Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,446 views

MaSari

Posts: 1,986

#781 • • MaSari space jammer

Viltsu:
tytöt jotka ei käytä pikkareita



Siis onko sellaset sun mielestä kauniita? Kaunis-sanaan voi tietysti liittyä seksikkyyskin, mut ei ainakaan mun mielestä ole kaikki kaikessa.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#782 • • ALIEN Guest

JAia:
---
Aki A.:


Jessica Alba
kosmonaut-Alba.jpg




---



-> Got my vote *joo* *kuolaa*




on se kaunis nainen! *iloinen*
Avatar
#783 • • ALIEN Guest

greenie:
Mitä tossa Jessica Albassa on niin jumalaista? :)



kuuluukohan tämä tonne ”kysy tyhmyä” -topiciin? :)

vastaus - kauneus
Avatar
#784 • • RINY Guest
Hmm.. Oikeasti kaunis nainen. Mun mielestä sellanen on kaunis ketä on vain sujut itsensä kanssa ja hymyilee paljon *joo* Ja mieluummin sellanen ketä pukeutuu ja meikkaa vielä ihan hyvissä rajoissa. Mut ite naisena tähän on vähä vaikeeta enempää sanoo, kauneus on katsojan silmissä niinku sanotaan. *täh*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#785 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jessica Albassa on kyllä aika namu kieltämättä...

Mä ainakin pyyhin kuolaa kun katson Dark Angelia *kuolaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

[Nuclear]

Posts: 5,855

#786 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei ainakaan mun silmään toi Jessica Alba oikein sovi...”average”.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Gish

Posts: 60

#787 • • Gish Welcome to the jungle
Milla Jockovich & Uma Thurman *sydän*
siinä on naiset *hih*

ja saa kyllä oma itsensä, kunhan ei liikaa näin aluksi :)
Foxmagon

Posts: 1,329

#788 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Tricky:
Milla Jockovich & Uma Thurman *sydän*
siinä on naiset *hih*

ja saa kyllä oma itsensä, kunhan ei liikaa näin aluksi :)



oh, kyllä *joo* ( se on muuten Jovovich, eikä jocko *vink*)

[muokattu 14.6.2004 01:55]

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

$

Posts: 1,802

#789 • • $ Destination weekend!
Jatketaan kuvailua, ja laajennetaan aihe koskemaan unelmieni naista:

-Hiukset: Rastat, punaiset, moniväriset, ökytrendikkäät tai muuten kiinnostavat. Pituudella/tuuheudella ei juurikaan väliä.

-Kroppa: Riittää kun pitää huolta itsestään edes vähän, eli tavallaan katseen kestävä mutta ei tarvitse olla überhoikka tai laiha. Mielellään pienet.

-Habitus: Siistit vaatteet. Persoonalliset tai todella persoonattomat. Pitää sopia kokonaisuuteen. Platformit tai trendikkäät piiskalenkkarit. Nenäkorusta bonusta.

-Aatteet: Tekotaiteellinen/taiteellinen, trenditietoinen ja jolle elektroninen musiikki merkkaa jotakin. Käy bileissä oma-aloitteisesti. Poliittisesti korrekti kaikin tavoin.

-Muuta: Tunnistaa edes jonkin seuraavista sanoista/merkeistä: B&0, Alessi, idle, teknari, marhaba, Abu Dhabi

Eli ts. kustomoitu Milla (5th Element) tai Sibyl Buck (se punatukkainen josta oli mainoksia joka paikassa muutama kuukausi sitten)
RINJET

Posts: 6,900

#791 • • RINJET Team Sika
sandra bullock!

joo, mut ainoot vaatimukset

-litteä, treenattu vatsa
-hyvä tiukka perse
-hyvä naama
-tissit saa olla pienetki

--
www.team*possu*.tk

sampa

Posts: 2,790

#792 • • sampa Team Sika
alavatsa on naisen seksikkäintä aluetta!

