Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.

2,158 posts, 108 pages, 627,134 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1241 • • Aziz Combat Fighter

SamHard, 6.3.2009 23:32:
Esim. Hollannissa asunut naisten oikeuksia puolustanut parlamentaarikko
nainen (no shit=) , joka oli muslimi, oli 24h poliisivalvonnassa jatkuvien tappouhkauksien
takia.



Kyseessa oli Ayaan Hirsi Ali, joka on vielakin jatkuvassa valvonnassa tappouhkausten takia. Ali on muuttanut sittemmin amerikkaan, jossa han tyoskentelee ns. think tankissa. Hirsi Ali on vain yksi niista kymmenista islam-kriitikoista, jotka on uskonnollisten fatwojen nimissa tuomittu kuolemaan.

Siis euroopassa.

Enka mina ole missaan tilastoissa "oikeassa", tilastot ovat mita ovat, on eri asia valittaako niista vai ei.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1242 • • Edited Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 6.3.2009 20:17:
Eli äärinationalismin, rasismin ja ksenofobian noususta ei pidä olla huolissaan, koska sinä edustat niitä?



Mina edustan noita asioita ainoastaan sinun mielessasi.

edit: Mut joo. eiköhän tästä aiheesta ole jauhettu jo ihan tarpeeksi. Take care.
Avatar
#1243 • • Edited REivaaja Guest
Tietämättäsi olet kyllä osaltasi avaamassa sitä lipasta josta ne möröt siellä Saksassakin nousi.
Ehkä aika on kypsä uudelle ja uljaammalle kansallissosialismin aikakaudele jossa rotuerottelu on puhtaan rationaalista ja ihmiset ihan oikeasti ymmärtäisivät toisiaan ja itseään. Tosin jos ne olisivat lähtökohdat, niin minä väitän ettei maahanmuuttokriittisyys olisi koskaan ollutkaan tarpeen. (kyllä, se on. Siltikin ääriliikkeet ovat kauhistuttavan itsekeskeisiä ryhmittymiä. Siis niitä jotka sylkevät sossun pummien päälle, mutta kusetetaan joka penni matkakorvauksista jne. koska Suomessa ei työtä arvosteta. Oikeastinhan Suomessa arvostetaan työntekijää niin paljon että hänelle annetaan optioksi työttömyys. Siten pidetään osaltaan huoli siitä että on oikeasti kiva mennä duuniin. Se on tärkeää täällä onnettomien maassa. Tukijärjestelmä kyllä osaltaan lamauttaa marginaaliryhmittymää nimeltään syrjäytyneet. Se kuitenkin nyt on aika pieni ryhmä verrattuna niihin töissä käyviin ja onnellisiin.)
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1244 • • Edited kuilu ja kummitus

Ana-5000, 6.3.2009 21:57: Antakaa minulle faktaan pohjautuva asia-argumentti, niin muutan mielipidettäni välittömästi.


Niitä on laitettu, useita wikipedia sun muita linkkejä, joista voit huomata, että edustat yhteiskunnassa äärilaitaa, niin rasismisi kuin nationalismisi suhteen. Ksenofobia on sen verran yleistä, että sen suhteen olet suht normaali.

Kaikki mitä väitän perustuu tasan siihen, mitä tosielämä minulle kertoo.


=D Sanot: "Islam on pedofiliauskonto", ja perustat sen perimätiedolle, aka kuulopuheelle. Siinä vain yksi esimerkki tavastasi "puhua totta". Lähes kaikki väitteesi islamista niputtavat äärimuslimin samaan nippuun sekulaarin kanssa.

Jos elän harhassa, ette voi minulle tehdä parempaa palvelusta, kuin nostaa sumun verhon silmiltäni.


Näinhän se on. MUT jostain syystä sä mieluummin pidät sen verhon silmilläs. Tässäkin threadissä on tullut useita faktoja ja johtopäätelmiä, jotka verifioivat tämän seikan.

Jään odottamaan.

Kuilu et al, pallo on teillä.


Haist ny home, pallo on meillä, ku sä et reagoi syöttöihi lainkaan. Sä et vastaa, kun sulta kysytään. Moni niistä kysymyksistä johdattelis sut sun omien ristiriitojes äärelle, sais su kohtaamaan omat kognitiiviset dissonanssit. MUT mitä sä teet? Vaikenet, otat kysymykset väitelauseina ja keksit karikatyyrejä, joita sitten silppuat.

Sulla ei ole tarpeeksi rohkeutta tähän keskusteluun, mene takaisin sinne tuolin alle kyykkimään.

