Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 788,163 views

rZi

Posts: 587

#221 • • rZi 42
toi ei oo kuvan kaunis, enkä söis kakkaa, mutta haluisin silti olla sen kynekologi jos se nyt oli oikee termi römpsätohtorille,heh*hih*
Avatar
#222 • • bloodbath Guest
Eläimetkin kiinnostuvat kaltaisistaan vain ulkoisten ominaisuuksien takia, koska näin on luonto ne luonut.
Me kutsumme itseämme ihmisiksi, olemme sen nimityksen itsellemme antaneet, luonnosta olemme kotoisin, siellä asumme vieläkin.
Luonto valitsee parhaat yksilöt, niin mekin, koska olemme osa luontoa ja toimimme sen mukaisesti.
Tosin meillä on myös älykkyytemme seurauksena oma tahto jolla voimme toimia luontoa vastaan.

On kahdenlaista naista.
1.Nainen jonka kanssa haluamme lisääntyä.

2.Nainen jota rakastamme ja jonka haluamme kasvattavan jälkeläisemme.
Mark

Posts: 7,311

#223 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
täs topikis on enemmän testosteroninhajua ku bodarikisois keravalla *ding*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#224 • • emppu Guest
Mark:

täs topikis on enemmän testosteroninhajua ku bodarikisois keravalla *ding*

-M




*nauraa**nauraa**nauraa*
rZi

Posts: 587

#225 • • rZi 42
bloodbath:

Eläimetkin kiinnostuvat kaltaisistaan vain ulkoisten ominaisuuksien takia, koska näin on luonto ne luonut.
Me kutsumme itseämme ihmisiksi, olemme sen nimityksen itsellemme antaneet, luonnosta olemme kotoisin, siellä asumme vieläkin.
Luonto valitsee parhaat yksilöt, niin mekin, koska olemme osa luontoa ja toimimme sen mukaisesti.
Tosin meillä on myös älykkyytemme seurauksena oma tahto jolla voimme toimia luontoa vastaan.

On kahdenlaista naista.
1.Nainen jonka kanssa haluamme lisääntyä.

2.Nainen jota rakastamme ja jonka haluamme kasvattavan jälkeläisemme.




Tää vois olla mun tekstiä!!! TOTISINTA TOTTA VELISENI!*pahis**nauru*
Avatar
#226 • • yana Guest
salamapotku_jack:


Voitko sanoo ettet oo koskaan ihastunut pelkästään ulkoisten ominaisuuksien puolesta välittämättä siitä minkälainen ihminen se on?




ihastunut kyllä. rakastunut, en ikinä.

ihastus on aina ihastus. niitä tulee ja menee. rakkauden takia toisaalta voisin myydä sieluni :)

kauniita naisia on maailma täynnä, kauniita naisia joilla on ajatukset samalla aaltopituudella mun kanssa on taas harvinaisen vähän. se saattaa tosin johtua musta itsestänikin toki.

meillä on selkeästi eri perusteet sille minkä takia syödään paskaa joten en usko että itse panisit hirveästi arvoa sille miten paljon luonnetta mimmiltä löytyy. mulle se taas merkitsee hyvin paljon.

sä ilmeisestikin ajattelet tässä kauneudella vain fyysistä ulkomuotoa mutta mun on hyvin vaikea rajoittaa tuota vaan siihen, juurikin siksi että kauniiksi voi luokitella niin suuren määrän ihmisiä ettei tuolla käsitteellä oo enää merkistystä. enkä mä suostu laittamaan ihmisiä samalle viivalle jonkun tietyn absoluuttisen kauneuden mukaan.


eli vaikka jennifer lopez on aivan vitun kaunis, en välttämättä söisi kuitenkaan paskaa sen takia. ellei se ole sitten sellainen ihminen kaikilla osa-alueillaan joka sytyttäisi liekkeihin sen sisäisen eläimen joka on kaikissa ihmisissä

besides mä en diggaile sen latinotyylisestä äässistä ;)

[muokattu 30.4.2003 18:22]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#227 • • [Nuclear] el aprendiz
Kaunis = ulkomuoto, ihana = loistava luonne...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Wintermute

Posts: 170

#228 • • Wintermute peacemaker
yana4000:

kauniita naisia on maailma täynnä, kauniita naisia joilla on ajatukset samalla aaltopituudella mun kanssa on taas harvinaisen vähän. se saattaa tosin johtua musta itsestänikin toki.

meillä on selkeästi eri perusteet sille minkä takia syödään paskaa joten en usko että itse panisit hirveästi arvoa sille miten paljon luonnetta mimmiltä löytyy. mulle se taas merkitsee hyvin paljon.

sä ilmeisestikin ajattelet tässä kauneudella vain fyysistä ulkomuotoa mutta mun on hyvin vaikea rajoittaa tuota vaan siihen, juurikin siksi että kauniiksi voi luokitella niin suuren määrän ihmisiä ettei tuolla käsitteellä oo enää merkistystä. enkä mä suostu laittamaan ihmisiä samalle viivalle jonkun tietyn absoluuttisen kauneuden mukaan.



