1,334 posts, 67 pages, 790,493 views
Täytyy kyllä sanoa että mä en edelleenkään saa noista isotissisistä tusinablondeista mitään kiksejä. Kyllä naisessa täytyy olla jotain persoonallista ja särmäkkyyttä että tämä on edes kaunis, kiinnostavasta puhumattakaan.
Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
sun seurassas. Ja tää on fakta.
salamapotku_jack:
Oon 100% varma jos toi blondi kysyis sun vaik syömään sen paskaa... Nii sä söisit!, vaik ois kuinka perseellinen suomityttö
kaikki ei tee mitä vaan pillun toivossa.
ehkä säkin tajuat tän kun murrosikä menee ohi
[muokattu 28.4.2003 14:47]
pHaze:Täytyy kyllä sanoa että mä en edelleenkään saa noista isotissisistä tusinablondeista mitään kiksejä. Kyllä naisessa täytyy olla jotain persoonallista ja särmäkkyyttä että tämä on edes kaunis, kiinnostavasta puhumattakaan.
Vaikken ole mies ja tää voi varmaan kuullostaa kateellisen panettelulle..mutta tuo kuvan blondi ei olisi mielestäni mitenkään puoleensa vetävä..miehenä ehkä enintään fantasiana. Ja ei ne muut vaihtoehdot ole välttämättä niitä "roikku tissejä/peppuja"..on muutenkin tosi koomista ja säälittävää välillä tuo "miesten" ajattelumaailma..mutta eiköhän niitä hyvän arvomaailmankin omistavia ihmisiä löydy tarpeeksi..
mielipiteensä kaikilla...
tässä jälleen meikäläisen ;)
salamapotkujaska tuossa ylempänä totesikin siitä, että joskus voi todellakin tuntea vetoa pelkästään ulkokuoreen. minulle se asia on tapahtunut, vaikka siihen en koskaan uskonut. olisin voinut katsella sitä ihmistä tuntikausia, vaikka sisäisesti hän ei niin kovin arvostettava sitten ollutkaan.
ja nyt on hirvittävän vaikea löytää sellaista sopivaa ihmistä, kun alitajuisesti etsii niitä samoja piirteitä, arpea ja hymyruttuja kaikista muista...
eräs ystäväni sanoi, että pitää vaan antaa ajan kulua ja hiljalleen sitä unohtaa. vaan onko noin? ehkä iho muistaa...
-uhuu