Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 783,440 views

Avatar
#861 • • jimhoyle Guest
Sisäinen kauneus..

Se väri ja valonsäde, joka jokaisen sisimmästä pilkistää.

Sisäisesti kaunis ei tarvitse etuoikeuksia.
Progress

Posts: 955

#862 • • Progress
oon saninu tän jo aiemminki...Oma rakas tietty!!! *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Pinxu

Posts: 196

#863 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*

---


Kyllähän sitä....*slurps* nyt jotain josta muutaman euron voit tienata...*kuolaa* keksitään tollaiselle mukavalle...*kuolaa* nuorelle neitokaiselle....*slurps*

Kuules herra.Ku se ei oo rahasta kyse.Mä pärjään ihan loistavasti.Haluu vaa pois työkkärin listoilta..*uuh**nyyh*
Pinxu

Posts: 196

#864 • • Pinxu

ALIEN:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa. *uuh*

---


älä oo down kun menet nuq... mieti vaikka mr. W:n vartaloa niin varmasti on hymy korvilla ja näet kosteita unia ;) ;) ;) ;)

*nauru*

Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois. *iloinen*
itis

Posts: 2,518

#865 • • itis Morning Star
Sellainen josta heti tulee mieleen että ”onpa kaunis”.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Juhgu

Posts: 7,921

#866 • • Juhgu Virnistelijä
Vihreät silmät ovat suuri heikkouteni. Harmi kun niitä on niin harvassa :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

COBALT

Posts: 1,407

#867 • • COBALT akitaattori
Tässä tulee tipsi kaikille luojan luomille naisille johon muut uroot saa yhtyä jos löytyy samaa mieltä olevia:

Esim:
Kaksi Tytsyä tanssimassa. Toinen on IHAN VIMOSEN PÄÄLLE ”mallin” tai-ihan-minkä-lie-määreen mukaisessa ihannekondiksessa. Toinen taas on vähän lihaisampi eikä niin ihannekondiksessa. Jos kuitenkin jälkimmäisestä näkyy 10 kilsan päähän kuinka hän on ”sinut itsensä kanssa”, voi hän mielestäni olla miljuuna kertaa kauniimpi/haluttavampi/naisellisempi/what ever +++, kuin tämä toinen, joka ON VAAN MITTOJEN MUKAINEN....
Väitän vahvasti, että tämäkin asia on KORVIEN VÄLISTÄ KIINNI!!!



*yessir*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

W

Posts: 1,049

#868 • • W

Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois. *iloinen*



Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *uuh* *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta? *nyyh*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#870 • • liikkuva muna an egg on the move

Avernian:
---
Juhgu:
Vihreät silmät ovat suuri heikkouteni. Harmi kun niitä on niin harvassa :)

---

Huh? Tuntuu että joka toisella vastaan tulevalla tytöllä on vihreät silmät.



Haha. Toi on niin läppä. 75% tapaamistani harmaasilmäisistä naisista on loukkaantunu jos niiden silmien pieni \”vihreys\” on jäänyt huomaamatta.. \”Ei ne mitkää harmaat oo ne on vihreet, kissansilmät!!\” *släp* *nauru*

Mut Lisa sullon vihreet *slurps*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#871 • • [Nuclear] el aprendiz
Kissansilmät...ja kattia kanssa, hullun silmät ne o! *nauru*

edit: siis vihreet

[muokattu 19.8.2004 11:46]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#872 • • Gilgamint.com Making questions
Semmone jost loksahtaa leuka paikoiltaa ja on fiiliksissä viel huomennaki... siis semmone johon voi rakastuu...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#873 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
Huh? Tuntuu että joka toisella vastaan tulevalla tytöllä on vihreät silmät.



no niin kai kun mulla on *vink*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Pinxu

Posts: 196

#874 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois. *iloinen*

---


Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *uuh* *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta? *nyyh*

Juu,juu ai laav juu..MennäänX naemissii? ;);) XD
W

Posts: 1,049

#875 • • W

Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois. *iloinen*

---


Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *uuh* *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta? *nyyh*

---
Juu,juu ai laav juu..MennäänX naemissii? ;);) XD



Sopii, jos oot yli 70 vuotias, ja todella varakas....*pahis* (*nauru*)
Pinxu

Posts: 196

#876 • • Pinxu

W:
---
Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois. *iloinen*

---


Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *uuh* *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta? *nyyh*

---
Juu,juu ai laav juu..MennäänX naemissii? ;);) XD

---


Sopii, jos oot yli 70 vuotias, ja todella varakas....*pahis* (*nauru*)

Tootaa..Oon kyllä vielä hetken alle 20 ja ihan TÖRKEEN köyhä...(ainakii omast mielest)Me ei sit kai biletetä yhes kirkon käytävää pitki alttarille.. *nyyh*
Pätkis

Posts: 1,038

#877 • • Edited Pätkis Pikkis

hallucinogen:
Jos naiset laittautuisivat täysin itsensä takia niin johan ne pynttäytyis nukkumaan mennessä ja heti aamulla herätessään uudestaan vaikka viettäisivät koko päivän yksin tyhjässä huoneessa *nauru*


