Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 784,056 views

Dementation

Posts: 2,892

#701 • • Dementation wednesday?

Hyzenthlay:
Nyt olen kyllä aivan samaa mieltä kanssasi *joo* ihminen ei ole oma itsensä, jos alkaa selittelemään omaa kuntoaan.



Tosta olen samaa mieltä. Rasittavaa on myös kuunnella sellaisia tyttöjä joilta tulee jatkuvalla tahdilla sellaista ”Mä oon niin läski juttua”... Ei se mitään jos se on läppää, mutta kun osa on täysin tosissaan sitä vinkuessaan... Ja ihan koko ajan.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#702 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä haluan punaset hiukset..ja sellasil luonnollisen punasilla menestyy ainakin noilla kauneusbisnes maailmoilla.

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#703 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
se voi olla joillekin ongelma.tai sairaus..siis se oma ruumis..nim.kokemusta on

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#704 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
toisinaan noilla ”mä oon läski” -lausahduksilla kalastellaan vaan huomiota ja kehuja. Ihan kuin siihen kuuluisi vastata juuri ”kulta, näytät tosi hyvältä”. Tää on ihan samaa luokkaa, kuin 1. luokalla ala-asteella: mentiin näyttämään tekemiämme maalauksia opelle ja kysyttiin, että ”eix oo hirveä?!”. Mut palautettiin maan pinnalle siinä vaiheessa, kun opettaja sitten sanoi tahallaan, että on se hirveä *nauru*

edit: mä en osaa kirjoittaa

[muokattu 22.3.2004 22:29]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dementation

Posts: 2,892

#705 • • Dementation wednesday?

alizania:
mä haluan punaset hiukset..ja sellasil luonnollisen punasilla menestyy ainakin noilla kauneusbisnes maailmoilla.



Punaiset hiukset ja sitten siihen jotkut kivan väriset silmät, eli yleensä joku ääripää silmien väri. Kirkkaansiniset, smaragdinvihreet, tummanruskeat tai moniväriset...
*kuolaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#706 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä haluun punaset hiukset..

niin kyl sil kerjää huomiota jotkut..mutta joillekin se voi olla ongelma..mutta mähän en tunnusta siis mitään*blush*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Dementation

Posts: 2,892

#707 • • Dementation wednesday?

Avernian:
?Mä oon niin läski...?
?Niin olet, kulta?


Toi tehoaa turhan lyhyeksi ajaksi...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#708 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
taas on hoidettu päivän valistus*iloinen*..ilman että on itse kertonu paljastuksia*blush*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Dementation

Posts: 2,892

#709 • • Dementation wednesday?

alizania:
taas on hoidettu päivän valistus*iloinen*..ilman että on itse kertonu paljastuksia*blush*



Niinpä tietysti...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#710 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
vähän eksyny aiheesta..so..*blush*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#711 • • sakk303 Guest
Sellainen nainen on oikeasti kaunis, joka

1. Ei kersku liikoja eikä ole alituiseen kysymässä jätkältään/muilta tyyliin ”onks mun maha nyt hyvä” tai ”eihän mun perse ole liian mandariinilla”..eli sopiva itsevarmuus..
2. Ei tarvitse ylettömiä määriä meikkiä näyttääkseen hehkeältä
3. Ei myöskään vähättele itseänsä tai säti itseään toistuvasti rumaksi/läskiksi jne.
4. Jokin persoonallinen kasvonpiirre tai hymy, ele jne. viehättää aina