Mitä sä oikeen odottelet, vastaa esitettyihin kysymyksiin? Kato sellaista se dialogi on, ei yksinpuhelua tai sitä, että keskustelu on rakentavaa kunhan vain kaikki ovat lopussa sun kanssa samaa mieltä...

Roiku enempi homma.orgissa tai Kansallismielisillä keskustelusivuilla. Jälkimmäistä kuvaa hyvin se, että kritisoivat poliitikkoja, jotka eivät uskalla puhua suoraan "jupiterilaisista". Olin et "mit häh?" Ni tarkemmin möyhittyäni hoksasin, et "jupiterilainen" = "juutalainen"... Eli valittivat jostain, johon eivät itsekään edes kykene. =D Laitetaan nyt linkkejä niihin nationalisti, ksenofobi ja rasisti foorumeihin, niin näette, millaista porukkaa Suomestakin löytyy...

http://www.network54.com/Forum/171225/
http://hommaforum.org/index.php
http://www.suomensisu.org/

Noilla foorumeilla Ana sulla on ymmärtäjiä, enkä luule, et kukaan kiusaa, ku laitat noita paskalinkkejäs ja vihanlietsontaa sinne. Mitä mieltä Ana muuten olet Suomen Sisusta?

Mina edustan noita asioita ainoastaan sinun mielessasi.


Huokaus, sä olet kehoittanut erityiskohteluun rodun ja kansallisuuden perusteella. Se on rasismia. Sä pelkäät "mutkatukkia" ja islamia. Se on ksenofobiaa. Sä nostat Suomen yhteiskuntana ja suomalaiset eettisesti korkeammalle kuin muut. Se on nationalismia.

rasisti [x]
ksenofobi [x]
nationalisti [x]

JOS joku mielessään fantasioi kaikenmaailman kauheuksia, se olet sinä. Sä et kykene edes käymään dialogia esitettyjä argumenteja vastaan, vaan sun pitää tehdä niistä karikatyyrejä tai pahimmassa tapauksessa keksit kokonaisen olkinuken, ja sitten taistelet sitä vastaan.

Tai no, siinä kaikkein pahimmassa tilanteessa, pyörrät sanasi ja argumenttisi, ja lyöt kättä vihollisesi kanssa. Ja vain siksi, että he hyväksyvät sinun pelkosi oikeutetuksi. He sanovat sinulle "pelkäät oikein", sen sijaan että sanoisivat "älä pelkää".

edit: Mut joo. eiköhän tästä aiheesta ole jauhettu jo ihan tarpeeksi. Take care.


No, sä tiedät, koska olet "jauhanut" tarpeeksesi. Sä itse peräänkuulutat muilta keskustelua, mutta valitset itsellesi saarnan muodon.

PS. Halla-ahon kirjan ensimmäinen tuhennen painos myi loppuun kolmessa päivässä, joko Ana olet jo poistellut omasi?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903039182433_uu.shtml

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1245 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 7.3.2009 10:38:
---
Huokaus, sä olet kehoittanut erityiskohteluun rodun ja kansallisuuden perusteella. Se on rasismia.



Lainaisitko ystävällisesti missä olen vaatinut erityskohtelua rodun perusteella? Muistaakseni olen vaatinut sen lopettamista. Kansallisuuden perusteellakaan en ole mitään erityiskohtelua vaatinut, vaan halunnut rajoittaa turvapaikkaturismia.


Sä pelkäät "mutkatukkia" ja islamia. Se on ksenofobiaa.



Mä en ole kertaakaan käyttänyt termiä mutkatukka. Islamia vastustan siksi, että se on sotaisa poliittinen ideologia, eikä sen vastustamisessa ei ole mitään ksenofobista. Minun mielestäni Abdullah Tammi on ihan yhtä epäilyttävä kuin kuka tahansa muu lakanaveijari.


Sä nostat Suomen yhteiskuntana ja suomalaiset eettisesti korkeammalle kuin muut. Se on nationalismia.



Kuin muut? Kyllä mä esim. tätä singaporen yhteiskuntaa pidän parempana kun suomea. Ja joo, minun mielestäni suomen kulttuuri on parempi kuin esim. somalian kulttuuri.


rasisti [x]
ksenofobi [x]
nationalisti [x]



jaa ei tyhjiä poissa.


JOS joku mielessään fantasioi kaikenmaailman kauheuksia, se olet sinä. Sä et kykene edes käymään dialogia esitettyjä argumenteja vastaan, vaan sun pitää tehdä niistä karikatyyrejä tai pahimmassa tapauksessa keksit kokonaisen olkinuken, ja sitten taistelet sitä vastaan.



