Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,948 views

Jone

Posts: 8,258

#141 • • Jone Archibald Haddock
Tanya:

hei missä mun kuva on..?*nauraa*



Esim. FoE-topicissa? En kai mä nyt sitä sinne olisi laittanut jos olisin sitä mieltä että olet täysin sietämättömän näköinen? *vink*
Avatar
#142 • • tuntematon Guest
Tanya:

hei missä mun kuva on..?*nauraa*


Mä oon yrittäny omia ne kaikki.
Riku

Posts: 3,187

#143 • • Riku The Little Prince
So the cookie crumbled. Olen tuntematon ja turisti :o

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TanyaK

Posts: 745

#144 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Jone:

Tanya:hei missä mun kuva on..?*nauraa*

Esim. FoE-topicissa? En kai mä nyt sitä sinne olisi laittanut jos olisin sitä mieltä että olet täysin sietämättömän näköinen? *vink*



Laitoit sen siksi että se oli kohteesta huolimatta aika hyvä kuva et suinkaan siksi että kohteessa olisi kehuttavaa. Kiitos hyvästä kuvasta joka koristaa myös ircissä korttiani..
TanyaK

Posts: 745

#145 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
tuntematon:

Tanya:hei missä mun kuva on..?*nauraa*
Mä oon yrittäny omia ne kaikki.



apua!!

*nauru*
Myfinesthour

Posts: 420

#146 • • Myfinesthour
Kyllä, kyllä Tanyakin.. Mutta tänään tuossa aamulla mietin, niin tuli mieleen tämä eteerinen kisuli, joka näytteli Twin Peaksissä Audreytä. Voi jösses. Ärsyttää vaan kun se on niin taukki siinä Rude Awakeningissä. Sitten minä mietin tuossa yhdellä metsäkämpällä, että onpas se loppujen lopuksi aika hemmetin kaunis se Cameron Diaz. Ja vaikka Rastalookki ei nyt ekana tulekaan mieleen kun puhutaan kauniista, niin ainakin seksikäs tuo Mariska on. Tarkasta tämä, indeed!*iloinen* Mutta N. Portman on kyllä edelleen ihan kuningatar. Juu, kaunis nainen ei ole tusinakasvo.*hymy*

--
"..."

Avatar
#147 • • miqmiq Guest
Oikeasti kaunis nainen... hmm... kait se on sitten sellainen joka toimii omis silmis. Sellane miellyttävä... vois katshella pidempäänkin*justjoo*
FreeFall

Posts: 2,256

#148 • • FreeFall music addict
Eiköhän jokaisella ole oma "silmän-ilo" *vink*

--
Lintuperspektiivi

Avatar
#149 • • Peepo Guest
Sellainen jossa on sitä jotain.. Jollekin se voi olla silmät toiselle jotain muuta..
Itse aina kiinnitän huomion silmiin..*hih*
DESPE

Posts: 4,580

#150 • • DESPE
kauneus on katsottavan kropassa ja kasvoissa ..
näkee paljon tanssilattialla naisia , niin vain ne pistää silmään joilla on oikeesti hauskaa ja hymyilee .. sit on niitä kunnon kissoja, jotka tietää olevansa niitä ja kattoo tuimalla ilmeellä alaspäin ku tanssii et miten ne jalat nyt liikkuu , ja sellanen keskittynyt ilme, ihan ku tanssiminen olis joku fyysinen suoritus , että niin kauan ku ollaan siellä lattialla ni pitää näyttää hyvältä , yksikin virheliike ni joku niistä sadasta tuiottavasta jätkästä saattaa kääntää katseen pois ..
*nauraa**nauraa*
Särkiniemi

Posts: 22

#151 • • Särkiniemi
kyllä se on melkeinpä tärkeintä että ei ole kovin lihava.. sitten seuraavaksi katon naamaan ja siihen onko että hymyileekö kys. henkilö vai onko ihan myrtsinä, ja sitte ruvetaan tarkasteleen pikkuyksityiskohtia, esim silmät yms..

paljo puhutaan tosta että sisäinen kauneus on tärkeää..no oma mielipiteeni on että se kenen kanssa olen niin pitää olla sellasen näkönen että kun aamulla hänen vierestään herää niin ei tarvi katsella kattoa eli kestää katseen, mutta tärkeää on myös luonne/elämän asenne/tietynlainen viisaus

--
-Särkiniemi-

Dragonfly

Posts: 542

#152 • • Dragonfly Mariarawr
alien:

