Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 781,001 views

Avatar
#481 • • greenie Guest

salama jack:
O MY GOD!! kylläpä on taas viehättävää tyttöä kerrakseen*joo*



Nojaa, noiden kuvat kertoo yhtä paljon niistä kuin tämä possusta;

ham.jpg

Eihän noista välity juuri mitään. Mitä noi kuvat kertoo noiden naisten persoonallisuudesta, tyylistä tai vaikka ajatuksista? Ei sillä, onhan noi ihan nättejä, mutta kuvat vaan on todella tylsiä, enkä mä ainakaan tollasten perusteella pysty sanomaan, että onko joku viehättävä vai ei :)

[muokattu 14.12.2003 19:39]
misjah

Posts: 3,373

#482 • • misjah Team Sika

salama jack:
O MY GOD!! kylläpä on taas viehättävää tyttöä kerrakseen*joo*


kauniita on tytöt.. *slurps*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#483 • • ALIEN Guest
3.jpg
2.jpg
2.jpg
Metsäpiru

Posts: 418

#484 • • Metsäpiru metsäpiruilee
No Voi Että, että osaa olla tylsän näköisiä naisia!! Minun mielestä tuollaiset isorintaiset pamela/britney-kopiot ovat erittäin rumia. Nuohan ovat nukkeja...ei mitään persoonallista, eikä mitään virheitä. Christina Ricci isojen silmien kanssa on todella kaunis. Ja Uma Thurman on veikeän näköinen.
POSER

Posts: 800

#485 • • POSER Wimp and Poser

Magia:
No Voi Että, että osaa olla tylsän näköisiä naisia!! Minun mielestä tuollaiset isorintaiset pamela/britney-kopiot ovat erittäin rumia. Nuohan ovat nukkeja...ei mitään persoonallista, eikä mitään virheitä. Christina Ricci isojen silmien kanssa on todella kaunis. Ja Uma Thurman on veikeän näköinen.



Sanoo taas yksi katkera ja kateellinen nainen...

--
Keppiä Jehoville!

Snowie

Posts: 601

#486 • • Snowie Ihku Hiutale

POSER:
---
Magia:
No Voi Että, että osaa olla tylsän näköisiä naisia!! Minun mielestä tuollaiset isorintaiset pamela/britney-kopiot ovat erittäin rumia. Nuohan ovat nukkeja...ei mitään persoonallista, eikä mitään virheitä. Christina Ricci isojen silmien kanssa on todella kaunis. Ja Uma Thurman on veikeän näköinen.

---


Sanoo taas yksi katkera ja kateellinen nainen...


Hmmm.
Teidän miesten (anteeksi yleistys) on näköjään todella hankala ymmärtää ettei kaikki naiset halua näyttää tuollaisilta, mitä noissa edellisen sivun kuvissa oli. Se että he ovat sun mielestä pantavan näköisiä (lue: kauniita) saa ainakin minut hyvin onnelliseksi tietäessäni etten tuollaiselta näytä. En välttämättä haluaisi että miehet pörräävät ympärilläni, koska minulla on isot, veitsellä veistetyt tissit.
Ja sinulle tiedoksi: Me hoidamme ulkonäköämme itsemme takia. Emme miesten. Yritä elää asian kanssa.

Kylläpä kuulostin feministiseltä.
DJ Rx

Posts: 2,527

#487 • • DJ Rx FINRG Recordings
pakko pistää omat ihannenaiset tähän...
kylie minogue, natalie imbruglia, angelina jolie
kaikki kolme niin *hellokitty* että huh huh... *pihkassa* haba haba *hih**joo*

enkä nyt ihan allekirjoita tuota Elvirithin kommentointia tuossa yläpuolella. Ihanne maailmassa naiset tosiaan hoitavat ulkonäköään itsensä takia, mutta tosiasia on että kaikki niin naiset kuin miehetkin pukeutuvat ja hoitavat ulkonäköään herättääksen vastakkaisen sukupuolen huomion.

[muokattu 22.12.2003 11:58]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

äm

Posts: 2,376

#488 • • äm

Elvirith:
Ja sinulle tiedoksi: Me hoidamme ulkonäköämme itsemme takia. Emme miesten.



Päivän *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

kilobitti

Posts: 2,419

#489 • • kilobitti 1-2-3 techno

Elvirith:
Ja sinulle tiedoksi: Me hoidamme ulkonäköämme itsemme takia.



*nauru**nauru**nauru* Miksi naiset ahtavat varpaansa tuskallisen korkeisiin/pieniin korkkareihin ja epäkäytännöllisiin vaatteisiin? Väitteeseesi tukeutuen voin päätellä, että naiset pukeutuvat noin myös kotonaan -eikö? Tai sitten kyse on siitä, että itselle on tärkeätä, että muut pitävät itseään hyvän näköisenä, koska silloin on hyvä ja itsevarma olo? Mutta onko se silloin enää itseään varten pukeutumista?

edit: ja tällä kärjistyksellä tarkoitin siis sitä, että asiat ei ole noin mustavalkoisia.

[muokattu 22.12.2003 12:02]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Metsäpiru

Posts: 418

#490 • • Metsäpiru metsäpiruilee

Elvirith:
---


Ja sinulle tiedoksi: Me hoidamme ulkonäköämme itsemme takia. Emme miesten. Yritä elää asian kanssa.

Kylläpä kuulostin feministiseltä.




