Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,607 views

remotion

Posts: 5,283

#403 • • remotion nostatus guru

salama jack:
http://www.missuniverse.com/missuniverse/index.html

Miss Universe 2003

Kohtuun nätti tyttö.



LLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHH!!!!!

Toi on aivan tajuttoman nätti. Olen itsekin asustellut hetken kaverini luona tossa kylässä josta toi on kotoisin. Oli hieman vaikeuksia kulkea tuijottamatta kaduilla varsinkin kun paikallinen tyttölukio tms oli ihan vieressä ja siellä oli tommosia aika hehkeitä pakkauksia. *slurps**kuuma**pihkassa**plur*

Eipä ihme että kaveri dominicaanisistai hehkutti viimeksi suomessa käydessään tuota tyttöä. *iloinen*

ps. mainitsee harrastuksekseen merenque-tanssin, vois olla aika kiva tanssitettava*joo*

[muokattu 28.10.2003 08:40]
-P

Posts: 4,972

#404 • • -P
miten ois matka dominikaaniseen? *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#405 • • Pirpeli Guest
Jos tolta Universelta vois vaihtaa suun (se näyttää suusta siltä kuin sillä ois kurpitsa poikittain persiissä), sitte se ois todella kaunis. Silmät on ihanat....mutta hymyillä pitäs, eikä näyttää siltä että ”minäpä tyttö voitin just kisan, lälläslää...”*vink*

Joo, mutta kaunis on*huoh*
Avatar
#406 • • Pirpeli Guest
No okei...toi yksittäinen kuva oli ei niin hyvä, mutta noi muut linkit....*slurps*

Ai niin, minusta Fia on persoonallisen kaunis*hymy*
Metsäpiru

Posts: 418

#408 • • Metsäpiru metsäpiruilee
joku persoonallinen pörröpää, niinku Faizura Balk *joo*
-P

Posts: 4,972

#409 • • -P

Mark:
http://www.missuniverse.com/missuniverse/index.html

ei tos eukos oo mitään ihmeellistä.. oikeesti kaunis nainen on oma kulta *pihkassa*

-M



jos tiinasta puhut niin ei voi muuta kuin nyökkäillä *slurps*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#410 • • Fia Guest
Oikeasti kaunis nainen on hymyilevä ja persoonallinen, jossa on asennetta ja omaa tyyliä. Useimmiten huomaan että tummista löytyy enemmän kauniita kun vaaleista. Siis minun makuun. Oikeasti kaunis nainen on kaunis myös aamulla herätessään...

ja kauneutta ei nää kuvasta koska ilmeikkäät kasvot jne on tärkeä osa kauneutta...

Esim Pirpelin kauneutta ei voi olla huomaamatta sila kaikki mitä häne tekee ja miten on kaunista. Hän on rohkeasti oma itsensä, ja sopivasti ylpeä siitä mitä on.

Päivittäin tulee monia kauniita naisia vastaan, mutta kun ne on menny ohi, muistatko enää minkä näköisiä he olivat??? Persoonallisuus kolahtaa...ja ne silmät/katse!!!!
*pihkassa*

[muokattu 28.10.2003 14:59]
typ0

Posts: 1,892

#411 • • typ0 syntax error
sini on kaunein ^__^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

kuu

Posts: 1,174

#412 • • kuu tyttttö
Tykkään, että jos naisella on luonnostaan tummat ja vahvat kulmakarvat ja ripset.Mutta ei siis mitenkään yliampuvat, vaan niinku luonnolliset. *joo*
Luonnollisuus on muutenkin aina kaunista.

--
köh köh

Mikko

Posts: 136

#413 • • Mikko team spoon
oma tyttöni tietenki *pihkassa*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Avatar
#414 • • ALIEN Guest

Angelus:
miten ois matka dominikaaniseen? *pahis*



count me in!! *possu* /


*iloinen*
vaavu

Posts: 1,324

#415 • • vaavu vara-vana

CodeBlind:
Meikkaamisesta oon muuten aika varma, että hyvin suuri osa kundeista ei näe ihmisen naamasta sitä, mikä siinä on tehty meikillä ja mikä on luonnollista. - - - Meikkaamisessa, niin kuin suunnilleen kaikissa muissakin asioissa on silleen, että sen voi tehdä hyvin tai huonosti. Hyvä meikki tehoaa, mutta huono näyttää vain rumalta ja sottaiselta.



