Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,476 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#421 • • hallucinogen Edain

DarkElf:
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa joten kysytään näin, onko naisten/tyttöjen hiusten värillä väliä....? Haluaa kuulla sitten perusteluja, pelkkä ei tai kyllä ei riitä.. Tuli vain tälläinen mieleen kun selasin tuossa lehteä ja siinä oli kuva jostain missikisoista(?) ja kaikki yhtä lukuunottamatta olivat vaaleaverikköjä.. Kunhan kyselin..



Ihmiset pitää eri asioita arvossa, myös kauneudessa ja itse katson aina naisessa hiuksia ensin ja itse pidän, tummista, pitkistä ja paksuista hiuksista *joo* tosin en väitä ,että en voisi ihastua johonkin naiseen jolla olisi toisenlaiset kutrit *iloinen*

--
pikku-*possu*

rZi

Posts: 587

#422 • • rZi 42

DarkElf:
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa joten kysytään näin, onko naisten/tyttöjen hiusten värillä väliä....? Haluaa kuulla sitten perusteluja, pelkkä ei tai kyllä ei riitä.. Tuli vain tälläinen mieleen kun selasin tuossa lehteä ja siinä oli kuva jostain missikisoista(?) ja kaikki yhtä lukuunottamatta olivat vaaleaverikköjä.. Kunhan kyselin..



Olettaisin että enemmistö tykkää blondeista, mutta mun mielestä luonnon mustat hiukset on kaikista
parhaat, musta väri itsessään ei sovi kaikille. Joillekkin sopii hyvinkin, mutta kyllä aidon tunnistaa aina. Aidot mustat hiukset ja tummat silmät + naisellinen olemus = Meen niin hulluks että voisin mennä naimisiin ja elää siinä hulluudessa kunnes kuolen.*sydän**nauru**joo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#423 • • hallucinogen Edain

salama jack:
Olettaisin että enemmistö tykkää blondeista, mutta mun mielestä luonnon mustat hiukset on kaikista
parhaat, musta väri itsessään ei sovi kaikille. Joillekkin sopii hyvinkin, mutta kyllä aidon tunnistaa aina. Aidot mustat hiukset ja tummat silmät + naisellinen olemus = Meen niin hulluks että voisin mennä naimisiin ja elää siinä hulluudessa kunnes kuolen.*sydän**nauru**joo*



lähetäänkö epsanjaan vaimonhakumatkalle? *nauru*

--
pikku-*possu*

rZi

Posts: 587

#424 • • rZi 42

hallucinogen:

lähetäänkö epsanjaan vaimonhakumatkalle? *nauru*



Eiks niillä kasva parta ja röyhkeet kainalokarvat? No otan koneen mukaan varmuuden vuoks...millo lähetään?
hallucinogen

Posts: 8,190

#425 • • hallucinogen Edain
En tiedä mitä miehiä sä oot katellu mutta kyllä mä uskoisin ,että ne kainalokarvat ajaa ja parta ei kasva *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#426 • • GoA Guest
Tuo määrittely on todella vaikeaa, pitäisi laittaa kuva millaisista minä tykkään mutta en viitsi lähettää tänne sellaisen kaverin kuvaa joka ei täällä pyöri. *hih*

Kuitenkin, mikä minut hurmaa ovat silmät ja hymy. Noista en tingi. Jos nuo eivät minua sytytä niin sille ei vaan voi mitään.

Kasvot: Se mitä haen on tavallaan hieman surulliset koiranpentu silmät, sellaiset joihin katsominen tekee vain mieli halata, paijata ja pitää huolta. Noihin kun vielä yhdistää piene ja viattoman hymyn mikä vain lumoaa niin tämä herra on mennyttä kalua. *hymy*

Hiukset: Jos vielä vähän määritellään lisää niin brunette on kerrassaan loistava, varsinkin jos siinä on hieman vaaleita raitoja. pitkät tai puolimitkät mutta ei lyhyet ja mielellään vielä tyylikkäällä/rauhallisella leikkauksella.

Kropasta: Ei liian laiha, ei liian tukeva, sellainen sopiva. =) Nainen joka on tiukkaa lihasta ei ole täysin minun makuuni, pitää olla pikkuisen pehmeä jos niin voisi määritellä, kuitenkin itsestään pitää huolehtia eli urheilu on sallittua.

Ulkoasu: Meikkausta ei välttämättä tarvitse eli pitää olla luonnollisen kaunis ja jos meikkaa niin huomaamattomasti jos noin voisi sanoa, ainakin arkisin. Pukeutumisen pitää olla tyylikästä. Tyylikästä voi olla myös H&M muoti kuhan sen tekee vain huolella, sama koskee kaikkia vaatteita, paitsi ei perusfarkkuja.