--
Team *possu*

Avatar
#793 • • ALIEN Guest
perse, tissit, silmät ja huulet ovat seksikkäimpiä alueita! :D
Avatar
#794 • • ALIEN Guest
relic
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#795 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sampa:
alavatsa on naisen seksikkäintä aluetta!



*lmao*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#796 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
sampa:
alavatsa on naisen seksikkäintä aluetta!

---


*lmao*



tuolta takaa se just huusi, et kunhan ei ole liian läski! *nauru*
Pikku Manna

Posts: 35

#797 • • Pikku Manna
kaunis nainen on mielestäni itsevarma mut ei liian*eiei*.jokainen nainen on omalla tavallaan kaunis mutta ehkäpä se kauneus tulee sisältäpäin sillä kyllä mut ainaki sytyttäis joku todella iloinen ja avoin nainen kuin vaik joku itserakas kaunis malli..siis jos olisin mies*hymy*..nykyään tuntuu että naise ovat keskenään vihamiehiä jos esim kadulla hymyilee tuntemattomalle naiselle niin se heti kattoo sil ilmeel et mitä *piip* tuijotat..miksi enään ei saa hymyillä kenellekkään?sehän on heti iskemistä jos toiselle hymyilee..onko se teidän mielestänne näin?.
Avatar
#798 • • Dorka Guest
hitto ei muista olinko jo tänne jotain rustannu mut tulee varmaan repeattinä sitten, mutta eipähän se minun ongelma ole *nauru*

naisissa ei enää jaksa ulkonäkö niin paljon painaa vaikka aika vaativa olen vieläkin. ulkonäöllisesti parhaiten iskee ”pienet” ~50kg, suht pitkät hiukset omaavat ja kroppa suht athleettinen (lue: ei löysää siellä täällä).

luonteesta ehdottomasti pirteet ja iloiset. mitään masentavaa ja hiljasta hissukkaa en suostuis kovin montaa päivää katsomaan vierelläni. en tiedä mistä johtuu, mutta ”maalaiset” on aina luonteen puolesta iskeny parhaiten (lue: puhdasjalkaiset stadilaiset o oikeesti aivan hirveitä). pitää ehdottomasti olla ennakkoluuloton ja tehdä kaikkea, mutta hyvällä maulla (lue: lähes kaikkea voi tehdä, mutta rajansa kaikella). suhteessa ehton luottamus ja kunnioitus jolloin molemmat hyväksyy sen, että vaikka kuinka olisi ihana suhde niin myös molemmat tarvitsee omaa tilaa ja omia juttuja eikä tule sitten vähän väliä ”valvonta” soittoja perään tai kyselyitä jne. mustasukkaisuus on pop ja terveellistä, mutta rajansa silläkin.

ehdottomasti, EI NÖRTTI. kauheeta olis ajatella että ensin nörtteilee duunissa ja puoliks kotona ja sitten rakkaan kanssa puhuis vain ohjelmoinnista, suunnittelusta jne.

...tytön pitää myös mieluiten olla suht kansainvälinen ja tulla toimeen erinäisten ihmisten kanssa. eli pitää osata sosialisoida tarpeen vaatiessa tuli vastaan kuka tahansa - mutta myös joka tykkää hiljaisista hetkistä aivan vain kahdestaan ”middle of no where”. ehkä parasta olisi jos tyttö myöskään ei olisi aivan itsestään selvillä mitä se edustaa tai on samalla lailla, kun minä.

...joten ehkä mun pitäis mennä etsimään näitä ehdokkaita tuolta psykiatriselta...
Velho

Posts: 12

#799 • • Velho Trusts only in trance & R1
mä sanoisin että kaunis nainen on TÄÄLLÄ
vaikka kauneus on tosin katsojan silmässä *hih*
dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#800 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius

alien:
relic



*sydän*

mun mielest sä olet kyl mua parempi mut kiitti :)

--
-=Relic=-