Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,448 views

Avatar
#381 • • ALIEN Guest

kuu:
Klubituksen Salla ON kaunis *joo*



ehdoton *joo**joo**joo*, vaikka ei olekaan suklaa silmäinen brunetti... Salla on itse harvinaisuus *vink*
kuu

Posts: 1,174

#382 • • kuu tyttttö
Niin on.Vaikka en olekkaan nähnyt hänet kuin vaan tuosta kuvasta.Onko luonnossa yhtä nätti?

--
köh köh

skasi

Posts: 161

#383 • • skasi

astiasto:
mutta itse etsin naisessa sellasta Söpöyttä, koska söpöt tytöt on pop :)
Kyl te tiedätte... *sydän**sydän**sydän*



Aivan totta, kyllä tytössä pitää olla söpöyttä ja kiltteyttä siinä sopusuhtaisessa linjassa. Ja ruskeat silmät..*pihkassa* Ja täytyy tykätä tanssia..

Jos vain sellaisen saisin.

Enkelin omaksi...*sydän**enkeli**sydän*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Avatar
#384 • • ALIEN Guest

kuu:
Niin on.Vaikka en olekkaan nähnyt hänet kuin vaan tuosta kuvasta.Onko luonnossa yhtä nätti?



*joo*
MaSari

Posts: 1,986

#385 • • MaSari space jammer

Lucia:
Omasta mielestäni ei ole mitään niin vetoavaa kuin ihminen joka pitää itsestään sellaisena kuin on. :)
Sen vain huomaa rennosta ja välittömästä käytöksestä ja se saa henkilön sädehtimään ja ihmiset hänen ympärillään viihtyvät.
... Kun taas sitten ihminen joka häpeää itsessään jotain vaikuttaa koko ajan kireältä, eikä sellaisen ympärillä jaksa pyöriä. ;-/

Sellainen on todella kaunis nainen, välitön ja piennarsisti :> (ei kuitenkaan itserakas)
Meikin käyttämisellä ei ole mitään väliä, kyllä ne oikeat piirteet sieltä maskin altakin pistävät esiin. ;)



Tässä on pointti! *joo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#386 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Yana

ihanko tosi. enpa tiennytkaan ;)



no nyt tiedät.

lihaksikkuudesta sen verran, että ainakin mun mielestä kiinteä, ja jonkin verran lihaksikas kroppa on naisella kaunis.

[muokattu 5.9.2003 20:41]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#387 • • markiisi Guest
mun mielestä kauneus perustuu suurelta osin ihmisen ilmeisiin ja eleisiin. ton takia valokuvat ei usein kerro mulle kuinka kaunis kyseessä oleva poseeraja on. eräs tärkeimmistä kauneuden kriteereistä on hymy. joten hymyilkää tytöt. muhun vetoaa myös enemmän semmonen söpö kauneus. ns. jääprinsessat ei viihdytä.
CodeBlind

Posts: 69

#388 • • CodeBlind
Mun mielestäni ulkoisessa kauneudessa on tärkeää ensinnäkin se, että on sellainen sopusuhtaisen, terveen ja hyvinvoivan oloinen. Olemuksesta näkyy helposti, osaako ihminen liikkua silleen ryhdikkäästi ja hallitusti, vai jotenkin vaivalloisesti ja kömpelösti. (Sellaiset asiat missä kunnolla harjoitellaan oman kehon hallintaa kokonaisvaltaisesti, esim. jotkut tanssit ja taistelulajit, huomattavasti saattavat vaikuttaa ihmisen olemukseen tässä suhteessa.)

Viehättävyyteen vaikuttaa paljon myös se, miten ilmeillä ja eleillä ja muutenkin käyttäytymisellään ilmentää persoonallisuuttaan. Tässä tulee subjektiivisuus kuvaan tosi vahvasti, koska katsojan omasta persoonallisuudesta ja mieltymyksistä tietenkin riippuu, millainen tyyppi näyttää kiinnostavalta. Joku joka mun mielestä näyttää 50m päähän hirveältä kusipäältä, saattaa jonkun toisen mielestä olla tosi ihana tyyppi, ja päinvastoin.

Sit on tietenkin pukeutuminen ja muutenkin tyylitajun ilmentäminen. Tästä vois yrittää vääntää jotein sosiologiaan vivahtavaa juttua siitä, miten nykyaikaisessa yhteiskunnassa identiteetti on niin monimutkainen ja moniulotteinen juttu, ja miten sitä voi tosi moninaisilla tavoilla ilmentää olemuksessaan ja yhdistellä erilaisia elementtejä, jotka viestittävät asioita aivan eri asiayhteyksistä... Tietyn genren klubilla ei ehkä oo hirveesti variaatiota siinä, mitä yritetään ilmentää, mutta jos ihan kadulla ihmisiä katselee, niin kyllä todella erilaisia asioita eri ihmiset itsestään yrittävät viestittää.