Ei ne selkeestikkä pysty elämään asian kanssa *hih*
kilobitti

Posts: 2,419

#491 • • kilobitti 1-2-3 techno

Magia:
Ei ne selkeestikkä pysty elämään asian kanssa *hih*



sano vaan mitä tahansa mikä tekee sinut onnelliseksi*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Chatte

Posts: 4,085

#492 • • Chatte Team Teknolipat :)
Ajattelisin tuon itsensä takia laittautumisen niin, että laittaudun ja huolehdin ulkonäöstäni toki miellyttääkseni omaa, oman sukupuolen kuin myös vastustajasukupuolen silmää, mutta itseni takia käsitän tässä siis sillä, että vaikka tietäisin, että joku, mikä miellyttää minua, ei yleisen käsityksen mukaan miellytä esim. jotakin muuta ihmisryhmää, en jätä sitä muiden mielipiteen takia tekemättä. En siis laita epämiellyttäviä vaatteita, jos ne omasta mielestäni eivät näytä hyviltä (jos näyttävät, kestän kyllä epämiellyttävyyden *nauru*), vaikka joku miten kuolaisi niiden perään... *joo*

Ja kyllä varmasti itsensä takia laittautujia kiinnostaa näyttää hyvältä myös muiden silmissä, mutta nämähän eivät ole ollenkaan toisensa poissulkevia seikkoja. *plur* *piis*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jone

Posts: 8,258

#493 • • Jone Archibald Haddock

Chatte:
...vastustajasukupuolen...



”Red Alert! Take your rifles and hit the trenches, the enemy's almost here with their fearsome miniskirts and tanktops!”

Jepjep, käydään toisiamme vastaan. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#494 • • hallucinogen Edain
Jos naiset laittautuisivat täysin itsensä takia niin johan ne pynttäytyis nukkumaan mennessä ja heti aamulla herätessään uudestaan vaikka viettäisivät koko päivän yksin tyhjässä huoneessa *nauru*
Tottakai itsekin viihdyn paremmin kun olen laittanut hiukset, piilarit ja kivat vaatteet mutta se johtuu isolta osin siitä kun tiedän näyttäväni paremmalta muiden silmissä nyt kuin tunti sitten jolloin hiukseni sojottivat sinne sun tänne, haisin pahalle ja jalassani oli läikikkäät verkkarit *nauru*

--
pikku-*possu*

Chatte

Posts: 4,085

#495 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte:
...vastustajasukupuolen...


Jone:
”Red Alert! Take your rifles and hit the trenches, the enemy\'s almost here with their fearsome miniskirts and tanktops!”

Jepjep, käydään toisiamme vastaan. *nauru*


*reps* Tämä takasi taas päivän naurut! Oot ihku! *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Metsäpiru

Posts: 418

#496 • • Metsäpiru metsäpiruilee

POSER:
---
Magia:
No Voi Että, että osaa olla tylsän näköisiä naisia!! Minun mielestä tuollaiset isorintaiset pamela/britney-kopiot ovat erittäin rumia. Nuohan ovat nukkeja...ei mitään persoonallista, eikä mitään virheitä. Christina Ricci isojen silmien kanssa on todella kaunis. Ja Uma Thurman on veikeän näköinen.

---


Sanoo taas yksi katkera ja kateellinen nainen...



Miten niin kateellinen? Juurihan ilmoitin ihailevani tiettyjä naishenkilöitä ja voisin jatkaa vielä paljon.... Nuo edellisen sivun naiset olivat juuri sen takia tuon näköisiä, että voisivat saada palkkaa siitä, että miellyttävät miehiä. Itse en ainakaan sullo varpaitani mihinkään epämukavaan, enkä muutenkaan pistä päälleni mitään missä en viihtyisi. En kulje muodin mukana vaan käytän niitä vaatteita mitkä ovat mielestäni kauniita/persoonallisia. Olen suurinpiirtein samoissa vaatteissa/meikeissä menen sitten kirjastoon, kaverin luokse tai baariin iskemään miehiä. *joo*
Riku

Posts: 3,187

#497 • • Riku The Little Prince

POSER:
Sanoo taas yksi katkera ja kateellinen nainen...

Lisätään sitten listaan yksi ”katkera ja kateellinen” mies, koska mun mielestä noi persoonattomat megatissiblondit on jokseenkin tylsiä ja luotaantyöntäviä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kilobitti

Posts: 2,419

#498 • • kilobitti 1-2-3 techno

pHaze:
Lisätään sitten listaan yksi ”katkera ja kateellinen” mies, koska mun mielestä noi persoonattomat megatissiblondit on jokseenkin tylsiä ja luotaantyöntäviä.



ja jos saisin vielä lisätä epäluonnollisia*eiei*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Progress

Posts: 955

#499 • • Progress
kropalla ei ole oikeastaan mitään merkitystä, millanen on, kunhan nainen osaa kantaa kroppaansa oikealla tavalla. Ryhdikkyyttä, jne. *hymy*
Ja jos saan ite vaikuttaa siihen, mitä naisella on, haluan naisen, jolla on pienehköt, kiinteät tisut. Isot löllykät -YÄK!*eiei*

Silmät on tosi tärkeetä olla sellaset syvät ja mielenkiintoiset. Sellaset, joita jaksaa tuijotella hela tiden. Mut eipä kyl silmilläkään, oo loppujen lopux niin merkitystä, jos nainen miellyttää muuten. Sillon silmiin tulee tuijoteltuu muuteniki. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#500 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

äm:
---
Elvirith:
Ja sinulle tiedoksi: Me hoidamme ulkonäköämme itsemme takia. Emme miesten.

---


Päivän *nauru*



höpsistä. Miksi sitten meikata ja laittautua vaikka keskellä metsää mökillä, kun kukaan mies ei ole näkemässä? kyllä ainakin mun tekee mieli laittautua välillä, vaikkei kukaan olisikaan näkemässä. Toisin sanoen: laittaudun itseäni varten.

[muokattu 22.12.2003 20:46]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D