Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 73,243 views

domi

Posts: 7,069

#101 • • domi Työn sankari.

Mark Hamilton, 1.10.2005 18:40:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.10.2005 18:39:
Eiköhä tuotaki esiinny ihan jokaisessa ikäryhmässä, et halutaan olla kelteisillään bileissä.

---


Kyllä varmasti...


Mulla ei oo henkilökohtaisesti mitään sitä vastaan et alaikäiset käy bilettämässä, jos ne osaa käyttäytyä.

Perusteettomia mielipiteitä vastaan sitäkin enemmän.
Tarsu

Posts: 2,449

#102 • • Tarsu
kylläpäs täällä on jännää läppää..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

evvk

Posts: 1,918

#103 • • evvk

Sir Dominique Trévisan,
Perusteettomia mielipiteitä vastaan sitäkin enemmän.



Mun puolesta alaikäiset saa käydä bileissä.

Kuitenkin näin 27.5 ikäsenä. 16-vuotiaan elämänkokemus vai tuntua aika hölmöltä. Muuten ne voi olla ihan ok tyyppejä. Nämä huomaa kun niiden kansaa puhuu..

Mun mielestä kuitenkin esim mirc videossa muija joka esitteli stringejä käytäytyi aika törkeesti. En väitä, että ettikö mun ikäsistä löytyisi samanlaisia.
Caro²

Posts: 5,301

#105 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Alaikäsethän saa lain mukaan juu ravintolassa olla, valvonnassa. Alaikäisiä on bileissä käynyt ja tulee varmaan aina käymään. Käytöksestähän se on kiinni. Ei ne kaikki pissiksetkään keskellä tanssilattiaa itke, ettei kukaan rakasta, tai viikon seurustelu loppu ku seinään.

Kyllä miun mielestä saa käydä, katsoo vaan, että ilta pysyy hyvin hanskassa ja käytös on sellaista kuin ihmiseltä voi odottaa. Sinänsä huomauttaminen käyttäytymisestä on täysin tarpeeton. Lähes 100% häiriöistä tulee ihan joltain muulta asiakasryhmältä kuin alaikäisiltä. Joojoo, alaikäiset on asiakasryhmä siinä vaiheessa kun ne tuo sentinkin rahaa sisään ravintolaan.
peepe

Posts: 904

#106 • • peepe
Täytyy sanoo et aivan sama mulle. Ja hei ihan turha alkaa jauhaa jotain et teiniksit käyttäytyy huonosti ja pukeutuu liian vähiin vaatteisiin jne, kun juuri viime viikonloppuna tuol kaupungilla makas kadulla 40-v hyvin siististi pukeutunut mies oman oksennuksensa vieressä...

Hienoo vaan et pikkuisetkin innostuu konemusasta ja bileistä :)
-MambO-

Posts: 49

#107 • • -MambO- kekkeruusi

John, 27.9.2005 09:27:
3. Bileissä on kiva katsella:
[ ] Rupsahtaneita naakkoja
[x] Kisakireitä sakkorasioita



word!!!*possu*

--
..::MambO::..

sielu hänkin

Posts: 343

#109 • • Edited sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Lisää puolialastomia ihmisiä!
Hyvältä näyttävät alastomat ihmiset on kivoja. Mukava katsella, niin tyttöjä ku poikiaki, naisia ku miehiäki. Mut sit pitäis kyllä olla rasvaprosentin mittaus ovilla ettei mitkää ei nii hyvännäköiset innostuisi moisessa.

Eikös se ole hyvä että teinit tulevat olemaan ihan hiton sekaisin bileisiin kun se että ne on seinäkelloina jossain lähiön piriluukussa kahden vankikarkurin kanssa ja oppii heittää hihaa kolmannella kerralla ku käyttää huumehia?
Enemmän mä olen nähnyt n. 20-25vuotiaita häiritsevän sekaisin kuin 15-17vuotiaita.
Enkä voi käsittää miten se on keneltäkään pois jos tytöillä on käynnissä pissis-show. Annetaan tp:eitten olla tp:eitä. Jos niikseen on niin itsensä ne typeräksi sillä tekee.. Olettaisi nyt että bileissä olisi tilaa muillekin kuin juuri SINULLE. Sulje silmäsi tai käännä selkäsi ja kävele pois kun näet jotain mitä et halua nähdä. Mä en jaksa käsittää miksi toisen ilo voi olla niin suuri ongelma.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

itis

Posts: 2,518

#110 • • itis Morning Star
Elkääs mollatko pissiksii, ne opettelee vielä.