Jaajaa, onko noi pariisin ja malmön mellakat fantasiaa?


PS. Halla-ahon kirjan ensimmäinen tuhennen painos myi loppuun kolmessa päivässä, joko Ana olet jo poistellut omasi?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903039182433_uu.shtml



En vielä, mutta ajattelin ostaa. Se menee kivasti hyllyyn punakantisen ja koraanin väliin.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1246 • • Edited kuilu ja kummitus
Ei näköjään oltu jauhettu tarpeeksi.

Ana-5000, 7.3.2009 10:47:
Lainaisitko ystävällisesti missä olen vaatinut erityskohtelua rodun perusteella?


Esim kun sanot, että "Mahmoudin kanssa ei kannata mennä jatkoille, mutta Pekan kanssa ei ole niin vaarallista", vaikka et kummastakaan tiedä yhtään mitään, eli kohtelet Mahmoudia rasistisesti. Suhtaudut eri tavalla ihmisiin heidän ihonvärinsä tai kansallisuutensa perusteella.

Islamia vastustan siksi, että se on sotaisa poliittinen ideologia, eikä sen vastustamisessa ei ole mitään ksenofobista. Minun mielestäni Abdullah Tammi on ihan yhtä epäilyttävä kuin kuka tahansa muu lakanaveijari.


Ja se on täysin irrationaalinen asenne. Islamista on lukuisia erilaisia tulkintoja, kuten kristinuskostakin, mut sä, ateisti, tiedät jostain kumman syystä, et mikä on se oikea???

Jaajaa, onko noi pariisin ja malmön mellakat fantasiaa?


En viitannut niihin. Olen jokaisenkäsitellyt erikseen, ota silmä käteen ja katso.

En vielä, mutta ajattelin ostaa. Se menee kivasti hyllyyn punakantisen ja koraanin väliin.


Nauroin ääneen.

O sancta simplicitas.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1248 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 7.3.2009 17:50:
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/03/ateenassa_pidatys_siirtolaisvihamielisista_hyokkayksista_597280.html

Kreikassa on kuitenkin yks tiukimmista maahanmuttopolitiikoista Euroopassa...



http://www.iht.com/articles/2008/10/02/europe/greece.php

Niinpä, kreikan ongelma on ennemminkin laittomissa siirtolaisissa, ja homma noudattaa tuttua kaavaa - alkuperäiskansa väistyy, tulijat tehtailevat rikoksia ja syrjäytyvät urakalla ja äärioikeisto kerää lisää kannatusta. Tulijoita on vuositasolla 80.000.

Onko tämä nähty kenties jossain muuallakin?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#1249 • • Edited kuilu ja kummitus

Ana-5000, 7.3.2009 18:13:
Niinpä, kreikan ongelma on ennemminkin laittomissa siirtolaisissa


Et siis näe yhteyttä siinä, että tiukka maahanmuuttopolitiikka lisää laitonta maahanmuuttoa? Suomessahan niin ei voi käydä koska..?

Itse et edes halua pohtia, mitä laittomalle maahanmuutolle tulisi konkreettisesti tehdä.

Nyt joudut vähäks aikaa noreen, ku mul on parempaaki tekemistä, ku kiusata rasistia. Opettele vastaamaan kysymyksiin, jokainen vähänkin ajatteleva näkee sun valheittes ja selitystes läpi. Sä et halua avointa keskustelua, sä et halua dialogia. Sä haluat dominoida koko keskustelua, koska se on sun "velvollisuutes huolestuneena kansalaisena". Sä olet hysteerinen kukkahattutäti, joka jauhaa ja jauhaa ja jauhaa yhdestä ja samasta asiasta.

Take care? Well, U have fun!

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1250 • • Aziz Combat Fighter

kuilun partaalla, 7.3.2009 18:31:
---
Et siis näe yhteyttä siinä, että tiukka maahanmuuttopolitiikka lisää laitonta maahanmuuttoa? Suomessahan niin ei voi käydä koska..?



Vilkaiseppa piruuttasi karkasta missä kreikka sijaitsee, ja mieti sen jälkeen onko suomella edes teoreettista riskiä samanlaisesta laittomien siirtolaisten tulvasta kuin kreikalla


Itse et edes halua pohtia, mitä laittomalle maahanmuutolle tulisi konkreettisesti tehdä.



