Riku, 28.2.2009 12:20:
Ok, ehkä ihonvärin ilmoittaminen siinä tapauksessa että tosiaan kaivataan havaintoja, voisi hyvinkin olla aiheellista. Muuten en näe siihen syytä.
No, minusta se antaisi totuuudenmukaisen kuvan siitä, millaiset ihmiset tekevät mitäkin asioita. Mikäli totuudessa ei ole mitään salattavaa, ei sitä ole syytä sensuroida. Kannatan mallia, jossa johdonmukaisesti rikosuutisissa mainitaan aina tekijän etnisyys. Silloin ehkä minunkin "taisivat olla ulkkareita"-ajatukset jäävät vähemmälle.
Kyllä, mutta mä olen saanut käsityksen että sekin kulttuuri on menossa "parempaan suuntaan". Vuosisatoja vanhaa kulttuuria ei muuteta tai poisteta yhdessä yössä. Patience my love, patience. Trust me, it's a virtue.
Jep, odottamallahan ne ongelmat aina ratkeaa. Romanikulttuuri on ollut samanlainen ja samankaltainen jo erittäin pitkään, eikä ole mitään syytä olettaa että seuraavat muutamakaan sukupolvi mitenkään muuttaisivat merkittävästi käyttäytymistään.
En. Mä näen sitä asenteiden takana. Vaikea uskoa että tuollainen skenaario tulisi nykyään tapahtumaan, mutta ei sen tarvitse mennä tuohon asti ollakseen haitallista.
Niin. Minä taas pelkään, että euroopan mantereella kehittyy tässä seuraavien kymmenien vuosien aikana ihan täysi sisällissota ainakin jossain, jos ei valtiotasolla niin ehkä lähiö- tai kaupunginosatasolla. Pariisissa on jo viitteitä tästä, kun poliisi ottaa viikkoja yhteen aseistettujen maahanmuuttajajengien kanssa.
Tiedostatko muuten sen, että maahanmuutto ja monikultturismi
lisää etnisiä jännitteitä, rasismia, epäluuloisuutta ja oikeiston kannatusta? Kaikista mokupropagandakampanjoista huolimatta?
Mä uskaltaisin väittää, että mun asenne ei perustu median aivopesuun, vaan mun omiin periaatteisiin. Ruotsin kaltainen tilanne voitaisiin uskoakseni välttää, jos niitä maahanmuuttajia ei tungettaisi samoille köyhille asuinalueille, mutta yleensä politiikka on että tietyt ongelmat eristetään jonnekin pois silmistä. Muistele nyt vaan sitäkin meteliä kun kehdattiin ehdottaa että Töölön "parempien ihmisten" alueelle rakennettaisiin asunnottomien tukimaja.
No, kuten olen aikaisemmin useamman kerran kysynyt - miten käytännössä maahanmuuttajia sitten haja-asutetaan? Millä rahalla? Ja miksi tänne pitää ottaa niin paljon maahanmuuttajia, jotka pitää
asuttaa tai
tunkea jonnekin? Ei niitä intialaisia insinöörejä tai puolalaisia sähkömiehiä tarvitse
asuttaa tai kotouttaa.
Miten rajoitetaan maahanmuuttajien vapaata liikkumista suomenmaassa ilman, että ihmisten perusoikeuksia poljetaan? Miten ne maahanmuuttajat pakotetaan pysymään siellä maakunnissa, kun ne kuitenkin valuvat käytännössä lähiöihin sukulaistensa ja maanmiestensä pariin?
Tarjoilet niitä ihan samoja täysin sisällöttömiä "ratkaisuja" jotka kriitikot ovat ampuneet alas aikoja sitten saamatta takaisin mitään muuta kuin rasistisyytöksiä.
Se töölön juoppoputka oli aika sama asia, minkä helvetin takia meluavat ja ympäristöä sotkevat juopot pitää majoittaa juuri
töölöön, vaikka varmasti löytyisi halvempia paikkoja joissa kyseiset hampuusit eivät aiheuttaisi ongelmia?
Ai koska mä olen sun kanssa eri mieltä, mä olen virallisen propagandan aivopesemä idiootti, joka ei osaa ajatella itse, ja sä olet sitten se joka ottaa kaiken objektiivisesti huomioon ilman asenteellisuutta? Get over yourself.
Ei, vaan sinusta huomaa ettet ole ajatellut asiaa kovin syvällisesti - toistelet samoja kuluneita fraaseja kuin kaikki muutkin monikulttuurin ihanuudesta saarnaavat, etkä selkeästi omaa kovinkaan kattavaa näkemystä monikulttuurisesta arjesta - sinulle se on oletettavasti ne muutamat muualta muuttaneet biletutut tai työkaverit.
Et sinä ole sen enempää aivopesty kuin kukaan muukaan, joka ei ole jaksanut asiaan sen enempää perehtyä.