Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 73,247 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#41 • • Fyrisch

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



_o/
Auacusha

Posts: 1,097

#42 • • Edited Auacusha Koneradio

DjBeliar, 27.9.2005 11:31:
Tästä päästään taas siihen ikuisuusongelmaan, että jonkun tarttis vaan järkkää niille teinixeille omia bileitä -> teinit pysyis poissa aikuisten bileistä ja teineistä saataisiin leivottua tulevaisuuden klubbaajia...


Enpä aivan allekirjoittaisi tätä kommenttia.
Tietenkin olisi aina suotavaa että nuoremmillekkin olisi bileitä, mutta tuollaisessa tilanteessa voisi tilanne vain pahentu. Tämä on vain oma mietelmäni miten se saattaisi vaikuttaa alaikäisten käymiseen k-18 bileissä.

Alaikäiset menee k-16 bileisii ---> pitää hauskaa ja tutustuu uuteen musiikkiin---> Tulee myös seuraavalla kerralla k-16 bileisiin ja oppii todella tykkäämään bileistä ja musiikista--> Tulee ensimmäinen viikonloppu kun joku ei järjestä k-16 bileitä niin niitä on siellä baarin ovella 3x määrä verrattuna siihen tilanteeseen että 70% eivät tietäisi mitä bileet ovat jos eivät olisi käyneet k-16 tapahtumassa.

Tietenki on taas se että niinä iltoina kun on k-16 bileitä niin ei luultavasti olisi montaakaan alaikäistä k-18 bileissä.

Mielestäni paras ratkaisu ongelmaan olisi k-16/k-18 bileet missä olisi täysi-ikäisille anniskelu alue.
Ainakin muinoin galleriassa Resurrection bileissä kyseinen järjestely toimi mielestäni hyvin.
Ja tietenkin olen sitä mieltä että k-16 bileitä pitäisi olla enemmän mutta tässä lähinnä vertasin sen vaikutuksia tähän asiaan.

Edit: ja itsellä ei ole mitää alaikäisiä vastaan bileissä jos osaa käyttäytyä

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#43 • • Gilgamint.com Making questions
En ymmärrä hevikeikoikalla, metsäbileissä, laittomis tsibiksissä käy teinejä, ketää kiinnosta... no probs... mut enemmänki fiilistejöit haittaa veikkaisin. Mun mielestä on hyvä jos nuorisollekki on jotain...
josbe

Posts: 1,982

#44 • • josbe suomalainen juhlakinkku

John, 27.9.2005 12:01:
---
josbe, 27.9.2005 11:03:
---clips---

---

Kaikkea ei tarvi ottaa niin vakavasti!*nauru* Jos teinit häiritsee, niin sitten häiritsee. Jos ne aiheuttaa pahaakin häiriötä, niin eiköhän ne poisteta paikalta, ihan niin kuin täysi-ikäisetkin rasitteet.

En ole mielestäni ottanut asiaa mitenkään erityisen vakavasti. Enkä myöskään sanonut, että teinit häiritsisivät minua. Sanonpahan vaan, etten haluaisi, että 12-vuotias pikkusiskoni (jos sellaisen omistaisin) kävisi baarissa vetämässä lärvejä ja käyttäytymässä typerästi. Jos taas omistaisin 22-vuotiaan siskon, niin mulle olis IHAN sama missä se kävisi, ja jos käyttäytyisi huonosti, niin omapa olisi mokansa, minkäs sille sitten voi. Ja sanon sen siksi, että sinäkin hiffaisit pointtini *nauru*

Mutta jos nyt sille linjalle lähetään, että nuoremmat ja tyhmemmät häiritsevät, niin mun puolesta ikäraja voisi olla vaikkapa 24 vuotta joka paikkaan, ja miksei laiteta saman tien vaikka tulorajatkin! *nauru*

Rinnastat siis tulorajan ja ikärajan? Mielenkiintoista.. Esimerkiksi alkossahan on JO sekä ikä- että tuloraja, ainakin kallliimpiin viinaksiin... *hymy*

P.S. Herneet takaisin pussiin. Nukkukaa välillä. Paskan läpän varoitus! D.S.