Ette kai tekään osanneet pidättää heti kolmantena päivänä? *pier*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Juhgu

Posts: 7,921

#111 • • Edited Juhgu Virnistelijä

miikkah,
---
Tottakai osa porukkaa pyrkisi silti k18 paikkoihin, mutta olisi hyvä jos heidän kannaltaan olisi olemassa jotain järkevää vaihtoehtoa. - - Mutta kyllä k16/18 yhdistelmäbileet ovat ainakin kävijän näkökulmasta joskus toimineet ihan hyvin (esim Tullikamarilla).



anti,
Et GG Helsingin kaupunki ^__^



Eikö Helsingissä (tai muualla Suomessa) tosiaan ole mitään suht säännöllisesti järkättäviä k-16 -bileitä kuten esim. Lahdessa Etanat?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

leenuliinu

Posts: 1,022

#112 • • leenuliinu Kenen kaveri

Trixie, 27.9.2005 08:59:
Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*?

Sorry nyt vaan pikkuiset, mut kasvakaa kotona hetken aikaa ja ilmaantukaa sit ku plakkaris 18 vuoden ikä.



Pahoittelen, jos joku on jo maininnut tämän aiemmin, mutta: 18-vuotiaillakin on vielä 2 teinivuotta jäljellä.

Itse asiaan sen verran että eipä kyllä haittaa pätkääkään, ei.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Mellu-

Posts: 4,006

#113 • • Edited Mellu-

Juhgu, 2.10.2005 17:21:
---
Eikö Helsingissä (tai muualla Suomessa) tosiaan ole mitään suht säännöllisesti järkättäviä k-16 -bileitä kuten esim. Lahdessa Etanat?



*sydän* ETANA*sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Howdy

Posts: 7,955

#114 • • Howdy Oldie
Hmm .. mä voisin ottaa elämäntehtäväkseni kuvata kaikki pissikset ja toimittaa järkkäreille liudan kuvia ja ja sit ois siistii ku niit roudattais niska perse otteella pihalle ja ja ja sit niil ois porttari ja ja kaikkeee *jiihaa* tosi jees idea ..

--
Käpy vailla vertaa

joun

Posts: 425

#115 • • joun People want to be needed
Tähän vois sanoa, aiheesta jopa pahasti poiketen, äm-irk *lmao*

--
Im happy only when Im busy

Trixie

Posts: 1,342

#116 • • Edited Trixie

leenuliinu, 2.10.2005 17:50:
---
Trixie, 27.9.2005 08:59:
Oon tässä jo jonkin aikaa ihmetelly et mitä helvettiä noi teinixit tekee K-18 bileis*täh*?

Sorry nyt vaan pikkuiset, mut kasvakaa kotona hetken aikaa ja ilmaantukaa sit ku plakkaris 18 vuoden ikä.

---


Pahoittelen, jos joku on jo maininnut tämän aiemmin, mutta: 18-vuotiaillakin on vielä 2 teinivuotta jäljellä.

Itse asiaan sen verran että eipä kyllä haittaa pätkääkään, ei.



Ehkäpä joo, mutta missä kaavassa määritellään teinin raja? Miettiny sitä jo jonkin aikaa kun jonkun mielestä teiniys loppuu siihen ku täyttää 18 ja joidenkin mielestä olet teini vielä parikymppisenäkin... Omasta mielestä se on korvien välissä tämä asia, mutta edelleenkään en puolla sitä ett alle 18v. ihmiset käy bileis tai ylipäätään ees baareis...

--
face your fears and live your dreams

tumpsi

Posts: 2,553

#117 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Trixie, 4.10.2005 10:17:
Ehkäpä joo, mutta missä kaavassa määritellään teinin raja?


ten, eleven, twelwe, thirTEEN, fourTEEN, fifTEEN, sixTEEN, sevenTEEN, eighTEEN, nineTEEN, twenty :)

edit: 17 kans :D
homppa

Posts: 731

#119 • • homppa
mun mielestä aika monet +25 vuotiaatkin on teinejä, jutuiltaan, vaatetukseltaan etc, eikä siinä mitään, ite pidän itseäni ihan pentuna ainakin

Mun mielestä on täysin ok, jos ala-ikäiset käy bileissä, mun mielestä ei ole yhtään ok, jos ala-ikäiset käy baareissa, musta se on lähinnä naurettavaa, vaikka onhan se ihan ymmärrettävää, että pitää olla niin aikuinen ja kaikkee ja ettei haluu puskassa sitä kaljaa kitata.
Displacer

Posts: 1,828

#120 • • Displacer

homppa, 4.10.2005 10:35:
Mun mielestä on täysin ok, jos ala-ikäiset käy bileissä, mun mielestä ei ole yhtään ok, jos ala-ikäiset käy baareissa, musta se on lähinnä naurettavaa, vaikka onhan se ihan ymmärrettävää, että pitää olla niin aikuinen ja kaikkee ja ettei haluu puskassa sitä kaljaa kitata.



Siis täh? musiikkiko se on hyväksyttävyyden mittari? entäs jos käy baarissa musiikin takia? tai kittaa bileissä kaljaa? Bileetkin on yleensä jossain baarissa/nightclubissa.