ tyttökaverit on ainakin yyberkissoja, ja niitä on kiva pussailla *vink*

( pojatki on ihan kivoi... *pier* )

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

martina

Posts: 1,875

#1318 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

p3T0, 4.7.2007 09:06:
mun silmissä vilisee aina vaan kauniita naisia *plur*, rumiks ne muuttuu vasta jos niiltä löytyy joku asennevamma.

sisäinen kauneus kolahtaa mulle :)



word. :)
Avatar
#1319 • • Muussika Guest
Sellanen nainen on kaunis, joka tietää, ettei ole yhtään sen enemmän tai vähemmän tärkeä kuin kukaan muukaan. Sama pätee miehiin.

Eli nokat sieltä katosta alas ja hymy naamalle! Kaikki me ollaan tätä samaa solumassaa enihau. Aivot, sydän, hymy ja todellisuudentaju - avot! <3
samlainio

Posts: 1,264

#1320 • • samlainio

Vampyrella, 4.7.2007 15:02:
Sellanen nainen on kaunis, joka tietää, ettei ole yhtään sen enemmän tai vähemmän tärkeä kuin kukaan muukaan. Sama pätee miehiin.

Eli nokat sieltä katosta alas ja hymy naamalle! Kaikki me ollaan tätä samaa solumassaa enihau. Aivot, sydän, hymy ja todellisuudentaju - avot! <3



word!!