Älä valehtele - kerroin jo. Tiukka rajavalvonta ja laittomien maahantulijoiden palauttaminen. Sinä oletettavasti yrität saada minut sanomaan että lapsia pitäisi ampua rajalla päähän koska ne ovat väärän värisiä tms.


Nyt joudut vähäks aikaa noreen, ku mul on parempaaki tekemistä, ku kiusata rasistia.



No epäilemättä, varsinkin kun et tällä hetkellä a) kiusaa b) rasistia.

Opettele vastaamaan kysymyksiin, jokainen vähänkin ajatteleva näkee sun valheittes ja selitystes läpi.



Heti kun sä lopetat postaamasta kuudentoista ruudullisen mittaisia postauksia joissa kysytään kaksisataa kysymystä malliin "onko sulla pieni muna" ja "pelkäätkö että mustat vie sun naisen?".


Sä et halua avointa keskustelua, sä et halua dialogia. Sä haluat dominoida koko keskustelua, koska se on sun "velvollisuutes huolestuneena kansalaisena". Sä olet hysteerinen kukkahattutäti, joka jauhaa ja jauhaa ja jauhaa yhdestä ja samasta asiasta.



No, tässä topikissa joo, kun mulle jaksetaan jauhaa takaisin. Ja lähinnnä myöskin siksi, että minua vituttaa nykyinen politiikka niin valtavasti, että suhtaudun tähän aiheeseen jonkin sortin mielenkiinnolla, ja jopa siksi, että se koskettaa runsaasti mun jokapäiväistä elämääni.

Sun motiveejasi mä sen sijaan en laisinkaan ymmärrä. Onko sinun mielestäsi tilanne nyt a) hyvä b) kehittymässä vielä paremmaksi c) ei edellytä mitään toimenpiteitä? d) laissez faire, mitään ei voida kuitenkaan tehdä?

Onko euroopan maahanmuutto-ongelmien suurin yksittäinen ongelmatekijä ilkeä eurooppalainen rasisti, joka nationalistisessa hurmoksessaan puhuu netissä ikäviä mellakoivista muslimeista? vähän niinkuin taannoin, kun ruotsin poliisi kutsui malmössa mellakoivia teinejä mutiaisiksi videolla. Siitä jaksettiin uutisoida paljon enemmän ja suuremmalla metelillä kuin itse mellakoista.

Ei tosin nyt, mutta arvaa vaan kuinka hankalaa tällaisellakin rassssisstilla on ollut lomalla aasiassa, kun JOKA PUOLELLA ON ULKOMAALAISIA :O:O:O:O


Take care? Well, U have fun!



Jepjep.

Ainakin yhdessä asiassa ollaan samoilla linjoilla, koska minä toivon, että olen väärässä ja sinä luulet, että olen väärässä. Toivottavasti voidaan kymmenen vuoden päästä nauraa tällekin väännölle että kui pihalla minäkin olin silloin, muistakko, sillo ku internetti oli vielä kaks dee ja bileissä sai vielä tanssia.
Zet4

Posts: 1,135

#1251 • • Zet4 n00b
Ei täs kyl enää jaksa vääntää, tajuan nyt lopullisesti itsekki et fanaatikon kanssa ei vaan voi käydä rationaalista keskustelua...

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1252 • • Aziz Combat Fighter

Zet4, 7.3.2009 20:42:
Ei täs kyl enää jaksa vääntää, tajuan nyt lopullisesti itsekki et fanaatikon kanssa ei vaan voi käydä rationaalista keskustelua...



No joo, ei tässä nyt mitään varsinaista järkevää keskustelua saada aikaiseksi, kun paradigmat on niin poikkeavat.

Tässä tosin taas päivittäinen monikulttuuri-uutinen naapurin auvoisasta paratiisista:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israelin%20vastainen%20mielenosoitus%20muuttumassa%20sekasorroksi%20Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135244103092
Avatar
#1254 • • Edited REivaaja Guest

kilobitti, 8.3.2009 04:52:
Miten monikulttuurisuus liittyy anti-fasistien riehumiseen?



Anti-fasismi on vastakulttuuria. Otetaan Anti-frasistit ja neekerit pois niin alkuperäinen puritaaniväestö ei keksi ihan heti ketä syyttää lamasta ja turvattomuuden tunteesta.
Hetkeä myöhemmin tosin kuvaan astuvat ryhmittymät joilla on kohonnut riski aiheuttaa poikkeamia harmoniaan. Näitä ryhmiä ovat mm. alakulttuuriin kuuluva vähemmistö, jotka yöllisine rientoineen osaltaan tekevät pimeän viinan ja huumeet kannattaviksi raharei'iksi itäisille mafioille.
Myöskään homot eivät edistä kansakunnan tilaa heikentämällä jo sortumisvaarassa olevaa ikäpyramidia. Homous on kansakunnallinen synti ja maanpetos maassa, jonka siviilihallitus käyttäytyy kuin lauma upseereita tykistökeskityksessä.

