Ohhoh, mikä topic ja mitkä mielipiteet. Tosiaankin alan tuntea itseni liian vanhaksi ainakin tänne klubbariin. Jengi näyttää oikeesti väittävän, ettei kypsyys ole mitenkään kiinni iästä. En toki väitä, etteivätkö jotku yli 18-vuotiaat osaisi käyttäytyä typerästi, onhan meitä moneksi, mutta kyllä korkeampi ikä taitaa kuitenkin nostaa edes hieman sitä mahdollisuutta, että ihminen käyttäytyy aikuismaisemmin. Mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Että niin.
John, 27.9.2005 09:27:
3. Bileissä on kiva katsella:
[ ] Rupsahtaneita naakkoja
[x] Kisakireitä sakkorasioita
Tuohon voisin sanoa, että yhtä hyvin me naiset (tai minä) haluttais katella ennemmin kisakireää sakkolihaa kuin rupsahtaneita kundeja, mutta en yksinkertaisesti halua sanoa niin, koska se ei ole totta. 27-vuotias mies haluaa perustaa "teinixit bileisiin -yhdistyksen".
Sen lisäksi, että olen kyllä sitä mieltä, ettei pissiksiä pitäisi päästää baareihin, olen myös sitä mieltä, että klubbarin topikkeihin osallistumisessa olisi syytä olla joku älykkyysraja
Kai sitä nyt herra jumala joku ikäraja pitää baareihin olla, vai ootteko oikeesti sitä mieltä, että 12-vuotiaana ineen vain, niin oppivathan siellä sitten???