Aamen! *joo*

Säkin olet sitten eksynyt tähän keskusteluun. *hymy* Tän täytyy taas olla joku ikäjuttu, kun mutrussa oleva suu, kireä paita, kädet tissien päällä ja silmissä typertynyt katse ei tee enää juurikaan vaikutusta.

Darwin sanoi aikoinaan inhoavansa riikinkukkoja. Hän ei ymmärtänyt, miksi riikinkukoilla oli niin älytön pyrstö, joka ainoastaan näytti haittaavan metsästäjiltä karkuun pääsyä. Sitten Darwin älysi, että myös ihmisillä oli yksi aivan ylimitoitettu ominaisuus: Äly. Mihin ihminen tarvitsee aivokapasiteettia, jolla pystyy rakentamaan atomipommin ja lentämään vielä siinä sivussa kuuhun? Syntyi ajatus luonnonvalinnasta: Riikinkukot valitsevat kumppaninsa pyrstön perusteella, ihmiset pitkälti älykkyyden.

Tästä päästäänkin pointtiini. Jos vaimoni tuossa vieressä olisi kuvien mutrusuu, laiska ajattelemaan, mutta kädet tiukasti tisseissä tai persettä hivelemässä, saattaisi se huvittaa minua muutaman illan. Mutta enintään niin pitkään. Panopuuksi kelpaa tyhmempikin, mutta rakkautta, ihastumista tai edes kunnioitusta pelkällä ulkonäöllä on ihan turha toivoa.

Itsestään tulee pitää huolta, mutta loppupeleissä hyvä sydän ja kirkas mieli painavat vaakakupissa paljon piukkaa persettä ja isoja daisareita enemmän. *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

00000

Posts: 176

#229 • • 00000
kauneus on katsojan silmissä!
rZi

Posts: 587

#230 • • rZi 42
"Ruma nainen", siis oikeesti RUMA!, ei voi olla mun maailmassa KAUNIS vaikka se olisi mun mielestä maailman paras ihminen.

Emmä itse olisi kenenkään ihmisen kanssa, tarkoitan siis ajan viettoa yhdessä tai parisuhdetta, jos tämä henkilö olisi vain kaunis, muttei pätkääkään kiinnostava. Mutten myöskään nussisi jokaista kivaa ihmistä vain henkilönpiirteiden takia, mutta voisin melko varmasti vain nussia jokaista kaunista naista jotka saavat minut sille tuulelle.

On kauniita naisia ja rumia naisia, ja paljon kivoja naisia jotka sijoittuvat tälle skaalalle.
(ja niille jotka eivät tajua: kaunis ja kiva, voi olla myös mahdollista)
En ees tietääkseni ole sanonut kiinnostuvani vain ulkonäöstä, olen vain sanonut millainen on kaunis nainen minun mielestäni ja pari muutakin juttuu kauniista naisista. Lukekaa tarkkaan, älkää lisätkö oletuksia mun mielipiteistäni.
rZi

Posts: 587

#231 • • rZi 42
Wintermute:
Tästä päästäänkin pointtiini. Jos vaimoni tuossa vieressä olisi kuvien mutrusuu, laiska ajattelemaan, mutta kädet tiukasti tisseissä tai persettä hivelemässä, saattaisi se huvittaa minua muutaman illan. Mutta enintään niin pitkään. Panopuuksi kelpaa tyhmempikin, mutta rakkautta, ihastumista tai edes kunnioitusta pelkällä ulkonäöllä on ihan turha toivoa.

Itsestään tulee pitää huolta, mutta loppupeleissä hyvä sydän ja kirkas mieli painavat vaakakupissa paljon piukkaa persettä ja isoja daisareita enemmän. *hymy*[/quote]




Voitko sanoo, Jos saisit valita kahdesta naisesta, molemmat samanlaisia ihmisenä, toinen vaan pirusti toista kauniimpi. Jos kyseiset naiset olisivat vaikka vaimosi duplikoituna, niin voitko sanoa ettet vaihtaisi samaan vaimoa toiseen joka on silti sama ihminen mutta se hivelee silmääsi vaan paljon enemmän?
En oikeen usko.

