Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,659 views

Avatar
#361 • • ALIEN Guest

Supermusta:
Kyllä naisen pitää olla jonkinlaisessa kunnossa. Monet naiset vain pelkäävät, että kuntosalilla kasvaa päivässä 50cm suonikas hauis. Ilman hormoneja treenaava nainen voi käydä ihan rauhassa salilla ja vaikka kuinka paljon - ei sitä kokoa tule kun kroppa ei tuota pahemmin testosteronia. Se mikä tekee naisesta luotaantyöntävän on liian alhainen rasvaprosentti, siis esim. vatsalihaksissa risteilee verisuonia. Yäk.



on olemassa lihaksikkaita naisia, ilman horkkaakin... esim monet etelästä tulevat tytöt voi saada aika helpolla ne lihat ympärillensä. Oikealla treenillä, ruokavaliolla, levolla ja geeneillä saa nainenkin kunnon lihakset ;) Itse en kyllä pidä mistään liian lihaksikkaista...
Avatar
#362 • • Supermusta Guest
Meillä on ehkä hieman erilainen käsitys sanasta ”lihaksikas”.
Avatar
#363 • • ALIEN Guest
voi olla... mut kyl sitä kokoa tulee naisellekin kunnon treenillä. Tanssia harrastavat naiset on mun mielestä jo tarpeeksi hyvässä kunnnossa, vaikka ei pahemmin lihaksiakaan ole. Ei ne niitä tarvitse muualle, kuin peppuun *slurps**nauru*
Avatar
#364 • • yana Guest

astiasto:
tämä on taas vähä typerä keskustelu koska kyseessä on maku asia.



makuasioista on typera keskustella? mua ainakin yleensa kiinnostaa keskustella juurikin siita. miksi joku diggailee/ei jostain asiasta.

vai pitaisiko keskustelun olla aina muka joku kilpailu jossa pitaa nayttaa olevansa kovempi tyyppi kuin toinen kun oma maku on niiin paljon parempi kuin toisen?

[muokattu 3.9.2003 16:20]
Avatar
#365 • • yana Guest

kuu:
Minä en käytä meikkiä oikeestaan yhtään! *ding* Olen niin luonnonkaunis, jooo *nukkuu*


”rumat meikkaa” ;)


no ei se nyt ihan niin mee
Avatar
#366 • • yana Guest

alien:

on ihanaa herätä sen kaunottaren vierestä jonka viereen myös nukahti... *iloinen*


ei tuu sellasta ”nyt mua on taas kusetettu” oloa ;)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#367 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

”rumat meikkaa” ;)



suoraan sanottuna mulle ei tule mieleen yhtäkään oikeasti kaunista naisihmistä, siis täysin naturellina.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#368 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
”rumat meikkaa” ;)
---


suoraan sanottuna mulle ei tule mieleen yhtäkään oikeasti kaunista naisihmistä, siis täysin naturellina.



mullepas tulee!! ;)
Howdy

Posts: 7,955

#369 • • Howdy Oldie
Semmonen pieni ja pippurinen *nauru**hih*
No ei vaan se on kylläkin katsojan silmässä, makuja on niin monia ...

--
Käpy vailla vertaa

John

Posts: 1,384

#370 • • John Lauma

alien:
---
Hyzenthlay:
---
”rumat meikkaa” ;)
---


suoraan sanottuna mulle ei tule mieleen yhtäkään oikeasti kaunista naisihmistä, siis täysin naturellina.

---


mullepas tulee!! ;)



Mulle kans :)

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#371 • • yana Guest

Hyzenthlay:
suoraan sanottuna mulle ei tule mieleen yhtäkään oikeasti kaunista naisihmistä, siis täysin naturellina.



mulle tulee lukuisia. tosin riippuu ihan siita mita pitaa kauniina.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#372 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin, ja kannattaa ottaa huomioon myös se, että luonnolliselta voi näyttää, vaikka olisi meikkiä ½kg naamassa... *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Claquesous

Posts: 3,206

#373 • • Claquesous viidettä kolonnaa
no sellane kiva

--
32. of December

Lucia

Posts: 47

#374 • • Lucia Grasslander
Omasta mielestäni ei ole mitään niin vetoavaa kuin ihminen joka pitää itsestään sellaisena kuin on. :)
Sen vain huomaa rennosta ja välittömästä käytöksestä ja se saa henkilön sädehtimään ja ihmiset hänen ympärillään viihtyvät.
... Kun taas sitten ihminen joka häpeää itsessään jotain vaikuttaa koko ajan kireältä, eikä sellaisen ympärillä jaksa pyöriä. ;-/

Sellainen on todella kaunis nainen, välitön ja piennarsisti :> (ei kuitenkaan itserakas)
Meikin käyttämisellä ei ole mitään väliä, kyllä ne oikeat piirteet sieltä maskin altakin pistävät esiin. ;)

