Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 780,687 views

Hotblood

Posts: 387

#1024 • • Edited Hotblood
Näivettyneitä kuin kuivan kesän oravat... noilla ei saisi edes kalaa jos tollasen koukkuun laittais... Lihasta pitää olla *iloinen* Treenattu nainen... mmmh... *kuolaa**plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

S-T

Posts: 1,195

#1025 • • S-T Pieni

Hotblood:
Näivettyneitä kuin kuivan kesän oravat... noilla ei saisi edes kalaa jos tollasen koukkuun laittais... Lihasta pitää olla *iloinen* Treenattu nainen... mmmh... *kuolaa**plur*


Säkin voit sit liittyä meidän Eva Wahlström -faniklubiin *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1026 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ezzy:
---
Neko:

Aivan liian kalpea otus mulle.

---


vähän grillaamalla oikea namupala :D



eihän sille mitään voi että hienoinen rusketus näyttää aina paremmalta... ja mä olen about ton tytön värinen, tervetuloa solarium (taas..) ja hyvästi sätelyturvakeskuksen turvarajat *igor* kerran tässä vain eletään.. nimim. jo 15 kertaa käyty tänä vuonna..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jna

Posts: 613

#1027 • • Jna

S-T:

Säkin voit sit liittyä meidän Eva Wahlström -faniklubiin *nauru*



Mä voisin liittyä kanssa! Missä voi ilmoittautua?*kuolaa*
AlexS

Posts: 1,389

#1028 • • AlexS kummasetä
Taisin jo jotain kirjoitella tähän topiciin...mutta aivan pakko lisätä! *hymy*
Kauniita näyttelijä typyjä -> Shiri Appleby ja Elisha Cuthbert *joo*
Ja jos joltain puuttuu iso pala yleistiedosta niin tässä todistusaineistoa: *hymy*

Elisha:
linkki

Shiri:
linkki

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#1029 • • Cloud Game Freak
Ei tollasista ole mihinkään. Kunnon Beba naisella pitää olla.. Latinot on jees kun niillä löytyy lantioo.. Ja sit jos vielä on taitoo heilutella sitä sopivissa tilanteis niin avot. *pahis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AlexS

Posts: 1,389

#1030 • • AlexS kummasetä

Avernian:
---
AlexS:
Elisha Cuthbert
---


Muistan ton aina vain 24-sarjan idioottimaisena agentintyttärenä. Ei uppoa, vaikka olisi minkä näköinen. *eiei*



Idioottimaisena!? Shame on you! *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#1031 • • Cloud Game Freak

AlexS:
Taisin jo jotain kirjoitella tähän topiciin...mutta aivan pakko lisätä! *hymy*
Kauniita näyttelijä typyjä -> Shiri Appleby ja Elisha Cuthbert *joo*
Ja jos joltain puuttuu iso pala yleistiedosta niin tässä todistusaineistoa: *hymy*

Elisha:
linkki

Shiri:
linkki



Juu tuo shiri on kyll kaunis, Mut vielä kauniimpi tollanen telkan brunette on se Small Villessä Se Brunette joka nuoren supermiehen kans heiluu.. mikäs sen nimi nyt oli.. No anyway..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AlexS

Posts: 1,389

#1032 • • Edited AlexS kummasetä

Cloud:
---
AlexS:
Taisin jo jotain kirjoitella tähän topiciin...mutta aivan pakko lisätä! *hymy*
Kauniita näyttelijä typyjä -> Shiri Appleby ja Elisha Cuthbert *joo*
Ja jos joltain puuttuu iso pala yleistiedosta niin tässä todistusaineistoa: *hymy*

Elisha:

Shiri:


---


Juu tuo shiri on kyll kaunis, Mut vielä kauniimpi tollanen telkan brunette on se Small Villessä Se Brunette joka nuoren supermiehen kans heiluu.. mikäs sen nimi nyt oli.. No anyway..



Ihan kiva sekin *hymy* Tosin Shiri vie...*joo*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#1033 • • Cloud Game Freak

AlexS:
---
Cloud:
---
AlexS:
Taisin jo jotain kirjoitella tähän topiciin...mutta aivan pakko lisätä! *hymy*
Kauniita näyttelijä typyjä -> Shiri Appleby ja Elisha Cuthbert *joo*
Ja jos joltain puuttuu iso pala yleistiedosta niin tässä todistusaineistoa: *hymy*

Elisha:

Shiri:


---


Juu tuo shiri on kyll kaunis, Mut vielä kauniimpi tollanen telkan brunette on se Small Villessä Se Brunette joka nuoren supermiehen kans heiluu.. mikäs sen nimi nyt oli.. No anyway..