Löysyys ei nappaa meikäläistä... *heiii*


tosta tulee muuten naisille (ainaki mulle) kesäks hirveet paineet. ei voi lähtee ottaa arskaa jos kessi roikkuu bikinien päällä.. ewww.. onneks on melkeen sikspäkki reenattu
*plur* nou pänik. joulusafkat on melkeen kulutettu poikes :)

--
Uguu~

Aidrian

Posts: 1,799

#153 • • Aidrian Furian Master
alien:


Kannattaa treenata! *hymy* Urheiluhan tunnetusti on terveellistä fyysisesti ja henkisesti, sekä erittäin palkitsevaa.... *vink*

[muokattu 8.4.2003 11:52]



salille mars-mars, itsekukin*joo**uros*tai lenkille..mut
*pupu*
seollaQ77

Posts: 299

#154 • • seollaQ77 sauvasekoitin
pyöreä peppu tekee aika usean naisen jopa kiihottavaksi, ja tottakai kiinteä vartalo ja plussaa tulee viä vartalosta jos on viä aivoissaki jotain ni sillo on täydellinen ja sisäinen kauneus on rumien ihmisten panettelua jotta nekin sais seksiä.
Avatar
#155 • • ALIEN Guest
on olemassa....

...kauniita naisia (penelope cruz) *sydän*

008.jpg

...seksikkäitä naisia (carmen electra) *plur*

carmenelectra05_800x600.jpg

...söpöjä naisia (penelope cruz) *sydän*

010.jpg
FreeFall

Posts: 2,256

#156 • • FreeFall music addict
tähän mä sanoisin että seksikkyys on käyttäytymistä ja kauneus on luonnollista
*heiii*

--
Lintuperspektiivi

eemeli

Posts: 910

#157 • • eemeli
Santa:

tähän mä sanoisin että seksikkyys on käyttäytymistä ja kauneus on luonnollista
*heiii*



Onhan seksikkyys myös ulkonäköä. Mä nimittäin tunnen (ainakin) yhden muijan, jonka perse on luonnollisen SEKSIKÄS, eikä se vaadi käyttäymistä jne... *hih* On olemassa myös seksikkäitä huulia, tissejä, sääriä yms... Ja ne kun vielä yhdistää niin saadaan SEKSIKÄS nainen! *vink*

[muokattu 9.4.2003 17:12]

--
celebration generation

FreeFall

Posts: 2,256

#158 • • FreeFall music addict
okei duud...katsotaanpa tilannetta näin:
Nainen jolla ei ole niin täydellinen perse eikä täydelliset huulet, väitätkö että hän ei saisi sua kiihottumaan käyttäytymällä seksikkäästi??? kysymys muotoiltu uudestaan : Oletko mies?*täh*
Okei onhan tietenkin seksikkyys paljon ulkonäöstäkin, mutta nainen voi olla seksikäs vaikkei omaisikaan silmään pistävää kauneutta...*joo*

--
Lintuperspektiivi

eemeli

Posts: 910

#159 • • eemeli
Santa:

okei duud...katsotaanpa tilannetta näin:
Nainen jolla ei ole niin täydellinen perse eikä täydelliset huulet, väitätkö että hän ei saisi sua kiihottumaan käyttäytymällä seksikkäästi??? kysymys muotoiltu uudestaan : Oletko mies?*täh*
Okei onhan tietenkin seksikkyys paljon ulkonäöstäkin, mutta nainen voi olla seksikäs vaikkei omaisikaan silmään pistävää kauneutta...*joo*



lueppa tarkemmin...

Megaman: Onhan seksikkyys myös ulkonäköä. *vink*
Eli en ole väittänytkään, että nainen ei voisi olla seksikäs käyttäytymisellään. Mut nyt kun kerran puhuttiin ulkonäöstä niin sanon suoraan että SEKSIKKYYS ON ULKONÄKÖÄ (KIN!)

--
celebration generation

FreeFall

Posts: 2,256

#160 • • FreeFall music addict
alien:

katsoppa SANTA ylin Penelope Cruzin kuva.... Se on myös seksikäs . Eikä siinä kovinkaan paljon "käyttäydytä" seksikkäästi... vai??


ilmeet +asennot ja kaikki on käyttäytymistä ju nou...mutta hei en oo missään vaiheessa sanonutkaan ettei ole luonnollista seksikkyyttä, mutta kato toi on aika yksilöllistä...jokainen näkee vähän eri asioita seksikkäämpänä kun toinen...ju nou...*heiii*

--
Lintuperspektiivi