Maassa rauha ja kaikki hyvin kun homogenisoimme kansakuntamme. Sehän on selvää. Vaan länsimaiseen tasa-arvoon nojaten mielummin näen hakattuja Somaleita ja Suomalaisia kuin edellä mainittua synergiaa.. .. Mä olen jo ottanut turpaani molemmilta kovista leikkiessäni teininä ja molempien väkivalta oli ihan yhtä silmitöntä pätemistä. Romani löi koska isompi romani käski, ja skinit nyt on vähän väliä tenttaamassa ammattia, kansalaisuutta, vaatekokoa, perhesuhteita ja musiikkimakua. Turpaan tulee jos ei tiedä oikeita vastauksia (metallimies, Suomalainen, siitä kiitos isoisä, normaalit, Äitiä en löisi ikinä, rokki)

Kummat on pahempia?

No ne vitun idealistipossut jotka jahtaa systemaattisesti, keksii syyn ja lyö sitten. Vitun spedet ymmärrä yhtään itteään tai maailmaa. Ne mä voisin rynnäkkökiväärillä poksauttaa jos Bondin paperit saisin käsiini. Ne on niin vitun tyhmiä ettei edes tajuu luodin tappavan ihan yhtä tehokkaasti hormonihirviönki kuin tavallisen tallaajankin. Rassataan jotain sodan aikasta revolveria ja ammuskellaan kännissä kunniallisesti lähietäisyydeltä jotta kasvot jää mieleen. (ja joku muka vitun pelko)
Joo, isoja puheita, mutta mä olenkin nyt tunnevammainen jostain pseudotieteellisestä syystä.
Se on agenda jonka puolesta olisin valmis kuolemaan. En tosin luota objektiivisuuteeni (saati muiden) ''oikeudenmukaisuudessa'' ja siksi kyse on puhtaasta sairaan mielen fantasiasta. (Oikeassa maailmassa ei ole mitään absoluuttista saatanan kakarat.
Tässä maailmassa pitää alkoholisti Pekalle antaa se vitun maksa kun ei se muillekkaan sovi, eikä meillä ole Jumalaa neuvomassa etiikkaa. Kakaramaista itkeä Annen puolesta ja syyttää pekkaa kun Anne ei ole koskaan dokannut. Yhtä vitun urpoa on toivoa Annelle maksaa, koska se nyt on sisäelin ja sisäelimet on aina joltain pois. News flash apinat! Anne kuolee ja se on vitun ikävää. Se ei kuitenkaan ole sen Pekan vika. Pekka saa olla onnellinen että Janne jai bussin alle jotta hän saa vielä nauttia Lasolistaan kevätpakkasilla.
Voi kun Jannen pientä perhettä ketuttaa kun Jannen maksaa ei kunnioiteta. Ikävä kyllä se ei ole Jannen maksa, eikä Jannea enää ole.

Te saatanan pullamössöpellet ootte niin tottunu tasa-arvoon ja erinäisiin etu-oikeuksiin että kaikki on niin epäreilua. Tadaa, niin vittu onkin. Tervetuloa aikuisten maailmaan. Afrikassa jengi oppii sen jo 2 vuotiaina.)

Itä-afrikkalaisista maahanmuuttajavähemmistö sentään tekee asioita ilman ''ylevää motiivia'' ja siksi heidän käyttäytymismalliin on helpompi puuttua keppi-porkkana metodilla. IMO.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1255 • • Edited Aziz Combat Fighter

kilobitti, 8.3.2009 04:52:
---
Ana-5000, 8.3.2009 04:11:
Tässä tosin taas päivittäinen monikulttuuri-uutinen naapurin auvoisasta paratiisista:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Israelin%20vastainen%20mielenosoitus%20muuttumassa%20sekasorroksi%20Malm%C3%B6ss%C3%A4/1135244103092
---


Miten monikulttuurisuus liittyy anti-fasistien riehumiseen?



...