Hyvä, että varoitit, ja kiitosta vaan, oon nukkunu kyl oikein hyvin! Alan varmaan olla jo liian vanha siihen, että EN nukkuisi, ja yrittäisin samalla käydä säännöllisesti töissä. Muistan kyllä silti opiskeluajatkin, ja se vasta stressaavaa olikin, vai mitä? *hih*

John

Posts: 1,384

#45 • • John Lauma

josbe, 27.9.2005 12:30:
Ja sanon sen siksi, että sinäkin hiffaisit pointtini *nauru*


Aa, nyt selvisi.*joo* Kiitos!

josbe, 27.9.2005 12:30:
Rinnastat siis tulorajan ja ikärajan? Mielenkiintoista.. Esimerkiksi alkossahan on JO sekä ikä- että tuloraja, ainakin kallliimpiin viinaksiin... *hymy*


Tarkemmin kun asiaa ajatellaan niin ehkä vanhempien tulojen yläraja olisi parempi vaihtoehto. Isilisingit sun muut, katos.

josbe, 27.9.2005 12:30:
Muistan kyllä silti opiskeluajatkin, ja se vasta stressaavaa olikin, vai mitä? *hih*


Onhan se melko stressaavaa välillä, onneksi on nyt viikon sairasloma!*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#46 • • Aziz Combat Fighter

Trixie, 27.9.2005 08:59:
Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*? ... onx sit kaikil hyvä mieli????



Oh, the irony...
josbe

Posts: 1,982

#47 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

John, 27.9.2005 12:08:
---
sts, 27.9.2005 12:04:
Kukatahansa nainen on siinä 1,5promillen humalassa aika teinahtava.... että sama se onko ne 16 vai 32v samaa paskaa läbää tulee

Niin tai mies. (?)

Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...*eiei*

Haha. En usko, että olisin liiskautunut kehenkään kiinni ja vongannut seksiä sitten 16-vuotiaana saati 32-vuotiaana (jälkimmäisestä en tietenkään voi mennä takuuseen koska olen 28-vuotias). *nauru*
Että eiköhän se ole enemmän tyypistä ja niistä promilleista kiinni *hih*
Kyllä nykyään teinitkin *voi elämä* osaavat kuulemma aika taitavasti "vongata seksiä". Vai onks sul jotain kokemusta siitä, että 32-vuotiaat tekee sitä enemmän? *justjoo* Jos on, niin voisko johtuu _esimerkiksi_ siitäkin, että niitä on (ainakin toivottavasti) nykyäänkin vielä vähän enemmän baareissa kuin noita 16-vuotiaita? Tai sit sä vaan oot vanhempien naisten mieleen *vink*
*hernevapaanenähymiö*
John

Posts: 1,384

#48 • • Edited John Lauma

josbe, 27.9.2005 12:49:
Jos on, niin voisko johtuu siitäkin, että niitä on (ainakin toivottavasti) nykyäänkin vielä vähän enemmän baareissa kuin noita 16-vuotiaita?



Hyvä pointti. On sen verran aikaa siitä kun olen pyörinyt samoissa paikoissa kuin nämä pahamaineiset teinit (paitsi tietty baareissa pyörivät tapaukset), että empiirinen tieto on hyvinkin vanhentunutta. Joku vapaaehtoinen voisi tietty tutkia asiaa puolestani.*nauru*

josbe, 27.9.2005 12:49:
Tai sit sä vaan oot vanhempien naisten mieleen *vink*


Toivotaan näin!*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Mongolia

Posts: 160

#49 • • Edited Mongolia truenörth
"teinixit tulee sotkemaan meidän kixukarvahiekkalaatikon"
Skenemursu

Posts: 1,568

#50 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

juju, 27.9.2005 11:07:
---
Skenemursu, 27.9.2005 10:30:
enemmän teinejä bileisiin ry !!!

todellakin, ne on söpöjä, niitä on kiva katsella, jos ne on poikia ne aina välillä painii lattialla ja se on hassun näköistä, jos ne on tyttöjä niin ne ketkuttelee ja kikattelee jos menet sanoon niille jonku kohteliaisuuden. aivan loistavaa!!!! kaikin puolin piristää koko hommaa kyllä noi kaikki oman ikäiset kemuttajat on jo nähty kiva saada uutta tuoretta ja nuorta verta bileisiin!

jos joku jaksais perustaa enemmän teinejä bileisiin ry:n niin ryhdyn vähintäänkin kannattaja jäseneksi!

