Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,468 views

blender

Posts: 2,552

#1121 • • blender Arcade | KAIKU

zasga, 19.5.2005 22:48:
Muuten hyvä mutta mervi ei oo tarpeeks julkkis mun mielestä, en mää oikein tiedä ees miltä se näyttää. Muuten vois olla ihan *pihkassa*



541018.jpg
%

Posts: 568

#1122 • • Edited %

Lene, 19.5.2005 22:44:
---
zasga, 19.5.2005 22:33:
Mulla on tämmönen pieni julkkisfetissi, joten ihan sama kunhan näyttää julkkikselta niin mää käyn kuumana.*pihkassa* Kai se sitten on kauneuttakin mun mielestä, mielellään kumminkin naisjulkkiksen näköinen, ettei mitään Matti Nykäseltä näyttävää naista.
---


Apropoo... Mervi Nykänen taitaa olla vapaalla jalalla.


---
Ei vaan jos jätetään fantasiat sikseen, niin joku hieman pyöreämpi nainen on todella kaunis, semmosta on kiva halata.
---


Mervi Nykänen?



Muuten hyvä mutta mervi ei oo tarpeeks julkkis mun mielestä, en mää oikein tiedä ees miltä se näyttää. Muuten vois olla ihan *pihkassa* Pitäis varmaan tilata seiska tai jotain.

edit: ehkä sittenkin mieluummin joku Masan näköinen nainen *nauru*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Avatar
#1125 • • . Guest
Sellanen kuka ei ole leikisti kaunis..
Mellu-

Posts: 4,006

#1126 • • Mellu-
LKaunis nainen = Isot tissit,pyykkilautamaha, hyvä perse ja pitkätukka + korkeat poskipäät ja ruskeat silmät.... eiks je *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

John

Posts: 1,384

#1127 • • John Lauma
Pyykkilautamaha...*eiei* Ei sellaista oo kiva silitellä!

--
Fancy some cheese, Gromit?

domi

Posts: 7,069

#1128 • • domi Työn sankari.
Ei kauneutta voi määritellä, niin paljon kuitenkin sisäinen setti ratkaisee. Itse en voisi olla kenenkään wnb-Marika Fingerroosin kanssa, vaikka näyttäisi kuinka edustavalta. Kuitenkin ko. ihminen on mielestäni aika [pieni]tyhmä[/pieni]. Enemmän nautin hieman älykkäästä keskustelusta, vaikka se koskisi pelkästään säätä. Se,että tyyppi tietää, mistä puhuu, merkkaa paljon.


P.S. Ei tosin olisi pelkoa, et joku edustava tarttuis käteen *nauru*
Vice

Posts: 182

#1129 • • Vice Känniääliö

Lindab, 19.5.2005 22:46:
---
Vice, 19.5.2005 12:26:
---

Rocca, 11.5.2005 21:28:
Meitsi hulluna brunetti pörröpäistä, mut tuntuu aina ne ketä on tavannu ni on liian hyviä 4 me *grr*
mutta some day maby *heiii*

---

Sama juttu! Pörrikset on kertakaikkiaan vallottavia.. Tosin mun tapauksessa taidan olla liian hyvä 4 them *heiii*

---


Määritelkääpäs mulle pörröpää!




Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Pörris #1
Pörris #2
Naisille jotain myös

Tuossa siis mun näkemys pörriksestä. *joo* Tosin myös peikko-pörris on kova sana.. siitä en tosin löytänyt kuvaa näin äkkiseltään..

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Neko

Posts: 943

#1130 • • Neko No äläpä kerro enempää

Vice, 20.5.2005 06:40:
[Pörröpään määritelmä]
Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...


Ahaa, mun suosikkeja taitaa olla sitten brunetit/punapäät Suorikset *vink*
serotonot

Posts: 3,137

#1131 • • serotonot Paul Easy

Mellu-, 19.5.2005 23:57:
LKaunis nainen = Isot tissit,pyykkilautamaha, hyvä perse ja pitkätukka + korkeat poskipäät ja ruskeat silmät.... eiks je *nauru*



ei tissit saa olla liian isot, vatsa liian pyykkilauta, tukka pitkä eikä silmät ruskeat :(
koo

Posts: 379

#1132 • • koo

serotonot, 20.5.2005 08:01:
ei tissit saa olla liian isot, vatsa liian pyykkilauta, tukka pitkä eikä silmät ruskeat :(



Pienitissinen, pömppämahainen, kalju ja sinisilmäinen? *hih*

--
Backstagella on paratiisi.

innae

Posts: 1,377

#1134 • • innae PaskaJätkä
Eva Wahlström
Uih, siinä on nainen makuuni :)

--
PaskaJätkä

MfLI

Posts: 502

#1135 • • Edited MfLI www.SoundChilds.net
Oma Nyky top lista:
Gwen Stefani (huima tapaus joka suhteessa, superlahjakkuus)
Angelina Jolie (lahjakas ja kaunis)
Beyonce Knowles (ei niinkään kliinisen ulkonäon, vaan huiman karisman ja lahjojensa ansiosta)
Christy Turlington (MOMAn modernin naisen kasvojen kauneusprototyyppi)
Linda Evangelista (muistuttaa Sophia Lorenista, onko lahjoja?)

Onhan noita... Laskin kerran, että täydellisesti omaan makuuni pitäisi löytyä n. 600.000 naista. Monenkohan mielestä itse olisin heidän makuunsa...*ding* *nauru* Itseasiassa, jos oletetaan että suhteessa yhtä moni heistä olisi samalla alltopituudella koko maailman väestöstä niin lopputulos olisi, että 60 tapauksessa homma ns. toimisi... Huh... Tai hetkinen... Kyllä se toimisi 600.000 tapauksessa, mutta todennäköisyys tällaisen parin muodostumiselle on noin 0.0000010%. Joten, jos olette mukavan ihmisen löytänyt kannattaa oikeasti pitää kiinni, eikä olla ihan noin kranttu!


=M=
Avatar
#1136 • • Jaska Guest
Eva Mendez tjsp...
Lin

Posts: 230

#1137 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Vice, 20.5.2005 06:40:
---
Lindab, 19.5.2005 22:46:
---
Vice, 19.5.2005 12:26:
---


Koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Pörris #1
Pörris #2
Naisille jotain myös

Tuossa siis mun näkemys pörriksestä. *joo* Tosin myös peikko-pörris on kova sana.. siitä en tosin löytänyt kuvaa näin äkkiseltään..



Mä taidan sit olla sellanen semi-pörröpää *iihhih*
Vaikka yritän aina tehä kaikkeni etten olisi.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Tom_Cruel

Posts: 126

#1138 • • Tom_Cruel

Mellu-, 19.5.2005 23:57:
LKaunis nainen = Isot tissit,pyykkilautamaha, hyvä perse ja pitkätukka + korkeat poskipäät ja ruskeat silmät.... eiks je *nauru*



Korjaus: terävät kasvot. *kuolaa* *kuolaa* *kuolaa* = *nyyh*

--
Club Violenz

Juhgu

Posts: 7,921

#1140 • • Juhgu Virnistelijä

Mellu-, 19.5.2005 23:57:
Kaunis nainen = Isot tissit,pyykkilautamaha, hyvä perse ja pitkätukka + korkeat poskipäät ja ruskeat silmät.... eiks je *nauru*



Jos nuo on kaikki stereotyyppisiä ihanteita, niin korkeat poskipäät ja ruskeat silmät tuli mulle vähän yllätyksenä. No, joka päivä sitä oppii jotain.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)