Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,122 views

Avatar
#921 • • ALIEN Guest

a:
no köh. mä en nyt kyl jaksais alkaa luennoimaan siitä, miten ihmistä muutetaan meikkitaiteilulla, imagosuunnittelulla ja kuvankäsittelyllä ku varmaan noin triviaali asia sullaki o hallussa .)



luennoi vaan, jos mieli tekee :)


jos haluut tehdä pikkutyttövertailuita, vertaile sit pikkutytöillä äläkä ihmisillä jotka on ollu viihdeteollisuuden ammattilaisii pitempään ku sä olet käyny koulua.

mitä taas tulee siihen meikkitaiteiluun ja kuvankäsittelyyn, niin todellisuudessahan hamasaki on japanilaisittainki lyhyt, leveä ja länkisäärinen mimmi näin ulkoisilta avuiltaan. mä diggasin paljo enemmän siit lyhyttukkasesta tyylistä ku alien kyllä osuu naulan kantaan ton kuvan pyrkimyksien suhteen.



..ja miksi en vertailisi ku kerran osuin naulan kantaan ton kuvan pyrkimysten suhteen? ei ollut tarkoitus kuitenkaan loukata ;) Ja tähän loppui tämä pilkunnussiminen tältä erää *hihu*
Texx

Posts: 650

#922 • • Texx ^_^
Mä itse pidän Ayumii naisena.
(se on sitäpaitsi "jo" 26) *igor*

--
*piis*

Avatar
#925 • • ALIEN Guest

a:
---
Texx:
Mä itse pidän Ayumii naisena.
(se on sitäpaitsi "jo" 26) *igor*

---


joo poikaparka vähä missas mun pointin siitä, et 10v alalla ollutta vihdetaiteilijaa, joka kaiken lisäks omaa ikää ko. kloppii enemmän on aika turha kutsuu pikkutytöks ku on nähny yhden kuvan niistä kaikista kymmenestä tuhannesta .) ei sen puoleen, etteikö alkuperänen kuvavalintaki ois ollu vähän kyseenalanen.

mut se taas on median lapsuksii, ei suomalaisistakaan naispuolisista viihdetaiteilijoista ihan heti huomaa, et ollaan lähestyy neljääkymppii ellei satu olee yleissivistys ajantasalla.



jos a-parka muhun viittaat niin en kyl missannut pointtias. tottakai sitä pidetään naisena jos ikää on 26, mut ihan turhaan sä alat vänkää mun kommenttia siitä, minkä itsekin tiedät olevan totta - se nainen näyttää tytöltä tossa Texx:n pistämässä kuvassa ja that´s it. Ja miksi ihmeessä sä vedät herneet nokkiin siitä, jos heitän huumori-mielessä et se ei ole nainen, vaan pikemminkin tyttö ton kuvan perusteella? Henkilökohtainen idolisi? :D
DJ Rx

Posts: 2,527

#926 • • DJ Rx FINRG Recordings
remotion: no terve, eihän tollasia voi oikeesti olla olemassa... :D

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jone

Posts: 8,258

#928 • • Edited Jone Archibald Haddock

Rx:
*plur**sydän**pihkassa**pus*

*säätää*

joo no en tiiä miks se ei mee suoraan tonne kuvaan... copy / paste soryy.. *yessir*



Et vaan osaa:

036.jpg

*nauru*
DJ Rx

Posts: 2,527

#929 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Jone:
klip



*ampuu itseään jalkaan* *taputapu**nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

hillitty

Posts: 40

#930 • • hillitty

Jone:
---
Rx:
*plur**sydän**pihkassa**pus*

*säätää*

joo no en tiiä miks se ei mee suoraan tonne kuvaan... copy / paste soryy.. *yessir*

---


Et vaan osaa:

036.jpg

*nauru*


*syvä huokaus**hali*
Avatar
#931 • • ALIEN Guest
Jamie Lee Curtis on oikeasti kaunis, kuin myös seksikäs *slurps*
ninnipinni

Posts: 46

#932 • • ninnipinni
Hmm.. kauniit ihmiset on huoliteltuja, tavalla tai toisella. On melkein sama minkä tyylinen on, siis mitä on päällä vai onko mitään, mut silti voi olla kaunis, ja siks erikoisesti ja omaperäisestikin pukeutuneet ovat katsojan silmissä kauniita. Itse kutakin miellyttää ja kiinnostaa tietyt jutut ihmisissä. Itteeni kivat vaatteet, meikit ja yleensäkin tyyli. Jos vaatteensa ja itsensä osaa kantaa, on kaunis. Sellanen ihminen joka on sinut ittensä kans, on kaunis.. yleensä. Överikskin voi tietty mennä :-/ Itseriittoisuus ei oo kivaa katottavaa..
Mut kuten sanotaan; kauneus on katsojan silmissä ;)
Maikhi

