1,334 posts, 67 pages, 789,171 views
täs topikis on enemmän testosteroninhajua ku bodarikisois keravalla
-M
Eläimetkin kiinnostuvat kaltaisistaan vain ulkoisten ominaisuuksien takia, koska näin on luonto ne luonut.
Me kutsumme itseämme ihmisiksi, olemme sen nimityksen itsellemme antaneet, luonnosta olemme kotoisin, siellä asumme vieläkin.
Luonto valitsee parhaat yksilöt, niin mekin, koska olemme osa luontoa ja toimimme sen mukaisesti.
Tosin meillä on myös älykkyytemme seurauksena oma tahto jolla voimme toimia luontoa vastaan.
On kahdenlaista naista.
1.Nainen jonka kanssa haluamme lisääntyä.
2.Nainen jota rakastamme ja jonka haluamme kasvattavan jälkeläisemme.
Voitko sanoo ettet oo koskaan ihastunut pelkästään ulkoisten ominaisuuksien puolesta välittämättä siitä minkälainen ihminen se on?
kauniita naisia on maailma täynnä, kauniita naisia joilla on ajatukset samalla aaltopituudella mun kanssa on taas harvinaisen vähän. se saattaa tosin johtua musta itsestänikin toki.
meillä on selkeästi eri perusteet sille minkä takia syödään paskaa joten en usko että itse panisit hirveästi arvoa sille miten paljon luonnetta mimmiltä löytyy. mulle se taas merkitsee hyvin paljon.
sä ilmeisestikin ajattelet tässä kauneudella vain fyysistä ulkomuotoa mutta mun on hyvin vaikea rajoittaa tuota vaan siihen, juurikin siksi että kauniiksi voi luokitella niin suuren määrän ihmisiä ettei tuolla käsitteellä oo enää merkistystä. enkä mä suostu laittamaan ihmisiä samalle viivalle jonkun tietyn absoluuttisen kauneuden mukaan.
Voitko sanoo, Jos saisit valita kahdesta naisesta, molemmat samanlaisia ihmisenä, toinen vaan pirusti toista kauniimpi. Jos kyseiset naiset olisivat vaikka vaimosi duplikoituna, niin voitko sanoa ettet vaihtaisi samaan vaimoa toiseen joka on silti sama ihminen mutta se hivelee silmääsi vaan paljon enemmän?
En oikeen usko.
Nadifa:Älä tarraa mun mielipiteisiin vaan kerro omas!Millainen on mielestäsi kaunis nainen? Sä voit varmaa sanoo, ku me miehet ollaan nii säälittäviä.*voiei*[muokattu 29.4.2003 01:32]