---


Ihan kiva sekin *hymy* Tosin Shiri vie...*joo*



Juu shiri vie ja toi toinen on alla *pahis* Mä kuvaan XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AlexS

Posts: 1,389

#1034 • • AlexS kummasetä

Cloud:
---
AlexS:
---
Cloud:
---
AlexS:
Taisin jo jotain kirjoitella tähän topiciin...mutta aivan pakko lisätä! *hymy*
Kauniita näyttelijä typyjä -> Shiri Appleby ja Elisha Cuthbert *joo*
Ja jos joltain puuttuu iso pala yleistiedosta niin tässä todistusaineistoa: *hymy*

Elisha:

Shiri:


---


Juu tuo shiri on kyll kaunis, Mut vielä kauniimpi tollanen telkan brunette on se Small Villessä Se Brunette joka nuoren supermiehen kans heiluu.. mikäs sen nimi nyt oli.. No anyway..

---


Ihan kiva sekin *hymy* Tosin Shiri vie...*joo*

---


Juu shiri vie ja toi toinen on alla *pahis* Mä kuvaan XD



Noh! Oos ny! *nauru*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#1035 • • Cloud Game Freak
Jos nyt yleensäkkin puhutaan noista tv sarja tähdistä mitkä on hottieita niin scifi sarjois on yleensä ollut hotteja brunetteja.

babylon5:ses Nina Furlong on kyll Hot mun makuun.
Andromedassa. Laura Bertram "trance" on kyll kans hot mutta, Lexa Doig "andromeda" on niiku Yber hottie

Varsinkin toi Lexa on kyll sellanen hotsor et oksat pois =) se niiku pieksee noi ylemmätkin chicksit 100-0

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

AlexS

Posts: 1,389

#1036 • • AlexS kummasetä

Cloud:
Jos nyt yleensäkkin puhutaan noista tv sarja tähdistä mitkä on hottieita niin scifi sarjois on yleensä ollut hotteja brunetteja.

babylon5:ses Nina Furlong on kyll Hot mun makuun.
Andromedassa. Laura Bertram "trance" on kyll kans hot mutta, Lexa Doig "andromeda" on niiku Yber hottie

Varsinkin toi Lexa on kyll sellanen hotsor et oksat pois =) se niiku pieksee noi ylemmätkin chicksit 100-0



Lexa on näköjään ihan ok, mut en menis sentään ihan noin radikaaleja väitöksiä tekemään *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Cloud

Posts: 2,162

#1037 • • Cloud Game Freak

AlexS:
---
Cloud:
Jos nyt yleensäkkin puhutaan noista tv sarja tähdistä mitkä on hottieita niin scifi sarjois on yleensä ollut hotteja brunetteja.

babylon5:ses Nina Furlong on kyll Hot mun makuun.
Andromedassa. Laura Bertram "trance" on kyll kans hot mutta, Lexa Doig "andromeda" on niiku Yber hottie

Varsinkin toi Lexa on kyll sellanen hotsor et oksat pois =) se niiku pieksee noi ylemmätkin chicksit 100-0

---


Lexa on näköjään ihan ok, mut en menis sentään ihan noin radikaaleja väitöksiä tekemään *hymy*



Ihan ok? IHAN OK? "slab AlexS" Ootko sä nyt ihan tajuissas.. Lexa on niiku hotsor ja mun tuleva vaimo *iloinen* Se ei vaan tiedä sitä vielä =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#1038 • • Viola00 Guest
Tosi vaikea kuvailla "kaunista". Vaikka itse ko. sukupuolen edustaja olenkin niin yritän silti ottaa kantaa. Kaunis -se kyll ävaatii mukavan luonteen ja näin. Kovin ilkeä ja inhottava tyyli teke ekyllä kauniistakin ihmisestä todella ruman. Kaipa siis kauneus on katsojan silmässä (kuten sanotaan) mutta nyt tällasia selviä ulkoisia merkkejä ois normaalipaino (hyvä suhde pituuteen), ja sitten tosta pituudesta sen verran että suht pitkä vois olla myös.. hiukset mielellään tummat. "Julkkiksista" Jenny Dahlman on esimerkiks todella kaunis.
Trixie

Posts: 1,342

#1039 • • Edited Trixie

S-T:
---
Avernian:
Eva Wahlström oli ainakin linnanjuhlissa aikasta ihanan näköinen *sydän*

---

Meinasin just tulla hehkuttamaan Evaa tänne..
Eva *pihkassa*




Eva on kyl kaunis ja on se kyl pirun mukavakin*plur* ja linnan juhlissa kyl ehdoton kaunotar*joo*

--
face your fears and live your dreams

kuiske

Posts: 33

#1040 • • kuiske

Trixie:
---
S-T:
---
Avernian:
Eva Wahlström oli ainakin linnanjuhlissa aikasta ihanan näköinen *sydän*

---

Meinasin just tulla hehkuttamaan Evaa tänne..
Eva *pihkassa*

---



Eva on kyl kaunis ja on se kyl pirun mukavakin*plur* ja linnan juhlissa kyl ehdoton kaunotar*joo*



Mä käynkin pelaamassa sulkista samalla hallilla, missä Eva Wahlström treenaa *heiii*