hitto ei muista olinko jo tänne jotain rustannu mut tulee varmaan repeattinä sitten, mutta eipähän se minun ongelma ole
naisissa ei enää jaksa ulkonäkö niin paljon painaa vaikka aika vaativa olen vieläkin. ulkonäöllisesti parhaiten iskee pienet ~50kg, suht pitkät hiukset omaavat ja kroppa suht athleettinen (lue: ei löysää siellä täällä).
luonteesta ehdottomasti pirteet ja iloiset. mitään masentavaa ja hiljasta hissukkaa en suostuis kovin montaa päivää katsomaan vierelläni. en tiedä mistä johtuu, mutta maalaiset on aina luonteen puolesta iskeny parhaiten (lue: puhdasjalkaiset stadilaiset o oikeesti aivan hirveitä). pitää ehdottomasti olla ennakkoluuloton ja tehdä kaikkea, mutta hyvällä maulla (lue: lähes kaikkea voi tehdä, mutta rajansa kaikella). suhteessa ehton luottamus ja kunnioitus jolloin molemmat hyväksyy sen, että vaikka kuinka olisi ihana suhde niin myös molemmat tarvitsee omaa tilaa ja omia juttuja eikä tule sitten vähän väliä valvonta soittoja perään tai kyselyitä jne. mustasukkaisuus on pop ja terveellistä, mutta rajansa silläkin.
ehdottomasti, EI NÖRTTI. kauheeta olis ajatella että ensin nörtteilee duunissa ja puoliks kotona ja sitten rakkaan kanssa puhuis vain ohjelmoinnista, suunnittelusta jne.
...tytön pitää myös mieluiten olla suht kansainvälinen ja tulla toimeen erinäisten ihmisten kanssa. eli pitää osata sosialisoida tarpeen vaatiessa tuli vastaan kuka tahansa - mutta myös joka tykkää hiljaisista hetkistä aivan vain kahdestaan middle of no where. ehkä parasta olisi jos tyttö myöskään ei olisi aivan itsestään selvillä mitä se edustaa tai on samalla lailla, kun minä.
...joten ehkä mun pitäis mennä etsimään näitä ehdokkaita tuolta psykiatriselta...