Tuo määrittely on todella vaikeaa, pitäisi laittaa kuva millaisista minä tykkään mutta en viitsi lähettää tänne sellaisen kaverin kuvaa joka ei täällä pyöri.
Kuitenkin, mikä minut hurmaa ovat silmät ja hymy. Noista en tingi. Jos nuo eivät minua sytytä niin sille ei vaan voi mitään.
Kasvot: Se mitä haen on tavallaan hieman surulliset koiranpentu silmät, sellaiset joihin katsominen tekee vain mieli halata, paijata ja pitää huolta. Noihin kun vielä yhdistää piene ja viattoman hymyn mikä vain lumoaa niin tämä herra on mennyttä kalua.
Hiukset: Jos vielä vähän määritellään lisää niin brunette on kerrassaan loistava, varsinkin jos siinä on hieman vaaleita raitoja. pitkät tai puolimitkät mutta ei lyhyet ja mielellään vielä tyylikkäällä/rauhallisella leikkauksella.
Kropasta: Ei liian laiha, ei liian tukeva, sellainen sopiva. =) Nainen joka on tiukkaa lihasta ei ole täysin minun makuuni, pitää olla pikkuisen pehmeä jos niin voisi määritellä, kuitenkin itsestään pitää huolehtia eli urheilu on sallittua.
Ulkoasu: Meikkausta ei välttämättä tarvitse eli pitää olla luonnollisen kaunis ja jos meikkaa niin huomaamattomasti jos noin voisi sanoa, ainakin arkisin. Pukeutumisen pitää olla tyylikästä. Tyylikästä voi olla myös H&M muoti kuhan sen tekee vain huolella, sama koskee kaikkia vaatteita, paitsi ei perusfarkkuja.
Enempää en tähän hätää keksi. Tämä lista on niin vaativa että tuollaisa tapaa noin yhden vuodessa. Onneksi en ole ihan noin vaativa, vain 80 %. Ja tähän listaan ei edes kuulu vielä luonne.
Ja kyllä, olen sinkku.