Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,792 views

Avatar
#761 • • imelä Guest
gwen stefani <3
Fentae

Posts: 186

#762 • • Fentae
Carrie-Anne Moss (Ei pelkästään Matrix) ja Björk... lista jatkuu...
Onhan niitä kauniita naisia vaikka kuinka, kaunein on hän joka ei kokoajan ajattele vain ulkonäköään ja eikä luule olevansa hyvä ihminen vain jos laittaa 5kg meikkiä naamaan.
Mutta mitä sillä kauneudella tekee jos ihmisenä on täysi paska? Kysyn vaan.
Viltsu

Posts: 2,010

#763 • • Viltsu noname
Lee-Loo *sydän*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Progress

Posts: 955

#764 • • Progress
oma rakas tietystiki!!!!! *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

kouma

Posts: 54

#765 • • kouma ystävä
tapasitteko eilen?

--
sound in - pleasure out

Avatar
#766 • • greenie Guest

alek száhala:
b-7-1.jpg



Ei ymmärrä! Ei tunne! Ei mitään! :)
keisha

Posts: 1,394

#767 • • keisha bullet with butterfly wings

imelä:
gwen stefani <3

Oi, Gwen oli kyl niin hottis It's my lifen videossa et *lääh**slurps*

edit: oonkohan muuten ikinä vastannut tähän topikkiin...? Nättejä tyttöjä tunnen elävässä elämässä vaikka kuinka paljon, mut jos lähdetään julkkiksia nimeämään niin Björk, Audrey Tatou, Franka Potente, Uma Thurman vaikkapa. :)

[muokattu 11.6.2004 12:41]

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Fyrisch

Posts: 4,525

#768 • • Fyrisch

Aki A.:

Natalie Imbruglia
kosmonaut-Imbruglia.jpg



*plur**sydän**sydän**sydän**plur*
remotion

Posts: 5,283

#769 • • remotion nostatus guru

Cype:
Toi jessica alba on kyl *sydän*
Mut kokonaisuus ratkaisee, ihan liikaa tulee vastaan niitä jotka on päästään sellasii ettei pysty edes harkitsemaan kiinnostumista.

Oon kuullu et huonossakin repussa voi olla hyvät eväät *iihhih*
Tosin olen jättänyt niiden avaamisen muille

[muokattu 28.5.2004 23:01]



Samoin tuo Natalie Impruglia, valloitti sydämeni siinä Mr. beanin agenttisekoilu elokuvassa!*sydän* Yks tuttu on ihan saman näköinen!

Joo mäkin oon jättänyt huonot reput, ei niitä kumminkaan jaksais kantaa kovin pitkään. Hyvässäkin repussa voi olla hyvät eväät mut on niille sit ottajiakin. *vink*
INF_

Posts: 501

#770 • • INF_

Aki A.:


Jessica Alba
kosmonaut-Alba.jpg






-> Got my vote *joo* *kuolaa*

--
Know one when u see one

Avatar
#771 • • yana Guest

remotion:
Samoin tuo Natalie Impruglia, valloitti sydämeni siinä Mr. beanin agenttisekoilu elokuvassa!*sydän* Yks tuttu on ihan saman näköinen!



muistan kun ekankerran näin mimmin videon jollain musiikki kanavalla. jäi vaan suu auki tuijottamaan sanattomana =D
MaSari

Posts: 1,986

#772 • • MaSari space jammer
Musta Jessica Alban huulet näyttää jotenkin pumpatuilta *nauru* Lieneekö sit totta vai onkohan ihan ikiomat..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#773 • • [Nuclear] el aprendiz

MaSari:
Musta Jessica Alban huulet näyttää jotenkin pumpatuilta *nauru* Lieneekö sit totta vai onkohan ihan ikiomat..


Taitaa muutamat ruiskut botoksia olla kyl laitettu. =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kilobitti

Posts: 2,419

#775 • • kilobitti 1-2-3 techno
En yleensä fanita ketään erityistä, koska mun maku on aika vaihteleva. Parissa leffassa (Sum of all fears, Coyote ugly) olen kuitenkin törmännyt Bridget Moynahaniin, ja hän vetää kyllä hiljaiseksi.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sapeli

Posts: 11,768

#776 • • sapeli jokukukamikä?
No, ulkoinen ja sisäinen kauneus on ihan eri asioita, mutta molemmat on sinänsä validia ”kauneutta”. Ulkoisen kauneuden määritelmä vaihtelee kulttureittain ja ajoittain, ja harva asia koetaa universaalisti kauniina. Tulee mieleen tarinat Afrikan ja Etelä-Amerikan heimoista joissa lihavat naiset ovat kaikkein halutuimpia, tai ne joilla on pisimmät kaulat, jne.

