Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 782,540 views

Avatar
#641 • • ALIEN Guest
ei ku toimiii...
ella_

Posts: 1,329

#642 • • ella_

Tikru:
selailin tossa noita juttuja ja kiinnitin huomioita sellaseen että mistä ihmeestä te revitte noita mittoja naisille ??? 165/48 *taputapu*”kaikki ”haluutte hoikan sekä treenatun kropan naisella,mutta voin vannoa että ette sitä noilla mitoilla löydä*hymy*



kyllä toi on suht mahdollinen.. esim mulla on tosi kevyt luusto ja kapeat mitat, vaikka lihasta onkin harrastusten myötä tullut.. en nyt ihan noihin mittoihin mahdu (163/49), mutta varmasti joillain pinceillä tsubuilla voi olla tollaset mitat.

se sitten onkin ihan eri juttu, että miksi tollaset mitat pitäis olla kriteerinä *hahjust*

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#643 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun mielestä painolla, ja varsinkaan pituudella, ei ole mitään väliä. Kaunis nainen on kaunis, oli pituutta 150 tai 190 senttiä. 60-kiloinen nainen voi ihan yhtä hyvin olla kokoa 42 ja tukevahko, tai sitten paljon lihasmassaa omistava ja pinkeä. Tässä kohtaa painoindeksikin menee vähän metsään...

[muokattu 21.2.2004 12:45]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Tiikerriii

Posts: 1,113

#644 • • Tiikerriii Tj

alien:
älä turhaan mene vannomaan *vink* Se ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö näyttäisi treenatulta muijalta vaikka olikin vain 48 kg. Ihmisillä on kuitenkin erilaiset geenit ja voivat sen ansiosta näyttää täysin erilaisilta ruumiinrakenteeltaan, vaikka olisivatkin harrastaneet samoja asioita koko elämänsä. Joillain näkyy pepussa liha ja toisilla se näkyy muualla.

Rasvaprosentti ja lihaksiston rakenne merkitsevät tosi paljon ihmisen urheilullisessa ulkomuodossa. Tai tietysti, jos meinasit jotain bodaria noilla mitoilla niin sit tuskin... *nauru*



noooh jos saat kuvan tsigusta joka täyttää noi mitat ja on todellakin treenattu (terveen näköinen ) niin sitten perun sanani *hymy*

--
RÄYH!!!!

Avatar
#645 • • ALIEN Guest
mene stockan lehti-osastolla käymään vaikka ja lue muutamaa fitness aiheista lehteä ;)
Tiikerriii

Posts: 1,113

#646 • • Tiikerriii Tj
taidampa tehdä sen *vink*

--
RÄYH!!!!

RINJET

Posts: 6,900

#647 • • RINJET Team Sika
siis oon rabari

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#648 • • astaroth Guest
Naisen pitää olla iso!!! Siis kertakaikkiaan valtava!!!*juonittel**nauru* Lämpöä talvella ja varjoa kesällä!!! Hänen pitää joutua heittämään vyö päälleen bumerangilla!!! Ja arse saa olla NIIIIIN valtava! *tshihihi...* Whooo, I\'d love me a big azz with POW!*igor*
Avatar
#649 • • astaroth Guest
Täällä puhutaan näistä 165cm/48kg naisista, kyllä itsellenikin kelpaisi, ei siinä mitään! Mutta sitten tällainen pikku pointti: Kuinka suuri prosentti naisista on tällaisia ihannemittaisia, ja sitten vielä se, että monenko kanssa niistä voi olla samalla aaltopituudella?*ding* Olkoo nainen miten hyvännäköinen tahansa, ei sitä katsella pidä, jos sen kanssa menee päreet!*kivatsulle* Pikemminkin sellainen, joka on \”puolisonsa\” näköinen!*joo* ns. sellainen, jonka määritelmä voisi olla: \”tyttöystävän näköinen\”. Vähän niin kuin naapurintyttö, ei mikään saavuttamaton unelma. Ja naapurin tyttöhän voi olla kaunis niin muiden, kuin pelkästään itsensä mielestä*nauru*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#650 • • Jusuplussa UG-///
sopivasti lihaa + naisellinen pyöreys = ooohh *slurps*
murhis

Posts: 152

#651 • • murhis team hullut
Pitkät sexyt jalat, naiselliset kurvit ja valloittavat kasvot. *heiii*

Näin kompaktissa koossa...
Avatar
#653 • • ALIEN Guest
kieltämättä toi on aika namu! ;)
Vammanenpoika

Posts: 34

#654 • • Vammanenpoika
ajattelin vaan että voisin kommentoida tähän asiaan kun en ole pitkään aikaan syönyt mitään ja mulla on aikas nälkä mutta kävin tänään macissa niin ei oikeen tehnyt mitään mieli.. tiedättekö kun se elmaco näyttää tosi hyvältä siinä kuvassa mutta maistuu ihan skeidalta.. tästä pääseekin hyvällä aasin sillalla jutun aiheeseen... mä olen aika lailla sitä mieltä että vaikka näyttääkin hyvältä niin voi olla aika kakkelsberggiä sisältä.. mun kohdallani on aika lailla näin, mulla on mielestäni hyvin kiinteät ja kivat rinnat mutta ne on jotenkin sisältä tyhjät.. tiedätte varmaan mistä puhun vähän niinkuin vesiilmapallot jos niitä ei ole sillai oikein täyttänyt. jotkutkan täyttää niitä ihan täyteen sillai että ne saattaa poksahtaa koska vaan. mä en tekis sillai kuitenkaan mun mielestä sillai sopivan löysät että niitä voi kivasti puristella eikä ne silti poksahda käsiin.