[muokattu 1.5.2003 20:42]
rec

Posts: 2,923

#232 • • rec
"Aidot naiset" (jos ei ulkonäöstä puhuta.. ainostaan) ovat niitä helmiä, joita bileissä tapaa.. niitä joilla on luonnetta!
"Säde Allstars -Gathering:n" aamubileissä "Illuissa" oli seurassani eräs nais-ihminen, jonka seura oli sitä parasta.. luonnetta löytyi, onneksi!!! Sellaisia ihmisiä maailmaan lisää!!! ...Vaikkakin sekin "illuissa" oleva tyttönen riittäisi ainakin minulle... *hymy*

[muokattu 2.5.2003 13:24]
Uhuu

Posts: 844

#233 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tuli tuossa juuri mieleen, että näin naisnäkökulmasta tuollainen miesten suosima vetyperoksidimalliblondi tms. ei varmastikaan ole se kaunein mahdollinen. eikä se johdu kateudesta tai katkeruudesta. samaa sukupuolta olevaa katsoo vähän eri silmällä ja arvostaa eri asioita. joskus olen lukenut sellaisenkin väitteen, että toisessa ihmisessä kauniina pitää niitä asioita joita itsessäänkin ihailee. ja taas vastaavasti rumina niitä, joista itsessään on tyytymätön. tosin tämä on pitkälti alitajuntaista... tiedä häntä...

melkein löisin pääni pantiksi, että miestenkään mielestä komein mies ei ole se sokerisin säihkysilmä naistenlehtien kannessa. vai kuinka on...?

-pohdiskelijasalmariuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Unik

Posts: 4,117

#234 • • Unik
Kaunis nainen on KARVATON .
Cress

Posts: 405

#235 • • Cress
kaikki tulee sisältä...
Wintermute

Posts: 170

#236 • • Wintermute peacemaker
salamapotku_jack:

Voitko sanoo, Jos saisit valita kahdesta naisesta, molemmat samanlaisia ihmisenä, toinen vaan pirusti toista kauniimpi. Jos kyseiset naiset olisivat vaikka vaimosi duplikoituna, niin voitko sanoa ettet vaihtaisi samaan vaimoa toiseen joka on silti sama ihminen mutta se hivelee silmääsi vaan paljon enemmän?
En oikeen usko.



Jos siis saisin vaimoni fyysisesti rumana tai kauniina, niin toki toivoisin hänen pysyvän kauniina. Juuri tästä syystä patistelemmekin toisiamme punttikselle ja lenkille. *hymy*

Tämähän tosin ei ollut tekstini pointti, vaan se, että pelkkä ulkonäkö ei tee kenestäkään kaunista; kauneuteen kuuluu suurena osana myös luonne. Jos en tiedä, mitä kuvan nainen ajattelee, en voi sanoa hänen olevan kaunis. Vaatimattomammankin näköinen nainen voi olla äärimmäisen kaunis, kun oppii tuntemaan hänet.

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#237 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
avernian: en oikeasti usko *eiei* ei pituus ketään kaunista. Sitä paitsi tähän liittyy kenties myös sellainen stereotypia, että lyhyet ovat lähes poikkeuksetta pulleroita... (enkä kyllä sitäkään sano, että pyöreydessä olisi jotain rumaa.)

Nyt, jos alan oikein miettimään, niin en muista nähneeni elämäni aikana yhtäkään oikeasti rumaa ihmistä. Jokaisesta löytyy jotain kaunista, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin... *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#238 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
heh, tuon voi kyllä käsittää kahdella tavalla... minä käsitin sen negatiivisesti*pupu*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#239 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ihan miten vaan, kunhan käsitin väärin. Ei mulla ole telepaattisia kykyjä, en voi lukea ajatuksiasi *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Nadifa

Posts: 326

#240 • • Nadifa
salamapotku_jack:

Nadifa:Älä tarraa mun mielipiteisiin vaan kerro omas!Millainen on mielestäsi kaunis nainen? Sä voit varmaa sanoo, ku me miehet ollaan nii säälittäviä.*voiei*[muokattu 29.4.2003 01:32]



Nyt kyllä käsitit aivan väärin. Harvempi tuntemani mies omaa tuon mielestäni ylipinnallisen arvomaailman, joten en halua yleistää sitä, että "miehet ovat säälittäviä" tms. Yhtälailla voi usein sanoa myös naisista.

Mutta ok.. Kaunis nainen: En voi luokitella kauneutta välttämättä tiettyihin ulkonaisiin ominaisuuksiin, koska kauneutta on monenlaista. Sisäinen kauneus näkyy ulospäin. Täytyy olla terveen näköinen ja pitää itsestään huolta. Liiallinen teennäisyys voi usein pilata ihmisen. Luonnollisuus on myös mielestäni kaunista.