Meikkaamisesta oon muuten aika varma, että hyvin suuri osa kundeista ei näe ihmisen naamasta sitä, mikä siinä on tehty meikillä ja mikä on luonnollista. Ite oon ruvennut hahmottamaan asiaa vasta sen jälkeen, kun oon uteliaisuuttani jonkin verran tutustunut siihen, mitä meikkausvälineitä on ja mitä niillä voi tehdä. Aiemmin en todellakaan olis nähnyt naisen kasvoista, onko niissä puuteria vai ei, ripsiväriä vai ei, jne. (Ehkä viattomuuteeni tämän asian suhteen vaikutti myös se, että aiemmin seurustelin sellaisten tyttöjen kanssa, jotka eivät käyttäneet meikkiä käytännössä ollenkaan, niin ei tullut asiat tutuksi. Eivätkä kyllä tarvinneetkaan. *hymy*)

Meikkaamisessa, niin kuin suunnilleen kaikissa muissakin asioissa on silleen, että sen voi tehdä hyvin tai huonosti. Hyvä meikki tehoaa, mutta huono näyttää vain rumalta ja sottaiselta.

Juu, päivän analyysi 2003

*nukkuu*
Avatar
#389 • • Concept- Guest
Kiltit tytöt o kauniita *hali**pihkassa*
kilobitti

Posts: 2,419

#390 • • kilobitti 1-2-3 techno

CodeBlind :
Olemuksesta näkyy helposti, osaako ihminen liikkua silleen ryhdikkäästi ja hallitusti, vai jotenkin vaivalloisesti ja kömpelösti.



olemus on todella tärkeä, ja lisään vielä että se kulkee käsi kädessä
itseluottamuksen kanssa. Enkä tarkoita mitään nokkavuuta tai
cooliutta, vaan sitä että on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa kantaa
itsensä sellaisena kuin on. Se näkyy ja näyttää hyvältä.

[muokattu 19.9.2003 09:34]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

gangsta

Posts: 45

#391 • • gangsta
Kauneus on sellainen vaikea asia joka kulkee sisimmän kanssa käsi kädessä. Esim. joku ulkoisesti mahtavan näköinen nainen, joka on kuitenkin kusipäinen, ilkeä ääliö, niin vaikea on enää kehua häntä kauneudestaan.
Tavallisemmankin näköiset tyttöset voivat olla paljon viehättävämpiä heidän paremman luonteen ja käytöksensä takia. Sitä mieltä olen että kaikki ovat omalla tavallaan kauniita, eikä sitä yksittäisin kriteerein pysty määrittelemään.
*piis*
fadeout

Posts: 171

#392 • • fadeout NoStatus
Kyllä luonnollisuus puree muhun. Ei tarvii naapurin tytöltä näyttää, mutta nätit silmät ja kaunis hymy on mieletön yhdistelmä sopusuhtaseen kroppaan, pitkiin hiuksiin ja sisäiseen iloisuuteen.

Ja kyllä muijat meikata saa, mutta ei meikillä oo tarkotus muutaku korostaa hieman luojan antimia. Ja jos nyt vielä esineellistetään niin lattea peppu on parempi ku sellanen puimuri, mutta pieni pyöreys katsotaan aina eduksi *nauru*

Joono enhän mä paljoa vaadi, mutta en vähäänkään tyydy *slurps*

--
tamppauskone - se olen minä

rZi

Posts: 587

#393 • • rZi 42
Kauneus on katsojan silmässä, ja pimpelipom mä tykkään nyrkinkokeset kannut ja reenattu perä.
Blondi tai punapää, brunetti ihan sama hiuksien värillä ei välii.
Hyvii ominaisuuksii siro, naisellinen ja kullanruskee iho.
Ei nää oo mun vaatimuksii, vaan mun mielest kaunis on tätä.*piis**hih*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#394 • • Lost-Soul los pallos
Kyllä naisen pitää osata pukeutua, eli ei mitään 2cm kangasta päälle ja menoks*nyyh*
Jos on tyylikkäästi pukeutunut nainen, ni varmasti saa enemmän huomiota täältäpäin kun tuollanen irstailia...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kilobitti

Posts: 2,419

#395 • • kilobitti 1-2-3 techno
itse itseäni lainaten:

kilobitti:
vaan sitä että on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa kantaa
itsensä sellaisena kuin on.



olen muuten viime aikoin kiinnittänyt huomiota siihen, että ryhti
tekee todella paljon. Ryhdin vaikutus ei ole ainoastaan fyysinen,
vaan em. ihminen näyttää siltä että uskaltaa olla oma itsensä.

[muokattu 5.10.2003 15:12]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#396 • • pipa Guest
Persoonnaliset on kauniita.. *joo*
ANONYM

Posts: 731

#397 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
oma naiseni*plur*
serotonot

Posts: 3,137

#398 • • serotonot Paul Easy
Oikea kauneus on sellaista mitä ei voi sanoilla selittää eikä sitä saa valokuviin. Se tulee ihmisestä sisältä. En tarkoita pelkkää sisäistä kauneutta vaan sitä että nainen on sinut itsensä kanssa. Se on paljon kauniimpaa kuin se että näyttää hyvältä ja tuo sitä omien itsetunto-ongelmiensa takia jatkuvasti tehostetusti esiin.