1,334 posts, 67 pages, 789,532 views
Tikru:
selailin tossa noita juttuja ja kiinnitin huomioita sellaseen että mistä ihmeestä te revitte noita mittoja naisille ??? 165/48 *taputapu*kaikki haluutte hoikan sekä treenatun kropan naisella,mutta voin vannoa että ette sitä noilla mitoilla löydä
alien:
älä turhaan mene vannomaan Se ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö näyttäisi treenatulta muijalta vaikka olikin vain 48 kg. Ihmisillä on kuitenkin erilaiset geenit ja voivat sen ansiosta näyttää täysin erilaisilta ruumiinrakenteeltaan, vaikka olisivatkin harrastaneet samoja asioita koko elämänsä. Joillain näkyy pepussa liha ja toisilla se näkyy muualla.
Rasvaprosentti ja lihaksiston rakenne merkitsevät tosi paljon ihmisen urheilullisessa ulkomuodossa. Tai tietysti, jos meinasit jotain bodaria noilla mitoilla niin sit tuskin...
Vammanenpoika:
ajattelin vaan että voisin kommentoida tähän asiaan kun en ole pitkään aikaan syönyt mitään ja mulla on aikas nälkä mutta kävin tänään macissa niin ei oikeen tehnyt mitään mieli.. tiedättekö kun se elmaco näyttää tosi hyvältä siinä kuvassa mutta maistuu ihan skeidalta.. tästä pääseekin hyvällä aasin sillalla jutun aiheeseen... mä olen aika lailla sitä mieltä että vaikka näyttääkin hyvältä niin voi olla aika kakkelsberggiä sisältä.. mun kohdallani on aika lailla näin, mulla on mielestäni hyvin kiinteät ja kivat rinnat mutta ne on jotenkin sisältä tyhjät.. tiedätte varmaan mistä puhun vähän niinkuin vesiilmapallot jos niitä ei ole sillai oikein täyttänyt. jotkutkan täyttää niitä ihan täyteen sillai että ne saattaa poksahtaa koska vaan. mä en tekis sillai kuitenkaan mun mielestä sillai sopivan löysät että niitä voi kivasti puristella eikä ne silti poksahda käsiin.
kerrankin mulla oli synttärit ja sitten kaikki halus puristella just mun vesiilmapalloja koska ne oli jotenkin kaikista kivoiten täynnä, eikä sillai liian täynnä kyllä tiedätte. mutta nyt voisin kyllä syödä jotain roskaa, että sitten vois taas viikonloppuna mennä ulos ja katsoa kun muut kin on ihan ulkona ja sitten vois niille jutella jotain ja katsoa sitten johtaako se mihinkään, vähän niinkuin vesi johtaa sillai kivasti sähköä niin mä voisin sillai johtaa jotain jetkalenkkaa se olis tosi kivaa, hmm no ehkä sitten viikonloppuna! mutta hei vain kaikille taas!
orbitch:
Joo ei sil 48kg saa kun photoshopil lihaksia.
Oon kyl tavannu Rasva % minimis ja lihaksia, eikä ees se 48kg riitä ja aika hirveen näkösiä.. eikä mun kaverit, mies puolisetkaan, oo kyl lämmenny.
Tikru:
noooh jos saat kuvan tsigusta joka täyttää noi mitat ja on todellakin treenattu (terveen näköinen ) niin sitten perun sanani