Meidän kulttuurissamme tällä hetkellä vallitsee käsitys että lapsenkasvoinen laiha (mutta muodokas) nainen on kaikkein kaunein, mutta tämähän johtuu tietenkin mediasta. Televisiossa, elokuvissa ja aikakauslehdissä tosin kaikki naiset (sekä miehet) ovat A) käyneet plastiikkakirurgilla, B) meikattu niin ettei heitä meinaa sukulaisetkaan tunnistaa, ja/tai C) lopputulosta on hienosäädetty tietokoneellä jälkeenpäin.

Toisin sanoen, ne naiset jotka ovat esimerkkejä täydellisestä kauneudesta, eivät ole oikeasti edes olemassa. Kulttuurimme kauneusihanne on siis pelkän illuusion varassa, joten kukaan ei voi olla täydellinen.

Ulkoisen kauneuden määritelmä on myös riippuvainen siitä joka katsoo. Jokapäiväisimmin tämä ilmenee mieltymyksenä tiettyyn hiustenväriin tai pituuteen, mutta esim. eri miehet pitävät erilaisista ruumiinrakenteista naisilla - moni ei siedä langanlaihoja ”malli-tyyppejä”, kun taas toiset eivät minkään muun laisista pidä ollenkaan.

(Eli lyhyestä virsi kaunis: kukaan ei voi sanoa millainen on oikeasti kaunis nainen - paitsi omasta mielestään.)

Ulkoinen kauneus on kuitenkin viimekädessä varsin merkityksetöntä. ”Sisäinen kauneus” (positiivinen asenne, itseluottamus, nöyryys, vilpittömyys, jne) on se todella tärkeä tekijä - ulkoisella kauneudella ehkä saa houkuteltua toisen juttelemaan, mutta jollei sisäistä kauneutta löydy, tulee juttelusta tyhjää ja merkityksetöntä.

Sama pätee suuremmassa mittakaavassa ihmissuhteisiin. Toki kaunis nainen kainalossa on hienoa näyttäytyä kavereille ja vähän leuhkia - tämä tosin ei ole todellinen ihmissuhde, vaan ihmiset käyttävät toisiaan ikäänkuin työkaluina. Tämä on sosiaalisesti hyväksyttävää, kunhan molemmat tarvivat toisiaan yhtä paljon... Mutta lopulta suhde rikkoutuu kun toinen kasvaa ulos tarpeestaan ja ymmärtää ettei todella rakastanutkaan toista.

Sisäinen kauneus säteilee myös ulos. Kaikki tietävät että jos on hyvä fiilis ja kokee näyttävänsä hyvältä, silloin myös näyttää - olipa päällä lähes mitä hyvänsä. Ulkoinen kauneus taas on puhtaasti pinnallista, eikä todella vaikuta todelliseen minäämme lainkaan. On siis selvää kumpi kauneus on tärkeämpää...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#777 • • greenie Guest
Mitä tossa Jessica Albassa on niin jumalaista? :)

Itse en edes viitsi mennä katsomaan sen Honey elokuvaa. Luultavasti penkit ja selkänojat on vaan tahmaisia edellisiltä asiakkailta.

Eikä mun maku ole kaiketi huonontunut, mutta ei tossa tytössä ole mitään niin erikoista, että alkaisin näppiksiä sotkemaan tai pykäämään sitä taustakuvaksi. Tosin, en käytä taustakuvia muutenkaan, mutta se onkin toinen juttu.

P.S. Botox lamaa lihasten toimintaa, eikä ole yhdistetty silikoni-implantti, kasvojenkohotus,rasvaimu ja niin edelleen. Ehkäisee vain ryppyjä lamaannuttamalla niitä ohjaavia lihaksia.
micqo

Posts: 1,094

#780 • • micqo
Jessica Alba on aika kiisseli *sydän**sydän*