Ana-5000, 6.3.2009 13:08:
---
Kukaan ei ole väittänyt, etteivät suomalaisetkin syyllistyisi rikoksiin. Ennemminkin on hälyttävää huomata, miten suuri suhteellinen yliedustus maahanmuuttajilla on väkivalta- ja seksuaalirikostilastoissa. Onko kaikki hyvin, jos ulkomaalaiset, joita on helsingissä noin 10% tekevät 50% seksuaalirikoksista? Mistä tämä johtuu, ja mitä sille voisi tehdä?
---
Sitä varten on keksitty poliisit. Kun tähän ongelmaan löytyy ratkaisu, löytyy myös ratkaisu suomalaisten seksuaalirikosten ehkäisemiseen. En näe tässäkään mitään kulttuurien välistä eroa.
Ei mitään tai kaikki, riippuu rikoksen motiivista. Mikäli mamu käyttäytyy suomessa naisia kohtaan omasta mielestään niinkuin kuuluukin, koska länsimaiset naiset ovat hänen arvomaailmansa mukaan sotasaalista ja huoria, niin ongelma on mamun ajattelussa. Jos mamu tulkitsee väärin suomalaisen naisen signaalit (kuten usein ns. treffiraiskauksissa lähteiden mukaan tapahtuu), on ongelma monikulttuurin vaikeudessa. Jos mamu raiskaa samasta syystä kuin suomalainenkin, on kyseessä ihan pelkkää rikollisuutta, jossa tekijän maahanmuuttajastatuksella ei ole mitään väliä.
Älä taas yleistä tätä mamuihin. Kyllä ne suomalaisetkin miehet pitävät naisia roskana kun hakkaavat vaimojaan. Sitä tapahtuu valitettavasti kaikissa maissa. Mutta ilmeisesti näet ongelman vasta kun mamu on sen aiheuttaja. Eli et ole vieläkään näyttänyt mitään KULTTUURIEN VÄLISTÄ EROA.
Ai. Käsittääkseni monissa islamilaisissa maissa raiskattu nainen laitetaan rikoksentekijänä vankilaan, tai kivitetään hengiltä somalian tyyliin. Tätä tapahtuu oikeastaan ainoastaan islamilaisissa maissa.
Sitä tapahtuu ainakin Iranissa ja saudi-arabiassa. Tätä en kiistä enkä lähde puolustelemaan millään tavalla. Näiden maiden ihmiset, jotka asuvat euroopassa pitävät käytäntöä sairaana vaikka ovat muslimeja. Älä vain kuvittele, että kaikki islamin uskon alla elävät pitävät tätä hyväksyttävänä.
Toki. Kyse on lähinnä määristä ja motiiveista. Kuinka moni suomalainen järjesti väkivaltaisen mellakan sen jälkeen kun mannerheim kuvattiin nukkeanimaatiossa homoksi ja transvestiitiksi? Kuinka monta ihmistä kuoli sikamessiaan tai pissakristuksen esittelyn jälkeen? Kuinka monta ruumista laskettiin tanskan pilakuvamellakoiden jäljiltä? Toiset kansat ja ihmiset ovat alttiimpia riehumaan sokean raivon vallassa mitä typerimmästä syystä aina kun heidän profeettaansa loukataan tai esim. poliisi tekee työnsä (kuten ranskassa).
Milloin suomessa on viimeksi ollut edes yksi väkivaltainen mellakka, jossa joku on edes loukkaantunut, saatikka kuollut? Smash Asemissa loukkaantuivat lähinnä anarkomarkojen ja prekaeetujen tunteet, kun poliisi toimi niinkuin poliisin kuuluu sivistysvaltiossa toimiakin.
Tässä TAAS haetaan yksittäisiä tapahtumia. Samalla tavalla mä voin kysyä, että kuinka moni etiopialainen vetää pullon kossua ja tappaa vaimonsa tai käy raiskaamassa lapsen? Tai tappaa hyvän ystävänsä? Tai diilaa lakkaa stygebileissä? Tai huumaa naisia yökerhossa pillun toivossa?
