Teinixit bileis

210 posts, 11 pages, 73,246 views

ezzy

Posts: 8,060

#21 • • ezzy Droid-pappa

John, 27.9.2005 09:27:
3. Bileissä on kiva katsella:
[ ] Rupsahtaneita naakkoja
[x] Kisakireitä sakkorasioita



John on:

[ ] Rupsahtanut naakka
[x] Kisakireä sakkorasia

*plur*

Alaikäisiä on ollut ja tulee olemaan bileissä/baareissa aina. Väärät paperit ja hoidot (poket) pitää siitä huolen.
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?
Timce

Posts: 5,381

#22 • • Timce

ezzy
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



o/

Joten voin aivan rauhassa jeesustella ja morkata nykyajan rattonuoria. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Displacer

Posts: 1,828

#23 • • Displacer

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Alaikäisiä on ollut ja tulee olemaan bileissä/baareissa aina. Väärät paperit ja hoidot (poket) pitää siitä huolen.
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



_o/ en edes yrittänyt mennä perusbaariinkaan alaikäisenä *enkeli*
Jone

Posts: 8,258

#24 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



_o/

Tais olla 22 lasissa kun oikeasti aloitin ja 19 kun ekan kerran kävin bileissä.
josbe

Posts: 1,982

#25 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Ohhoh, mikä topic ja mitkä mielipiteet. Tosiaankin alan tuntea itseni liian vanhaksi ainakin tänne klubbariin. Jengi näyttää oikeesti väittävän, ettei kypsyys ole mitenkään kiinni iästä. En toki väitä, etteivätkö jotku yli 18-vuotiaat osaisi käyttäytyä typerästi, onhan meitä moneksi, mutta kyllä korkeampi ikä taitaa kuitenkin nostaa edes hieman sitä mahdollisuutta, että ihminen käyttäytyy aikuismaisemmin. Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Että niin.

John, 27.9.2005 09:27:
3. Bileissä on kiva katsella:
[ ] Rupsahtaneita naakkoja
[x] Kisakireitä sakkorasioita

Tuohon voisin sanoa, että yhtä hyvin me naiset (tai minä) haluttais katella ennemmin kisakireää sakkolihaa kuin rupsahtaneita kundeja, mutta en yksinkertaisesti halua sanoa niin, koska se ei ole totta. 27-vuotias mies haluaa perustaa "teinixit bileisiin -yhdistyksen". *nauru*

Sen lisäksi, että olen kyllä sitä mieltä, ettei pissiksiä pitäisi päästää baareihin, olen myös sitä mieltä, että klubbarin topikkeihin osallistumisessa olisi syytä olla joku älykkyysraja *vink*
Kai sitä nyt herra jumala joku ikäraja pitää baareihin olla, vai ootteko oikeesti sitä mieltä, että 12-vuotiaana ineen vain, niin oppivathan siellä sitten???
efo

Posts: 1,908

#26 • • efo Laserpoint

josbe, 27.9.2005 11:03:
Jengi näyttää oikeesti väittävän, ettei kypsyys ole mitenkään kiinni iästä. En toki väitä, etteivätkö jotku yli 18-vuotiaat osaisi käyttäytyä typerästi, onhan meitä moneksi, mutta kyllä korkeampi ikä taitaa kuitenkin nostaa edes hieman sitä mahdollisuutta, että ihminen käyttäytyy aikuismaisemmin.


Siinä vaiheessa kun aletaan niitä ensimmäisiä tuoppeja kiskomaan niin voinemme suosiolla heittää iät, kypsyydet ja elämänkokemukset ikkunasta ulos.

Itse topikkiin en tähän hätään pysty vastaamaan muulla kun massif repeilyllä :D

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Kon-tiki

Posts: 1,936

#27 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

ezzy,
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



21-v. olin ja vuosi oli silloin kun moni täällä ei ollut syntynytkään. Sitä ennen pissin lonkeroa koulun portaille harva se viikonloppu tai (täysi-ikäisenä) luuhasin pubeissa.

Edit: itse kun käy lähinnä house-bileissä, teinien määrä ei muserra. Toisekseen kun itse on neljännellä kymmenellä kaikki on itseen verrattuna teinejä, eivätkä oikeat alaikäiset siksi haittaisi muuten kuin ravintolan lupien kannalta.

Eräs ystäväni oli kanssani Ismo Alangon ulkoilmakeikalla ja paheksui kovasti, kun paikalla oli teini-ikäisiä Ismo-faneja "jotka eivät olleet syntynytkään kun mä diggailin Hassisen Konetta". Ihmettelin siihen, pyöriikö Mozart sit haudassaan kun sä kuuntelet sitä vaikket olekaan syntynyt 1700-luvulla vaan kuiteskin vähän myöhemmin, vaikka vanhuksia täs jo ollaankin.