Mitä porukkaa luulet noiden "antifasistien" olevan? Svenssoneita ja Lindbergejä jotka haluavat auttaa palestiinalaisystäviään hyökkäämällä ruotsin poliisin kimppuun?

edit, itsasiassa ei tarvitse arvailla, kun tuolta voi katsoa.
Avatar
#1256 • • REivaaja Guest

Ana-5000, 8.3.2009 12:53:
Mitä porukkaa luulet noiden "antifasistien" olevan? Svenssoneita ja Lindbergejä jotka haluavat auttaa palestiinalaisystäviään hyökkäämällä ruotsin poliisin kimppuun?


Samoja idiootteja kuin Natsitkin. Eri leiriä vaan.
kilobitti

Posts: 2,419

#1257 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000, 8.3.2009 12:53:
Mitä porukkaa luulet noiden "antifasistien" olevan? Svenssoneita ja Lindbergejä jotka haluavat auttaa palestiinalaisystäviään hyökkäämällä ruotsin poliisin kimppuun?



Wtf dude? Toki, ruotsin mellakoissa oli varmasti maahanmuuttajiakin, mutta MIKÄÄN jutussa eikä kuvissa ei viittaa siihen että siellä olisi ollut erityisesti juuri niitä - eihän antifa ole mikään maahanmuuttajajärjestö.

Homma menee naurettavaksi jos rupeat väittämään että kaikki ruotsalaisten ongelmat johtuvat juuri monikulttuurisuudesta. Onhan antifasistit kolistellu poliisien kilpiä suomessakin, ja suuri osa näistä on ollut ihan suomalaisia tulevaisuuden toivoja.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1258 • • Edited Aziz Combat Fighter

kilobitti, 8.3.2009 13:29:
---
Wtf dude? Toki, ruotsin mellakoissa oli varmasti maahanmuuttajiakin, mutta MIKÄÄN jutussa eikä kuvissa ei viittaa siihen että siellä olisi ollut erityisesti juuri niitä - eihän antifa ole mikään maahanmuuttajajärjestö.



Tarkoittaako se sitä, että Israelia vastaan riehuvat mielenosoittajat ovat pääasiassa ruotsalaisia, ja ongelma on täysin ruotsalaisten oma?


Homma menee naurettavaksi jos rupeat väittämään että kaikki ruotsalaisten ongelmat johtuvat juuri monikulttuurisuudesta. Onhan antifasistit kolistellu poliisien kilpiä suomessakin, ja suuri osa näistä on ollut ihan suomalaisia tulevaisuuden toivoja.



En minä väitäkään, mutta väitän että tuo mellakka on sen epäsuoraa seurausta. Ilman mittavaa muslimivähemmistöä ei riitä vihaisia muslimeita riehumaan tennishallin pihalle, kun maahan päästetään juutalainen pelaamaan.

Ja vilkaseppa toi video. Kuinka monta israelin toimista tuohtunutta pellavapäistä ruotsalaisnuorukaista saat sieltä laskettua? Milloin Suomessa on nähty vastaavaa "antifasistien" toimesta?

Kyseessä on nimenomaan Malmön muslimien järjestämä mielenosoitus israelia ja juutalaisia vastaan.

"- Tulemme tekemään kaikkemme estääksemme Ruotsin ja Israelin välisen ottelun, toteaa mielenosoituksen pääjärjestäjä Omar Rihawi Tukholmasta. Hänen mukaansa tennisottelun pelaaminen tarkoittaa Israelin politiikan legitimointia."

http://www.dn.se/nyheter/sverige/10000-vantas-protestera-vid-davis-cup-matchen-1.811553

Tosin, voihan se toki olla, että vastaavankaltainen mellakka olisi koettu ruotsissa vaikka malmössa ei asuisikaan tuonkokoista muslimivähemmistöä. Se on tietenkin täysin mahdollista, jokseenkin hieman epätodennäköistä.
Avatar
#1259 • • Edited REivaaja Guest

Ana-5000, 8.3.2009 13:43:
Tarkoittaako se sitä, että Israelia vastaan riehuvat mielenosoittajat ovat pääasiassa ruotsalaisia, ja ongelma on täysin ruotsalaisten oma?


Kyllä se nyt vaan tarkoittaa. Syy on ihan täysin Ruotsalaisten. Eikö nyt edes siitä olla samaa mieltä?
Etkö sä ota vastuuta Suomaisia raiskaavista mamuista? Sä olet omalta osaltasi ollut niin saamaton ja lahjaton poliitikko ettet ole kyennyt sitä estämään, vaikka mielestäsi a)se voidaan estää ja b)teet asialle jotain. Ethän sä voi hulluakaan syyttää sen hulluudesta? Sitä rationaalista luokittelua nyt kyllä sulta kaipaan.