Niin - suomalainen pedofilia ei tosin nauti suuren yleisön hyväksyntää, toisin kuin islamilaisissa maissa yleisenä käytäntönä oleva alaikäisten tyttöjen naimisiinpakottaminen. Profeetta muhammedkin yhtyi nuorimpaan vaimoonsa tämän ollessa yhdeksänvuotias, ja profeetta muhammed eli islamin oppien mukaisesti täydellisen esimerkillisen muslimin elämän.
Se, että suomalaiset harrastavat pedofiliaa on sairasta ja tuomittavaa, mutta mikään valtakulttuurin hyväksymä tapa se ei ole.
Käyppä kysymässä joltain islamilaisen elämän tavan mukaisesti elävältä perheeltä, että hyväksytkö 9-vuotiaasi tyttösi naimakaupan? Et nykyyän tule saamaan myöntävää vastausta keneltäkään. Luultavasti soittavat poliisit paikalle, sillä se on erittäin vanhanaikaista. Joten ota selvää ennenku puhut.
Minä kritisoin lähinnä suomalaisia poliitikkoja ja äärimuslimeja - en maahanmuuttajia. Heidän motiivinsa ymmärrän täysin.
Älä sitten hyvä mies puhu "mamuista". Kaikkihan vihaavat äärimuslimeja (kun ovat vain yksinkertaisesti niin sairaita) ja poliitikkoja.
Ketä muuten pitäisi "syyttää" somalian sisällissodasta? Somaleitako?
Jep, eli somaliassa on islamisteja jotka ovat myös somaleita.
Entä Afghanistanin islamistisekopäitä pakenevia ihmisiä? Muslimeitako?
Talebaneja. Ovat myös äärimuslimeja. Älä pidä sen takia kaikkia muslimeja samanlaisia. Jotenkin tuntuu että taas yrität yleistää.
Eikö sinun sitäpaitsi pitäisi ilmeisen länsimaalaistuneena muslimina olla ensimmäisenä kritisoimassa niitä ääriaineksia, jotka muslimeille kaikkialla aiheuttavat huonoa mainetta ja epäluuloa sen sijaan, että tulet tänne syyttelemään suomalaisia pedofiileiksi ja raiskareiksi ja vähättelemään lännen ongelmia maahanmuuton kanssa?
Mua vituttaa terroristit (0,01% muslimeista), jotka on pilanneet kaikkien muslimien maineen koko maapallolla. Mut jos mä kritisoisin jotain rikosta tai muuta paskaa sen perusteella että minkä värinen ihminen on kyseisen rikkeen tehnyt, olisin rasisti. Niinkuin suomalaiset poliisit.
Mikäli olet (kuten väität) turvallisuusalalla töissä, olet elänyt ilmeisen lainkuuliaista elämää ja sopeutunut suomen meininkiin varsin hyvin.
Sinun ääntäsi tarvitaan meidän joukossamme, jotka olemme huolissamme militantin islamismin noususta lännessä, eikä niiden joukossa, jotka meitä haukkuvat umpimielisiksi rasisteiksi. Vai hyväksytkö sinä terrorismin ja lännen islamisaation?
Mun nähdäkseni sä oot ainoo sun "joukossa". Kaikkihan täällä kritisoivat sun maahanmuutto-pelkoas yhtä paljon ku sä kritisoit mamuja. En ole kertaakaan sanonut, että hyväksyn terrorismia. Sä nähtävästi pidät perus ahmed-kaduntallaajaakin terroristina. Taas näkee ton yleistämisen mitä sä kiistät jatkuvasti.
Sä haluut kaivaa monikulttuurisesta elämästä vain paskoja puolia esiin ja vieläpä aika tiuhaan tahtiin. Sen jälkeen yleistät samat paskat kaikkiin jotka ei ole sun näköisiä, jonka jälkeen kiistät olevas rasisti. En mä sua tuomitse rasismista. Sitä on kaikkialla ja siihen ollaan totuttu.
Me kaks ei saada minkäänlaista keskustelua aikaseksi, koska ollaan kaks niin erilaista ihmistä. Mutta ei se mitään, ihmiset ovat erilaisia.
Ps. Mä en ole länsimaalaistunut, vaan täysverinen suomalainen. Tää lännen islamisaatio on saanu aikaan esimerkiksi minut. Ja kun sä et näe siinä mitään positiivista, niin mitä mun pitäis susta ajatella?.