tohon ykköskohtaan voin lisätä sen verran, että olen pariin sellaiseen tyyppiin törmännyt jotka..huh huh. toinen oli yletön peilaaja, toinen taas petipuuhissa käski mun aina pitää jostain mahasta, pepusta, niskasta yms. kiinni ja kyseli että ”onhan se hyvä, eihän mun maha oo liian pömppis, pidätsä varmasti mun pepusta, onks mun pi*** hyvä ja sitä jatkui oikeasti joka helvetin kehon osaan sitä, että piti jollain lailla kommentoida, ja periaatteessa aina kehua..jos sanoi vitsilläkään että nooh, oishan tossa vähän petraamista niin se oli puhelakko tai vähintään pienoinen möksähdys. siis tollaiset epävarmat meikkiperseet joutaa roskakoriin. Oma, luonnollinen itsetunto tekee mun mielestä naisesta kauniin. että uskaltaa olla se mitä on eikä tarvi jatkuvasti siitä tärrätä. tai jotain. tai enhän minä tiedä, mutta kun ärsyttää sellaset ylipyntätyt diivat tai itsetunnon kuopassa olevat sekopäät joita tarvii kehumalla kehua.
alizania

Posts: 147

#712 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
tohon ykköskohtaan voin lisätä sen verran, että olen pariin sellaiseen tyyppiin törmännyt jotka..huh huh. toinen oli yletön peilaaja, toinen taas petipuuhissa käski mun aina pitää jostain mahasta, pepusta, niskasta yms. kiinni ja kyseli että ”onhan se hyvä, eihän mun maha oo liian pömppis, pidätsä varmasti mun pepusta, onks mun pi*** hyvä ja sitä jatkui oikeasti joka helvetin kehon osaan sitä, että piti jollain lailla kommentoida, ja periaatteessa aina kehua..jos sanoi vitsilläkään että nooh, oishan tossa vähän petraamista niin se oli puhelakko tai vähintään pienoinen möksähdys. siis tollaiset epävarmat meikkiperseet joutaa roskakoriin. Oma, luonnollinen itsetunto tekee mun mielestä naisesta kauniin. että uskaltaa olla se mitä on eikä tarvi jatkuvasti siitä tärrätä. tai jotain. tai enhän minä tiedä, mutta kun ärsyttää sellaset ylipyntätyt diivat tai itsetunnon kuopassa olevat sekopäät joita tarvii kehumalla kehua.


hihhihhihhihhii..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Dementation

Posts: 2,892

#713 • • Dementation wednesday?

conaysto:
Sellainen nainen on oikeasti kaunis, joka

1. Ei kersku liikoja eikä ole alituiseen kysymässä jätkältään/muilta tyyliin ?onks mun maha nyt hyvä? tai ?eihän mun perse ole liian mandariinilla?..eli sopiva itsevarmuus..
2. Ei tarvitse ylettömiä määriä meikkiä näyttääkseen hehkeältä
3. Ei myöskään vähättele itseänsä tai säti itseään toistuvasti rumaksi/läskiksi jne.
4. Jokin persoonallinen kasvonpiirre tai hymy, ele jne. viehättää aina



”meikil voi peittää kasvot muttei paskaa luonnetta
kledjuil kropan muttei asennevammast asennetta”
' Kapasiteettiyksikkö - Hei Neidit ' *pahis**iloinen*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lana83

Posts: 95

#714 • • Lana83
No niin pitää taas kertoa oma mielipide pitkästä aikaa.

Mua ärsyttää sellaiset naiset, jotka yrittävät hankkia huomiota sillä että sanovat aina et mä oon niin kauheen läski, mulla on liian iso perse ja oon muutenkin niin kauheen ruma. Jos omasta mielestä on läski niin tehköön asialle jotakin, eikä aina marista muille.

Toine ärsyttävä tapa toisissa on se että ollaan kaikesta kateellisia toisille ja sit siitä ihmisestä jolle ollaan kateellisia niin siitä pitää puhua paskaa ja haukkua.

Eiköhän kaikki naiset oo kauniita jos vaan viittii pitää ittestään vähän huolta. *täh*
Epailija

Posts: 5,636

#715 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lana83:
Eiköhän kaikki naiset oo kauniita jos vaan viittii pitää ittestään vähän huolta. *täh*



Eivät valitettavasti ole. Eivät ainakaan kaikkien mielestä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

T-rex

Posts: 262

#716 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Epailija:
---
Lana83:
Eiköhän kaikki naiset oo kauniita jos vaan viittii pitää ittestään vähän huolta. *täh*
---
Eivät valitettavasti ole. Eivät ainakaan kaikkien mielestä.