Mä olen myöskin huomannut tämän ilmiön. Monille miehille meikattu nainen on yhtä kuin paksut tummat luomivärit, voimakkaat poskipunat ja punainen suu - nämä ovat niitä asioita jotka helposti erottaa. Sen sijaan luonnollisen näköisesti meikattuja naisia saatetaan ajatella täysin meikittömiksi ja 'luonnonkauniiksi'.

Kosmetiikkateollisuus suoltaa tätä nykyä yhä monimutkaisempia hitech-tuotteita kasvoja varten. On kiinteyttävää, siloittavaa, valoa heijastavaa, varjostavaa, rakennetta muodostavaa, kiiltävää, vastaväreihin pohjautuvaa ja niin edespäin. Osaavan meikkaajan käsissä näillä aineilla voidaan saada aikaan hienovaraisia mutta kuitenkin selvästi kasvoja kaunistavia muutoksia. Hiljattain seurasin vierestä kuinka eräs ammattimeikkaaja laittoi kuntoon erään mallin kuvauksia varten. Ilman meikkiä malli oli kasvoiltaan ihan ok, mutta meikeillä hänestä tuli oikein hehkeä ja kiltin näköinen kotityttö. Pointtina tässäkin oli, että lopputulos ei näyttänyt erityisen 'meikatulta', vaan enemmänkin siltä kuin hän olisi luonnostaan sen näköinen.
fadeout

Posts: 171

#416 • • fadeout NoStatus
Maailmassa (ja jo pelkästään suomessa *vink*) on hirmusesti kauniita naisia. Mutta ei voi mitenkään sanoa millanen naisen pitää sit just olla, koska kauneutta on niin monelaista. Jokainen kaunis nainen on omalla tavallaan kaunis, ja sitten on niitä jotka ei oikeesti oo kauniita tai niitä rivi pissiksiä. Minä tunnen tytön, joka ei ikinä meikkaa eikä ole katukuvassa muita kummempi mutta musta se on aivan hurjan nätti *joo* Tosin voi olla kyse siitäkin et oon vähän *sydän* siihen

*blush*

--
tamppauskone - se olen minä

-P

Posts: 4,972

#417 • • -P
jos olisin nainen, olisin esim. täydellinen *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karski

Posts: 6,049

#418 • • Karski Pomon kätyri

Ankeus:
jos olisin nainen, olisin esim. täydellinen *pahis*



Niin mäkin.

Olen kyllä nytkin *heiii*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Piina

Posts: 37

#419 • • Piina
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa joten kysytään näin, onko naisten/tyttöjen hiusten värillä väliä....? Haluaa kuulla sitten perusteluja, pelkkä ei tai kyllä ei riitä.. Tuli vain tälläinen mieleen kun selasin tuossa lehteä ja siinä oli kuva jostain missikisoista(?) ja kaikki yhtä lukuunottamatta olivat vaaleaverikköjä.. Kunhan kyselin..

--
who knows...

Jukka I

Posts: 155

#420 • • Jukka I

DarkElf:
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa joten kysytään näin, onko naisten/tyttöjen hiusten värillä väliä....? Haluaa kuulla sitten perusteluja, pelkkä ei tai kyllä ei riitä.. Tuli vain tälläinen mieleen kun selasin tuossa lehteä ja siinä oli kuva jostain missikisoista(?) ja kaikki yhtä lukuunottamatta olivat vaaleaverikköjä.. Kunhan kyselin..



Joo, missikisoista vaan vaikutteita ammentamaan. Tai ehkäpä Cosmopolitan ja Trendi olisivat vieläkin terveempiä referenssejä. *hih*