Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,715 views

VekeZ

Posts: 10

#201 • • VekeZ
näin on näppylät
rZi

Posts: 587

#202 • • rZi 42
pHaze:

Täytyy kyllä sanoa että mä en edelleenkään saa noista isotissisistä tusinablondeista mitään kiksejä. Kyllä naisessa täytyy olla jotain persoonallista ja särmäkkyyttä että tämä on edes kaunis, kiinnostavasta puhumattakaan.



Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
sun seurassas. Ja tää on fakta.*joo**pahis*
kuu

Posts: 1,174

#203 • • kuu tyttttö
ootte te pojat kummia *voiei*

--
köh köh

Avatar
#204 • • tuntematon Guest
minä ainaki söisin sen silikoonit ni näkisin kuinka kaunis se on sisältä, ehkä vetäisin pari varviaki*nauru*
Avatar
#205 • • yana Guest
salamapotku_jack:


Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
sun seurassas. Ja tää on fakta.*joo**pahis*




kaikki ei tee mitä vaan pillun toivossa.
ehkä säkin tajuat tän kun murrosikä menee ohi

eikä toi mimmi sitäpaitsi ole mikään erikoisen maailman kaunein.
mulle tulee heti mieleen kaveripiirista useita paljon kauniimpia tapauksia. sekä vain fyysisesti että myös kokonaisuutena.

[muokattu 28.4.2003 14:47]
Mark

Posts: 7,311

#206 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
umm.. kuka ylipäätään jaksaa lukee jotai slitziä? tusinablondit = couldn´t care less

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Uhuu

Posts: 844

#207 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oih... joskus näkee niin kauniita naisia, että tahtoo oikein henki salpautua...
älykkäät silmät, kaunis hymy, naisellinen hauraus, kiva peppu... en osaa kuvata paremmin... en ehkä täsmälleen tiedä itsekään. aina ei löydä sanoja eikä niitä toisinaan olekaan.

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kuu

Posts: 1,174

#208 • • kuu tyttttö
yana4000:

salamapotku_jack:
Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
sun seurassas. Ja tää on fakta.*joo**pahis*


kaikki ei tee mitä vaan pillun toivossa.
ehkä säkin tajuat tän kun murrosikä menee ohi

[muokattu 28.4.2003 14:47]


*piis*

--
köh köh

Riku

Posts: 3,187

#209 • • Riku The Little Prince
salamapotku_jack:

pHaze:Täytyy kyllä sanoa että mä en edelleenkään saa noista isotissisistä tusinablondeista mitään kiksejä. Kyllä naisessa täytyy olla jotain persoonallista ja särmäkkyyttä että tämä on edes kaunis, kiinnostavasta puhumattakaan.

Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
sun seurassas. Ja tää on fakta.*joo**pahis*


Hahhah *nauraa* Ensinnäkin se ei vastaa kropaltaan mun naismakua oikein ollenkaan, ja toiseksi, sä oot ehkä noin helposti vietävissä, mutta älä rupee tuomitsemaan muita omien standardies mukaan. Ehkä jos se ois muuten fiksu ja mukava tapaus, niin itsekin olisin vietävissä, mutta se ei kyllä olis ainakaan sen kropasta kiinni. Moinen ei vaan toimi muhun. Mut voin kyl tarjoo sulle lusikan jos sä et halua suoraan perseestä omias popsia :)

Niinjoo, ja tääkin vaan siinä tapauksessa että olisin sinkku moisessa tilanteessa. Pettäminen ei kuulu harrastuksiin.

[muokattu 28.4.2003 16:05]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

rZi

Posts: 587

#210 • • rZi 42
Emmä tuomitse ketään.
Enkä söis kakkaa, se oli vertauskuva.
On toi kaunis ja persoonallinen, eikä se kuulu mihinkään
tusinablondi kategoriaan. Kukaa ei kuulu.
Jos kuuluis se tuskin ois slitzin lehdessä expo tyttönä.
Monien mielestä toi vaan on kaunis, ja viattomasti epäilin
phazen mielipiteitä, olin selkeesti väärässä.
Joku viisas tais sanoo "kauneus on katsojan silmässä".
Mielipiteitä saa olla jos ne on rehellisiä, tekopyhyys on perseestä.

Jos joku ymmärs mun vertauskuvan väärin, on se ite teini.

Toki mä menisin jauhaa tolle jotain jos sen jossai näkisin,
enkä todellakaan tee mitä vaan pillun toivossa, mutta tommosen
pillun toivossa tekisin kaikkeni.

