Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,697 views

0-scar

Posts: 760

#741 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Kaikki naiset ovat kauniita, toiset vähemmän toiset enemmän *sydän*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Progress

Posts: 955

#742 • • Progress
Mun oma rakas, Sella!!!! (siis nickname Sella)
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Sella

Posts: 107

#743 • • Sella sellanen

Progress:
Mun oma rakas, Sella!!!! (siis nickname Sella)
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*



pöhkö...*blush*
*plur*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#744 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
Niin, kyllä kaikki naiset ovat kauniita. Se vaan riippuu siitä, mistä kulmasta niitä katsoo! *vink*. No, mutta jos tähän ihan tosissaan vastaa, niin onhan se kauneus katsojan silmässä. Jokaisella meistä on kuitenkin erilaiset mieltymykset. Mun mielestä tähän ei siis voi mitenkään yleispätevästi vastata, millainen on oikeasti kaunis nainen... Kyllä sen sitten huomaa, kun omasta mielestä kaunis nainen kävelee vastaan *pihkassa*

[muokattu 28.4.2004 19:55]

Ja viikko vapun jälkeen se sitten käveli vastaan *pihkassa**sydän**hymy*

[muokattu 31.5.2004 16:56]
siveys

Posts: 2,492

#745 • • siveys lovely
mikä on oikeasti hyvää ruokaa?
Avatar
#746 • • ALIEN Guest

siveys:
mikä on oikeasti hyvää ruokaa?



pizza! *sydän*
s4ga

Posts: 325

#747 • • s4ga

alien:
---
siveys:
mikä on oikeasti hyvää ruokaa?
---

pizza! *sydän*


yäk! *nauru*

--
Miau. ^__^

Avatar
#748 • • ALIEN Guest

^petra:

yäk! *nauru*



onpas sulla huono maku! *hih*
jazmo

Posts: 393

#749 • • jazmo techmu

vaavu:

Tollasissa ”oot tosi ihana” -lähestymisissä kannattaa tehdä siisti mutta kohtelias peräytyminen. Eilen Kermassa joku aloitti jutustelun repliikillä ”oot muuten kaikkein seksikkäin näkemäni nainen täällä”, johon vastasin totuudenmukaisesti ”et ole vaan katsonut tarpeeksi tarkkaan ympärillesi”. Loppui iskuyritys kuin seinään siihen.


Kylmää kylmää! *possu**hymy*

Itse pidän sanavalmiista ja puheliaasta naisesta. Tietenkin ulkonäöllä on sen verran tekemistä, että ensimmäinen kontakti tulee tehtyä (puoleen tai toiseen). Mutta tärkeämpää kuin ulkonäkö on ehdottomasti se, että pitää toistensa jutuista ja saavuttaa nopeasti sellaisen luottamuksen.
Tanemann

Posts: 56

#750 • • Tanemann

alien:
---
^petra:

yäk! *nauru*

---


onpas sulla huono maku! *hih*



Maku on maistajan suussa
Tanemann

Posts: 56

#752 • • Tanemann

T-mu:
Täs



Perhana, kun oli giffi, niin pelkäs, että sieltä tulee kuitenkin jotain goatsee, jos liian kauan kattoo :D
S-T

Posts: 1,195

#753 • • S-T Pieni

siveys:
mikä on oikeasti hyvää ruokaa?



Ounou. Sun olis pitäny vastata tähän, että: ”Oma kulta!” Se on perheriita nyt *vink*

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#755 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Toi vasemmanpuoleinen on oikein söpö :) kauhee polkkahirmu (?) *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

$

Posts: 1,802

#757 • • $ Destination weekend!
Sellainen jolla on punaiset hiukset ja nenärengas. (Sibyl Buck) Muilla ominaisuuksilla ei ole väliä, kunhan on viehättävä.
Cype

Posts: 21

#758 • • Cype
Toi jessica alba on kyl *sydän*
Mut kokonaisuus ratkaisee, ihan liikaa tulee vastaan niitä jotka on päästään sellasii ettei pysty edes harkitsemaan kiinnostumista.

Oon kuullu et huonossakin repussa voi olla hyvät eväät *iihhih*
Tosin olen jättänyt niiden avaamisen muille

[muokattu 28.5.2004 23:01]
Tazu

Posts: 11

#759 • • Tazu

SikaihQ:
Jessica Alba. Siitä on vaikea ulkonäköä parantaa. Isona mä meen Jessican kans naimisiin...



Tästä olen kanssasi samaa mieltä Alba on erittäin kaunis nainen.

Omasta mielestäni kaunis nainen on sellainen, joka kantaa itsensä arvokkaasti. Oli hän sitten pitkä tai pätkä, paksu tai laiha. *vink* Toisaalta kaikki on asenteesta kiinni välillä näkee naishenkilöitä, joista ei osaa sanoa onko ne kauniita vai ei. Mutta silti ne näyttää jotenkin kummasti mielenkiintoiselta. Humykuopat on asia mikä saa minut hullaantumaan. En tiedä mikä niissä on niin viehättävää *aplodit* mutta ne saa rumankin naisen näyttämään melkein kauniilta.
Howdy

Posts: 7,955

#760 • • Howdy Oldie
Carrie Fisher vuonna 1983 .. *hymy* ... nykyään on tainnut täti vähän venähtää suuntaan jos toiseenkin *hmph*

--
Käpy vailla vertaa