Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 73,327 views

Andrei

Posts: 299

#162 • • Andrei
Baari voi menettää anniskelulupansa jos tarkastushetkellä löytyy alaikäisiä, eli onhan siitä aika perkeleesti haittaa jos niitä baarissa pyörii.
Mutua: Väärennetyt paperit ilmeisesti poistavat vastuun ravintolalta, näin olen ainakin käsittänyt.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

¡ Previous post about a year ago !
Kriss G

Posts: 1,492

#163 • • Kriss G Wir brauchen bass
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D

--
DESTROY ALL HIPPIES

Karski

Posts: 6,049

#164 • • Karski Pomon kätyri

DeeJay-Ego, 22.2.2007 12:33:
---
John, 27.9.2005 09:27:
3. Bileissä on kiva katsella:
[ ] Rupsahtaneita naakkoja
[x] Kisakireitä sakkorasioita

---

Hell Yeah*hymy*



Pisteet ihan helvetin tarpeellisesta
topicin bumppauksesta tämän uuden
näkökulman kanssa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jusna666

Posts: 1,447

#165 • • Jusna666 Diablo

Itis, 4.10.2005 10:47:
Missä vaiheessa tulee se kohta jossa aikuinen haluaisi olla teini jälleen? (ihan vaan uteliaisuudesta)



Siinä vaiheessa kun rupee vanhana ja katkerana kitisemään teineistä mestoilla.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

remotion

Posts: 5,283

#166 • • remotion nostatus guru

Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D



sama homma. :D
Rivakka

Posts: 593

#167 • • Rivakka T2xikerien

remotion, 28.2.2007 10:27:
---
Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D

---


sama homma. :D


Yhdyn tähän!
Jago

Posts: 4,039

#168 • • Jago un-trained monkee
kyl mä teininä oisin ollu paljon helpommin kestettävää seuraa kun nykyään*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

DJ Rx

Posts: 2,527

#169 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Andrei, 1.1.2006 20:11:
Baari voi menettää anniskelulupansa jos tarkastushetkellä löytyy alaikäisiä, eli onhan siitä aika perkeleesti haittaa jos niitä baarissa pyörii.
Mutua: Väärennetyt paperit ilmeisesti poistavat vastuun ravintolalta, näin olen ainakin käsittänyt.



eivätpä muuten poista, ravintola on aina vastuussa siitä että kaikki ravintolassa olevat henkilöt ovat täysi-ikäisiä, anniskelualue (sekä siellä olevat asiakkaat) ovat jatkuvassa valvonnassa ja että alkoholituotteet pysyvät aniskelualueella, alkoholijuomien vieminen esim. vessaan on hyvin useassa paikassa kielletty, sillä vessat eivät kuulu usein ravintolan anniskelualueeseen...

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#170 • • Norb Guest

Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D



Ööh, sulla siis menee päinvastoin. Mitä enemmän tulee ikää niin sitä mukaan järki vähenee *ding*
Kriss G

Posts: 1,492

#171 • • Kriss G Wir brauchen bass

Norb, 28.2.2007 11:35:
---
Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D

---


Ööh, sulla siis menee päinvastoin. Mitä enemmän tulee ikää niin sitä mukaan järki vähenee *ding*



Jep. Kai se johtuu siitä että enää ei jaksa kiinnostaa minkälaisen kuvan antaa muille. Mieluummin oma epäkohtelias, katkera ja nihkeä itseni ku joku teennäinen pluristi.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kolera

Posts: 4,256

#172 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D


ai vittuiluako se onki ollu koko ajan =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kriss G

Posts: 1,492

#173 • • Kriss G Wir brauchen bass

Kolera, 28.2.2007 11:47:
---
Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D

---

ai vittuiluako se onki ollu koko ajan =P



Mä en nyt käsitä mistä sä puhut mut eiköhän se oo ollu.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#174 • • Norb Guest

Kriss G, 28.2.2007 11:44:
Jep. Kai se johtuu siitä että enää ei jaksa kiinnostaa minkälaisen kuvan antaa muille. Mieluummin oma epäkohtelias, katkera ja nihkeä itseni ku joku teennäinen pluristi.


Mut toihan on just oikee asenne *lmao* Parempi ku teennäinen, jolla on kauhea miellyttämisen tarve. Semmosista tulee lähinnä mieleen koira kun ihminen..
Avatar
#175 • • Fuzzy Guest
Mullex on ainaxi ihan vitun sama osaax ne teinixit käyttäytyy bileis/baareis vai ei, mut ei ne sinne kuulu kuitenkaan. Ikäraja on pistetty 18v. se siitä.
Kolera

Posts: 4,256

#176 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Kriss G, 28.2.2007 12:47:
---
Kolera, 28.2.2007 11:47:
---
Kriss G, 22.2.2007 12:39:
Sillon kun alaikäisenä käytiin bileissä osasin käyttäytä, join kohtuudella jos ollenkaan ja olin ystävällinen muille. Nykyään homma menee ihan päinvastoin. Eli ei se ole välttämättä se ikä vaan se järki päässä :D

---

ai vittuiluako se onki ollu koko ajan =P

---


Mä en nyt käsitä mistä sä puhut mut eiköhän se oo ollu.


No lähinnä kaikki kommunikaatio =P kun nykyään ei osaa käyttäytyä, on pelti kii ja on epäystävällinen muille

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kitry

Posts: 32

#177 • • kitry

serotonot, 27.9.2005 09:10:
JOKAISELLA DJ:LLÄ ON OIKEUS TUODA 12-14v TYTTÖJÄ
(ja miksei poikiakin) BILEISIIN!!!

Kuka muuten ees soittais levyi *täh*

ps. kateus vie kalatkin vedestä



aivan !!

--
oh, me so happy <3

thomas

Posts: 5,618

#178 • • thomas
ei oo mitään vikaa, sais olla enemmänkin ;)
plink

Posts: 1,405

#179 • • Edited plink team paska
mun mielestä on vaan totuttava siihen, et bilemaailma ja kävijäkunta elää aikojen mukana. itekin sitä on joskus ollut teinix, kun ekoja kertoja on ollu bileissä. sellanen kyl joskus ärsytti, et kiksukarvat, oli about et mikäs turisti tänne on tullut, koska ei enää jaksa sitä ihqplur-touhua. ihan ihme respect-juttuja tollaset, millä ei oikeesti oo mitään merkitystä. nykyään ei kyl sellastakaan huomaa ku on aina niin jurrissa ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Decion

Posts: 1,569

#180 • • Edited Decion Koneradio
olin finrg touril tampereel samana päivänä ku täytin 17v TAPATTEKS MUT NYT?? *itq* *naur*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-