Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 72,922 views

Matti W

Posts: 56

#181 • • Matti W
0/

Olin reiveissä ensi kertaa 2002-2003 uuden vuoden bileissä telakka-studiolla, eli yli 18v. Baareissakaan en käynyt ennen kuin olin täysi-ikäinen, eikä ollut mitään tunnetta että haluaisin käydäkkään.

Mitä teinien bileissä käymiseen tulee, en vastusta, Mutta Teinixien bileisiin tuleminen on eri asia, Ne ovat rasittavia otuksia joiden katsominen käy hyvin ankarasti hermoille.
Lyylikki

Posts: 2,975

#182 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Decion, 12.3.2007 10:35:
olin finrg touril tampereel samana päivänä ku täytin 17v TAPATTEKS MUT NYT?? *itq* *naur*



Varo vaan, pahat tädit tulee *pahis*

Ja SIITÄ on tappaminen kaukana *lmao*
GOBA

Posts: 5

#183 • • GOBA
kannattaa pysyä ulkona k-18 mestoilta ja onhan niit alaikäsillekkin reivei mut ei kuitenkaan mitään humppa/lastenlaulu menoo.. juominen on omalla vastuulla eli ei mitää teinikännei ku lähtee jonnekkin.. peace and love
mastream

Posts: 549

#185 • • mastream

uncle escobar, 9.6.2007 23:47:
kannattaa pysyä ulkona k-18 mestoilta ja onhan niit alaikäsillekkin reivei mut ei kuitenkaan mitään humppa/lastenlaulu menoo.. juominen on omalla vastuulla eli ei mitää teinikännei ku lähtee jonnekkin.. peace and love



Mitä muita reivei on alaikäisille kuin RAD:it? Ennen taisi olla paljonkin tapahtumia mutta entäs nykyään?
KooKie

Posts: 4,338

#186 • • KooKie aka. Petress Pan
Kyl kyl. Ei mun baarissaolo ole tainnut pääosin häiritä kuin niitä elämäänsäkyllästyneitä, rupsahtaneita huuhkajia, jotka jaksaa olla katkeria siitä, että toinen osaa pitää hauskaa ja korrelaatiossa siihen myös saa itselleen seuraa. Kannattaisko kokeilla hymyilemistä sen aasinperseelle naamansa vetämisen sijaan - ehkä miehetkin kiinnostuisi?

Sitä vastoin myös korrelaatiossa oman iän kertymiseen on tullut yhä enemmän näitä överikeikkoja baareissa, koska ei tosiaan enää toi nuoruus (tai munlaisen yhä teinin tapauksessa nuoremmuus ja nimenomaan alaikäisyys) häiritse ja "hävetä" ja saa sitä kautta varovaisemmaksi.

Kuten Krissi tossa ylempänä sanoi, joillekin meistä ikä tuo mukanaan sitä röyhkeyttä käyttäytyä baarissa ja etenkin bileissä miten lystää. Ja varmasti monet mua vanhemmat bilettäjät tietävät (ja ehkä myöntävätkin pitkin hampain) mun käyttäytyvän heitä huomattavasti paremmin bileissä (yleensä), vaikka teinixixixixixixi oonkin. Tapauskohtaisia asioitahan nää on.

Tosin tietty kysymys on myös näistä laillisista asioista ja portsareiden työstä, bilejärkkääjien/ravintoloitsijoiden riskeistä jne., mutta kyllä mua jaksaa aina naurattaa kun wanhat ämmät (20+ :DDD) valittaa, kuinka pikkupissikset pilaa bileet. Varmasti pilaa heiltä henkilökohtaisesti, jos miehet kaikkoaa kireempään suuntaan. xD

[/provo]

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jone

Posts: 8,258

#187 • • Jone Archibald Haddock

yoni-, 10.6.2007 02:17:
Mua ei imo kiinosta



"Mua ei omasta mielestäni kiinnosta"

...
...


...




...





Dude, are you sure? *nauru*
gerry

Posts: 979

#188 • • gerry
No eipä ne mua oo varsinaisesti koskaan häirineet ees perusbaareis. Lisäneet välillä vaan huvittavuutta ku ovat tulleet ekaan kertaan baarii ja sammuilevat siiderin jälkeen:)

Konemusabileis toki ikävä jos ovat eksyneet "väärään" paikkaan ja sit itkevät kovaan ääneen miks niitten ihQua poikabandia ei soiteta... Toisaalta toi ei kato ikä, taipumus noilla päälle 18 vuotiaillaki eksyä välil vääriin paikkoihin;)

Jos joku haluu niin sakkolihaaki baareist voi löytyä;D Harvemmin muija voi seuraavana aamul mussutta olevansa alaikäinen, ei tullu baaris mieleen kysyä muijalt henkkareit;)

--
by B.C.S

dj upi

Posts: 1,835

#190 • • dj upi
Hmm.. Kun olin alaikänen ni kävin bileissä kyl. Kävin musan takia. Ketutti kun ei sellasta sallittu :/ Nyt on vähän ristiriitaset fiilikset tosta. Toisaalta varsinkin perusmestoissa suurimmat idiootit on ollu 3-kybäsiä tai yli.
xl8r

Posts: 2,227

#191 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Jiimo, 10.6.2007 03:45:
Mitä muita reivei on alaikäisille kuin RAD:it? Ennen taisi olla paljonkin tapahtumia mutta entäs nykyään?



