Se väri ja valonsäde, joka jokaisen sisimmästä pilkistää.
Sisäisesti kaunis ei tarvitse etuoikeuksia.
1,334 posts, 67 pages, 790,503 views
Kuules herra.Ku se ei oo rahasta kyse.Mä pärjään ihan loistavasti.Haluu vaa pois työkkärin listoilta..W:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa.
---
Kyllähän sitä.... nyt jotain josta muutaman euron voit tienata... keksitään tollaiselle mukavalle... nuorelle neitokaiselle....
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois.ALIEN:
---
Pinxu:
DÄÄM!Oisin kipeesti tarvinnu töitä..Nooh..kai mun sit pitää ol vaa ihan down ja mennä nukuksimaa.
---
älä oo down kun menet nuq... mieti vaikka mr. W:n vartaloa niin varmasti on hymy korvilla ja näet kosteita unia ;) ;) ;) ;)
Avernian:
---
Juhgu:
Vihreät silmät ovat suuri heikkouteni. Harmi kun niitä on niin harvassa :)
---
Huh? Tuntuu että joka toisella vastaan tulevalla tytöllä on vihreät silmät.
Avernian:
Huh? Tuntuu että joka toisella vastaan tulevalla tytöllä on vihreät silmät.
Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois.
---
Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta?
---
Juu,juu ai laav juu..MennäänX naemissii? ;);) XD
Tootaa..Oon kyllä vielä hetken alle 20 ja ihan TÖRKEEN köyhä...(ainakii omast mielest)Me ei sit kai biletetä yhes kirkon käytävää pitki alttarille..W:
---
Pinxu:
---
W:
---
Pinxu:
Tähän vois sanoo jtn todella nasevaa..Mutta kun en tätä teidän Herra.W:tä tunne niin jätänpä sen kaiken pois.
---
Mitä naisevaa nyt tähän vois sanoa? *ääni väreilee*
etkö tykkää miusta?
---
Juu,juu ai laav juu..MennäänX naemissii? ;);) XD
---
Sopii, jos oot yli 70 vuotias, ja todella varakas.... ()
hallucinogen:
Jos naiset laittautuisivat täysin itsensä takia niin johan ne pynttäytyis nukkumaan mennessä ja heti aamulla herätessään uudestaan vaikka viettäisivät koko päivän yksin tyhjässä huoneessa
Pygmi:
Lueskelin tylsyyttäni näitä vanhoja topicceja ja tuo mielipide pisti niin silmään, että oli kommentoitava vaikka teksti on vanha. Tässä on siis yksi joka todella pynttäytyy vain itseään varten en tosin laittaudu nukkumaanmennessä, koska meikit naamassa herääminen on epämiellyttävää, mutta mm. viime kesänä harrastin paljonkin meikkaamista vapaapäivinä koska työaamuina ei ollut aikaa eikä kiinnostusta. Kun muulloin rypi paskassa ja hiessä, oli mahtavaa näyttää ihmiseltä niinä päivinä kun oli vapaata! Ja ei, en todellakaan tavannut vapaapäivinäni yhtään miestä tai naista jota olisi tarvinnut miellyttää lähinnä pesin pyykkiä, siivosin ja makasin auringossa. Ja itse otsikkoon viitaten; kaunis nainen on mielestäni sellainen, joka on sinut itsensä kanssa. Se näkyy ulospäin.
ALIEN:
miksi naiset todella usein itkevät peilin edessä ulkonäköönsä ja pistävät meikkiä ennen, ku esim menevät treffeille? samasta syystä, kuin miehet laittaa jotain hienoa / makeeta päälle. Eli haluaa tehdä vaikutuksen toiseen sukupuoleen. Vai väitättekö, että olen väärässä? :D Ette te, eikä me pukeuduta/meikata pelkästään itsemme takia, paitsi ehkä omissa oloissamme kotona - mä ainakin viihdyn aina nakuna kotona! ;)