Posts: 36

#933 • • Maikhi teo-nancatl
Road Trip leffan Amy Smart on kaunis

--
My imagination friend says that you have a big problems

remotion

Posts: 5,283

#934 • • remotion nostatus guru

ALIEN:
Jamie Lee Curtis on oikeasti kaunis, kuin myös seksikäs *slurps*



IMO rumimmat ihmiset maanpäälllä TOP1
Avatar
#935 • • Edited ALIEN Guest

remotion:
---
ALIEN:
Jamie Lee Curtis on oikeasti kaunis, kuin myös seksikäs *slurps*

---


IMO rumimmat ihmiset maanpäälllä TOP1



sit sul on vaan harvinaisen huono maku :D
Tiinuliinu81

Posts: 510

#936 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

fallen angel: Kauniitahan nuo on tollaset laihat, söpöt, pikkuset..... ..mut onko niissä muuta? Mikäpä minä olen asiaa arvostelemaan.. Aivan sama



Noh, mitäköhän "muuta" on sitten normaalipainoisissa tai lihavissa ihmisissä? Eihän ihmisen koolla/painolla ole mitään tekemistä minkään kanssa. Se on vaan se ulkoinen kuori. Joku tykkää laihoista, joku isommista. that's it.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#937 • • ALIEN Guest

*PinkBunnY_81*:
---
fallen angel: Kauniitahan nuo on tollaset laihat, söpöt, pikkuset..... ..mut onko niissä muuta? Mikäpä minä olen asiaa arvostelemaan.. Aivan sama
---


Noh, mitäköhän "muuta" on sitten normaalipainoisissa tai lihavissa ihmisissä? Eihän ihmisen koolla/painolla ole mitään tekemistä minkään kanssa. Se on vaan se ulkoinen kuori. Joku tykkää laihoista, joku isommista. that's it.


heh..
pieni yleistys: toisilla näistä on rinnat ja toisilla ei, mikä nyt sattuu olemaan yksi niistä monesta asiasta, millä voi olla vaikutusta naisen itsevarmuuteen. Eikä epävarma nainen ole välttämättä kovin tasapainoinen ihminen. Et voi noillakin asioilla olla kummasti tekemistä ihmisen luonteen kanssa *Vink*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#938 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

ALIEN
heh.. Pieni yleistys: toisilla näistä on rinnat ja toisilla ei, mikä nyt sattuu olemaan yksi niistä monesta asiasta, millä voi olla vaikutusta naisen itsevarmuuteen. Eikä epävarma nainen ole välttämättä kovin tasapainoinen ihminen. Et voi noillakin asioilla olla kummasti tekemistä ihmisen luonteen kanssa



Joo, mutta kummaa, että tässäkin asiassa otetaan "laiha" ihminen erikoisasemaan. Kyllä normaalipainoisetkin voivat olla huolissaan, kun vyötäröllä on ylimääräistä ja näin ollen voi vaikuttaa normaalipainoisen itsetuntoon.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Pätkis

Posts: 1,038

#939 • • Edited Pätkis Pikkis

ALIEN:
heh..
pieni yleistys: toisilla näistä on rinnat ja toisilla ei, mikä nyt sattuu olemaan yksi niistä monesta asiasta, millä voi olla vaikutusta naisen itsevarmuuteen....*klip*


Kumpi nainen sitten ON ennemmin itsevarma, rintava vai vähemmän rintava? Eli se joka tarvitsee melkoiset teipit pystyäkseen urheilemaan ilman turhaa hölskymistä vai se jonka mielestä rintavarustuksensa voisi olla paljon isompi? Siis yleistäen kun puhutaan, en ihan saanut kantaasi selväksi.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#940 • • Edited ALIEN Guest

Pygmi:
Kumpi nainen sitten ON ennemmin itsevarma, rintava vai vähemmän rintava? Eli se joka tarvitsee melkoiset teipit pystyäkseen urheilemaan ilman turhaa hölskymistä vai se jonka mielestä rintavarustuksensa voisi olla paljon isompi? Siis yleistäen kun puhutaan, en ihan saanut kantaasi selväksi.



uskoisin (ainakin useiden naisten puheiden perusteella), että se jolla on ne rinnat on ennemmin itsevarma, kuin se jolla ei ole ja se jolla on sitä ylimääräistä yleensä haluaa päästä niistä kiloistansa eroon. Näissä tapauksissa huomaa helposti nykyaikaisen naiskauneusihanteen vaikutuksen. Sääli sinäänsä, koska se näyttää aiheuttaneen monille naisille masennusta. Ja unohtamattakaan nuoria teini-ikäisiä, jotka ottavat asiat kahta raskaammin itseensä (lisää yleistyksiä)

edit: se on siis tietysti suhteellista - en oikeesti ajattele näin palikkamaisesti, kuin teksti antaa ymmärtää :D

*PinkBunnY_81*:
Joo, mutta kummaa, että tässäkin asiassa otetaan "laiha" ihminen erikoisasemaan. Kyllä normaalipainoisetkin voivat olla huolissaan, kun vyötäröllä on ylimääräistä ja näin ollen voi vaikuttaa normaalipainoisen itsetuntoon.



tiedän kyllä se oli vain esimerkki *hymy*