kerrankin mulla oli synttärit ja sitten kaikki halus puristella just mun vesiilmapalloja koska ne oli jotenkin kaikista kivoiten täynnä, eikä sillai liian täynnä kyllä tiedätte. mutta nyt voisin kyllä syödä jotain roskaa, että sitten vois taas viikonloppuna mennä ulos ja katsoa kun muut kin on ihan ulkona ja sitten vois niille jutella jotain ja katsoa sitten johtaako se mihinkään, vähän niinkuin vesi johtaa sillai kivasti sähköä niin mä voisin sillai johtaa jotain jetkalenkkaa se olis tosi kivaa, hmm no ehkä sitten viikonloppuna! mutta hei vain kaikille taas!
Avatar
#655 • • astaroth Guest

Vammanenpoika:
ajattelin vaan että voisin kommentoida tähän asiaan kun en ole pitkään aikaan syönyt mitään ja mulla on aikas nälkä mutta kävin tänään macissa niin ei oikeen tehnyt mitään mieli.. tiedättekö kun se elmaco näyttää tosi hyvältä siinä kuvassa mutta maistuu ihan skeidalta.. tästä pääseekin hyvällä aasin sillalla jutun aiheeseen... mä olen aika lailla sitä mieltä että vaikka näyttääkin hyvältä niin voi olla aika kakkelsberggiä sisältä.. mun kohdallani on aika lailla näin, mulla on mielestäni hyvin kiinteät ja kivat rinnat mutta ne on jotenkin sisältä tyhjät.. tiedätte varmaan mistä puhun vähän niinkuin vesiilmapallot jos niitä ei ole sillai oikein täyttänyt. jotkutkan täyttää niitä ihan täyteen sillai että ne saattaa poksahtaa koska vaan. mä en tekis sillai kuitenkaan mun mielestä sillai sopivan löysät että niitä voi kivasti puristella eikä ne silti poksahda käsiin.

kerrankin mulla oli synttärit ja sitten kaikki halus puristella just mun vesiilmapalloja koska ne oli jotenkin kaikista kivoiten täynnä, eikä sillai liian täynnä kyllä tiedätte. mutta nyt voisin kyllä syödä jotain roskaa, että sitten vois taas viikonloppuna mennä ulos ja katsoa kun muut kin on ihan ulkona ja sitten vois niille jutella jotain ja katsoa sitten johtaako se mihinkään, vähän niinkuin vesi johtaa sillai kivasti sähköä niin mä voisin sillai johtaa jotain jetkalenkkaa se olis tosi kivaa, hmm no ehkä sitten viikonloppuna! mutta hei vain kaikille taas!



SAY WHAAAAAAAAAA...!?!?!?!?!*ding**nauru*
ella_

Posts: 1,329

#656 • • ella_
olkaa nyt jo hiljaa siitä et 48kg ei voi olla lihaksia. ette tiedä mistä puhutte.

--
Elementary, my dear.

Avatar
#657 • • ALIEN Guest

orbitch:
Joo ei sil 48kg saa kun photoshopil lihaksia.



Ja hevon vitut! *nauru* Jos viittaat siihen mun edeltävään tekstiin tolla niin tarkennetaanpa hiukan. Eli mä puhuin ruumiinrakenteesta ja siitä, kuinka erilaiselta voi ihminen näyttää, vaikka olisikin samoissa mitoissa toisen kanssa.

hmm... esim: Samoilla mitoilla olevat henkilöt, joista hyvänä esimerkkinä eka on suomalainen \”elämäni on tietokone\” -tyyppi ja toinen on aasialainen akrobaatti. Jos vähän löytyy mielikuvitusta niin osaa varmaan jo päätellä, että _miltä_ he näyttävät vierekkäin.


Oon kyl tavannu Rasva % minimis ja lihaksia, eikä ees se 48kg riitä ja aika hirveen näkösiä.. eikä mun kaverit, mies puolisetkaan, oo kyl lämmenny.



Eikä se edes tarvitse mitään rasvojen minimeitä, et näyttäisi hyvältä. Siihen tarvitaan vain HYVÄT GEENIT *hih**vink**nauru* Itse olen tavannut vastaavanlaisia tapauksia, enkä todellakaan edelleenkään meinaa mitään bodari-narttuja, vaan ihan vain normaalia treeniä esim. tanssia harrastavia neitosia *slurps*
ella_

Posts: 1,329

#658 • • ella_

alien:

vaan ihan vain normaalia treeniä esim. tanssia harrastavia neitosia *slurps*



nimenomaan.

--
Elementary, my dear.

ville

Posts: 3,780

#659 • • ville olen oikeasti ujo

Tikru:
noooh jos saat kuvan tsigusta joka täyttää noi mitat ja on todellakin treenattu (terveen näköinen ) niin sitten perun sanani *hymy*



Tollasia 165/48kg täyttäviä muijia on oikeesti aika paljon, joista esimerkkinä tässäkin topicissa ella (no okei, taisi olla 1 kg enemmän) ... Jos haluut lisää esimerkkejä niin ehkä mä voisin seuraavan kerran kysyä jokaiselta naiselta, josta otan kuvan, niiden pituuden ja painon ;D

Kuitenkin pelkän ulkonäön perusteella on hyvin hankala sanoa toisen painoa, josta toimin itse loistava esimerkkinä: Olen 176 pitkä ja mun painoksi veikataan yleensä jotain 65->, kun oikea paino on karvan alle 58 ....

[muokattu 28.2.2004 09:04]
ella_

Posts: 1,329

#660 • • ella_
tosin oon kyllä 2cm myös alle ton *iihhih* mut siis jos joku alkaa sairaan näköseksi väittämään niin lyön *släp*

--
Elementary, my dear.