Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 72,919 views

tumpsi

Posts: 2,553

#121 • • tumpsi rekisteröitymätön

homppa, 4.10.2005 10:35:
mun mielestä aika monet +25 vuotiaatkin on teinejä, jutuiltaan, vaatetukseltaan etc, eikä siinä mitään


No vaikka susta kuinka tuntus siltä että naapurinpojan skootteri on valtamerilaiva, se ei sitä ole.
Toi ..TEEN -käsite on tietääkseni ihan virallinen määritelmä.
John

Posts: 1,384

#122 • • John Lauma

ezzy, 4.10.2005 10:29:
---
tumpsi, 4.10.2005 10:25:
---
Trixie, 4.10.2005 10:17:
Ehkäpä joo, mutta missä kaavassa määritellään teinin raja?

---

ten, eleven, twelwe, thirTEEN, fourTEEN, fiveTEEN, sixTEEN, sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN, twenty :)

---


Rautalanka esiin *lmao*



Ja vasara!*lmao*

Niin ja sitä paitsi TEINI on eri asia kuin TEINIX, voitaisko nyt päättää kummasta on kyse?*vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

itis

Posts: 2,518

#123 • • itis Morning Star
Missä vaiheessa tulee se kohta jossa aikuinen haluaisi olla teini jälleen? (ihan vaan uteliaisuudesta)

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

tumpsi

Posts: 2,553

#124 • • tumpsi rekisteröitymätön

Itis, 4.10.2005 10:47:
Missä vaiheessa tulee se kohta jossa aikuinen haluaisi olla teini jälleen? (ihan vaan uteliaisuudesta)


Se taas on ns. viidenkympin villitys :D
ezzy

Posts: 8,060

#125 • • ezzy Droid-pappa

Itis, 4.10.2005 10:47:
Missä vaiheessa tulee se kohta jossa aikuinen haluaisi olla teini jälleen? (ihan vaan uteliaisuudesta)



eijei, se vaihe on, kun aikuinen alkaa haluamaan teiniä taas *plur*
homppa

Posts: 731

#126 • • Edited homppa

Displacer, 4.10.2005 10:42:
---
homppa, 4.10.2005 10:35:
Mun mielestä on täysin ok, jos ala-ikäiset käy bileissä, mun mielestä ei ole yhtään ok, jos ala-ikäiset käy baareissa, musta se on lähinnä naurettavaa, vaikka onhan se ihan ymmärrettävää, että pitää olla niin aikuinen ja kaikkee ja ettei haluu puskassa sitä kaljaa kitata.

---


Siis täh? musiikkiko se on hyväksyttävyyden mittari? entäs jos käy baarissa musiikin takia? tai kittaa bileissä kaljaa? Bileetkin on yleensä jossain baarissa/nightclubissa.



Oli vähän se pointti, että ehkei bileissä kuitenkaan tarvita ala-ikäisiä, koska juuri baareissa nuo bileet yleensä on. Mikä on sinänsä aika perseestä, sillä jos haluaisi päästä tanssimaan ja kuunteleen hyvää musaa niin siihen on sitten joku typerä ikäraja, koska paikassa myydään alkoholia ja mä luulen, että suurin osa ala-ikäisistä, jotka haluu päästä bileisiin, haluu päästä sinne nimenomaan musiikin vuoksi.

Onks tähän nyt sit oikeeta vastausta...
Tarsu

Posts: 2,449

#127 • • Tarsu

homppa, 4.10.2005 10:35:..onhan se ihan ymmärrettävää, että pitää olla niin aikuinen ja kaikkee ja ettei haluu puskassa sitä kaljaa kitata..