Mun puolesta nuoremmat sais käydä myös housepippaloissa jos olisivat kunnolla niin kuin tätikin aina on *pahis*
juju

Posts: 1,050

#28 • • juju a e r o

Skenemursu, 27.9.2005 10:30:
enemmän teinejä bileisiin ry !!!

todellakin, ne on söpöjä, niitä on kiva katsella, jos ne on poikia ne aina välillä painii lattialla ja se on hassun näköistä, jos ne on tyttöjä niin ne ketkuttelee ja kikattelee jos menet sanoon niille jonku kohteliaisuuden. aivan loistavaa!!!! kaikin puolin piristää koko hommaa kyllä noi kaikki oman ikäiset kemuttajat on jo nähty kiva saada uutta tuoretta ja nuorta verta bileisiin!

jos joku jaksais perustaa enemmän teinejä bileisiin ry:n niin ryhdyn vähintäänkin kannattaja jäseneksi!



se on kiva kun mun ei tarvi itse nähdä vaivaa omien syvimpien tuntojeni ilmaisuun kun sä teet sen mun puolesta niin hyvin *nauru*
Avernian

Posts: 7,451

#29 • • Edited Avernian Kerettiläinen

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



_o/

Ja itse aisasta : Jos alaikäiset osaavat käyttäytyä, niin ei mulla niitä vastaan mitään ole. Ehkä asiaa helpottaisi jos seurana on mukana joku aikuinen joka osaa neuvoa että mikäs tässä uudessa tilanteessa onkaan sopivaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Amma

Posts: 2,383

#31 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?


_o/

--
*etsiskel*

Dementation

Posts: 2,892

#32 • • Dementation wednesday?

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



Minä aloitin vasta täytettyäni 18 enkä koskaan yrittänyt väärillä papereilla tai alaikäisenä bileisiin tai baareihin. Laivan diskoon pääsin aina, koska koko henkilökunta laivoilla joilla kävin tunsi mut, ja siten vahtijoita mun perässä oli enemmän kuin tarpeeksi.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

onni3mk

Posts: 3,973

#33 • • onni3mk Onni on.

ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?



Voin semisti nostaa käden ylös. Baarissa en koskaan käyny alaikäsenä väärillä henkkareilla, enkä muutenkaan. Mut ekat bileet oli kyl kun olin 17. Mut ne oli (semi)UG:t niin läsketaaks sitä *nauru*

--
Onni on.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

onni3mk, 27.9.2005 11:26:
---
ezzy, 27.9.2005 10:46:
Käsi ylös moniko aloitti reivaamisen täysi-ikäisenä tai vaikka pari vuotta sen jälkeen. Anyone?

---


Voin semisti nostaa käden ylös. Baarissa en koskaan käyny alaikäsenä väärillä henkkareilla, enkä muutenkaan. Mut ekat bileet oli kyl kun olin 17. Mut ne oli (semi)UG:t niin läsketaaks sitä *nauru*



vähän sama tilanne mulla... 15v olin ku aloitin reivaamisen,
mut baareihin ja k18-bileisiin vasta ihan laillisella iällä menin :P

--
dasinoaisnvs

Beliar

Posts: 1,361

#35 • • Beliar
Tästä päästään taas siihen ikuisuusongelmaan, että jonkun tarttis vaan järkkää niille teinixeille omia bileitä -> teinit pysyis poissa aikuisten bileistä ja teineistä saataisiin leivottua tulevaisuuden klubbaajia...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

ella_

Posts: 1,329

#36 • • ella_

DjBeliar, 27.9.2005 11:31:
Tästä päästään taas siihen ikuisuusongelmaan, että jonkun tarttis vaan järkkää niille teinixeille omia bileitä -> teinit pysyis poissa aikuisten bileistä ja teineistä saataisiin leivottua tulevaisuuden klubbaajia...



no ei kyllä pysyis.. kyllä ne mielummin menee sinne, missä niillä on markkina-arvoa ja ottajia ;)

--
Elementary, my dear.

Esa

Posts: 947

#37 • • Esa
:D :D :D

Parhaissa bileissä ei ikärajoja tunneta.
John

Posts: 1,384

#38 • • Edited John Lauma

josbe, 27.9.2005 11:03:
---clips---



Kaikkea ei tarvi ottaa niin vakavasti!*nauru* Jos teinit häiritsee, niin sitten häiritsee. Jos ne aiheuttaa pahaakin häiriötä, niin eiköhän ne poisteta paikalta, ihan niin kuin täysi-ikäisetkin rasitteet.

Ja niin, ei se 18 vuoden ikä mikään maaginen raja ole. Osan luennoista joudun käymään ekan vuoden opiskelijoiden kanssa, ja hoh hoh. Jos nämä täysi-ikäiset tulisivat pakkelinaamoineen samaan baarijonoon räkättämään, ensireaktioni olisi jotakin tyyliin "Just joo, mahtaa noidenkin isosiskot olla tyytyväisiä kun saavat huomenna selityksen kanssa hakea ajokorttinsa täältä..."

Mutta jos nyt sille linjalle lähetään, että nuoremmat ja tyhmemmät häiritsevät, niin mun puolesta ikäraja voisi olla vaikkapa 24 vuotta joka paikkaan, ja miksei laiteta saman tien vaikka tulorajatkin! *nauru*

P.S. Herneet takaisin pussiin. Nukkukaa välillä. Paskan läpän varoitus! D.S.

--
Fancy some cheese, Gromit?

sts

Posts: 7,969

#39 • • sts Sama pyynti aitta!
Kukatahansa nainen on siinä 1,5promillen humalassa aika teinahtava.... että sama se onko ne 16 vai 32v samaa paskaa läbää tulee.
John

Posts: 1,384

#40 • • John Lauma

sts, 27.9.2005 12:04:
Kukatahansa nainen on siinä 1,5promillen humalassa aika teinahtava.... että sama se onko ne 16 vai 32v samaa paskaa läbää tulee.



Paitsi että se 32-vuotias suuremmalla todennäköisyydellä vonkaa seksiä ja liiskaantuu kiinni...*eiei*

--
Fancy some cheese, Gromit?