Kyllä se on sun logiikkas mukaan ihan täysin vastuutonta syyttää niitä jotka me ollaan tänne hyväksytty. Mehän ollaan päästetty tänne raiskaajia ja se on ihan meidän syytä että tytöt ei uskalla käyttää minihametta. Nyt pitäis jonku ottaa vastuu ja heivata ne mulkerot ulos. Vaan ette te pysty. Siksi ne mamut täällä vielä hengaa...
Avatar
#1260 • • .................... Guest

Ana-5000, 6.3.2009 13:08:
---


Kukaan ei ole väittänyt, etteivät suomalaisetkin syyllistyisi rikoksiin. Ennemminkin on hälyttävää huomata, miten suuri suhteellinen yliedustus maahanmuuttajilla on väkivalta- ja seksuaalirikostilastoissa. Onko kaikki hyvin, jos ulkomaalaiset, joita on helsingissä noin 10% tekevät 50% seksuaalirikoksista? Mistä tämä johtuu, ja mitä sille voisi tehdä?


---



Sitä varten on keksitty poliisit. Kun tähän ongelmaan löytyy ratkaisu, löytyy myös ratkaisu suomalaisten seksuaalirikosten ehkäisemiseen. En näe tässäkään mitään kulttuurien välistä eroa.





Ei mitään tai kaikki, riippuu rikoksen motiivista. Mikäli mamu käyttäytyy suomessa naisia kohtaan omasta mielestään niinkuin kuuluukin, koska länsimaiset naiset ovat hänen arvomaailmansa mukaan sotasaalista ja huoria, niin ongelma on mamun ajattelussa. Jos mamu tulkitsee väärin suomalaisen naisen signaalit (kuten usein ns. treffiraiskauksissa lähteiden mukaan tapahtuu), on ongelma monikulttuurin vaikeudessa. Jos mamu raiskaa samasta syystä kuin suomalainenkin, on kyseessä ihan pelkkää rikollisuutta, jossa tekijän maahanmuuttajastatuksella ei ole mitään väliä.



Älä taas yleistä tätä mamuihin. Kyllä ne suomalaisetkin miehet pitävät naisia roskana kun hakkaavat vaimojaan. Sitä tapahtuu valitettavasti kaikissa maissa. Mutta ilmeisesti näet ongelman vasta kun mamu on sen aiheuttaja. Eli et ole vieläkään näyttänyt mitään KULTTUURIEN VÄLISTÄ EROA.




Ai. Käsittääkseni monissa islamilaisissa maissa raiskattu nainen laitetaan rikoksentekijänä vankilaan, tai kivitetään hengiltä somalian tyyliin. Tätä tapahtuu oikeastaan ainoastaan islamilaisissa maissa.



Sitä tapahtuu ainakin Iranissa ja saudi-arabiassa. Tätä en kiistä enkä lähde puolustelemaan millään tavalla. Näiden maiden ihmiset, jotka asuvat euroopassa pitävät käytäntöä sairaana vaikka ovat muslimeja. Älä vain kuvittele, että kaikki islamin uskon alla elävät pitävät tätä hyväksyttävänä.




Toki. Kyse on lähinnä määristä ja motiiveista. Kuinka moni suomalainen järjesti väkivaltaisen mellakan sen jälkeen kun mannerheim kuvattiin nukkeanimaatiossa homoksi ja transvestiitiksi? Kuinka monta ihmistä kuoli sikamessiaan tai pissakristuksen esittelyn jälkeen? Kuinka monta ruumista laskettiin tanskan pilakuvamellakoiden jäljiltä? Toiset kansat ja ihmiset ovat alttiimpia riehumaan sokean raivon vallassa mitä typerimmästä syystä aina kun heidän profeettaansa loukataan tai esim. poliisi tekee työnsä (kuten ranskassa).

Milloin suomessa on viimeksi ollut edes yksi väkivaltainen mellakka, jossa joku on edes loukkaantunut, saatikka kuollut? Smash Asemissa loukkaantuivat lähinnä anarkomarkojen ja prekaeetujen tunteet, kun poliisi toimi niinkuin poliisin kuuluu sivistysvaltiossa toimiakin.



Tässä TAAS haetaan yksittäisiä tapahtumia. Samalla tavalla mä voin kysyä, että kuinka moni etiopialainen vetää pullon kossua ja tappaa vaimonsa tai käy raiskaamassa lapsen? Tai tappaa hyvän ystävänsä? Tai diilaa lakkaa stygebileissä? Tai huumaa naisia yökerhossa pillun toivossa?



