Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 784,058 views

2000

Posts: 420

#121 • • 2000 Opetuslapsi
Tanya:

tuo selittä sen miksi olen niin perkeleen viisas *nauraa*



Höpöhöpö *hymy*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#122 • • greenie Guest
Mä olen täysi "pikkupoika" mitä tulee naisiin. Palvon kauniita ja varsin laihoja naisia, jotka ovat älykkäitä. Sen sijaan selvästi ylipainoiset naiset eivät mitenkään mahdu käsitykseeni kauniista naisesta, vaikka olisivatkin ihan mukavia "noin muuten".

Kaunis nainen edustaa mulle jotain sellaista, mitä en ehkä ikinä löydä, mutta josta en suostu tekemään kompromisseja. Kaunis nainen on jotain sellaista, joka saa sekä tunteet, että järjen kehräämään sopivalla vauhdilla, joskin nopealla. Jotain sellaista, joka saa olon sellaiseksi, että ehkä elämällä on jokin tarkoitus - kannustaen samalla eteenpäin, kuin Gala kannusti Dalía.

Täydellinen nainen saattaisi näyttää tältä. Kuvat eivät tosin puhu, joten älkää missään nimessä luulko, että olettaisin näiden naisten olevan täydellisiä vaikka ovatkin esteettisesti varsin viehättäviä.



MY FANTASY FILE


http://www.mpoli.fi/~greenie/ff1.jpg
Karen Elson


http://www.mpoli.fi/~greenie/ff2.jpg
Kate Moss


http://www.mpoli.fi/~greenie/ff3.jpg
Jennifer Conelly


http://www.mpoli.fi/~greenie/ff4.jpg
Chloë Sevigny


http://www.mpoli.fi/~greenie/ff5.jpg
Ninja Sarasalo

P.S. En mä oikeasti ylläpidä mitään "fantasy file":ä *nauru*

[muokattu 23.12.2002 21:52]
ATD

Posts: 271

#123 • • ATD
kauneudelle ei voi antaa mitään yksiselitteistä kuvausta.. riippuu henkilöstä.. hmm.. ainaki mun mielest..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

1ncarnation

Posts: 542

#124 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
sanoisin kyl et toi Karen Elson ei oo mikään kaunis

eikä ton Kate Moss:in kasvotkaan,rinnoist en sano mitään *pihkassa**slurps**sydän*

Connely on nyt aivan upea brunetti...sen takia katoinkin $treet sarjan ja Beautiful Mind

Chloe ja Ninja eivät kans oo mitään namuja...*plur*

Täs on sit mun file *pahis*
fb62.gif
fhbl707.gif
fhbl716.gif
fhbla132.gif
fhble104.gif
fhblg103.gif
hfblondes008.gif

[muokattu 26.12.2002 18:57]

[muokattu 26.12.2002 18:58]

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#125 • • tuntematon Guest
Vince_Drache:

sanoisin kyl et toi Karen Elson ei oo mikään kaunis

eikä ton Kate Moss:in kasvotkaan,rinnoist en sano mitään *pihkassa**slurps**sydän*

Connely on nyt aivan upea brunetti...sen takia katoinkin $treet sarjan ja Beautiful Mind

Chloe ja Ninja eivät kans oo mitään namuja...*plur*

Aika hyvä saitti toi... paljon kauniita naisia.

http://www.freeavatars.net

Trixie

Posts: 1,342

#127 • • Trixie
Itse naisena voin sanoa et jokaisella naispuolisella henkilöllä on jotain kaunista, jos ei ulkoisesti ni on sit ainakin jotain pientä sisäisesti. Mutta siis tosiaankin kaunis nainen omaa ulkoisesti sopusuhtaisen ja hoikan vartalon ja virheettömät kasvot. sillä on puhtaat, kiiltävät ja vahvat hiukset sekä on älyllisesti kaunis... En tiedä onko tälläisiä naisia olemassakaan mutta tällainen olisi kiva olla...*joo*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#128 • • tuntematon Guest
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*natalie portman
2000

Posts: 420

#130 • • 2000 Opetuslapsi
Kauneus on roska katsojan silmässä...

Tähän kömpelö lainaus, mutta joka tiivistää hyvin tämän keskustelun:
"Ainoastaan sydämellä näkee hyvin, tärkeimpiä asioita ei näe silmillä"

--
2 nasty 4 U

r0n

Posts: 2,258

#131 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Mä tiedän. Mut en mä sitä muille paljasta *nauru*

--
6er reihe

henkka

Posts: 4,973

#132 • • henkka
Mä luulen et oon löytäny mun ihannenaisen... ainakin ulkonäöltä... Mutta sisäinen kauneus on se mikä loppupeleissä ratkaisee... se on mun mielestä aika selvää. riippuu ja roikkuu tietty itsestäänkin.
Riku

Posts: 3,187

#133 • • Riku The Little Prince
2000:

"Ainoastaan sydämellä näkee hyvin, tärkeimpiä asioita ei näe silmillä"


Pikku Prinssi :) Erittäin opettava ja fiksu kirja muuten. Tosin voisin lainata tähän silti mietelausetta "Rakkaudella on hyvin valikoiva näkö asioiden suhteen". Ei se ihan sokea ole kuten väitetään, mutta lähellä sitä. Tai ainakin se osaa olla ylioptimistinen ja toiveikas. Onneksi nykyään jo tietää järjellä ettei rakastuminen ole mitään todellista ja että se romuttuu jossain vaiheessa kuitenkin, niin ihanaa kuin se onkin. Rakastaminen on asia erikseen.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

nina¤

Posts: 364

#134 • • nina¤ -eläinlaps
Totta, Phaze, rakastuminen ja rakastaminen on way too toisistaan.. Rakastua saattaa ulkonäköön, tyhjään kuoreen; mut rakastaa voi silloin, kun kuori aukeaa ja se mikä jää jäljelle valtaa sydämesi kuitenkin *hih*

--
..for me to POOP ON..

r0n

Posts: 2,258

#135 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Lucid Dream:

Rakastua saattaa ulkonäköön, tyhjään kuoreen; mut rakastaa voi silloin, kun kuori aukeaa ja se mikä jää jäljelle valtaa sydämesi kuitenkin *hih*




*joo*

--
6er reihe

Avatar
#136 • • tuntematon Guest
pHaze:

Onneksi nykyään jo tietää järjellä ettei rakastuminen ole mitään todellista ja että se romuttuu jossain vaiheessa kuitenkin, niin ihanaa kuin se onkin. Rakastaminen on asia erikseen.



Tää on mun nähdäkseni pitkälti semantiikkaa, koska
toi viittais enemmänkin ihastumiseen tjsp kuin
rakastumiseen. Rakastuminen on rakastamisen lähtökohta,
tosin rakastuminen saattaa aikajanalla levittäytyä yhtä
silmänräpäystä pidemmälekin aikajaksolle ja rakastuminen
prosessina voi kestää vuosia.
Karski

Posts: 6,049

#137 • • Karski Pomon kätyri
toi edellinen oli taas multa *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Riku

Posts: 3,187

#138 • • Riku The Little Prince
Joo, termisi on kyllä oikeampi kuin omani tässä tapauksessa. Omassa päässäni noilla kahdella termillä vain ei ole juuri eroa, but that's just me :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

TanyaK

Posts: 745

#139 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
hei missä mun kuva on..?*nauraa*
Roger Roger

Posts: 3,372

#140 • • Roger Roger Kentti
Tanya:

hei missä mun kuva on..?*nauraa*


Sun kortissa? Valokuvakansiossa? *hih**hih**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät