Ana-5000, 16.10.2008 22:25:
Eli kun ei oikeaa rasismia löydetä edes väkisin niin mystinen joku voisi väittää, että maahanmuutajia koskeva lauseeni missä ei erikseen ole mainittu että tarkoitin maahanmuuttajia sisältää "vähintäänkin rasistisen" konnotaation.. Kas kun ei rotuviritteisyyttä.
Joo, sori olin kyllä vähän epäselvä. Snadisti ivallisessa mielessä puin tuon edellisen tommoseen muotoon. Mitä tarkoitin, oli se, että se kamelinkasvatusläppä oli ihan vitun selkeästi rasistinen heitto sulta. Ei tommonen minua senkummemmin häiritse, siksi vain tolleen vähän ivallisesti huomautin asiasta. Käytän teistä suomalaisista itekki leikkisästi meilläpäin yleistä nimitystä "lantalaiset", mutten kyllä kuin valikoidussa porukassa. Harvemmin tosin foorumeilla, saatatte lantalaiset vaikka hermostua suotta.
Suomen kansalaisiin sovellettakoon sitä samaa lainsäädäntöä, joita sovelletaan kaikkiin suomen kansalaisiin. Itse vaan koen, että kansalaisuuden myöntäminen pitäisi olla palkinto onnistuneesta integraatiosta yhteiskuntaan, ja tämän pitäisi mielestäni edellyttää jonkinlaisten kriteerien täyttämistä, kuten työ- tai opiskelupaikan sekä riittävän kielitaidon hankinta. Jos maahanmuuttajille ei anna mitään ilmaiseksi ja automaattisesti, heidän on pakko joko a) yrittää itse pärjätä b) mennä muualle, missä sosiaalituen verkkoon on mukava jäädä loikoilemaan.
Ok, entä jos maahanmuuttaja hoitaa tunnollisesti kaikki nuo sinun vaatimat edellytykset, ja sit kansalaisuuden saatuaan, raiskaa jonku. Annetaanko monoa pelkästään siitä syystä, että ko. mulkero on etnisesti eroava suomalaisista?
Jos vastaat tähän kyllä, niin onneksi olkoon, olet juuri liittynyt meidän rasistien laajaan kerhoon.
Siis ainaki jos YK:n ja vaikka wikipedianki määritelmiin uskoo. Sulla taiski olla joku oma määritelmä?
Minun mielestä on yleisestiottaen pirun hyvä idea, että kaikkia ihmisiä pitäis kohdella tasavertaisesti, riippumatta kansallisuuksista tai kulttuurisista taustoista. Ja mullaki kyrpii ajatus, että suomeen otetaan hyväntahtoisesti porukkaa, joka tekee sitte jotain vittumaista meille vastapalvelukseksi. Mutta uskon kuitenki että tuota tasavertaisuuden sääntö on niin hyvä, ettei siitä kannata tämmöisen asian vuoksi vielä lipsua, tähän ongelmaan pitäis yrittää keksiä joku parempi ratkasu. Varmasti jossaki menis minunki raja tän ongelman suhteen, mutten osaa määritellä missä. Jos esimerkiksi jokainen maahanmuuttaja raiskais esim 50 naista päivässä, niin sitten ois minun mitta viimeistään täynnä, mutta todennäkösesti kuitenki paljon aikasemmin.
Ja jos tosiaan uskot, että on olemassa joku parempi ratkaisu kuin esim. karkottaa sarjaraiskaaja tai ryöstelijä takaisin kotimaahansa, niin kerro ihmeessä!
Tiäks mulla ei satu olemaan ratkasua. En oo kovin viisas nääs. Senverran oon viisas kuitenki, että tajuan, että toi sinun asenne asiaan on snadisti liian härski vielä. Samanlainen rasisti oon itekki, mutten yhtä paha ku sinä. Enkä siis väitä että sinä olisit mitenkään äärirasistinen.
Suomen lainsäädännön ja oikeuskäytännön mukaisesti tämänkaltainen sarjaraiskaaja saa mellasta varsin pitkiä aikoja vapaana metsästämässä sinun ystäviäsi ja siskojasi.
No joo, oot kyl oikeassa asiassas, mutta puet asian melko vastenmieliseen sävyyn, ku paraski agitaattori. Ei mulle tarvi ainakaan tommoseen tunteisiin vetoavia vuodatuksia kirjottaa, osaan ajatella asiaa ilman tommostaki. Mut ehkä sun kohderyhmä tolle oli joku muu?
Ja ennen kuin suututte siitä että puhun juuri raiskauksista, niin tutustukaa rikostilastoihin ja ulkomaalaisten räikeään yliedustukseen nimenomaan tässä rikostyypissä. (Helsinki ~50%, Espoo ~70%)
No annahan lähde, ja tarkistetaan löytyykö tilastoista jotain kritiikin arvoista kenties? Jotenkin epäilen että nuo luvut ei ole koko totuus asiasta.
Annetut tuomiot ovat lyhyitä, ja niitä tarjoillaan vielä jostain käsittämättömästä syystä ehdollisena, mikä tarkoittaa sitä ettei tekijä näe edes vankilan ulkoseinää.
Minustaki tuomiot raiskauksista on näin mutu-tuntumalta liian lievät, mut tämän aiheen pohdiskelusta vois vaikka duunaa oman topikin jos intoa riittää?
(Tämä koskee toki myös suomalaisia sarjaraiskaajia, mutta suomalaista sarjaraiskaajaa ei voi edes teoriassa mihinkään karkottaa, joten oman väen ongelmiin karkoitus ei ole ratkaisu. Mitään syytä pitää ulkomaalaisia raiskareita suomessa ei yksinkertaisesti ole.)
Minäkään en keksi muuta syytä ku sen, että jengii ois hyvä kohdella, tasavertasesti. Keksiskö joku vielä lisää syitä?