[ot]
Toi oli _niin_ siistiä aikaa <3
[/ot]

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

homppa

Posts: 731

#128 • • Edited homppa


No vaikka susta kuinka tuntus siltä että naapurinpojan skootteri on valtamerilaiva, se ei sitä ole.
Toi ..TEEN -käsite on tietääkseni ihan virallinen määritelmä.



vitut, se on elämäntapa *hih*
itis

Posts: 2,518

#129 • • itis Morning Star

ezzy, 4.10.2005 10:51:
---
Itis, 4.10.2005 10:47:
Missä vaiheessa tulee se kohta jossa aikuinen haluaisi olla teini jälleen? (ihan vaan uteliaisuudesta)

---


eijei, se vaihe on, kun aikuinen alkaa haluamaan teiniä taas *plur*




*Nauru* auts... let's not go there.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

tumpsi

Posts: 2,553

#131 • • tumpsi rekisteröitymätön

äm, 4.10.2005 11:47:
---
tumpsi, 4.10.2005 10:25:

fiveTEEN
---


Fiveteen?

Itse sanoisin fifteen.


Tiesiks et tänään on viikon toinen maanantai?
Jos et huomannu, unohdin siit seittemäntoista ekaks :D
Saanks anteeks? :(

(korjaan sen:()
Jinx

Posts: 2,615

#132 • • Jinx Superfeminine
No joo eniten sillä on merkitystä mitä siel korvien välissä on

--
Pyllykkä

John

Posts: 1,384

#133 • • John Lauma

äm, 4.10.2005 11:47:
Fiveteen?

Itse sanoisin fifteen.



Five teens on ihan jees...*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Juhgu

Posts: 7,921

#134 • • Juhgu Virnistelijä

Matkanjohtaja, 4.10.2005 10:55:
---
[ot]
Toi oli _niin_ siistiä aikaa <3
[/ot]



Kyllä tämä nykyinen on siistimpää, nimim. vielä muutaman päivän 21-wee-lähes-teini-x :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pahapaha

Posts: 70

#135 • • Edited pahapaha
KYLLÄ TEINEILLE!!!*piis*
Jos portsari päästää, niin mikä on ongelma?
Tottakai mä tajuun et se vituttaa, ku perse tipahtaa tossa kahenkympin jälkeen, mutta ei se ole nuorison vika. Itse olen tiedostanut ikäni just tossa 15-20 vaihees. Mä otin ainaski kaiken ilon irti ja täysin (kiintein) rinnoin nautin saamastani huomiosta. Meillä oli tyttöjen kanssa tapana heittäytyä ihan tyhjäpäiks, tyyliin "me ollaan tääl vaan kisoissa, ai mis..telinevoimistelu....hih..joo tottakai mä voin näyttää, mut suski on viel notkeempi ku mä....suskiiii..." + et jos meilt olis kysytty jotain telinevoimistelusta, niin ei ois ollu paljo hajuu... Ja tottakai se oli hauskaa, kun jotku tosikot vanhemmat muijat tuli viel kateellisena jotain aukoo, et "hei pikkulehmät....jne." Meiän vakiovastaus oli, että "muumio, toinen jalka haudassa, liitukausi, raskausarvet, seniili....jne". Myönnetän et olis kiva olla vieläki, (vaikka kiintee oonki ja en niin vanha*eiei*) ni sitä nuoruuden iihanaa hehkua ei takas saa!!*nyyh* GO TEINIX!*aplodit*
tintsu

Posts: 96

#136 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Oijoi.. ! Aivan sama mulle jos bileissä on alaikäsiä teinixei.
Onhan siellä niitä yli-ikäsiäkin. *ding*

--
a Devil without the horns.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#139 • • Aziz Combat Fighter

pahapaha, 4.10.2005 15:50:
KYLLÄ TEINEILLE!!!*piis*
Jos portsari päästää, niin mikä on ongelma?



Ainakin järkkääjän puolesta on pikkasen ongelmallista, jos 16vee pikkuirmeli vetää gammaa ja viinaa sekasin ja sen jälkeen levyttää jonnekin nurkkaan, mistä joku toivottavasti hoitaa sen ambulanssiin siihen pihalle niin et valot vilkkuu ja poliisi ramppaa ovella koko ajan.

Skidit ei yleensä oikein osaa käyttäytyä ku järkee ei oo viel kasvanu päähän..
Unik

Posts: 4,117

#140 • • Unik
K-24 tai K-22 takaa "parhaat" bileet. *pepsodent*