1,334 posts, 67 pages, 841,244 views
Pingu:
Natalie Portman
Fyraett:
[img][/img]
Tää on aika ihku

W:
Eli minä ainakin nappaan mukaani yökerhosta mielummin hyvä roppaisen, kuin kaunis kasvoisen neitokaisen.
Lisäys: muistakaa naiset, että tie miehen sydämmeen ei vie ruuan, vaan seksin kautta.....mielestäni....
[muokattu 17.8.2004 19:37]
täytyypä pistää mieleen.
T-rex-orava:
---
W:
Eli minä ainakin nappaan mukaani yökerhosta mielummin hyvä roppaisen, kuin kaunis kasvoisen neitokaisen.
Lisäys: muistakaa naiset, että tie miehen sydämmeen ei vie ruuan, vaan seksin kautta.....mielestäni....
[muokattu 17.8.2004 19:37]
---
ai, seksin kauttako se vietäytyypä pistää mieleen.
no hei, millos ne teinit aina ekan kerran sanoo et mä rakastan sua? ainakin jätkät (kuulema) sanoo heti orgasmin jälkeen.....vai? Tosin kokemusta ei ole kuin omista löpertelyistäni.....
W:
no hei, millos ne teinit aina ekan kerran sanoo et mä rakastan sua? ainakin jätkät (kuulema) sanoo heti orgasmin jälkeen.....vai? Tosin kokemusta ei ole kuin omista löpertelyistäni.....

Ana:
---
W:
---
Hehe, eiks yleensä tota oo tapana hokee noin neljä tuntia putkeen ennen orgasmia?

..vai mistä oot moista saanut päähäs? Uskon, että se menee just niin, kuin ana tuossa mainitsi just heh...