Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 73,242 views

kml

Posts: 1,142

#81 • • kml Keyhole Markup Language
Joo tota. Öh.

Sanottakoon nyt kuitenkin tällainen...

Okei, suomen laissa on säädytty toi 18 vuoden ikä täysi-ikäisyyden rajaksi. Uskallan sanoa että suurin osa, (minä mukaanlukien) ei kuitenkaan 18 vuotta täytettyään ole "täysi-ikäinen".

Enpä tiedä kuinka paljon kypsempi olen kuin 16-vuoden iässä, joten jos hinku on suuri bileisiin alaikäisenä niin eipä mulla nyt sitä vastaan kauheesti mitään ole. Varsinkin mun mielestä kun tämäntyyppisistä bileistä on kysymys, ei paikalle saavuta sen takia että haluttaisiin yrittää olla vanhempia, vaan sinne tosiaan tullaan musiikin ja tunnelman takia.

VARSINKIN, kun ainakin henkilöt jotka bileissä itse tiedän alaikäisiksi, käyttäytyvät loistavasti ja ovat menossa mukana, en ymmärrä että mitä helvetin väliä sillä on.


(Sori jos tuli hieman sekava posti, väsyttää.)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

DaJaque

Posts: 73

#82 • • DaJaque

täh?



jos ei kerrasta auennut niin lue uudestaan...


mut aiheesta jatkaen sillä lipulla katetaan tila- ja laitevuokra, henkilökunnan palkat ja jos on anniskelulupa myös viinatakuut. dokaava ihminen pistää iisisti 5-20-kertasesti sen lipunhinnan likoon, mikä tarkottaa lähinnä sitä että järjestäjälle saattaa jäädä jotain taskunpohjalleki sen sijaan et kaivaa omasta taskusta katteita. esim. niissä hallibileissä, joita ei pahemmin kukaan uskalla nykyään järjestelläkään yksistään viinatakuu on helposti luokkaa 5000e, jollain tulliklubilla ei oo tehty yli viiteen vuoteen plusmiinusnollaa kauniimpaa tulosta, yleensä menee vitutuksen puolelle. et se siitä ku kakaroilla on niin ihqsiistii.



Nojoo, ehken ottanut nyt järjestäjien näkökulmaa tarpeeks huomioon. Tästä varmaan on muutakin keskustelua olemassa, että on varmaan turhaa täs alkaa enempää jauhaan.

sit on toki privat erikseen 15v perinteellä mut ku keskustelukumppani on luokkaa who are you ja mitä vittua sä selität ni ei sit mennä tällä kertaa niihin :)



Laita ihmeessä sitä privaa jos jotain sanottavaa on...
Jinx

Posts: 2,615

#83 • • Jinx Superfeminine
No onhan noita metsäbileiltä yms. minne pääse vaikka ei oiskaan täysikänen... *vink*

--
Pyllykkä

Avernian

Posts: 7,451

#84 • • Avernian Kerettiläinen

Jinx, 28.9.2005 10:58:
No onhan noita metsäbileiltä yms. minne pääse vaikka ei oiskaan täysikänen... *vink*



No niistä ei kuule jos ei jo ole piireissä. Aloittelevalle konemusasta kiinnostuneelle ne ovar harvoin vaihtoehto.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#85 • • Mellu-
kerran bileissä alaikäisenä ja sinnekkin mut kannettiin.. hyvä niin.. mutta sitten odotin 3kk että täytin vuosia ja pääsin ihan lailiisesti sisälle *hihu* tietty olin jo muutaman vuoden k16 bileissä ravannut ( Etana *sydän*) joten tiesin jo vähän missä mennään *hihu*

mutta nyt kun katsoo esim. just noita kuvastoja niin en mä ny mielellään kattele n+1 määrää kuvia jossa tosiaan on noita nippanappa sakkolihaa imemässä toisiltaan hampaat suusta.senku käyvät bileissä mutta pitäsivät edes matalampaa profiilia.*kissatappelu*

Pokethan tämän suurilta osin määrittelee että ketä päästävät sisään ja ketä eivät ja ihminen erehtyy,ymmärretään se *joo* mutta kun suurin piirtein tullaan levylaukussa bileisiin niin ei ei.. asia erikseen jos tosiaan on esiintyjä jne.

mutta teini olet itsekkin vielä *plur* joten enpä mutise asiasta enempää.. baareis oon kerenny vallan loistavasti olemaan ja kerkeen viel tulevaisuudessakin *hymy*

tsemppiä ja hyvää m,ieltä vaa kaikille *piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

rec

Posts: 2,923

#86 • • Edited rec
[erinäisiä clippei kaikenlaisista vaihtoehdoista päästä bileisiin "laillisesti", jos on alaikäinen]

Bileitä tulee, bileitä menee... myöskin ihminen vanhenee ja ikää kertyy. Tästä syystä autuaammin ilmoitan että melko spesiaalii settii porukka tiputtelee! *jiihaa**aplodit*

1) Miksei kukaan kerro asiaa topikin perustajan näkökulmasta vaan leimaa topikin välittömästi (tyyliin paskaksi)?

2) Miksei kukaan kerro aiheesta mitään uutta?

3) [spesiaali kysymys] Miksi Matti päästettiin vankilasta ja miksi toissapäiväsissä (muistaakseni toissapäivän!) uutisissa oli ilmoitettu että belgialaisessa lehdessä oli kerrottu ilmeisesti Matin vankilasta vapautuminen?


*piis**pepsodent*


edit: typo
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#87 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mulla ei ole tähän pehemmin mitään vastaan sanomista, kun itsekkin kävin ainakin 3vuotta alaikäisenä bileissä *blush*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

zeuzz

Posts: 526

#88 • • zeuzz digital punk

tapiov, 27.9.2005 19:59:
Mutta pakko sanoa että bileissä harvemmin nään mitään alaikäisiä tai sitten vaan en huomaa mutta kyllä normaalibaareissa esim. Highlightissa on enemmän aina niitä "Teinixejä"*poks*



...ihan vaan mielenkiinnosta, että missäs tämä highlight sijaitsikaan? *kuolaa**hih*

t. perv
Samu81

Posts: 1,224

#89 • • Samu81 kokolihaa

tapiov, 27.9.2005 19:59:
pakko myöntää että kyllä sitä itsekki tuli käytyä sillon kun ei ikää vielä riittänyt.

Mutta pakko sanoa että bileissä harvemmin nään mitään alaikäisiä tai sitten vaan en huomaa mutta kyllä normaalibaareissa esim. Highlightissa on enemmän aina niitä "Teinixejä"*poks*



Voipi olla ettei ne TP:t pukeudu niin pissismäisesti bileisiin kuin baariin..? Muutenkin jonkun muijan iän arvioiminen ilman pissispukeutumista on sangen vaikeaa.

Tohon listaan kannattaisi lisätä überteinipaikoista ainakin Ooppera, Ale sekä Premi.

Mut noin muuten mua ei suuremmalti häiritse alaikäset jos ne käyttäytyy fiksusti eivätkä ala riehuu yms ni olkoot.. Sääli vain muutamien kivojen paikkojen mainetta kun menevät tiputtamaan K:ta parilla vuodella ja sitten TP:t ryntää niihin.

Olenkohan mä elänyt jotenkin tylsän nuoruuden kun ensimmäistä kertaa kävin baarissa vasta 18 täyttämisen jälkeen? *uuh*
Olin sentään pitkän aikaa tyytyväinen siihen olemattomaan alkoholimäärään, mitä tarvitsin että sai päälle nousuhumalan *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

La Petite

Posts: 1,160

#90 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Mellberg,

mutta nyt kun katsoo esim. just noita kuvastoja niin en mä ny mielellään kattele n+1 määrää kuvia jossa tosiaan on noita nippanappa sakkolihaa imemässä toisiltaan hampaat suusta.senku käyvät bileissä mutta pitäsivät edes matalampaa profiilia.*kissatappelu*



Tästä olen samaa mieltä *joo*

En voi itse hirveästi mäkättää jos bileissä heiluu alaikäisiä, itse taisin olla 15vee kun olin ekan kerran K18 bileissä, mutta olin tiukasti isoveljen valvovan silmän alla ja en juonut mitään. Pelkkä se seikka että pääsin "oikeisiin reiveihin" riitti mulle, olin aivan onnesta soikeana ja tanssin koko illan selvinpäin *jiihaa*

Viimeksi kun itse havaitsin alaikäisiä mimmejä (poikia vaikeampi huomata kun eivät tee niin älyttömän suurta numeroa itsestään) he tekivät kaikkea muuta kuin käyttäytyivät hyvin. Mimmit olivat sekaisin kuin seinäkellot ja pitivät älytöntä pissis-showta *tirsk*

Lisäksi mua järkyttää se että nää neidot ovat useimmiten unohtaneet vaatteet kotiin *lmao* mutta makunsa kullakin *hihu*

Mä nyt oon vaan vanha ämmä joka päivittelee nykyajan nuoria *nauru*

Mut kivoja bileitä itse kullekin, toivotaan että kaikilla on vastedeskin hauskaa ja että kenellekään ei käy mitään pahaa *piis*

--
Rem tene, verba seqventur

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#93 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tää teini tykkää ainaki bilettää *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Displacer

Posts: 1,828

#94 • • Displacer

La Petite, 30.9.2005 07:27:

Lisäksi mua järkyttää se että nää neidot ovat useimmiten unohtaneet vaatteet kotiin *lmao* mutta makunsa kullakin *hihu*



sehän on just *hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#95 • • Mellu-
no en ny sanois että näillä vanhuksillakaa ois kaikil vaatteet päällä *nauru* itseni mukaan lukien.. aika niukasti välil laittaa rytkyy päälle mutta eihän se väärin ole? *iloinen*

mutta jokaisella on omat syynsä käydä bileissä, on sitten 16 tai 20 vuotias *hymy* mutta ei noita ikärajoja huvikseen tai ihmisten kiusaks olla säädetty... mutta aina noita alaikäsii tulee olemaan baareis/bileis joten aika turha niistä on sillee valittaa, tekee sitten asialle jotain jos se kovastikkin häiritsee :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

evvk

Posts: 1,918

#96 • • evvk
pissikset on tyhmii
domi

Posts: 7,069

#99 • • domi Työn sankari.

Mark Hamilton, 1.10.2005 18:38:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.10.2005 18:36:
---
Mark Hamilton, 1.10.2005 18:36:
pissikset on tyhmii

---

Hyvin perusteltu.

---


Joo ne ei osaa käyttäytyy, siveelisesti..


Eiköhä tuotaki esiinny ihan jokaisessa ikäryhmässä, et halutaan olla kelteisillään bileissä.