Lueskelin tylsyyttäni näitä vanhoja topicceja ja tuo mielipide pisti niin silmään, että oli kommentoitava vaikka teksti on vanha. Tässä on siis yksi joka todella pynttäytyy vain itseään varten *nauru* en tosin laittaudu nukkumaanmennessä, koska meikit naamassa herääminen on epämiellyttävää, mutta mm. viime kesänä harrastin paljonkin meikkaamista vapaapäivinä koska työaamuina ei ollut aikaa eikä kiinnostusta. Kun muulloin rypi paskassa ja hiessä, oli mahtavaa näyttää ihmiseltä niinä päivinä kun oli vapaata! Ja ei, en todellakaan tavannut vapaapäivinäni yhtään miestä tai naista jota olisi tarvinnut miellyttää *igor* lähinnä pesin pyykkiä, siivosin ja makasin auringossa. Ja itse otsikkoon viitaten; kaunis nainen on mielestäni sellainen, joka on sinut itsensä kanssa. Se näkyy ulospäin.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#878 • • Edited ALIEN Guest

Pygmi:
Lueskelin tylsyyttäni näitä vanhoja topicceja ja tuo mielipide pisti niin silmään, että oli kommentoitava vaikka teksti on vanha. Tässä on siis yksi joka todella pynttäytyy vain itseään varten *nauru* en tosin laittaudu nukkumaanmennessä, koska meikit naamassa herääminen on epämiellyttävää, mutta mm. viime kesänä harrastin paljonkin meikkaamista vapaapäivinä koska työaamuina ei ollut aikaa eikä kiinnostusta. Kun muulloin rypi paskassa ja hiessä, oli mahtavaa näyttää ihmiseltä niinä päivinä kun oli vapaata! Ja ei, en todellakaan tavannut vapaapäivinäni yhtään miestä tai naista jota olisi tarvinnut miellyttää *igor* lähinnä pesin pyykkiä, siivosin ja makasin auringossa. Ja itse otsikkoon viitaten; kaunis nainen on mielestäni sellainen, joka on sinut itsensä kanssa. Se näkyy ulospäin.



äh! *nauru* naiset ovat meikanneet itseänsä miellyyttääkseen miehiä jo faaraoiden ajoilta ja se vain on kaivertunut niiin syvälle teidän alitajuntaanne ja naisellisiin geeneihinne, että ette edes tiedä sitä *hih* Mut eihän se tietty ainakaan mua haittaa - vaihtelu virkistää ja onhan se varmasti upea harrastus! *hymy*

lisäys:

miksi naiset todella usein itkevät peilin edessä ulkonäköönsä ja pistävät meikkiä ennen, ku esim menevät treffeille? samasta syystä, kuin miehet laittaa ”jotain hienoa / makeeta” päälle. Eli haluaa tehdä vaikutuksen toiseen sukupuoleen. Vai väitättekö, että olen väärässä? :D Ette te, eikä me pukeuduta/meikata pelkästään itsemme takia, paitsi ehkä omissa oloissamme kotona - mä ainakin viihdyn aina nakuna kotona! ;)
Samu81

Posts: 1,224

#879 • • Samu81 kokolihaa
Minusta puhtaasti ulkoisesta kauneudesta puhuttaessa yksi suuri tekijä on pituus. Kaunis nainen on keskivertoa pidempi, oikeastaan tiettyyn rajaan saakka mitä pidempi, sen nätimpi. Toinen johon kiinnittää huomiota on hiukset. Puolipitkät on kivat :) Ja kyllä, hoikkuuskin on kauneutta, tiettyyn pisteeseen saakka, again. Silmät sellaiset lempeät, ei mikään ylimielinen bitch malliblondi -katse ole kiva. Myös luonnollisuus on kauneutta, ei mitää pakkelikerrosta jotta ilman uskalla mennä edes parvekkeelle.

Sisäinen kauneus onkin asia erikseen.
Minusta sisäisesti kaunis nainen on kokonaisuus monia pikkutekijöitä joista itse pidän tai jollainen olen. Myös ulkoisia tekijöitä, siis millainen ihminen toinen on. Siisti-epäsiisti, järjestelmällinen-epäjärjestelmällinen, liikunnallinen-aina-autolla-jokapaikkaan, jne jne jne.
Tähän on kai turha luetteloida mitään listaa tyyliin fiksu, suvaitseva, ystävällinen, iloinen, energinen, epäitsekäs, jalat maassa -tyyppi, jne jne...

Jokainen on yksilö ja minusta sitä toisen sisäistä kauneutta oppii ymmärtämään vasta kun tuntee.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Pätkis

Posts: 1,038

#880 • • Pätkis Pikkis

ALIEN:
miksi naiset todella usein itkevät peilin edessä ulkonäköönsä ja pistävät meikkiä ennen, ku esim menevät treffeille? samasta syystä, kuin miehet laittaa ”jotain hienoa / makeeta” päälle. Eli haluaa tehdä vaikutuksen toiseen sukupuoleen. Vai väitättekö, että olen väärässä? :D Ette te, eikä me pukeuduta/meikata pelkästään itsemme takia, paitsi ehkä omissa oloissamme kotona - mä ainakin viihdyn aina nakuna kotona! ;)


Taas yksi joka ei usko mitä sille sanotaan vaan koska ei itse ajattele samoin *hmph* Katsomalla mitä laittaa päällensä tuntee itsensä siistiksi ja puhtaaksi ja se nostaa mielialaa. Pesemällä tukkansa osoittaa huomaavaisuutta muita kohtaan. Meikkaamalla tuntee itsensä tähdeksi edes hetken päivästään, kun peilistä ei pilkistä finninaamainen teinimonsteri. Näitä toimenpiteitä innoittamaan ei kyllä mun tapauksessa ole tähän päivään asti tarvittu vastakkaista sukupuolta, liimatukassa tallilta tullessa ihan yleinen paheksunta bussissa riittää *vink* mutta joo, meitä on moneen junaan *hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.