--
IMadeThis.

muksu

Posts: 563

#375 • • muksu LAPANEN
Höh.. no olipa kerrassaan hölmö kysymys.. Sellainen kuin MINÄ, tietysti..*nauru*

No huuhhuh.. *justjoo**nauru*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Avatar
#376 • • yana Guest

Hyzenthlay:
niin, ja kannattaa ottaa huomioon myös se, että luonnolliselta voi näyttää, vaikka olisi meikkiä ½kg naamassa... *nauru*


ihanko tosi. enpa tiennytkaan ;)
sabba

Posts: 11

#377 • • sabba
Heh, ikuisuuskysymyksiä. Pakko vastata jotakin ;)

Mielestäni kauneus sinänsä muodostuu kahdesta tekijästä, ulkoisista muodoista ja sisäisistä ominaisuuksista. Kumpikin yksin ei mielestäni herätä täydellistä kauneuden ajatusta kenenkään mielessä. Joku voi olla ulkoisesti kaunis, mutta ei herätä silti kokonaisvaltaista kauneuden tunnetta, samoin mikäli ulkoa ruma ihminen on jonkin mielestä ominaisuuksiltaan kaunis. Mielestäni vasta näiden molempien tekijöiden yhdistyessä sopusointuisesti voidaan puhua oikeasta kauneudesta. Tiikeri on kaunis, mutta ilman tiikerinluontoa se kauneus vähenee. Sisäisien ominaisuuksien merkitystä ei mielestäni voi poissulkea kauneutta tarkastellessa. En halua sanoa vanhaa kliseetä, että \”sisäinen kauneus\” on tärkeintä, tms. koska se ei ole. Usein hyvin pinnallisenakin ihmisenä kiinnitän paljon huomiota juuri ulkoisiin muotoihin, mutta kauniimmalta näyttää henkilö jossa molemmat tekijät yhdistyvät kauniisti. Mistä sen sitten tietää? Mielestäni sen enneminki kokee, kyseessä ei ole irrelevantit pikkuseikat joiden tietäminen edellyttää henkilön tuntemista, vaan pikemminkin sisäiset ominaisuudet jotka heijastuvat henkilöstä ja jotka pystymme havainnoimaan. Siksi subjektiivinen kauneuden ihanne korostoo entisestään, sillä siinä missä ihmiset näkevät erilaisia ulkoisia muotoja kauniina, sisäisissä ominaisuuksissa ihanteet vaihtelevat myös. Olisi hauska uskoa johonkin universaaliin kauneuden ideaan, mutta pahasti näyttää kaikki olevan niin subjektiivista. Enkä osaa paremmin selittää, mutta ainakin omalla kohdallani olen joskus kohdannut ihan kadullakin, sellaista kauneutta mitä muut eivät ole pystyneet ymmärtämään, sellaista kauneutta joka vetoaa havainnoitsijaansa aivan eri tavalla kuin jos se olisi tyhjää ja kuitenkin silmää miellyttävällä tavalla. Koska kauneus on suhteellista, voisin väittää että näinollen \”oikeasti kauniita\” ihmisiä tai mitään muutakaan ei ole kuin omassa subjektiivisessa tajunnassamme. Ja sama pätee kaikkeen kauneuteen, ei vain ihmisiin.

*nukkuu*
Avatar
#378 • • ALIEN Guest
silmiin sattuu kun yrittää silmät rähmässä lukea noin yhteen pakattua tekstiä! *igor*
kuu

Posts: 1,174

#379 • • kuu tyttttö
Klubituksen Salla ON kaunis *joo*

--
köh köh

Jii-75

Posts: 459

#380 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Kaunis naine..hmm jokaisella lienee oma mielipiteensä:) mut periaatteellisesti jo slähetän siitä et mikä on mun silmiin ”kaunis” eli ulkoisesti jos lähdetään niin 175 cm pitkä, urheilullinen vartalo, kasvoiltaan jos olisis jotian karita tuomolan tyyliä, hiukset perseeseen asti ulottuvat hyväkunotiset ja punaiset, rinnat saisi olla b kuppia kokoa... tossa noi ulkoiset vaatimukset.. sitten se oleellinne eli kun siihen ulkoiseen olemukseen vaikutta aniin tuo sisäinen puoli niin hänellä tulisi olla hyvä itsetunto, avoin seksuaalisuus, kuitenkin korkea moraali, älykkyyttä en tarkoita koulu menesytstä yms toisarvosta ”älykkyyttä”. Varsinkin avoin seksualiisuus ja hyvä itsetunto vaikuttavat ulkoiseen olemukseen huomattavasti.

mutta niinkuin aina makuja on monia ja mun maku on vaan mun maku asioista *wirn*

--
dodiih