Ja tarvitseeko sitä ollakaan. Kaikkia kun ei voi kuitenkaan miellyttää erilaisten kauneusihanteiden takia. Riittää kun itse pitää itseään kauniina. Siitä voi lähteä sitten miettimään sitä, pitävätkö toiset sinua kauniina ja keiden mielipiteillä on Todella itselle väliä.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Epailija

Posts: 5,636

#717 • • Epailija Physicist, 2nd class.

T-rex-orava:
---
Eivät valitettavasti ole. Eivät ainakaan kaikkien mielestä.
---
Ja tarvitseeko sitä ollakaan. Kaikkia kun ei voi kuitenkaan miellyttää erilaisten kauneusihanteiden takia. Riittää kun itse pitää itseään kauniina. Siitä voi lähteä sitten miettimään sitä, pitävätkö toiset sinua kauniina ja keiden mielipiteillä on Todella itselle väliä.



Ei tarvitse ainakaan jos ei itse koe tarvitsevansa sen tyyppistä hyväksyntää. Jos tuntee, niin on odotettavissa ongelmia, koska kaikkia ei tosiaan voi miellyttää.

Ei sitä kyllä itsekään tarvitse itseään kauniina pitää, sillä se ei välttämättä ole perusteltua. En minäkään pidä itseäni komeana, eikä näe mitään syytä miksi minun pitäisi niin ajatella. Ei siinä huonosta itsetunnosta kuitenkaan välttämättä ole kyse, en vain yksinkertaisesti ole omien kauneus- ja komeusihanteiteni mukaan komea - ainakaan kaiken aikaa. *vink* Mutta realistinen käsitys itsestään on se, mitä minä suosittelisin tavoittelemaan. Oli se sitten minkälainen tahansa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

T-rex

Posts: 262

#718 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Epailija:
---
T-rex-orava:
---
---
Ei tarvitse ainakaan jos ei itse koe tarvitsevansa sen tyyppistä hyväksyntää. Jos tuntee, niin on odotettavissa ongelmia, koska kaikkia ei tosiaan voi miellyttää.

Ei sitä kyllä itsekään tarvitse itseään kauniina pitää, sillä se ei välttämättä ole perusteltua. En minäkään pidä itseäni komeana, eikä näe mitään syytä miksi minun pitäisi niin ajatella. Ei siinä huonosta itsetunnosta kuitenkaan välttämättä ole kyse, en vain yksinkertaisesti ole omien kauneus- ja komeusihanteiteni mukaan komea - ainakaan kaiken aikaa. *vink* Mutta realistinen käsitys itsestään on se, mitä minä suosittelisin tavoittelemaan. Oli se sitten minkälainen tahansa.


En tarkoittanutkaan, että joka aamu pitäisi herätä päässään ajatus, että on maailman kaunein/komein ihminen. Varsinkin sunnuntai-aamuisin sitä tunnetta on ehkä hieman vaikea löytää *vink* Mutta punaisena lankana ajatus, että täytyy rakastaa itseään ennenkuin voi rakastaa muita. Ja omata siltikin täysin terveen itsetunnon. Prinsessa/prinssi-tyypit ovat sitten jo ihan toinen juttu. *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Lana83

Posts: 95

#719 • • Lana83
Ihmisten pitäisi oikeasti vaan olla tyytyväisiä itseensä. Eihän kaikki voi mielyttää toisia, mutta jos vaan uskoo itseensä niin sillä pääsee jo pitkälle.
Avatar
#720 • • pia^^ Guest
Mies ku sanoo et sä oot tosi kaunis, millo ja mist tietää et se mies oikeesti nii aattelee eikä vaa sano koska olettaa tytön haluavan kuulla näin? Tälläsiä usein pohdin, ku täysin vieras mies tulee baarissa örveltämään moista ja tarraa lopuksii persuksiin kiinni.