Niin - suomalainen pedofilia ei tosin nauti suuren yleisön hyväksyntää, toisin kuin islamilaisissa maissa yleisenä käytäntönä oleva alaikäisten tyttöjen naimisiinpakottaminen. Profeetta muhammedkin yhtyi nuorimpaan vaimoonsa tämän ollessa yhdeksänvuotias, ja profeetta muhammed eli islamin oppien mukaisesti täydellisen esimerkillisen muslimin elämän.

Se, että suomalaiset harrastavat pedofiliaa on sairasta ja tuomittavaa, mutta mikään valtakulttuurin hyväksymä tapa se ei ole.



Käyppä kysymässä joltain islamilaisen elämän tavan mukaisesti elävältä perheeltä, että hyväksytkö 9-vuotiaasi tyttösi naimakaupan? Et nykyyän tule saamaan myöntävää vastausta keneltäkään. Luultavasti soittavat poliisit paikalle, sillä se on erittäin vanhanaikaista. Joten ota selvää ennenku puhut.





Minä kritisoin lähinnä suomalaisia poliitikkoja ja äärimuslimeja - en maahanmuuttajia. Heidän motiivinsa ymmärrän täysin.



Älä sitten hyvä mies puhu "mamuista". Kaikkihan vihaavat äärimuslimeja (kun ovat vain yksinkertaisesti niin sairaita) ja poliitikkoja.



Ketä muuten pitäisi "syyttää" somalian sisällissodasta? Somaleitako?



Jep, eli somaliassa on islamisteja jotka ovat myös somaleita.



Entä Afghanistanin islamistisekopäitä pakenevia ihmisiä? Muslimeitako?



Talebaneja. Ovat myös äärimuslimeja. Älä pidä sen takia kaikkia muslimeja samanlaisia. Jotenkin tuntuu että taas yrität yleistää.



Eikö sinun sitäpaitsi pitäisi ilmeisen länsimaalaistuneena muslimina olla ensimmäisenä kritisoimassa niitä ääriaineksia, jotka muslimeille kaikkialla aiheuttavat huonoa mainetta ja epäluuloa sen sijaan, että tulet tänne syyttelemään suomalaisia pedofiileiksi ja raiskareiksi ja vähättelemään lännen ongelmia maahanmuuton kanssa?



Mua vituttaa terroristit (0,01% muslimeista), jotka on pilanneet kaikkien muslimien maineen koko maapallolla. Mut jos mä kritisoisin jotain rikosta tai muuta paskaa sen perusteella että minkä värinen ihminen on kyseisen rikkeen tehnyt, olisin rasisti. Niinkuin suomalaiset poliisit.



Mikäli olet (kuten väität) turvallisuusalalla töissä, olet elänyt ilmeisen lainkuuliaista elämää ja sopeutunut suomen meininkiin varsin hyvin.

Sinun ääntäsi tarvitaan meidän joukossamme, jotka olemme huolissamme militantin islamismin noususta lännessä, eikä niiden joukossa, jotka meitä haukkuvat umpimielisiksi rasisteiksi. Vai hyväksytkö sinä terrorismin ja lännen islamisaation?



Mun nähdäkseni sä oot ainoo sun "joukossa". Kaikkihan täällä kritisoivat sun maahanmuutto-pelkoas yhtä paljon ku sä kritisoit mamuja. En ole kertaakaan sanonut, että hyväksyn terrorismia. Sä nähtävästi pidät perus ahmed-kaduntallaajaakin terroristina. Taas näkee ton yleistämisen mitä sä kiistät jatkuvasti.

Sä haluut kaivaa monikulttuurisesta elämästä vain paskoja puolia esiin ja vieläpä aika tiuhaan tahtiin. Sen jälkeen yleistät samat paskat kaikkiin jotka ei ole sun näköisiä, jonka jälkeen kiistät olevas rasisti. En mä sua tuomitse rasismista. Sitä on kaikkialla ja siihen ollaan totuttu.

Me kaks ei saada minkäänlaista keskustelua aikaseksi, koska ollaan kaks niin erilaista ihmistä. Mutta ei se mitään, ihmiset ovat erilaisia.

Ps. Mä en ole länsimaalaistunut, vaan täysverinen suomalainen. Tää lännen islamisaatio on saanu aikaan esimerkiksi minut. Ja kun sä et näe siinä mitään positiivista, niin mitä mun pitäis susta ajatella?.