*piis**piru*

[muokattu 29.4.2003 01:08]
Nadifa

Posts: 326

#211 • • Nadifa
Vaikken ole mies ja tää voi varmaan kuullostaa kateellisen panettelulle..mutta tuo kuvan blondi ei olisi mielestäni mitenkään puoleensa vetävä..miehenä ehkä enintään fantasiana. Ja ei ne muut vaihtoehdot ole välttämättä niitä "roikku tissejä/peppuja"..on muutenkin tosi koomista ja säälittävää välillä tuo "miesten" ajattelumaailma..mutta eiköhän niitä hyvän arvomaailmankin omistavia ihmisiä löydy tarpeeksi..
rZi

Posts: 587

#212 • • rZi 42
Nadifa:

Vaikken ole mies ja tää voi varmaan kuullostaa kateellisen panettelulle..mutta tuo kuvan blondi ei olisi mielestäni mitenkään puoleensa vetävä..miehenä ehkä enintään fantasiana. Ja ei ne muut vaihtoehdot ole välttämättä niitä "roikku tissejä/peppuja"..on muutenkin tosi koomista ja säälittävää välillä tuo "miesten" ajattelumaailma..mutta eiköhän niitä hyvän arvomaailmankin omistavia ihmisiä löydy tarpeeksi..



Älä tarraa mun mielipiteisiin vaan kerro omas!
Millainen on mielestäsi kaunis nainen? Sä voit varmaa sanoo, ku me miehet ollaan nii säälittäviä.*voiei*
Tässä sulle toinen kaunis nainen...
pieni_screen137.jpg

[muokattu 29.4.2003 01:32]
kuu

Posts: 1,174

#213 • • kuu tyttttö
ajattelet silti aika pinnallisesti.mutta niinhän me kaikki loppujenlopuksi tehdään!!

--
köh köh

Lachesis

Posts: 190

#214 • • Lachesis
Mark:

umm.. kuka ylipäätään jaksaa lukee jotai slitziä? tusinablondit = couldn´t care less

-M



Aight!
Riku

Posts: 3,187

#215 • • Riku The Little Prince
alien:

mielipiteensä kaikilla...
tässä jälleen meikäläisen ;)



Jälkiedit: Joku on näköjään vienyt sen nickin ii2.orgissa ja toi kuva on vaihtunut alkuperäisestä, joten tuo ei todellakaan kuvaa naismakuani mutta jätänpä postauksen tähän läppänä :D

Jos mäkin nyt sitten jaan sen oman näkemykseni kauniista ulkonäöstä (vaikka kuva onkin osittain muokattu).

kfr1f0_b.jpg

Ja kauneutta taas kerran mun silmissäni korostaa se että kyseinen tapaus vaikuttaa varsin mukavalta sen vähän perusteella mitä tiedän.

[muokattu 24.4.2004 15:14]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

kuu

Posts: 1,174

#216 • • kuu tyttttö
no siinä on nätti ku mikä *joo*

--
köh köh

rZi

Posts: 587

#217 • • rZi 42
kaikki ei tee mitä vaan pillun toivossa.
ehkä säkin tajuat tän kun murrosikä menee ohi

eikä toi mimmi sitäpaitsi ole mikään erikoisen maailman kaunein.
mulle tulee heti mieleen kaveripiirista useita paljon kauniimpia tapauksia. sekä vain fyysisesti että myös kokonaisuutena.



En mee takuuseen, mutta rohkenen epäillä, että sun kaveri piiristäs ei löydy yhtään naista jonka takia tekisin mitä vaan, vaikka en ees tuntis.
Voitko sanoo ettet oo koskaan ihastunut pelkästään ulkoisten ominaisuuksien puolesta välittämättä siitä minkälainen ihminen se on?

[muokattu 29.4.2003 14:09]
Uhuu

Posts: 844

#219 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
salamapotkujaska tuossa ylempänä totesikin siitä, että joskus voi todellakin tuntea vetoa pelkästään ulkokuoreen. minulle se asia on tapahtunut, vaikka siihen en koskaan uskonut. olisin voinut katsella sitä ihmistä tuntikausia, vaikka sisäisesti hän ei niin kovin arvostettava sitten ollutkaan.

ja nyt on hirvittävän vaikea löytää sellaista sopivaa ihmistä, kun alitajuisesti etsii niitä samoja piirteitä, arpea ja hymyruttuja kaikista muista...

eräs ystäväni sanoi, että pitää vaan antaa ajan kulua ja hiljalleen sitä unohtaa. vaan onko noin? ehkä iho muistaa...

-uhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

rZi

Posts: 587

#220 • • rZi 42
Uhuu:

salamapotkujaska tuossa ylempänä totesikin siitä, että joskus voi todellakin tuntea vetoa pelkästään ulkokuoreen. minulle se asia on tapahtunut, vaikka siihen en koskaan uskonut. olisin voinut katsella sitä ihmistä tuntikausia, vaikka sisäisesti hän ei niin kovin arvostettava sitten ollutkaan.

ja nyt on hirvittävän vaikea löytää sellaista sopivaa ihmistä, kun alitajuisesti etsii niitä samoja piirteitä, arpea ja hymyruttuja kaikista muista...

eräs ystäväni sanoi, että pitää vaan antaa ajan kulua ja hiljalleen sitä unohtaa. vaan onko noin? ehkä iho muistaa...

-uhuu



Thats my point! Right!*joo*
En uskonutkaan olevani ainoo maailmassa, jolle on käyny silleen.*piis*