---


se on kiva kun mun ei tarvi itse nähdä vaivaa omien syvimpien tuntojeni ilmaisuun kun sä teet sen mun puolesta niin hyvin *nauru*



kiva kun kerrankin tuntuu siltä etten puhu vain oman likaisen mieleni puolesta. sitä paitsi kun mietitään asiaa näin, minkäs ikäisenä ne meistä jotka tätä asiaa ovat vastaan ovat itse aloittaneet klubeissa tai bileissä käymisen. itse ainakin voin myöntää että ikää oli 15v ja kun aloitin isommissa bileissä käymisen riippumatta oliko ikäraja 16 tai 18 ja samoin silloin tampereella olleen La Garagen yökerhossa ramppaamisen aloitin 15v ja 16veenä sain sinne vipin (tästä olen hyvin ylpeä se on yksi elämäni suurimpia saavutuksia) tämän lisäksi 16v taisin olla kun aloin työskentelemään ravintolassa levyjä soittaen.

nyt sitten tähän jonkun pitäis kommentoida että niinpä siksi sinusta on tullutkin tuollainen ja se on ollut kehitykselle pahasta! ja sanon että näin on ja haluan laittaa vahingon kiertämään!
drS

Posts: 1,939

#51 • • drS

John, 27.9.2005 12:08:
Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...*eiei*



mä haluun sun elämän.
antonsonin

Posts: 2,712

#53 • • antonsonin laserpoint.

Trixie, 27.9.2005 08:59:
ym. ja vaik ois miten esitanssija tai muu vastaava ni se ei asiaa muuta et K-18 tarkoittaa et ne



Laki ei kiellä jos alaikäinen ei ole nauttinut alkoholia

Suomen alkoholilaki (ote siitä): Alaikäisten oleskelua ravintolassa ei ole kielletty. Anniskelupaikassa tulee kuitenkin valvoa, ettei alaikäinen voi siellä nauttia esimerkiksi jonkun toisen asiakkaan hänelle välittämää alkoholijuomaa.Valvonnan laiminlyönti tämän suhteen rinnastetaan alaikäiselle anniskeluun.
Yediah

Posts: 1,090

#54 • • Yediah FINRG, Spacehouse
alle 18 vuotiaillekin voisi joku järkätä bileitä..*ankka*
Howdy

Posts: 7,955

#55 • • Edited Howdy Oldie
_o/

Hmm .. oisinkohan ollu 20 paremmalla puolella jonkin verran . .eli kauan sitten .. no mut anyway .. jotenkin ihmisillä vissiin todellisuuden taju hämärtynyt .. osa porukkaa hinkuu pissaliisoja bileisiin.. suomessa on toistaiseksi laki missä on K18 paikkoihin missä on anniskelua .. jos kaikki soveltais lakeja oman pään mukaan kaikissa asioissa niin mihin tämä maa joutuisi? eiköhän ne pykälät ole sitä varten että niitä noudatetaan tykkäsi niistä tai ei, sitä varten suomessa on lakeja säätävä elin.

Jotenkin paistais läpi että ne ketkä puolustelee on joko pedoja *nauru* tai itse aloittaneet hädin tuskin murrosiän jälkeen heilumisen mestoilla .. niin tai näin niin toi puolustelu kuulostaa oikeasti oudolta .. ehkä ne lapset joutais oikeasti odottaa sitä maagista rajaa oli sitä sitten aikuinen tai ei 18 vuotiaana ... T: Vanhus ...

--
Käpy vailla vertaa

remotion

Posts: 5,283

#56 • • remotion nostatus guru
minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa! eli ei muuta kuin tanssin ja musiikin saloja treenaamaan nuorella iällä jo, tosin ehkä 16 olisi hyvä raja koska aikuisten maailma voi olla vaikea ja vaarallinen käsittää hyvin nuorille...
ezzy

Posts: 8,060

#57 • • ezzy Droid-pappa
hehe 14Quotea ja ihmetys suuri :D

_o/

täälläkin eli 96-97 tais olla ekat kemut ja ikää päälle 20v tjsp.
Juhgu

Posts: 7,921

#58 • • Juhgu Virnistelijä

Yediah, 27.9.2005 15:22:
alle 18 vuotiaillekin voisi joku järkätä bileitä..*ankka*



Järkätäänhän noita.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avernian

Posts: 7,451

#59 • • Avernian Kerettiläinen

Remotion, 27.9.2005 15:27:
---tosin ehkä 16 olisi hyvä raja koska aikuisten maailma voi olla vaikea ja vaarallinen käsittää hyvin nuorille...



Eikä ne oo enää sakkolihojakaan siitä eteenpäin... Sehän sulla oikeasti oli varmaan mielessä *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

John

Posts: 1,384

#60 • • John Lauma

drS, 27.9.2005 14:38:
---
John, 27.9.2005 12:08:
Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...*eiei*

---


mä haluun sun elämän.



"Be careful what You wish for, You might end up getting it." *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?