Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 780,750 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#661 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

orbitch:
Joo ei sil 48kg saa kun photoshopil lihaksia. Oon kyl tavannu Rasva % minimis ja lihaksia, eikä ees se 48kg riitä ja aika hirveen näkösiä.. eikä mun kaverit, mies puolisetkaan, oo kyl lämmenny.



äläs nyt, toihan on ihanne *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#662 • • ella_
mielestäni ei mikään ihanne
mutta ottaa kyllä rankasti päähän, kun tuntuu että ne ihmiset, jotka yleistävät että 48kg on aina lihakseton ruikku, eivät oikeastaan tiedä asiasta yhtään mitään

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#663 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
njaa... no, tärkeintä, että on terveen näköinen. Itse olin kolmisen vuotta sitten sellanen 44 kiloinen riuku, jolta ei mennyt varmaan yhtään vatsaa eikä leuanvetoa. Sellainen ei ole hyvän näköistä ainakaan *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#664 • • ella_

Hyzenthlay:
njaa... no, tärkeintä, että on terveen näköinen. Itse olin kolmisen vuotta sitten sellanen 44 kiloinen riuku, jolta ei mennyt varmaan yhtään vatsaa eikä leuanvetoa. Sellainen ei ole hyvän näköistä ainakaan *eiei*



nimenomaan. mutta väite, että 48kg ei ole terveen näköinen on väärä. koska on 48kg terveitä ja urheilullisia naisia, samoin kun tietysti on samanpainoisia riukujakin. ihan yhtä väärin olisi sanoa, että kaikki jotka painavat 62kg ovat lihavia, vaikka itse silloin olisinkin. ei voi yleistää suuntaan eikä toiseen *piis*

[muokattu 28.2.2004 11:55]

--
Elementary, my dear.

Say-Me

Posts: 80

#665 • • Say-Me

hannah:
kaunis nainen on sellainen joka uskoo itseensä ja korostaa parhaita puoliaan/ominaisuuksiaan... *hymy*



Juuri näin... jokainen nainen joka uskoo itseensä ja korostaa parhaita ominaisuuksiaan on ainakin mun mielestä kaunis.

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Lauruska

Posts: 821

#666 • • Lauruska nihkee
kaunis nainen on esim. sellanen ku mä.Tyytyväinen itseensä sellasena ku on eikä haikaile tiettyihin mittoihin tai tietyn näköseksi.

Jos ei kaikki miehet haluu niin sou? En mä haluaisikaa et joku mies ois mun kans siks et oisin just sopivankokonen pantavaks.
Emulator

Posts: 213

#667 • • Emulator The Lost Soul
Voisin sanoa nimeltä kauniin naisen mallin, mut empä sano *vink*

--
<3

Everes

Posts: 184

#668 • • Everes
kaunis nainen on sellanen jonka kanssa pystyy nautiskelemaan elämästä

--
living in irresponsible selibacy

Avatar
#669 • • ALIEN Guest
kaunis nainen on sellainen, joka laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen *enkeli**hahjust*
remotion

Posts: 5,283

#670 • • remotion nostatus guru
jep, tosin sanoisin omasta empiirisestä kokemuksesta, et 2/3 niistä superhyvän näköisistäkin on todella mukavia eivätkä tarpeettoman vaateliaita, heillä on myös omia ajatuksia, usein kyllä vähän korkeammalle tähtäävät tavoitteissaan kuin useimmat ympärillään, monet kuitenkin oikein mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Vaikka en mä nyt montaa kyl tunne ja on yks tai kaks päinvastaistakin henkilöö joukossa.

*blush* En usko sanontaan jonka mukaan naisella voi olla vain joko näköä tai aivoja..
#jazu#

Posts: 10

#671 • • #jazu#
Toi on kyllä tosi vaikee kysymys.. Kun en mäkään esim. pidä itteeni kauniina mut sit jotkut mallimammat (ja tietty jätkät) juoksee mun perässä.. Oon kuulemma niin persoonallisen näköinen.. ( mikä ei mun mielest sekään välttämättä aina pidä paikkaansa..)
Joten tästä voidaan sit varmaan todeta se, että persoonallisen näköset naiset ovat kauniita.
Mun mielestä muut per.näk. naiset on tosi kauniita. Ja sama pätee myös miehiin.. Se on juuri se tietty erilainen lookki joka vetää puoleensa. *joo* *hymy* *vink*
alizania

Posts: 147

#672 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
sitähän kaikki paparazzit ja muut painottaa et erilaisen näkösiä naisia..ja miehiä..näkee sitä rummia mallejakin..mun mielestä ainakin*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Dementation

Posts: 2,892

#673 • • Dementation wednesday?
Mä en ihastu kovin usein, mutta jokainen ihastukseni on ollut hyvin erinäköinen.
Mutta suurin yhteinen tekijä on ollut joka kerta se jokin pieni pilke silmäkulmassa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#674 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
muodot niinkuin venuksen daa dirladirlan daa

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#675 • • ALIEN Guest

Dima:
Mitä sä aivoilla, ku pelkästään näöllä saa jo kaikkea*hih*



Toi on kyllä totta... *vink*
Dementation

Posts: 2,892

#676 • • Dementation wednesday?

Dima:
No, aivoilla saa (vaikka mutkan nimeltä raha kautta) sitä näköäkin.
---
Mitä sä aivoilla, ku pelkästään näöllä saa jo kaikkea*hih*



Ulkonäkö huononee iän myötä, äly taas yleensä kasvaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#677 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä meen varmaan sit väärään suuntaan?..hahahahahah..voi ei..nyt kyllä väsyttää..pitääkös olla muodot niinkun venuksen?

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Dementation

Posts: 2,892

#678 • • Dementation wednesday?

alizania:
mä meen varmaan sit väärään suuntaan?..hahahahahah..voi ei..nyt kyllä väsyttää..pitääkös olla muodot niinkun venuksen?



Ei ne muodot oo tärkein asia naisessa... Niin kauan kuin ei ole liian laiha... Se on suurin turnout jos luut paistaa jokavälistä tai tyttö näyttää siltä että se hajoaa kun siihen koskee...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#679 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
big boobs and great ass..hihhahhhoo*iloinen**ding*..

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#680 • • ALIEN Guest

Avernian:
---
alizania:
pitääkös olla muodot niinkun venuksen?

---


Ei. Isommat tissit.



ja litteä vatsa, sekä treenattu perse! *vink*