Enempää en tähän hätää keksi. Tämä lista on niin vaativa että tuollaisa tapaa noin yhden vuodessa. Onneksi en ole ihan noin vaativa, vain 80 %. Ja tähän listaan ei edes kuulu vielä luonne. *nauru* Ja kyllä, olen sinkku. *hih*
Chatte

Posts: 4,085

#427 • • Chatte Team Teknolipat :)

hallucinogen:
En tiedä mitä miehiä sä oot katellu mutta kyllä mä uskoisin ,että ne kainalokarvat ajaa ja parta ei kasva *nauru*


Noh, kyllä niillä joillain oikein kovin tummilla kaunottarilla valitettavasti vanhemmiten saattaa tuota parran poikasta pahimmillaan pikkusen lykätä... *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

hallucinogen

Posts: 8,190

#428 • • hallucinogen Edain

Chatte:
Noh, kyllä niillä joillain oikein kovin tummilla kaunottarilla valitettavasti vanhemmiten saattaa tuota parran poikasta pahimmillaan pikkusen lykätä... *hih*



Sit pitää vaihtaa nuorempaan yksilöön kun alkaa parrankasvu *vink*
Tai sit ostaa vaan gillette ja partavaahtoa *hih*

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#429 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

hallucinogen:
---
salama jack:
Olettaisin että enemmistö tykkää blondeista, mutta mun mielestä luonnon mustat hiukset on kaikista
parhaat, musta väri itsessään ei sovi kaikille. Joillekkin sopii hyvinkin, mutta kyllä aidon tunnistaa aina. Aidot mustat hiukset ja tummat silmät + naisellinen olemus = Meen niin hulluks että voisin mennä naimisiin ja elää siinä hulluudessa kunnes kuolen.*sydän**nauru**joo*

---


lähetäänkö epsanjaan vaimonhakumatkalle? *nauru*



vai että aidon tunnistaa aina. Mulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset, jotka sattuu olemaan omasta mieltymyksestäni mustat. Ja miltei kaikki on viimeisen viiden vuoden aikana mennyt ”lankaan” *vink*

olen kyllä aika varma, ettei valtaosa miehistä tunnista yhtään, mikä naisessa on aitoa ja mikä ei. Sen verran taitavia ollaan *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

rZi

Posts: 587

#430 • • rZi 42

hallucinogen:
En tiedä mitä miehiä sä oot katellu mutta kyllä mä uskoisin ,että ne kainalokarvat ajaa ja parta ei kasva *nauru*



This is what I am talking about....
(www.spanishmodels.net)
Stefi4.jpg
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#431 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no nätti on, mutta enpä pitäisi itsestäänselvyytenä, että on aito väri *hymy* no, toistaalta aivan sama...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#432 • • pipa Guest
semmonen mun vastakohta...(laiha, siro, vaalee, ei meikkaa, pukeutuu naisellisesti jne..) *uuh*Mut persoonnaliset on myös nättejä..
kuu

Posts: 1,174

#433 • • kuu tyttttö
Miksi Pipa aina vähättelet itseäsi? Olet tosi mehku. *sydän*

--
köh köh

rZi

Posts: 587

#434 • • rZi 42

Hyzenthlay:
vai että aidon tunnistaa aina. Mulla on luonnostaan vaaleanruskeat hiukset, jotka sattuu olemaan omasta mieltymyksestäni mustat. Ja miltei kaikki on viimeisen viiden vuoden aikana mennyt ”lankaan” *vink*
olen kyllä aika varma, ettei valtaosa miehistä tunnista yhtään, mikä naisessa on aitoa ja mikä ei. Sen verran taitavia ollaan *hih*



Parturi/kampaajan poikana voin sanoo että mua on vaikee huijaa hiusten värillä, mutta on tapauksia
joista olen erehtynyt.
Toi kuva tossa edellisessä, mahdoton sanoo. Kameralla, valaistuksella ja editoinnilla voi taikoo.
Jos jollekkin sopii musta niin hyvin että voisin luulla sitä aidoks epäilemättä, niin sama se on ku aito,
ainakin mulle.
hallucinogen

Posts: 8,190

#435 • • hallucinogen Edain
Jos tyttö näyttää tummahiuksiselta *enkeli* niin se on aivan sama onko ne aidot, kuhan ne hiukset tuoksuvat hyvältä *nuuuuuuuuuh* *pahis**possu*

--
pikku-*possu*

rZi

Posts: 587

#436 • • rZi 42

hallucinogen:
Jos tyttö näyttää tummahiuksiselta *enkeli* niin se on aivan sama onko ne aidot, kuhan ne hiukset tuoksuvat hyvältä *nuuuuuuuuuh* *pahis**possu*



Ja tyttö on kuustoista jos se sanoo olevansa kuustoista...*possu*
hallucinogen

Posts: 8,190

#437 • • hallucinogen Edain

salama jack:
Ja tyttö on kuustoista jos se sanoo olevansa kuustoista...*possu*



Etkai sä nyt toisen rehellisyyttä mene kyseenalaistamaan *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#438 • • ALIEN Guest

hallucinogen:
... kuhan ne hiukset tuoksuvat hyvältä *nuuuuuuuuuh* *pahis**possu*


hei tossa on asennetta!! Hyvältä tuoksuvien hiusten nuuhkiminen on ihanaa!!
*sydän**possu**sydän*

[muokattu 4.11.2003 12:16]
hallucinogen

Posts: 8,190

#439 • • hallucinogen Edain

alien:
hei tossa on asennetta!! Hyvältä tuoksuvien hiusten nuuhkiminen on ihanaa!! *sydän**possu**sydän*



Word!
Se on kyllä ihanaa puuhaa, joskus jossain kauppajonossa alkaa nuuhkia jonkun edessä olevan nuoren neitosen hiuksia, ei oo onneksi vielä kukaan huomannu *pahis*

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#440 • • Jone Archibald Haddock
Mielestäni tämä...

206540.jpg

...edustaa melko tarkkaan ”kauniin naisen” prototyyppiä.

Makuja on toki monia, tämä esityksenä omastani. *vink*