Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,453 views

Avatar
#801 • • ALIEN Guest
ingen har vi läst den här läsk... eli suomeksi RELIC IS BÄCK!!!!*sydän*

[muokattu 18.6.2004 22:57]
W

Posts: 1,049

#802 • • W

Velho:
mä sanoisin että kaunis nainen on TÄÄLLÄ
vaikka kauneus on tosin katsojan silmässä *hih*



Totta vitussa noi misut näyttää kauniilta noissa kuvissa! näyttäisit sinäkin mustassa peruukissa kymmenen kiloa meikkiä naamassa *iloinen*
Heheheh....*iihhih*
Velho

Posts: 12

#803 • • Velho Trusts only in trance & R1

William-78:
---
Velho:
mä sanoisin että kaunis nainen on TÄÄLLÄ
vaikka kauneus on tosin katsojan silmässä *hih*

---


Totta vitussa noi misut näyttää kauniilta noissa kuvissa! näyttäisit sinäkin mustassa peruukissa kymmenen kiloa meikkiä naamassa *iloinen*
Heheheh....*iihhih*



no tota ÖÖÖÖöööööö....... siitä en sit teidä... onnex etoo nähny mua koskaan peruukis, voit kyl nähä jos haluut *iloinen*
mä en tiennykään että meidän suhde ei oo ihan vaan puhtaasti kaveripohjalla *nauraa*
se oli vitsi...
kyl toi Salma silti ihan ok likka o. mahtuis mun mopon kyytiin *heiii*
_kolibri_

Posts: 1,590

#804 • • _kolibri_ -lintunen-
vau mikä kysymys...
on monenlaista kaunetta ja jokaisessa (mun mielestä) on jotain kaunista! Mutta mikä mulle on ”kaunis” nainen en osaa vastata...
palaan asiaan jos saan päästäni jonkun vastauksen... *ding*
Individual

Posts: 10,942

#805 • • Individual HYPNO!
Kaikki naistehan ovat kauniita... *nauru*

Noh, ei ainakaan sellainen mitä on jossain missikisoissa. Kaikkein karmein on se tekokestohymy naamalla. Varmaan joku lekuri vääntää suun siihen asentoon ennen
skaboja ja sitten takaisin kisan jälkeen.
Tulee mieleen se Batman-leffa, jossa Jack Nicholson on Jokerina ja tyypeillä on selllain
luonnoton hymy ( irivistys ) päällä.
-crystal-

Posts: 736

#806 • • -crystal-
oka: (lue: puhdasjalkaiset stadilaiset o oikeesti aivan hirveitä)

ÖHÖM..
remotion

Posts: 5,283

#807 • • remotion nostatus guru
saaks tälleen sanoo ääneen, mutta täälläkin forumilla on kyl tosi kauniita tytsyjä....
esim -crystal-, tyeicha, karamelli... juuneimit, kyl noit on suomessakin lähellä ja kaukana...
JustinSan

Posts: 822

#808 • • JustinSan Nullius in verba
Tummat hiukset *sydän* ja sellaset lyhyehköt, ei mikään siili vaan sellaiset puolpitkät juu nou *joo*
Mut eipä se toisaalta oo nii tarkkaa, esim. silmien väri on varsin yhdentekevä juttu, tärkeämpää on se, mitä siellä niiden takana löytyy.
Eri asiat viehättää eri ihmisissä. Emmäosaa selittää. Ihkq tytöt on vaan ihqui, ei sille mitää mahda *nauru*
Toistaalta eipä mulla nyt niin paljon ole vientiä, että kehtaisin ihan liika ronskisti ruveta rajaamaan *iloinen*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#809 • • TechI Guest
Stringit ja sit saa sillon kun tekee mieli*nauru*
Cane

Posts: 48

#810 • • Cane orange one

TechI:
Stringit ja sit saa sillon kun tekee mieli*nauru*



Tekeekö se saaminen naisesta kauniin? *vink*

Mun mielestä naisella pitää olla tummat pitkät hiukset ja jotain, josta saa kiinni *heiii*

..ja mitä tulee saamiseen, nainen on kauneimmillaan sen jälkeen kun on saanut *sydän*

--
orange one

sune

Posts: 2,096

#811 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
kaikissa on varmaankin JOTAIN kaunista. kokonaisuus ratkasee..

--
ei kovin ihku eikä plur

Roger Roger

Posts: 3,372

#812 • • Roger Roger Kentti
saatana

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Rocca

Posts: 3,064

#813 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hmm LUONNON kaunis nainen ettei tarvii niin paljoo meikata koska se on kauniimpi ilman sitä meikkiä *joo*....nainenhan on kaunis aina *hymy* sisältä sekä ulkoa mutta ei sen aina tarvii olla mikään kamala malli vaan omalaatuinen hauska ja ”rauhallinen” perssoona kanssa...mut sen sit näkee paremmin kun sellanen joskus maailmassa tulee vastaan I HOPE*piis**vink*

[muokattu 17.8.2004 21:22]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#814 • • . Guest
Hmm.. En tiiä oikeesti mut leikisti sellanen kel ois hirveet titsit
ja tiukkis takapuoli ja pamela anderssonin leikisti kauniit kasvot...Öö*justjoo**ding

Kaunis nainen osaa olla luotettavasti oma itsensä
sekä nauttii elämästä kaikilla aisteilla mutta
harkiten ja päättäväisesti=)
-P

Posts: 4,972

#815 • • -P
no se on sellainen mitä esim. Barcelonassa oli ihan vitusti :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Cane

Posts: 48

#816 • • Cane orange one
..niin, huomatkaa ero välillä 'hyvännäköinen' ja 'kaunis'.

Mielestäni kauniiksi voi kutsua vasta, kun tietää minkälainen henkilö on myös sisältä.
Eli kärjistäen
”ulkoinen kauneus” + ”sisäinen kauneus” = kaunis nainen
*ding**heiii*

--
orange one

Avatar
#817 • • TechI Guest

Cane:



Tekeekö se saaminen naisesta kauniin? *vink*

Mun mielestä naisella pitää olla tummat pitkät hiukset ja jotain, josta saa kiinni *heiii*

..ja mitä tulee saamiseen, nainen on kauneimmillaan sen jälkeen kun on saanut *sydän*



Se kyllä riippuu vähän että keneltä saa mutta kokonaisuudessaan, se on se luonne ja silmät.
lohikarme

Posts: 1,730

#818 • • lohikarme RitariVittupää
Ei tällaiseen kysmykseen pysty vastaamaan...... jonkun toisen mielestä kaunis = jonkun toisen mielestä vähemmän kaunis. Eli siis oikeasti kaunista naista ei taida ollakaan (eikä oikeasti komeaa miestä) *ding*

--
Qualis artifex pereo

Pingu

Posts: 111

#819 • • Pingu the missing penguin
Natalie Portman *plur*

--
meininki on tärkein.

Cane

Posts: 48

#820 • • Cane orange one

lohikarme:
Ei tällaiseen kysmykseen pysty vastaamaan...... jonkun toisen mielestä kaunis = jonkun toisen mielestä vähemmän kaunis. Eli siis oikeasti kaunista naista ei taida ollakaan (eikä oikeasti komeaa miestä) *ding*



Ehkä sanoisin mieluummin, että kauniita naisia ja komeita miehiä on, mutta ne ovat kullekin omanlaisia. Kaunes on katsojan silmässä *pihkassa* (ja kieli kuulijan korvassa *lmao*)*heiii*

--
orange one