Vähenemään päinhän nuo ovat ja syykin on ihan selvä: K16 bileisiin ei täysi-ikäistä väkeä saa vaikka olisivat kuinka hyvät bileet (eikä nykynuorisosta riitä tarpeeksi kiinnostuneita bileitä täyttämään). Onko sitten kyse teixien pelosta, alkoholin puutteesta vai mistä, sitä en lähde analysoimaan. Tampereella oli ennen (kaaaaaauan sitten) suhteellisen onnellinen tilanne kun K16 bileiden yhteydessä oli myös erillinen K18 puoli (tullikamari/tulliklubi-yhdistelmä), jolloin vanhat parrat saivat halutessaan eristäytyä teinixeistä klubin puolelle. Nyt tilanne on toisenlainen tämänkin paikan kanssa, ikävää sinänsä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

unoha

Posts: 929

#192 • • unoha Lti-/UG Collective
Lahessa oli/on aika mukavasti revareivejä nuorisolle... Etana organisaatio jaksaa väsätä, bileet on k16 mutta keski ikä varmaa jtn 23v Mut khyl siel sakkolihaa käy ^^

Btw:Lahti Rulez!!

--
Never Quit !

Amnesia

Posts: 888

#193 • • Edited Amnesia

xl8rK16 bileisiin ei täysi-ikäistä väkeä saa vaikka olisivat kuinka hyvät bileet



http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11068
Keski-ikä 22v niistä jotka merkinneet suosikiksi *hih*

Eipä itseäni (25v) ainakaan noissa bileissä mitenkään haitannut että ikäraja oli 16, mutta tietysti saattaisin olla ihan eri mieltä jos kyseessä olis jotkut "alkoholiystävällisemmät" bileet jossain paskemmassa paikassa. Paha sanoa kun en ole K16-bileissä pahemmin ollut.

edit: mutta kieltämättä olen itsekin jättänyt väliin jotkut bileet ihan vaan sen takia kun ne ovat olleet jossain K18-mestassa Helsingin keskustassa, ja tiketit "liian halvat" *vink*
remotion

Posts: 5,283

#194 • • remotion nostatus guru
kyllähän lapsosetkin saavat iloa tanssimisesta, mulla on itseasias montakin tuttua 16-18v jannua joiden oppaaksi clubimaailmaan mun piti lähteä viime radeihin, tosin peruivat sitten ku niitä rupes jännittää et mitäs jos siellä on liian villiä touhua...

Ja ne nimenomaa tulee /tulis musiikin takia.
Eikä se minua haittais ku olen itse saman asian takia myös paikalla.
xl8r

Posts: 2,227

#195 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Amnesia, 10.6.2007 15:50:
---
xl8rK16 bileisiin ei täysi-ikäistä väkeä saa vaikka olisivat kuinka hyvät bileet
---


http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11068
Keski-ikä 22v niistä jotka merkinneet suosikiksi *hih*



Joo, no puhuinkin yleisellä tasolla. Yksittäisiä tapahtumia varmasti löytyy, mutta turhan usein kuulee tommosia "emmä mihinkään teinibileisiin kyllä tule" heittoja k16 biliestä.

Itseäni ei haittaa toi k16 meininki, lähinnä vaan hyvä asia että pahimmat känniördääjät puuttuu ja omat rahat säästyy kun ei oo baaritiskiä houkuttelemassa *joo*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Kolera

Posts: 4,256

#196 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

DeeJay-Ego, 10.6.2007 14:52:
Etana organisaatio jaksaa väsätä, bileet on k16 mutta keski ikä varmaa jtn 23v Mut khyl siel sakkolihaa käy ^^


ne entiset teinit jotka alotti etanoista jaksaa pörrätä vieläki siellä ni kui ollakkaa keski-ikä on kumman suuri =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Metz^^

Posts: 264

#198 • • Metz^^
Enköhän sitä itsekkin ole kingennyt alaikäisenä vaikka mihin, tosin käytöstapani pidän toki, etenkin kun en juo alkoholia. Ikä on harvinaisen monimutkainen tapa määrittää kellä on oikeus ja mihin, siitä ei päästä kyllä eteenpäin.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

sts

Posts: 7,969

#199 • • sts Sama pyynti aitta!

Trixie, 27.9.2005 08:59:
-clips-



Ja mistä oot varma ettei ne oo 18? Esim tiedän useamman naisen joka näyttää alaikäiseltä mutta ovat yli 20 :) Vai ahdistaako olla ikäloppu ja huomata että suurimman osan ikä alkaa ykkösellä?
josbe

Posts: 1,982

#200 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sts, 6.6.2008 14:44:
---
Trixie, 27.9.2005 08:59:
-clips-

---


Ja mistä oot varma ettei ne oo 18? Esim tiedän useamman naisen joka näyttää alaikäiseltä mutta ovat yli 20 :) Vai ahdistaako olla ikäloppu ja huomata että suurimman osan ikä alkaa ykkösellä?


Ai siis etta ahdistiko kolme vuotta sit? :D